Hallo dames, Jullie zijn al best ver en met velen in dit topic zie ik. Ik weet niet of ik me nog bij jullie toe kan voegen. Ben een moeder van 20 jaar en heb een dochter van bijna 2 en ben nu zwanger van onze 2e kindje.
@jes Wat spannend ! Misschien lig je nu wel al lekker te knuffelen met de kleine 😍 @nathalie Wat leuk jou ook hier te zien! Een derde op komst super leuk @najatt Tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugde toch!
Even een korte update! Gisteravond (14-5) is onze kleine man L.iam geboren. We maken het allebei goed. Hij is nog wat misselijk van de bevalling en moet veel spugen dus dat is wel sneu en ik wat last van de hechtingen maar verder gaat het helemaal goed en zijn op en top aan het genieten
Wauw jess wat een beauty !! Gefeliciteerd lekker genieten gaan 😍 @liesje Welkom! Hoe gaat de zw ? Voel je je goed ? @mozart Welkom! hoe lang ben je nu zwanger ?
Annelie. Nohhh, ik wist niet eens dat libelle's konden steken? Kom ze ook niet zo heel vaak tegen gelukkig, want er is weinig water in mijn omgeving haha. Nathalie. Hoe was je echo? Alles helemaal goed? Vervelend van je misselijkheid, ik ben mij de zwangerschap van M de hele zwangerschap misselijk geweest, was echt afschuwelijk. Welke medicijnen heb je? Moet je ook daadwerkelijk spugen? Bloem. Dankjewel! Hoe is het nu met jou en de kleine Rafi? Helemaal gesetteld? Mamasophie. Hier hebben ze ven in het kamertje gekeken, maar that's it. Was ook niet echt om te controleren geloof ik, meer omdat ze het leuk vond om te zien. Mooie wagen gaan jullie kopen trouwens! Verder welkom aan alle nieuwe dames, gezellig! Zal het lijstje er zo weer eens bij zoeken. Jmay. Ja zitten nu in de eerste ronde. Vind het wel spannend allemaal, is ook helemaal nieuw voor mij, want dit is het eerste kindje waar we echt bewust voor gaan. Helaas gister en vanochtend wel negatief getest, morgen is m'n nod dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden deze maand.
♥ Kindjes ♥ NathalieD (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ ?. ♥ op 28 Augustus 2010 Bloemmm (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 01 Mei 2011 JMay (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 06 November 2012 NathalieD (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 09 November 2012 Bloemmm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 30 Maart 2013 Boommm (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 20 December 2013 Annelie566 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 2 April 2014 Boommm (25 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 JMay (22 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 8 Februari 2015 Bloemmm (24 jaar) derde kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 30 April 2015 Jes93 (21 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 14 Mei 2015 ♥ Zwanger ♥ MamaSophia (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 22 Juli 2015 - Meisje! Annelie566 (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 00 September 2015 - Jongen! NathalieD (24 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 06 December 2015 - ??? ♥ Proberen ♥ Beebbii (22 jaar) gaan voor een eerste kindje! ♥♥ Boommm (25 jaar) gaan voor een derde kindje! ♥♥
Ow leuk Boommm! Kan ik er ook nog tussen? Zwanger van mijn eerste kindje, het wordt een meisje en ze is uitgerekend op 22 juli. Owja en ik ben 20.
Word weer gezellig zo hier! Tijd terug was het zo stil! Vandaag heb ik weer een fotoshoot gedaan voor een stel hihi dit was 1 van de foto's
Hallo allemaal! Ik ben ook pas 19 jaar, en zwanger van mijn eerste kindje. 8 augustus zijn we uitgerekend, en in augustus zijn mijn vriend en ik ook 3 jaar samen waarvan een half jaar verloofd hihi. Ik ben zwanger geraakt door de pil heen. Maar mijn kleine meisje is harstikke welkom!
Hai iedereen! Ik zou gezellig willen meekletsen als dat mag Ik ben net 21 geworden en wij verwachten ons eerste kindje op 10 november!
Jess: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! JMay: Leuk om jou hier ook weer tegen te komen! Leuke foto! Boommm: De echo was goed! Een hele opluchting. Misselijk zijn is vreselijk. Ik ben 24/7 misselijk en lig veel op bed. Mijn moeder zorgt op het moment voor het huishouden en de kinderen. Ik slik Zofran (Ondansetron) in combinatie met Emesafene. Daardoor hou ik mijn eten binnen zolang ik rustig blijf liggen of zitten. Sinds een week heb ik dat ik in de middag me wat beter voel en ik al wat kleine dingetjes kan doen. De eerste weken kon ik nog niet eens staand douchen en was ik in een paar dagen 4 kg afgevallen en had ik last van hartkloppingen. Ik ga dus wel vooruit nu Daar ben ik super blij mee. Wat naar dat jij ook zo erg misselijk bent geweest, en dat 9 maand lang..!
Welkom Blondie en Californiaivy! Phoe wordt lekker druk hier Vandaag een groeiecho gehad bij de vverloskundige. Niet dat ze iets vermoedde, gewoon uit voorzorg. Ons kleine meisje groeide perfect op schema en weegt nu ongeveer 1660 gram. Wel een appart idee dat ze de komende 9 weken nog gaat verdubbelen in gewicht. Zelf ook nog op de weegschaal gestaan en ben nu 18 kilo aangekomen. Had mijzelf voorgenomen niet teveel erbij stil te staan en lekker te genieten van de zwangerschap, maar denk nu dat ik me misschien iets minder moet laten gaan in al die cravings.