Ivoor op de lijst 24 jaar 22juli uitgerekend van ons 1ste kindje. Zwangerschap gaat tot nu toe goed, hier ook al 17kilo eraan, helaas maar hopelijk straks weer eraf. M'n contract stopte dus ben vanaf deze week thuis wat wel wat meer rust geeft heb zo weinig energie. Vanavond komt kraamzorg langs voor een intake, het komt steeds dichterbij zo
Liesje, apart ik dacht dat ze een contract niet mochten beëindigen tijdens een zwangerschap? Maar als je het toch prettig vond komt het mooi uit. Ben zelf ook veel moe de laatste tijd, gelukkig hoef ik ook niet lang meer. Volgendeweek woensdag ben ik klaar. Bij mij komt de kraamzorg morgenmiddag. Ben benieuwd, ze klonk over de telefoon namelijk best chagrijnig en gehaast. Ik hoop dus dat dat zal meevallen
Hij moest naar vast en gaat erg slecht met bedrijf, niet zwanger was die ook niet verlengt. Was wel een gezellig gesprek, keek veder nergens na.
Jmay, wat een mooie foto's! Jij maakte ook foto's voor de stichting early bird toch? Kan ik me nog vaag herinneren volgens mij. Hoe is het trouwens met het kindje van je vriendin, die zoveel te vroeg geboren was? Blondie & CaliforniaIvy, welkom! Gezellig!! Nathalie. Ah klinkt zo herkenbaar, vond het vreselijk. Had je dat bij de andere zwangerschappen ook? Hopelijk is het snel over.. Fijn trouwens dat je moeder zoveel helpt. Geeft toch rust denk ik. MamaSophia. Leuk dat je weer eventjes mocht kijken. Vond dat ook een gek idee dat ze de laatste paar weken nog zoveel aangkomen. De kilo's vliegen er ook zo weer af hoor, als je bevallen bent! Ik ging veel wandelen en dat was heerlijk. Ga je bv of fv geven? Schijnt dat dat ook meespeelt in het verliezen van kilo's. Maar ik heb gewoon fv gegeven, haha. M begint hier met tijgeren/buikschuiven. De rust is echt voorbij Gelukkig vind ze in de box spelen prima en kan ik af en toe dus nog wel even koken enzo, maar ze zit OVERAL aan haha.
Ja klopt ! Gaat super met haar we hebben twee weken terug haar 1e verjaardag gevierd alweer! Ze is gezond maar onwijs klein haha ongeveer 64cm, novan heeft haar volgende maand qua lengte al ingehaald en ze weegt 7kg Ze komt vanaf 650 gram en misschien net aan 30cm dus ze heeft een flinke groei doorgemaakt
Ik had even zin in een lolletje 🙈 Het is nog niet helemaal geworden zoals ik gewild had maar ik kreeg vierkanten ogen op de pc na de hele avond oefenen haha
Wat gezellig zoveel nieuwe meiden!! Gefeliciteerd met de zwangerschap allemaal Leuk Boom dat kruipen! Al moet je nu wel 10x beter opletten natuurlijk haha. Mamasophia en nathalie fijn die goede echo's! Jmay super grappig die foto! Hier gaat alles top! Ik ben al best fit en loop weer lekker wat do ooi r t huis. Genezing van de knip gaat echt heel goed, voel m echt nog maar een klein beetje L. doet het ook super. Er hebben echt een ideale baby afgelopen nacht van 3 tot 8 geslapen al een zelfs toen moesten we m wakker maken. Hij drinkt ook goed end slaapt meestal gelijk na z'n fles. Hebben er geen kind aan! Ook zit ie weer bijna op geboorte gewicht kan niet wachten om buiten een rondje te kunnen lopen maar dan wel wat beter weer graag haha! Nou eens kijken of ie vannacht 6u wil slapen
Wat een droppie Jess. Mooi, fijn hoofdje heeft hij ook! En wat lekker dat hij zo tevreden is. Het begint weer helemaal te kriebelen hier, naar zo'n kleine hummel haha. Jmay, wat fijn dat ze het zo goed doet!! Heb fanatiek meegelezen toen. Leuke foto trouwens, maar je bent sowieso creatief volgens mij. Vond de zwangerschapsaankondiging ook heel tof.
Ja het is echt een heerlijk ventje. Slaapt ook al door van 12 tot 5 en dan tot 8.30. Echt een luxe! Hij is steeds vaker wakker overdag dat is ook wel leuk. Gelukkig kan ie dan ook gewoon stil in z'n box liggen en om zich heen kijken. Jaa ik snap het die kriebels! Hoop dat het snel raak is voor je! Wat is het hier verder stil zeg, had ik niet verwacht omdat er zoveel nieuwelingen zijn.. Hoe gaat het met alle meiden hier?
Wat een mooi kindje Jess. En heerlijk dat ie zo lekker K slapen. Hier helaas een zieke B. En al tijden weer om 5 uur wakker dus we zijn wel redelijk op. Vaak slaapt hij pas om 11 uur savonds.
Wat een mooi kindje! Kan niet wachten. . net een fotoshoot gehad ben zo benieuwd je naar het resultaat.veder zn gangetje wordt steeds zwaarder dus lekker rustig aan zondag 2nachtjes samen weg hoop op mooi weer we zitten vlak bij het strand
Eeeeeeeeen omhoog We waren zo goed op weg met het bijhouden van het topic haha. Annelie. Vervelend dat B ziek is. Is hij inmiddels weer een beetje opgeknapt? Wat had hij? Wat een lange dagen dan, hopelijk gaat hij snel beter slapen. Is voor jullie ook niet fijn natuurlijk. Jes. Hoe is het nu? Al helemaal gewend aan elkaar? Liesje. Leuk! Waar gaan jullie heen? Gaaf trouwens een fotoshoot! Hier alles z'n gangetje. Vind het deze ronde echt heel spannend. Denk eigenlijk niet dat het voorlopig raak is hoor, maar vind het wel leuk om er echt bewust mee bezig te zijn en al die gezonde spanning haha.
Haha ja idd Boom! Het wordt weer stil hier.. Hier gaat alles goed en zijn zeker al aan elkaar gewend heerlijk ventje is het. Eet en slaapt nog steeds goed dus dat is erg fijn. Ook fotoshoot gehad afgelopen donderdag. Heb even een fototje daarvan erbij gedaan! Wanneer kan je weer testen boom? Idd erg spannend maar wel zeker leuk ook! Hoe is t resultaat van jouw shoot Liesje? Hoop dat B alweer beter is Annelie! Die nachten zijn rot joh, hoop dat het snel verbeterd!
Mooie foto Jess! Nee B is nog steeds ziek en heel benauwd. Inmiddels zijn man en ik ook ziek. Zwanger en ziek zijn is echt niet leuk..is al de tweede keer deze zw. Ben zo benauwd en je mag ook niks slikken enzo Wanneer mag je testen boommm? Spannend hoor
Wat lief jess! heel mooi echt wat ik wílde, beetje bohamian, romantisch style in het bos. zo 2 nachtjes sámen wég hopen dat het zonnetje nog gaat schijnen. Spannend boomm
Jes. Wat een prachtig ventje!! Hij kijkt zo wijs al uit z'n oogjes 💙 Begint helemaal te kriebelen hier! Fijn dat hij het zo goed doet. Ben het even vergeten maar geef je fv of bv? Als het goed is is 10 juni mijn nod. Annelie. Ah wat kut dat jullie ook ziek zijn nu. Ik vond zwanger en ziek zijn ook echt geen leuke combi, vond mezelf extra zielig toen haha. Helpt stomen in de badkamer met de hete douche aan tegen je benauwdheid? Of dampo (zo heet dat spul toch? Dat je onder je neus kan smeren..) Liesje. Veel plezier! Hoe denken jullie trouwens over het volgende, had er laatst een topic over geopend al, maar ik vind het zo gek. M die heeft altijd al slecht gedronken, maar sinds de reflux medicijnen drinkt ze haar flessen gewoon leeg nu. Maar ze eet nog niets daarnaast. Bij alles gaat ze vreselijk kokhalzen en vaak ook spugen. Maakt niet uit of het fruit/groente gepureerd is, met stukjes of gewoon hele stukken. Brood/rijstwafels etc hetzelfde. Vind het zo gek, want N was juist dol op eten. Bied het wel elke dag aan als N eten krijgt, maar wil ook niets forceren door de lepel in dr mondje te duwen. Ze doet namelijk voor het eerste hapje vaak wel haar mondje open maar daarna moet ze dan zo kokken. Echt sneu. Jmay. Jouw kindjes hadden ook reflux toch, aten die wel gewoon vaste voeding?
Heey weer even een beetje leven in dit topic brengen Hoe gaat het intussen met iedereen? Hier loopt alles rustig. Kinderkamer is een paar daagjes af en we hebben sinds vandaag ook de kinderwagen en autostoeltje. We hebben nu dus echt alles in huis voor de kleine meid. Verder vandaag naar de verloskundige geweest en baby was eindelijk goedgedraaid met haar hoofdje naar beneden. Ze heeft best lang dwars gelegen en ik was even bang dat ze niet meer zou gaan draaien. De vk zei ook dat ze al best diep in de bekken lag. Dus dat is ook mooi. Weet iemand trouwens of dat de reden is waarom ik nu wat meer last heb van lage rugpijn en steken daar beneden? Ik denk dat ze gewoon verder aan hett indalen is, maarja weet het dus niet zeker. Verder begint de verveling een beetje toe te slaan sinds ik sinds vorige week zwangerschapsverlof heb. Vooral omdat ik ook niet zoveel energie heb om dingen te ondernemen. Iemand nog tips om de laatste weekjes door te komen?
Bedankt meiden We zijn ook helemaal verliefd op onze kleine vent! Spannend Boom! Vervelend dat M niet gewoon wilt/kan eten zeg.. Kan je het CB niet bellen of langsgaan? Annelie vervelend idd ziek en zwanger. Ik vond het ook heeel irritant, ook omdat je geen neusspray mag. Nou ik heb het voorbeeld slapen wel gedaan anders deed ik geen oog dicht. Vk zei dat dat ook geen kwaad kon, zolang je het niet ook overdag doet. Mamasophia ben benieuwd hoe t er allemaal uitziet, foto's? Ik ben gaan haken, heb filmpjes op YouTube gekeken om het te leren. 1 knuffel en 1 deken/omslagdoek gehaakt. Ohja en nog een knuffeltje voor kindje van iemand anders. Verder deed k beetje spelletjes op de wii en playstation haha 😅 Ik heb nu al zin n in dit weekend, als de weersvoorspelling uit gaat komen dan! Heb wel weer behoefte aan een zonnetje!
Meiden het gaat weer helemaal de verkeerde kant op! Veel te stil hier Boom hoe is het daar? Toevallig positief getest? En wil het eten al een beetje lukken bij M.? Annelie je kan al bijna gaan aftellen zie ik! Wat gaat de tijd toch snel. Voel je je nog goed? Mamasophia voor joh de laatste weekjes! Hoe voel je je? Nog een beetje vol te houden die laatste loodjes? Hier alles goed! L. is alweer 4 weken en al 4500 gram en 57cm hij komt snachts of 1 keer of helemaal niet dus dat is heerlijk het is nog steeds een erg tevreden mannetje. Huilt alleen als er wat is: honger of een boertje wat dwars zit. Ideaal dus!