Jonge (a.s.) moeders!

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, May 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Jess: wow hij is al 4 weken! Gaat snel he? Lijkt zo'n cliché maar het is echt zo. Fijn dat hij weinig huilt. Hoe voel jij je? Goed hersteld van de bevalling enzo?

Ik kan inderdaad alweer bijna gaan aftellen. Het is echt bizar snel gegaan en we hebben nog niks geregeld. Dat gaat voorlopig ook nog niet gebeuren want we hebben een huis gekocht! We krijgen de sleutel als ik 34 weken zwanger ben en dan gaan we(ik niet zoveel helaas) nog ruim 4 weken klussen. Hopelijk alles af als ik 39 weken ben. Komt dus een hele nieuwe babykamer en een kamer voor B. Ik vind het wel spannend. De vorige keer hoopte ik dat baby al kwam met 38 weken maar nu hoop ik oprecht dat ie gewoon 40 weken blijft zitten. Moet er niet aan denoen midden in het klusgeweld te bevallen...

Ik voel me verder goed hoor, merk wel dat het wat zwaarder aan het worden is.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mamasophia. Ik heb dagen in bed doorgebracht met netflix en online shoppen haha.

Jess. Inderdaad positief getest :D Ben helemaal in de wolken. Heb nergens last van tot nu toe (even afkloppen). M eet sinds afgelopen weekend af en toe een stukje Liga koek. Dus daar ben ik al super blij mee haha.
    Wat heerlijk trouwens dat L het zo goed doet!! En nog maar 1 nachtvoeding, ben ernstig jaloers haha!

Annelie. Gefeliciteerd met jullie huisje!! Wat leuk joh. zijn jullie allemaal weer beter trouwens?

3. annelie566

Boommm: wij zijn weer helemaal beter al duurde het wel lang dit keer. Nu kunnen we mooi beginnen aan de voorbereiding van ons nieuwe huis, kijk er echt naar uit om daar te wonen

Hoe Gaat het daar en hoe voel je je? Hoe is het met de meisjes?

4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

Sep 9, 2014
    2,966
    2,294
    113
    Female
    Houten
    Ik ben topfit! Alweer lekker een beetje aan het sporten zelfs :) de dingen die kunnen zonder bekken en buikspieren te belasten in de fitness ;) want een onderneming zeg nog zo voor de bevalling! Hoop dat alles op tijd klaar is!

Jaaa Boom gefeliciteerd :D lekker snel ook weer! Fijn dat je nog nergens last van hebt, houden zo!

5. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    WOEHOEEE Boomm! wat snel zeg!
    gefeliciteerd super leuk!
    Voel je je goed?

@Jess
    4 weken alweer, gaat echt hard he!
    novan is alweer 4 maanden..

@Annelie
    wat leuk! een groter huis gekocht?
    En idd je kunt alweer bijna gaan aftellen zeg, wat gaat de tijd toch snel.

Hier druk druk,
    zowel met werk als met de kids.
    Wij zitten momenteel midden in de 4 maanden sprong in combinatie met de beruchte 4 maanden dip tijdens bv..
    vreselijk dit.. voorheen sliep hij altijd lekker door van 21-6
    maar nu komt hij minimaal 4x en de laatste dagen zelfs 6x.
    Jullie snappen dus wel dat ik me brakke jopie voel haha.
    Het is even door bijten maar het komt vast weer goed, hopelijk is mijn productie gauw weer de oude.
    Aankomende week moeten we naar het cb ben benieuwd of hij goed gegroeid is!

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Even kort berichtje, maar ik ben helaas vanochtend het vruchtje verloren. Had al een aantal dagen last van krampen en bloedverlies. :(

We zijn nu lekker op vakantie..

7. annelie566

:( ach meid wat een rot nieuws. Veel sterkte! Hopelijk kunnen jullie wat genieten van de vakantie(waar zijn jullie?) En heb je toch snel weer een goede zwangerschap. Voel je je verder wel goed nu?

Ik zou ook wel heerlijk op vakantie willen. Zit er helaas niet in deze zomer. Hopelijk kunnen we met kerst even weg, dan zijn wel ook 10 jaar samen. Ik zeg londen:):D voor de 100 ste keer haha.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

De krampen nemen nu elke dag af, heb er bijna geen last meer van. Ook nog nauwelijks bloedverlies, dus dat is fijn. Was op de dag zelf erg verdrietig, heel veel gehuild. Maar vandaag kan ik het een stuk beter relativeren ofzo. Grote kans dat er iets niet helemaal goed was met dit vruchtje en dat mijn lichaam het daarom afgestoten heeft. In ieder geval, zo denk ik erover, geen idee of het echt zo is. Maar het blijft verdrietig.

Wij zijn in New York! Stond al langer op de planning en uiteindelijk paar weken terug geboekt. Is heerlijk hier. Doen wel erg rustig aan en dat bevalt prima. Hebben vandaag lekker over Fifth avenue geslenterd en zijn op Rockefeller geweest. Morgen willen we naar het Vrijheidsbeeld en 9/11 memorial. Meiden doen het verrassend goed hier, met het tijdsverschil en de hitte.

Wauw, 10 jaar samen alweer!! London met kerst is altijd leuk haha. Maar je vriend wilde niet meer naar London toch? Stond me iets van bij. Mochten jullie gaan kunnen we misschien wel een keer meeten voor een drankje! :D

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

10. annelie566

Oh hou op:D je maakt me jaloers haha. Ik wil super graag naar New York maar mijn man lijkt het maar niks tenzij het ergens een tussenstop van is of het moet een hele goede aanbieding zijn ofzo. Maar om nu alleen te gaan is ook weer zo saai.

Hij wil niet naar Londen omdat we daar al vaker geweest zijn maar hij moest wel toegeven dat het met kerst wel heel leuk is (en samen zijn we altijd in de zomer geweest, terwijl ik de winter periode fijner vind). Dus wie weet.

Respect dat jullie de meiden mee hebben hoor. Ik weet niet of ik dat zou doen met 2 jongens straks. Wel fijn dat ze het goed doen daar want het zal inderdaad wel erg warm zijn. Volgens mij hebben ze al heel wat van de wereld gezien.
    Wij zijn door omstandigheden al 3 jaar niet op vakantie geweest(3x verhuisd, zwanger en een ernstige zieke moeder) en eigenlijk wil ik de volgende keer dat we wel weer op vakantie gaan gewoon met z'n tweeën want daar zijn we wel erg aan toe. Als de omstandigheden zo blijven dan kunnen we met kerst eindelijk een paar dagen weg en in het voorjaar de zon op zoeken.

Fijn dat de krampen nu weg zijn en dat je wat kunt relativeren. Ik vond dat met mijn miskraam heel erg moeilijk toen, dat was voor we B kregen. Inmiddels lukt dat ook wel maar ik heb er toch wel veel verdriet van gehad ook al weet je van binnen wel dat de natuur het zo ook goed oplost. Hopelijk is het snel weer raak!

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha je kan je vriend proberen te overtuigen. Hier was vriend ook nooit heel erg enthousiast. Heel Amerika trekt hem niet, maar we hebben nu idd met een aanbieding geboekt en hij vind het ook geweldig.
    Tja, de meiden zijn nu nog zo goedkoop om mee te nemen :D Maar we hebben wel overwogen ze thuis te laten hoor. Maar dat is momenteel niet echt een optie, aangezien iedereen natuurlijk in NL woont. Maar vind het ook wel gezellig, zorgt voor nog meer afleiding.

Wat rot dat 1 van jullie moeders zo ziek is trouwens. Heel naar!
    Fijn vooruitzicht dat jullie in december en het voorjaar er even tussenuit kunnen. Snap heel goed dat jullie dan lekker met zn tweetjes gaan hoor. Wij zijn ook al eens een weekendje weg geweest met zn tweeën en dat bevalt echt heel erg goed haha. Zouden de kinderen dan naar opa en oma gaan? Hier wel vaak, we hebben ook 1x de oppas een nachtje laten slapen.

Logisch dat het veel verdriet heeft gedaan. Ik denk ook wel dat ik eenmaal thuis ook nog wel even goed verdrietig zal zijn. Hier ben je toch veel afgeleid en druk. Vooral snachts zit ik er veel mee.
    Zijn jullie na de miskraam gelijk door gegaan voor een kindje of hebben jullie even gewacht?

En hoe is het met B?

12. annelie566

Wij zijn direct door gegaan. Was 2 weken na de miskraam zwanger (van B) dus 3,5 week later weer een positieve test. Maar jullie moeten doen wat goed voelt. Als je liever wilt wachten dan is dat begrijpelijk alleen lichamelijk is er niks op tegen.

De kindjes zouden dan inderdaad naar mijn ouders gaan, die passen altijd op. Wel als mijn vader thuis is want mijn moeder is dus degene die ziek is en ze kan niet alleen met B zijn.

Aan de ene kant lijkt het me ook wel leuk hoor om met de kinderen weg te gaan straks. Maar B is echt niet flexibel. Slaapt nergens anders dan bij ons en bij mijn ouders, zelfs niet in de wagen. Hoop dat dat een beetje beter wordt als hij wat ouder wordt...

Veel plezier nog. Wanneer gaan jullie terug naar huis? En ga je deze zomer nog terug naar NL?

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Fijn dat je ouders op kunnen passen. Is voor B ook gezellig natuurlijk. Is je moeder ernstig ziek momenteel? Kan ze nog beter worden? Jeetje.. Lijkt mij ook heel moeilijk om mee om te gaan.

Lastig dat B niet zo flexibele is, maar misschien/hopelijk komt dat nog inderdaad. Hier hebben ze gelukkig allebei altijd goed in de wagen geslapen. N slaapt zelfs beter en langer in de wagen dan in bed :)

We vliegen zondagavond terug naar huis en landen dan maandagmiddag Nederlandse tijd geloof ik. Vriend moet woensdag gelijk al weer aan het werk. Ik vlieg misschien zelf een weekendje naar Nederland, eventueel met de kindjes. Maar vriend heeft voorlopig geen vrije dagen meer. En onze ouders wilden misschien een keer deze kant op komen.

Wat fijn trouwens dat je zo snel weer zwanger was na je miskraam. Denk eerlijk gezegd dat wij er ook wel weer gelijk voor gaan. Ik wil zo graag! Vriend heeft trouwens nauwelijks gereageerd op de miskraam. Hij was wel heel lief voor mij op dat moment, maar heeft het er daarna nauwelijks meer over gehad.

Jij nog plannen voor deze week?

14. annelie566

Misschien heeft hij het er op zijn eigen manier moeilijk mee? Mannen kunnen dat vaak lastig uiten. Mijn man was wel erg verdrietig maar toen ik zwanger was van B was het ook gewoon goed voor hem. Hij begreep mijn zorgen dat het nog een keer zou gebeuren toen niet zo goed.

Wij gaan zometeen naar ballorig toe. Eens kijken of B da leuk vind en daarna gaan we tegeltjes kijken voor onze nieuwe keuken. We zijn er alleen nog niet helemaal uit wat mooi gaat zijn. Is ook zo lastig te bepalen omdat de keuken nog niet staat.

Jullie? Wel heerlijk dat jullie zoveel dagen in New York heben. Was je al eerder geweest?

15. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Wat een naar bericht. Heel veel sterkte!!!!

16. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Een tijdje hier niet geweest. Ik heb goed nieuws. Ik voel me steeds beter en de misselijkheid word steeds minder. Ik ben aan het afbouwen met de medicijnen. Zo blij mee! Ik kan eindelijk weer dingen doen.

Dinsdag hebben we de pretecho gehad en we krijgen een

Meisje!

We zitten op een roze wolk!

17. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Meen je niet!
    Wat een verdrietig bericht.. Dikke knuffel !!

18. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH

Wat fijn zeg! En nog een meisje erbij! Super leuk

19. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    2,534
    0
    36
    Thanks!!

Hoe gaat het met de rest hier?

20. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Mag ik ook mee kletsen nog niet zwanger april gestopt met pil en afgelopen mei begonnen met ronde 1 nu op naar ronde 2 vind het heel spannend we willen het echt graag ik ben kim2306 en woon nu 2 jaar samen en zijn 3 jaar samen ben 22 jaar en kan nu al niet wachten tot volgende nod en kijken of t dan gelukt is :)

Share This Page