Jonge (a.s.) moeders!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Annelie. Hoe vond B ballorig? Hier vinden ze het geweldig. Voornamelijk de ballenbak, haha. Daar kunnen ze allebei rustig een uur in zitten. Maar die grote, zachte blokken doen het ook altijd goed.
    Hebben jullie inmiddels een keuze kunnen maken in de tegels? Wat voor soort keuken krijgen jullie? Lijkt mij heerlijk als je alles zelf nieuw uit mag zoeken.

Nee we waren überhaupt nog nooit in Amerika geweest. Maar vind het helemaal geweldig. Enige nadeel wel is dat het rete duur is. Daar hadden we ons echt wel op verkeken. We lopen goed leeg zegmaar :D Maar hebben leuke dagen gehad. Vond het fietsen door Central park erg leuk, hebben veel gewinkeld en vooral heel veel door alle buurtjes en straten gelopen. Meisjes zijn echt ontzettend lief geweest, ze zijn nog nooit zo relaxed geweest haha.

Nathalie. Aaah wat leuk. Nog een meisje! Fijn trouwens dat de misselijkheid minder wordt. Dat scheelt zo veel! Hoe voel je je verder? Krijg je al een buikje? Lees altijd dat dat zoveel sneller gaat bij de derde.

Jmay. Hoe is het met jouw mooie kindjes en met jou natuurlijk?

Kim. Welkom. Gezellig! Hopelijk is het snel raak voor jullie.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Kindjes ♥
    NathalieD (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ ?. ♥ op 28 Augustus 2010
    Bloemmm (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 01 Mei 2011
    JMay (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 06 November 2012
    NathalieD (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ H. ♥ op 09 November 2012
    Bloemmm (24 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 30 Maart 2013
    Boommm (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 20 December 2013
    Annelie566 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 2 April 2014
    Boommm (25 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014
    JMay (22 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 8 Februari 2015
    Bloemmm (24 jaar) derde kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 30 April 2015
    Jes93 (21 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ L. ♥ op 14 Mei 2015

♥ Zwanger ♥

MamaSophia (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 22 Juli 2015 - Meisje!
    Annelie566 (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 00 September 2015 - Jongen!
    NathalieD (24 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 06 December 2015 - Meisje!

♥ Proberen ♥
    Beebbii (22 jaar) gaan voor een eerste kindje! ♥♥
    Boommm (25 jaar) gaan voor een derde kindje! ♥♥
    Kim2306 (22 jaar) gaan voor een eerste kindje! ♥♥

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Boommm hij vond het helemaal het einde. Er was ook ee meisjes tweeling die met hem wilde spelen maar B had alleen maar ogen voor de ballen haha. De ballenbak vond hij het allerleukste. Hij probeerde alle ballen te sorteren maar de andere kindjes gooiden steeds roet in het eten. Thuis speelt hij ook altijd met ballen. Heb na aanleiding van het ballorig avontuur zo'n hele grote ballenbaan van fisher price(google) voor hem gekocht en die krijgt hij als we gaan verhuizen. Hij paste maar net in de auto haha.
    Tegels nog niet uitgezocht maar we nemen ee hoogglans witte keuken met vooral blinde laden en geen kasten en een massief houten blad. En dan een zwarte spoelbak en zo'n spoelkraandouche ding.

Fijne terugreis alvast! Kan me nauwelijks voorstellen dat Amerika duurder is dan Engeland. Daar verkijk ik me sowieso altijd op de prijzen tot ik mn rekening zie in euro's.

Ben gisteren naar de verloskundige geweest en alles was goed. Liep precies op schema. Intake ook gehad van kraamzorg maar dat mens begon een discussie over flesvoeding dus heb er een beetje een vervelend gevoel over.

4. annelie566

Had je de donkey mee trouwens of een andere buggy?

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat leuk Boomm
    Lijkt me heel gaaf daar!

Hier gaat het grof en kort gezegd klote 🙈 ben op!

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Duurde eventjes haha.

Annelie. Ja we hadden de donkey mee, kan echt niet zonder mn wagen en de reistas hadden we ooit al gekocht bij onze eerste bugaboo. Wat leuk dat hij balorig helemaal het einde vond. En die baan ziet er gaaf uit!! Ik twijfel wel eens om zo'n mini Ballenbak te kopen, maar zie er dan weer tegenop dat die ballen door mn hele huis heen liggen.
    Je keuken klinkt echt prachtig, is ook helemaal mijn stijl. Wanneer gingen jullie ook al weer precies over?
    Fijn dat alles weer goed was met de baby! En wat stom zeg, van de kraamzorg. Zou daar dan ook gelijk klaar mee zijn. Wie is zij om daar commentaar op te geven?!

Jmay. Las laatst al iets in een topic ja. Gaat het nog steeds niet beter? Lijkt me slopend...

Jes. Hoe is het nu met jou?

Wij zijn inmiddels weer lekker thuis. Terugreis ging prima. Totdat we moesten landen. Vanwege het tijdsverschil hebben we daarna een paar heftige nachten gehad, zegmaar. Inmiddels zitten ze weer in hun normale ritme gelukkig.

Candaag gaan we naar de prinses Diana memorial playground. Daar heb je een watertje waar ze in kunnen spelen, is wel lekker met deze temperaturen. Alhoewel het hier geloof ik minder warm is dan in Nederland.

Wat doen jullie met deze hitte?

7. annelie566

Fijn dat jullie een goede terugreis hebben gehad Boommm. De prinses Diana playground is inderdaad super mooi. Lijkt me echt een paradijs voor kinderen. Zou straks ook wel met onze jongens daar naar toe willen als ze iets ouder zijn.

Die ballenbaan is hier echt een succes maar inderdaad wel overal ballen. Maar die lagen er sowieso al omdat B met niets anders speelt en ik inmiddels te zwanger ben om iedere 5 minuten die ballen onder het tv meubel vandaan te plukken.

Ik vind het warme weer maar niks. Ben normaal al geen zomermens maar nu met 30 weken zwangerschap vind ik het echt vreselijk. Ben echt een olifant/ballon zo opgezwollen...
    Van de week al regelmatig gevloekt dat ik wenste dat het kerst was.

Zijn jullie alweer begonnen aan een nieuwe ronde, wanneer mag je testen?

22 augustus gaan we over hoop ik dus ik ben nu al begonnen met alles inpakken..heb het afgelopen jaar weer ontzettend veel verzameld pff

8. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ohh ik ben veel te lang niet geweest zie ik!! *schaam schaam* 🙈

Boom wat een verdrietig nieuws :( wat fijn dat je er zo goed mee om kan gaan! En lekker hoor die vakantie, jaloers!! Wij gaan nu pas in oktober weer op vakantie naar turkije, nu zijn we alleen weekje nederland geweest vorige week.

Ahh Jmay, heel veel sterkte meis! Lijkt me ook slopend!

Een meisje erbij! Gefeliciteerd :)

Annelie wat vervelend dat je zoveel vocht vasthoud zeg. Dit weer is ook helemaal niks voor hoog zwangere vrouwen idd, blegh! Nog even volhouden!

Kim welkom!

Hier gaat het eigenlijk helemaal top! L. is een voorbeeldig kindje/babytje. Hij krijgt morgen z'n eerste prikjes, ben benieuwd hoe die er op reageert. Hoop dat ie er niet teveel last van heeft!
    Ik ben zelf ook weer volop begonnen met sporten dus laat die afvalrace maar beginnen! Nog 10kg wat er sowieso af moet wat k nog extra had na bevalling. Hoop dat het een beetje gaat lukken!

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Nog even een fototje van ons vrolijke kereltje 💙

Bijgevoegde bestanden:

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kom strakjes weer reageren. Maar wilde vast even een foto delen haha

11. annelie566

Yes!

Ik ben woensdag naar de tandarts geweest maar volgens mij is er iets mis gegaan..heb al dagen last van mn kies echt vreselijk. Nu mag ik dus terug en ik ben al zo bang:(

Over 2 weken krijgen we de sleutel van ons huis..dan kg even door bikkelen en hopelijk 22 augustus erin. Ik kan niet wachten te verhuizen en daar te wonen..

12. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Jaaaa :D:D Gefeliciteerd! Laat dit maar een plakbeeb zijn :)

Blegh vervelend Annelie van je kies..
    Pfoeh pittig hoor, zo laat in je zwangerschap nog even verhuizen! Denk je dat alles op tijd klaar gaat zijn? Ik duim voor je dat de beeb iig tot de 40wk blijft zitten ;) Jij zelf ook denk ik of niet?

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Boommm gefeliciteerd meis!!!!!

14. annelie566

Ja tussen week 39 en 40 zou perfect zijn! Mijn vader neemt augustus veel vrij en het verven en vloeren leggen doet hij samen met mijn man. De keuken besteden we uit...al met al wordt het hard werken maar het zou moeten lukken.

Ben inmiddels begonnen met inpakken maar pfoe..zwaar werk met zo'n kleine vent rondlopen en een dikke buik. Valt.me vies tegen!

Hoe is het met jou en L?

15. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ah fijn dat er veel voor je gedaan wordt wat verhuizing betreft, dat scheelt een hoop! Gaat vast goedkomen :)
    Ja snap dat het tegenvalt met zo'n buik en een kleine koter! Even doorbikkelen..

Bij ons gaat het helemaal goed! L slaapt al lekker door van 20/21u tot 5 en dan weer tot 10/11. Ideaal dus :D Hij is nu ook echt aan het lachen, echt heel cute :)

Bijgevoegde bestanden:

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Annelie. Blijf het knap vinden hoor, dat je zo laat in de zwangerschap nog gaat verhuizen. Lijkt mij toch best pittig, maar wel heel fijn als het allemaal achter de rug is. Heb laatst nog in de speelgoedwinkel met die ballenbaan in m'n handen gestaan. Maar toch niet gedaan. Misschien voor M dr verjaardag straks.
    Wat shit van de tandarts. Hoe is het afgelopen? Ik schijt hem ook altijd als het weer tijd is voor controle. Hopelijk viel het mee!!

Jess. Wat een lekker vooruitzicht, naar Turkije! Hoe was jullie weekje weg in Nederland? Hoe zijn de eerste prikjes gegaan? Vond dat toen erger dan de meisjes zelf hahaha. Wat voor sport doe je? Ben trouwens jaloers op jullie nachten, wauw! M is oas sindskort wat beter aan het slapen. Kan L niet even uitleggen hoe het moet? :D
    Vind L zo'n lekkerding. Knapperd! En wat een lieve lach!

Bloemmm. Dankjewel meis!! Hoe is het met jullie?

Hier alles goed. Snap echt niets van m'n lichaam. Heb volgens mij echt een bizar korte cyclus gehad. Kwam er met ovulatietesten achter dat 1 juli m'n eisprong was. Maar blijf het gek vinden, zo snel achter de miskraam aan. Het begint nu langzaam een beetje door te dringen. Vind het zo spannend ineens. Heel anders dan m'n vorige zwangerschappen, toen was ik veel minder bang. Toch gek dat dat zo kan veranderen. Maar langzaam komt er ook blijdschap hoor. Testen blijven mooi oplopen, dus dat geeft hoop :D

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaaaaaaaaaa!!! Gefeliciteerd

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH

Wat een knap mannetje 😍

19. annelie566

@boommm Tsja ik was 2 weken na mijn miskraam zwanger van B dus zo snel kan het gaan. Voor deze zwangerschap trouwens ook positieve testen gehad dus misschien is het wel waar dat je na een miskraam gewoon vruchtbaarder bent?
    Ik snap dat je het spannend vind en dat blijft het ook nog wel even. Zolang je het maar kunt relativeren is het goed.hoe voel je je nu?

Ben dus gisteren naar de tandarts geweest. Hij heeft de boel wat bijgeschaafd maar kon niet met zekerheid zeggen of het nou de wortels waren of niet. Als een dood is en de ander leeft nog en gaat dan dood dan is gaat hij een wortel kanaal behandeling uitvoeren en dan kun je me afvoeren hoor. Als je zwanger bent mag je ook geen ibuprofen slikken dus dat overleef ik niet ;). Ik heb maar gezegd dat ik liever nog 10 keer beval.

Had vannacht nog wel paracetamol nodig maar ik heb tenminste wat beter geslapen dan afgelopen week. Dus duimen dat alles rustig blijft..

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

gefeliciteerd boommm!!

Deel Deze Pagina