Nog even wat spulletjes besteld: Bekijk bijlage 350771 Grotere versie: klik hier Koeka boxkleed, Baby's Only ledikantdekentje en Baby's only aankleedkussenhoes
Bailief: Fijn dat het stijgt en dat je daar langzaam aan wat begint te merken. Hopelijk ga je je snel echt beter voelen =) Super van dat huis, gefeliciteerd! Prinsessa: Ja wordt tijd he, ik hoop dat ik heeeel snel het lijstje mag aanvullen! Hier heb ik bloemkool uit de oven op met sausje, aardappelpuree uit de oven balletje gehakt op. Lekker hollands! Jammie Ik ben net bezig geweest met een fotoalbum decoreren. Ik heb goedkoop een album gekocht en ga de kaft zelf bekleden en decoreren. En die wordt dan gebruikt als baby foto album. Waar alle eerste foto's en het kaartje enzo in komen. De stof ligt nu te drogen, morgen de decoratie er op doen. Nu gtst kijken en bankhangen ik ben echt kapot! Fijne avond meiden!
Miranti: Klinkt leuk, ben benieuwd hoe het wordt Hier: Bij dat vrijwilligerswerk dat m'n moeder doet stonden twee borstkolven van Medela die ze mocht meenemen. Een enkele en een dubbele elektrische! Die dingen zijn flink duur, dus ben er echt blij mee
Zooooo leuk prinsessa Ben benieuwd miranti klinkt erg leuk!! Ik ben niet zo crea dus heb gewoon een klant en klare boek,, ook leuk Oohh soeee heb jij even mazzel indd had er ook naar zitten kijken maar denk wacht ff met kopen die prijzen:0 man man...eerst maar is kijken hoe de bv gaat Ik gaat zo lekker met mijn boek het bedje opzoeken morgen weer een spannende dag!! Truste meiden x
Selina: Ja ze raden het ook aan om pas na de bevalling te kopen. Ja spannend meid, hoe laat mag je, 11 uur toch? Ik zal voor je duimen en aan je denken
Dankjewel meiden! Prinsessa wat schattig, allemaal zo schattig babyroze. Hoe is het met je zwangerschapsdiabetes? Belemmerd het je ook of valt dat mee? Miranti, leuk dat je een fotoboek zelf bekleed! Ik ben ook van plan om het kaartje en van alles en nog wat in een boek te plakken, maar zo creatief om het hele boek leuk te maken ben ik helaas niet.
Miranti: Heb je misschien tips voor mij, voor een fotoboek? Of een leuke site ofzo. Vind het wel een leuk idee, al ben ik helemaal niet creatief
@suusd wat een lieve kleding.ik vindt het 1 vest het leukste. @prinsessa wat lief,wat bestel je toch allemaal leuke dingen. Nu kan de kapstok ook worden opgehangen Jeeej jij bent vandaag 35 weken zwanger Wij hebben ook zuurkool uit de over op @soe hou je het nog een beetje vol? @miranti wat leuk zelf foto album maken. Trek je het nog een beetje? @hier druk de doe lijst af maken. Klossen en poo gehaald, Klossen staan onder het bed. Labels voor de geboortekaartjes zijn af straks alleen uitprinten en op plakken. Nu me thee opdrinken en bedje in. Morgen kleine meid naar de Psz brengen en zelf werken. Trustee dames.
Selina: Succes morgen! De rest: Nou jullie moeten je er niet teveel bij voorstellen hoor haha. Ik heb gewoon een album bij Action gekocht voor paar euro. Daar heb ik van die vulling op gedaan en daarover heen stof gespannen en geplakt.En daarop dus wat kleine dingetjes als decoratie. Eerste keer dat ik het heb gedaan en heb het simpel gehouden. Heb er ook niks voor gekocht, behalve lettertjes van de naam, de rest had ik nog in huis. Zal even fotootje bijvoegen. Daar liggen alle dingetjes nog los, maar die liggen op ongeveer dezelfde plek. Enige wat mist is boven het blauwe lint wat meer naar rechts de naam van onze knul in blauwe letters (dat is nog ff een verrassing) dus die moeten je er even bij denken Ik ben er zelf blij mee, maar hij is gewoon heel simpel hoor! Maar toch ff wat anders haha en ik heb niet zoveel te doen
Ik ben ook niet eens zo heel creatief hoor. Maar ik vind het sinds kort leuk om zelf dingetjes te maken. Zo heb ik bijvoorbeeld op de babykamer ook groot bord bekleed met 4 kleine doekjes, waarop de letters komen (zie foto fb).. En heb ik wel eens canvasdoeken bekleed met stof en andere decoratie. En dan linten erover heen gespannen zodat er bijvoorbeeld kaarten of foto's in kunt steken. En ik heb laatst keertje een houten stok gewit en met mooi zilver/grijs lint allemaal lijstjes en bordjes daaraan gehangen. Zo knutsel ik af en toe wat aan voor spulletjes in huis, maar helemaal niks bijzonders hoor! Ik ben ook nog maar een beginner Een site heb ik nu niet voor je van dat fotoboek, ik heb namelijk zelf verzonnen. Maar als je op google iets intikt over fotoalbum bekleden kom je vast het een en ander tegen! En veel mooier dan die van mij haha. je kunt natuurlijk ook hele andere kleuren gebruiken, ik heb gewoon een stofje gebruikt die ik nog had. Maar je kan bijvoorbeeld of felblauw of in jouw geval roze gebruiken. Deze is vrij neutraal.. haha
Littlewonder: Jawel, hou het nog wel vol, maar ben er wel een beetje klaar mee En jij? Werk ze morgen! Miranti: Wauw, vind hem erg leuk hoor!! Zal eens gaan googlen. Volgens mij staan er op Pinterest ofzo ook leuke maak-dingetjes. Het is trouwens volle maan, dat betekent bevallen! Haha, bakerpraatje, maar hoop het voor je
Crea hoor meiden! Ik heb toen bij L. heel leuk een album gekocht...ben ook begonnen met plakken. Maar het is echt niks voor mij. Uiteindelijk heb ik een digitaal album gemaakt, daar kan ik veel meer mezelf in kwijt dan met plakken. Elke maand netjes bijgehouden en na een jaar af laten drukken. Voor haar geboortekaartje, en andere spulletjes zoals eerste pakje, naambandje ziekenhuis, eerste speentje etc. heb ik een leuk doosje gekocht waar het in zit.
Ik ga denk maar richting bed Succes voor degene die vannacht gaan bevallen! En zo niet, slaap lekker Hier nog 2 dagen tot de 21e, en dan gaat gewoon de laatste maand in...gek idee!
@soee gaat hier prima,dank je wel. Meschien een idee? wij heb een herinneringen doos gemaakt voor S. Die krijgt ze pas als ze op haar zelf gaat wonen of wij te komen te overleden. Geboortenkaartjes,1e verjaardag kaartjes,2e verjaardag kaartjes,eerst pluk geknipte haar in een doosje die we samen hebben geknutseld, Zh polsbandje ,navel klem.(datum waneer hij eraf viel). Haar zonnen brilletje waar ze in het zh onder de lamp mee lag + foto ervan. Naam treintje,der tekeningen.zwangerschapboek en haar 1e jaar boek.
Lovely: Ja misschien is dat ook wel meer mijn ding. Anders dan laat ik het liggen en komt er niets van denk ik. Ga dus ff op zoek naar een goede en betaalbare site daarvoor. Volgens mij is die van de Hema wel prima Slaap lekker dames!