Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Bekijk bijlage 351184 Bekijk bijlage 351185
    ♥ Zwanger! ♥
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 - Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 - Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 - Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 - Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 - Verrassing!
    - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Jongen!
    - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 - Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 - Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje!
    - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Meisje!
    - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 - Meisje!

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Prinsessa: 23 september - Intake kraamzorg, bevalling bespreken verloskundige & liggingsecho
    - Bailief: 23 september - 2D/3D/4D pretecho
    - Littlewonder23: 23 september - Controle verloskundige & liggingsecho
    - Yasminn: 24 september - Controle verloskundige
    - Soeee: 24 september - Controle gynaecoloog & inwendig onderzoek
    - Miranti: 24 september - Inleiding bespreken
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Nichelle: 25 september - Extra controle verloskundige
    - Nichelle: 30 september - Controle verloskundige
    - Lovely24: 1 oktober - Controle verloskundige
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo
    - SuusD: 9 oktober - Controle verloskundige

♥ Geboortelijstje ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 9 september 2013 (40+4) 3850 gram, 50 cm
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

Ik heb even de meiden die langer dan een maand niet actief zijn geweest van het lijstje afgehaald voor het overzicht.. Uiteraard altijd alsnog van harte welkom weer mee te kletsen! :)

2. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Geeft niks hoor :D Als je het leuk lijkt dan hoor ik het wel!

Wel fijn dat hij ze nu weer even heeft voorlopig dan! En dankjewel, lief!

Heerlijk vind ik dat inderdaad lekker dekentje erbij, kaarsjes aan, tv aan, lekker wat eten en drinken... beter kan niet haha.

Irritant is dat inderdaad, viel mij ook al op. Maar uiteindelijk zijn die BH's straks natuurlijk zo gekocht, zeker even aan de kraamhulp vragen.. wie weet heeft ze nog goede tips.

Heel erg leuk! En ik snap dat je je spulletjes mee hebt genomen voor de zekerheid hoor, je weet maar nooit.. morgen alweer 39 weken zie ik, dan neem je liever geen risico's meer :p En jeetje, 13 maanden klinkt dan ook alweer zo groot vind ik. Straks gaat dat vast ook snel als onze meisjes er zijn...

Vermoeiend lijkt het me zeker! En dat je er doorheen zit met zo weinig slaap is helemaal voor te stellen, jeetje wat vermoeiend lijkt dat me zeg :( en dan ook nog zo'n zwanger lijf.. pffff! Zou fijn zijn als ze er straks maar gewoon snel is!

Geniet van je rustige dagje :D Je bent normaal gesproken best een bezigbijtje haha.

3. soeee

soeee Niet meer actief

Lovely: Lekker, geniet ervan :)

Prinsessa: Denk dat ik dat vanavond ook ga doen, lekker tegen vriendlief aan op de bank onder een plaidje. Stokbroodje met kruidenboter uit de oven erbij, mmm!

Nee m'n moeder zei: 'Pff dan rijd ik toch ff op en neer als je hier spontaan naar een ziekenhuis moet.' Tja, waarom moeilijk doen als je ook gewoon de spullen mee kunt nemen denk ik dan :p

Ja gaat echt hard hoor. Ze kan ook al ineens zoveel, echt heerlijk om te zien :)

Hier: Krijgen van 2 ooms en tantes gezamenlijk zo'n baby swing :D Erg blij mee! Twijfelde tussen roze en ecru, maar ecru is wel lekker neutraal, dus voor die gekozen.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Soeee, haha je hebt dan helemaal gelijk dat je zelf gereden hebt ;).

Morgen hebben wij de pretecho! :D 40 minuten lang kijken en nog een dvd mee ook. Mijn ouders gaan ook mee, dat leek ons leuk voor hen dus ik ben ook heel benieuwd hoe zij het vinden.

5. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Soeee
    Leuk stoeltje!

Bailief
    Ohh leuk! Ben benieuwd!
    Hopen dat ze zich goed wil laten zien :D

6. soeee

soeee Niet meer actief

Bailief: Spannend! En leuk dat je ze meeneemt :) Hopelijk werkt de kleine goed mee.

Lovely: Merciiii :D

7. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nichelle; Wat rot zeg.. Je had wel goed gegeten enzo? Ik snap dat je daar heel erg van baalt, is ook zo niet tof natuurlijk..

Ik hoop dat je het wel naar je zin hebt vandaag op de babyshower!

xxYasmina: Fijn dat ze weer afgenomen zijn. Hopelijk heb je der de aankomende weken niet teveel last van!

Yasminn: Jij bent ook al bijna uitgerekend! Spannend!! Misschien ben je nog wel eerder dan mij aan het bevallen :p
    Hoe gaat het nu met je moeder??

Prinsessa: Lekker geshopt dus :D Altijd leuk haha

8. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Yasminn: Oehh wat balen dat het vals alarm was.. hoe is het nu? Nu is het inderdaad denk wel beter wat meer in de buurt te blijven.. je weet maar nooit ;)

Nichelle: Dat is vervelend meid! je zal wel geschrokken zijn.. rustig aan hoor! En ben je nog naar de babyshower gegaan? hoop dat je je toen weer wat beter voelde.. een babyshower is ook zo leuk!

Soeee: je hebt helemaal gelijk dat je je spullen mee had genomen hoor haha..zou ik ook doen.. je weet maar nooit.. wel knap dat je dat stuk heb gereden.. ik vind autorijden geen pretje meer.. doe het alleen binnen mn woonplaats en als het echt moet.. nou moet het ook redelijk vaak want mijn vriend heeft ook geen rijbewijs haha
    leuke foto ook op fb.. met de spandoek ;)

Maar waarom ik word ingeleid: de groei van onze kleine man ligt 3 weken voor ongeveer.. dus om te voorkomen dat ik hem er straks niet uitkrijg laten ze me niet doorlopen:p hij zal met 40 weken ongeveer 8 - 8,5 pond zijn.. dus dat moet te doen zijn

En wat een leuke babyswing!

Lovely: Hier ook een super lazy sunday.. heerlijk!:D

Bailief: Leukk! ben benieuwd hoe het was..;) ik liet rond 27 weken een echo maken maar meneer de eigenwijs had er geen zin in :( haha..dus nu wachten op de live versie..:p heel veel plezier morgen!

9. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Bailief: Leuk, veel plezier!!

Mellebel: Ja dat heb ik even gemist inderdaad of gewoon niet onthouden ;) . Ik snap dat je dan niet zo lang wilt doorlopen nee! Ben benieuwd wat het geboortegewicht uiteindelijk is!

10. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    @t soeee nou ik dacht inderdaad met mijn ma en zus naar de film te gaan als verassing nog voor haar verjaardag maar bleek eenmaal daar me babyshower nouuu ik was echt verrast:) nooit iets gemerkt ook niet aan vl dus was erg leuk en mini is ontzettend verwend:)

@t soeee wat een leuke schommel zeg:) daar ga je wel schik van krijgen denk ik!!

Nichelle heel veel plezier vandaag op je babyshower hopelijk word het toch nog een hele gezellige dag:)

Ooh spannend weeren hartstikke leuk:) veel plezier met de pretecho morgen bailief;)

Verder hier alle cadeaus uitgepakt en langzaam aan aan het opruimen verder op zondag altijd heerlijk relaxed:)

11. Lovely24

Super leuk Selina!
    Zeker als je het echt niet wist. Dat vond ik ook echt leuk!

Leuke dingen gekregen?

12. soeee

soeee Niet meer actief

Mellebel: Haha ja ze waren helemaal verrast dus dat was wel heel leuk! :D Kan me voorstellen hoor, dat je niet graag meer rijdt.

Ohh ja dan snap ik dat je ingeleid wordt dan. Logisch :) Spannend hoor!

Selina: Oooh dat was dus een smoes haha. Wel echt een super leuke verrassing, je zag er stralend uit op de foto's :D Wat heb je zoal gekregen?

Thanks, wordt dinsdag bezorgd dus ben benieuwd!!

13. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Jaa echt super leuke dingen gehad:) ja joh was helemaal verrast pff ik dacht me make-up en kleding hoeft allemaal niet zo netjes zit toch int donker in de bios whaha nouu had ik dat maar geweten van die babyshower!! Jaa moest ff traantje wegpinken terwijl huil nooit zo snel maar echt onverwacht dus..
    JA mini kan voorlopig weer vooruit met zwitsal en luiers;) kleertjes en allemaal anders leuk:)

Zal binnenkort wat meer foto's erop zetten als ik ze heb van de babyshower en zal zo ook is een vooruitblik geven op fb van de kinderkamer!!

14. soeee

soeee Niet meer actief

Selina: Kan me voorstellen hoor, dat je ff een traantje moest wegpinken! :) Leuk, ben benieuwd! Heerlijk dat mini zo verwend is!

15. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Selina: Wat leuk zeg! Zag al leuke foto's voorbij komen op FB. Lekker genoten dus en goed verwend! =)

16. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Trouwens ik hoorde ook wat over vitamine d&k hebben jullie dit ook al gehaald of?
    En voor diegene die ook in het zh willen bevallen halen jullie van tevoren het ponskaartje of gewoon op het moment zelf?

17. Lovely24

Vitamine D is voor iedereen en vitamine K alleen bij borstvoeding.

Wat is nou een ponskaartje? Zijn dat van die stickers met je gegevens erop?

18. soeee

soeee Niet meer actief

Selina: Goed dat je het zegt, had er inderdaad iets over gelezen, maar het was in m'n achterhoofd beland. Dus thanks :) Ponskaartje had ik al!

19. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Ja dat is volgens mij een kaartje met basisgegevens vroeg me af of jullie die van te voren laten maken in het zh of gewoon op het moment zelf?!

20. soeee

soeee Niet meer actief

Ik denk dat vooraf prettiger is. Weet niet of je op dat moment nog de behoefte hebt om voor zo'n apparaat te staan met je paspoort/ID-kaart :p

Deel Deze Pagina