Hooooi! Ik stap ook even mee over! Prinsessa: wat onhandig zeg, die leverproblemen! Maar nu heb je wel een reserve waarme je ouders bevoorbeeld de kleine kunnen oppikken als jij met de wagen en mc ergens anders bent wij hebben ook zo een voetenzak! Maar dan de antracietkleur!
Heel irritant inderdaad! Leuk ! Heb de foto gezien, ziet er mooi uit. Ik wil graag een boxkleed van Koeka, ook maar volgende week even voor kijken.. Haha, hier voelt het ook echt niet lekker meer. Die schattige schopjes van de rond de 20 weken zijn echt ingeruild voor grof geweld Zou ik ook niet doen hoor haha! Gewoon hier lekker verder kletsen! Ja, dat is inderdaad zo! Handig om erbij te hebben kan geen kwaad! Dat is ook een mooie kleur trouwens. Hoe is het met jou? Voel je je nog een beetje oke?
Soeee ik zal foto maken Prinsessa mooie spullen wij hebben de zwarte cabriofix Wij willen ook nog een koeka slaapzak maar dan de grijs met blauw groen wafel teddy zodat als de volgende een jongen is we niet nieuwe hoeven te kopen Willen jullie ook een teddy of een normale?
Nieuwe topic alweer deel 2 Binnenkort wordt nieuwe lijst ook vol met alle mooie bevallingen en baby's. @Princessa: Leuk, Wij hebben de zwarte ervan. Weet je nu wel wanneer je t geleverd krijg dan ? Op zich valt t nog wel mee met vragen of ik al bevallen. Mijn moeder die elke dag even belt of ik al wat voel. Ik ben zelf met 8 maanden geboren miss daardoor. En voor de rest t begint wel te komen van, is er nog niet? of nog even he. Vooral als ik buiten ben, spreken vreemde mensen me gewoon aan. Dat duurt niet lang meer hé, of je zwaar succes straks etc. @Lovely: Leuke boxkleed hoor en speelmobiel. Wij hebben een grijs/witte boxkleed ( past in de woonkamer). Ik wou ook bijna een saaie grijze boxmobiel kopen omdat t mooi staat in de woonkamer. Hebben uiteindelijk een Tiny Love gehaald, en ben er echt blij mee. Zal straks toch sowieso veel roze en andere kleuren komen in de woonkamer. Heerlijk dat ze zo actief is. Hier is t vrij rustig daar binnen. Voel wel af en toe wat maar vindt t echt te weinig hoor. Moet ook meestal zelf contact zoeken. @Hier: Voelde me vandaag gelukkig wel goed even een dag zonder kwaaltjes. Hoop dat t zo blijft hihihiih. Nou ga maar weer proberen te slapen, is t snel weer morgen. Dagen moeten sneller gaan hihihi wil mijn baby! . Droom trouwens zo raar en gek de laatste tijd. Gisternacht ook weer dat me baby steeds door me huid heen steekt. Je ziet dan echt mijn hele huid van me buik over haar heen trekken en dan hou ik er vast. Ik zei in me droom tegen me zusje kijk wil je voelen. Het was echt super eng bar. Maar heb dus steeds dit soort dromen. Hoop dat ik vannacht een leuke droom krijg!
Lovely: Ziet er heel mooi uit, die box zo! Boxmobiel moeten wij ook nog. Maar kunnen we ook cadeau vragen Prinsessa: Ja anders wordt het een beetje teveel nu. Voelt een beetje stom omdat ik het altijd netjes bijhoud, maar het is maar ff zo Yasminn: Hier ook rare dromen, maar dan steeds nare dromen. Droom heel vaak dat er een indringer in huis komt en me in m'n buik schiet, waardoor ons kindje overlijdt Echt geen leuke droom, droom het wel een paar keer per week. Hier: Wezen plassen en kan de slaap niet meer vatten, lig de hele tijd te woelen. Beebje heeft weer eens de hik. Heeft ze echt vaak joh, zo'n 4x per dag
@SuusD Ik heb de gewone, geen teddy. @Yasmin Ik was toen echt verliefd op die mobiel. Moest hem echt hebben haha! En inderdaad, langzaamaan wordt alles steeds meer roze hier in de kamer hoor haha! @Soeee Balen! Daardoor heb ik ook s'nachts vaak geen zin om te gaan plassen, bang dat ik niet meer in slaap val.
Lovely: Ach, anderhalf uur later sliep ik gelukkig weer Jij oké geslapen, aangezien jouw nachten ook niet zo top zijn de laatste tijd?
Ja ik word nog steeds wel vaak wakker, maar ben er denk aan gewend ofzo inmiddels. Heb er gelukkig niet zo'n last van. Wel weer wat meer last van mijn buik met liggen, dus moet me vaak omdraaien om de druk ofzo weer anders te leggen en dat gebeurt wel een paar keer per nacht. Maar goed... hoort erbij denk Wie weet hoe lang en vaak we straks wakker zijn s'nachts!
Prinsessa: het gaat steeds beter en beter denk ik.. Gisteren wel weer een lastig en vermoeiend dagje, maar misschien is dat niet enkel afhankelijk van hoe mijn ijzer er voor staat hoe gaat het daar met het prikken? Suus: ik denk dat wij hetzelfde boxkleed hebben Slapen: hier ook een hel... Als de kleine nu niet vast in mijn bekken zit weet ik het ook niet.. Ik loop constant naar dewc alsof ik hoognodig moet, komen er een paar drupjes zeg.. Zoooooo vermoeiend! Nare dromen: bah vervelend meiden!! Kan geloven dat je ook dan nieg zo goed slaapt! Hier zijn ze gelukkig voorbij.. Had ze een periode ook heel erg fel.. Maxi-cosi: hier een pebble de blue sky met dat wolkje ben er helemaal verliefd op geworden en wat bleek aan de kassa toen:was het laatste model, mc haalt deze uit de reeks en we kregen 30%korting... Altijd mooi Bewegingen: hier hangt het er echt vanaf... De kleine kan zich bijvoorbeeld nog perfect om zijn verticale as draaien en daar kan ik dan door de placenta amper wat van merken, maar owee als ie de benen strekt in mijn zij of tegen mijn ribben.. Dan hangt mijn buik half uit de haak... Heb ook meeren leer het gevoel dat ie tegen de uitgang aan het beuken is, met al die steken daar
Deel 2 alweer dames. Hopelijk lezen we hier snel allemaal spannende bevallingsverhalen enzo en namen van onze kleintjes! Hopelijk mag ik hem snel plaatsen Lovely: Leuk boxkleed hoor Wij hebben er eentje bij Femmies besteld, grijs en blauw tinten met een grote ster in het midden. Bewegingen kleine: Hier vind ik de momenten dat hij even druk is ook wel leuk, maar vaak is het leuke er snel van af, want hij ramt me volledig in elkaar.. En het doet zeeeeeeer! Hier zit ik nu echt de dagen af te strepen en te wachten.. Ik ben blij als ik even de deur uit kan, breekt de dag even. Gisteren even bij Dok2 wezen koekeloeren en daarna bij babymax. Daar zag ik een wikkeldeken van Koeka. Ik vind die dingen zo vreselijk duur eigenlijk, maar we hebben gekozen er toch eentje te kopen. Hij is leuk en heerlijk zacht aan de binnenkant. Een lichtblauwe met grijs aan binnenkant. Zo komt er even een vriendin langs. Daarna maar weer beetje bankhangen enzo. Hopelijk kan ik snel' bedhangen' met onze kleine knul! Maar ergens zegt mijn gevoel dat het nog wel even duurt. Alhoewel de krampen de afgelopen dagen wel langzaam aan vaker komen en ik steeds wat meer klodders slijm verlies..(sorry voor de details) Hopelijk is dat een beetje voorwerk allemaal.. We gaan het zien haha.
Hallo damens, @Soe: Gelukkig dat je weer terug kon slapen. Hier helaas niet heb gwn de hele nacht wakker gelegen. Om 7 uur heb ik t opgegeven. Nu ben ik wel echt moe. Hoop zo dat ik toch even kan slapen. Jouw droom is ook eng idd, ik droom ook dus steeds van hetzelfde soort. @Miranti: Ik begrijp dat heel goed dat je dagen afstreept. Ik realiseerde me net even dat ik na volgende week op me uitgerekende dag zit! Het kan niet lang meer duren Miranti, zo spannend zeg! Vraag me echt af hoe t zal beginnen hoor. Bij de eens is met gerommel paar dagen lang, en bij de andere ineens hup weeën. Hier srry verlies ik al weken veel slijm (srry) Dat ik soms gewoon twijfel is t nou mijn slijmprop ofniet. @Lovely: Ik ben er nu ook echt super blij mee. We zetten hem af en toe voor de grap aan hahahhaha ff fantaseren alsof ze er al is. @Hier: Vannacht dus hele nacht wakker gelegen. Ben echt moe! Zo erg toe aan een goede nachtrust. Ik lag dus maar wat te lezen, en toen voelde ik af en toe steekjes onderin me buik. Dus ik dacht ow zal t . Het nam helaas af (Jammer genoeg!). Zo maar even proberen te slapen. Nog plannen voor t weekend dames?
Yasminn: Ja voor jou is het nu ook echt spannend aan het worden ja! Ja ik heb dat ook met dat slijm.. Hier heb ik verder geen 'voortekenen' ofzo, behalve wat vaker op de dag en wat langer die krampjes dus. Meer niet.. Ja dat slijm dus.. We gaan het zien! Over 4 dagen uitgerekende datum, die ga ik vast voorbij!
Even snel reageren hoor ik reageer later wat meer maar frustreer me een beetje Ik bel de gemeente op voor geregistreerd partnerschap hebben ze pas plek over 5 maanden..... ja dan is het kindje er al... dus ik vraag kan ik alvast een afspraak maken voor een dag nee mevrouw u moet eerst in ondertrouw gaan dan pas mogen wij een afspraak inplannen..... nou leuk en handig geregeld overweeg dus nu gewoon te gaan trouwen want ja in januari verwacht ik mijn zwangerschapsbuik wel kwijt te zijn... wilde geregistreerd partnerschap voordat de baby er was...
SuusD: Jullie hadden al trouwplannen ook? Maar je wilde eerst alvast geregistreerd staan zeg maar? Hier toevallig in augustus de aangifte (ondertrouw dus) gedaan voor het partnerschap en wij konden wel meteen die 2 afspraken tegelijk maken.. Vervelend dat dat bij jullie niet kan.. Hier lukt het overigens ook niet meer voor de baby geboren wordt, nu wordt het 4 november
Ja wij wilde wel graag trouwen maar eigenlijk pas over 2 jaar. en in die tussen tijd wilde we inderdaad graag geregistreerd partner staan zodat als er wel wat zou gebeuren tussen ons je weet maar nooit... Dan heb ik recht heb op kinder alimentatie en hij moet mij dan verplicht onderhouden.. en hij heeft dan recht op zeggeschap en het zien van zijn kindje klinkt best wel idioot om daarover te denken maar hoe vaak gaan stellen verkeerd uit elkaar dan hebben we dit vast staan. ben trouwens al 2 jaar verloofd haha Ik wist niet dat het zo lang duurde... bij jou 4 nov jeetje
Ja dat wist ik ook niet hoor! Wij hadden ook nog niks geregeld en wilde het ook nog even doen voor de baby kwam, maar daar was geen plek meer voor kennelijk. En in oktober kon ook wel, maar dan is de kleine echt net geboren, dus ik dacht schuif het dan maar een maandje verder. Wat is dat maandje dan he.. Dus nu is het 4 november alsnog allemaal gewoon goed geregeld. En krijgt hij vanaf dan bijvoorbeeld ook automatisch gezag over de kleine. Nou dat maakt dan voor dat ene maandje ook niks meer uit. En je hebt helemaal gelijk dat je in die tussentijd wel geregistreerd wilt staan hoor. Ook al ziet het er nu helemaal niet naar uit dat er vervelende dingen gaan gebeuren, je weet het inderdaad nooit van te voren. En dan zit je in ieder geval goed.
Mooi! Nee, wij gaan voor de Antwerp variant. Teddy lijkt me ook lekker warm! En mooie kleur hoor! Inderdaad handig dat je 'm dan nog eens kan gebruiken bij een eventueel tweede kindje van het andere geslacht. Ja! Ik krijg 'm nu als ik rond de 39 weken ben... maar ja nog maar eens zien of ze dan al geboren is of niet Haha, gelukkig valt het mee. Het scheelt dat ze ook echt elk moment kan komen natuurlijk! Hopelijk duurt het niet al te lang meer. Bah, rare droom inderdaad, is ook niet echt lekker wakker worden dat soort dromen hé.. Haha, dat vele plassen s'nachts herken ik wel. Gelukkig val ik tot nu toe nog goed in slaap, maar irritant is het wel Haha wat schattig! Hier voel ik het ook steeds wat vaker. Gelukkig! Heel fijn om te lezen En inderdaad, ik denk dat de moeheid sowieso wel terugkomt in de laatste weken. En er is helaas niet zo heel veel aan te doen.. behalve zoveel mogelijk rust nemen tussendoor natuurlijk. Oei, hier precies hetzelfde. En dan voelt het alsof je echt kannen vol kan plassen haha maar als je dan eenmaal zit is het echt een druppeltje.. en dan weer in bed, en dan 5 minuten later weer het gevoel alsof je uren niet bent geweest. Heel irritant! Mooi is die maxi-cosi, gave kleur! En die 30% korting is natuurlijk altijd mooi meegenomen haha! Haha auw! Het is ook wat dat er echt een compleet kindje in je buik zit, dat dat allemaal past haha. Blijft bijzonder! Leuk! Inderdaad een hoop geld maar vind het kwalitatief ook wel heel goed eruit zien. Gezellig! Door dat soort afspraakjes gaat de tijd ook wel wat sneller, toch? En is het dan echt zo wat ze zeggen? Dat je met het eerste kindje meestal over tijd gaat? Tot nu toe is er nog niemand voor de uitgerekende datum bevallen.. ben benieuwd! Wat rot zeg Lekker een goed middagdutje doen hoor! En misschien wat voorwerk.. wie weet zet het toch sneller door dan je denkt! Dit weekend heb ik niets leuks te doen, ik moet het hele weekend werken.. nog even hard m'n best doen, iemand moet al die Koeka spulletjes kopen natuurlijk haha. Wat vervelend zeg! Kan me goed voorstellen dat je hier van baalt. En 5 maanden klinkt ook wel bizar lang, zoiets verwacht je natuurlijk helemaal niet. Wat vind je vriend ervan? Wil hij dan ook eerder trouwen?
Bekijk bijlage 349699 Bekijk bijlage 349698 ♥ Zwanger! ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 - Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 - Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 - Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 - Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 - Verrassing! - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 - Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 - Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - Laaarrr (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Meisje! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 - Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Prinsessa: 13 september - Rondleiding ziekenhuis verloskamers & kraamafdeling - Yasminn: 16 september - Controle verloskundige - Selina89: 17 september - Groei- & liggingsecho - SuusD: 17 september - Controle verloskundige - Miranti: 17 september - Controle verloskundige - xxYasmina: 17 september - Controle verloskundige - Lovely24: 17 september - Controle verloskundige & liggingsecho - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Nichelle: 18 september - Controle verloskundige - Prinsessa: 18 september - Controle gynaecoloog - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus - SuusD: 20 september - Intake kraamzorg - xxYasmina: 20 september - Extra groeiecho - Prinsessa: 23 september - Intake kraamzorg - Bailief: 23 september - 2D/3D/4D echo - Littlewonder23: 23 september - Controle verloskundige & liggingsecho - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ Geboortelijstje ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 9 september 2013 (40+4) ? gram, ? cm - - -------------------------------------------------------------
Prinsessa: Tja, het schijnt wel vaak voor te komen ja dat een eerste kindje meestal een paar dagen later geboren wordt. Maargoed, het is en blijft altijd een verrassing!