Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Bij ons heb je een balie waar je stickers moet laten maken, met je ID en ziekenfonds pasje.
    Dat is denk hetzelfde idee als zo'n kaartje...

Maar idd wel handig om van te voren te doen.

Zou mezelf dat niet hebben zien doen 2 jaar geleden haha!

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Goedemorgen dames, Iedereen fijn weekend gehad :D. Nou laat deze week maar beginnen en hopelijk met aanvulling op de bevallinglijst! Nieuwe week, nieuwe kansen, baby"s jullie mogen komen hihihi :). Jullie zijn zo welkom dus laat ons niet langer wachten!

3. Lovely24

Misschien wachten ze allemaal op elkaar ofzo, krijgen we straks ineens een babyboom!

Hoeft niet hoor kleintjes, kom maar gewoon :p

4. Lovely24

Vandaag 36 weken!
    Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
    Maar ik geloof dat we allemaal niet zo snel zijn hier dus ga maar uit van minimaal 4 weken :p :D

Rustig weekend gehad verder,
    L. gaat vandaag met oma mee, en ik ga denk alle gewassen babywasjes strijken.

Heb alles gewassen, de kleine maatjes dan, en alle hydrofielen, doekjes etc.
    Het pluizenfilter van de droger was gewoon roze :D

5. soeee

soeee Niet meer actief

Goeeeeedemorgen :D

Inderdaad, laat die beebs maar komen hoor, anders hebben we straks een dikke babyboom :p Hier vandaag 39 weken. Morgen inwendig onderzoek bij de gynaecoloog, zie er wel tegenop. Ben al zo ontzettend preuts en het is ook nog eens een lelijke oude man hahaha :p

Yasminn: Beetje geslapen vannacht? Hoe is het met je moeder? :)

Lovely: Haha ja dat zal best wel ja, dat het allemaal roze was. Lekker bezig trouwens!

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankjewel meiden! Ik ben vanmiddag pas om 15:40 aan de beurt en ik heb nu al geen geduld meer :p. Ben zo benieuwd hoe ze er nu uit ziet!

Mellebel, een lekker eigenwijsje heb jij dus ;). Kreeg je ook geen mogelijkheid voor een nieuwe echo? Soms gebeurt dat wel eens dacht ik.

Soeee, ik was het nog vergeten te zeggen maar wat een leuke baby-swing! Ik ben geel benieuwd wat jullie dochter ervan gaat vinden, wij twijfelen nog heel erg of we zo eentje willen kopen omdat je soms ook leest dat kinderen er niks aan vinden omdat het zoveel prikkels geeft.

Selina, je zag er erg leuk uit op de babyshower, zoals iemand al zei, stralend. En leuke cadeaus hoor!

Nichelle, hoe was het? Heb je het vol kunnen houden en voel je je al iets beter?

7. soeee

soeee Niet meer actief

Bailief: Dank je wel :D En alvast veel plezier vanmiddag, wordt vast leuk! Volgens mij kun je die swing ook aanzetten zonder muziekje, dus dat ze alleen lekker heen en weer wiebelen :) Maar ben 14 weekjes verder dan jij, dus ik kan je uitgebreid vertellen hoe 'ie bevalt haha :p Zo'n ding kun je altijd nog kopen. Valt gelukkig niet onder eerste levensbehoeften haha!

8. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @bailief: veel plezier vandaag! :) @princessa: Veel succes vandaag en hoop dat je enige duidelijkheid krijgt. @littlewonder: jij ook veel succes. @selina: wat leuk en lief van de babyshower. Lekker verwend dus :D is toch wel leuker dan de bios hihihi. Ik dacht dat ik op de koffie ging bij me schoonmoeder maar nee hoor :) @soe: leuke die swingstoel. @hier: standaard niet kunnen slapen vannacht. Maarja dat is nu eenmaal zo. Probeer nog even te slapen en wil vandaag huisje schoonmaken en even richting stad. Boekje halen met baby eerste jaar en nog paar zwitsal cremes enzo. En even rond kijken gewoon. Dames zijn jullie uitgescheurd trouwens striemen/stria (hoe je t ook noemt die stomme strepen) hier helaas wel :(. Buik/benen/rug. Dus heel leuk ehum maja de ene dag denk ik valt wel mee en de andere dag kan ik wel janken. Het zit nu vooral op me onderbuik hoop niet dat t nog erger wordt. Het is bij best laat gekomen sinds vorige week opeens daarvoor niks dus had goede hoop maar nee hoor. @Miranti: hoe gaat het? Je had t vorige x over inleiden Wnnr zouden ze dat doen? Ik hoop dat de kleine vanzelf komt natuurlijk. Ik denk dat je deze week je baby in je armen hebt hoor! Hieraf en toe steken maar ze zijn tekort en worden niet erg. Vraag me echt af Wnnr prinsesje komt... vandaag is me neefje jarig( zoontje van me zus) ze grapt al hele tijd je gaat vandaag bevallen. Hihih denk t niet. @lovely: hoe bevalt je verlof ? Lkkr aan t genieten.

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @soe: lief dat je t vraagt. Het gaat gelukkig goed nu. Ze krijgt de 15 de nog extra controle maar alle uitslagen zijn goed tot nu toe :D. 39 weken Joehoe, kom maar baby hoor! Ik denk idd dat we een babyboom krijgen. Voel jij iets ? Krampen ofzo t idee dat ze kan komen. Ik heb wel t gevoel dat er elk moment iets kan knappen van onder. Maarja ze ligt nu ook gewoon heel erg krap hé, dus is ook niet zo gek. Komt vast allemaal goed morgen! @lovely: lkkr bezig dus :€ wasjes draaien. Idd, ze wachten op elkaar denk ik ook. We hebben verlegen baby"s. Nou laat een iemand maar de voor touw trekken( hup miranti spreek ff je kleintjes toe of denkt hij dames gaan voor dan spreek ik de mijne wel even aan). Maar ik hoop serieus dat er een baby op de lijst komt deze week! :D.

10. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Zit op de tel trouwens dus dat jullie t weten, typt niet echt fijn.

11. Lovely24

Soeee
    Oh ja, das niet fijn nee...
    Waarom gaan ze dat doen eigenlijk? Heb ik dat gemist?
    Hier komen ze 'daar' eigenlijk niet in de buurt voordat je overtijd bent zeg maar.

Toen ik gestript zou worden vond ik het ook spannend hoor, ook omdat je dan nog met je normale verstand daar zit.
    Ben je aan het bevallen en heb je super veel pijn dan interesseert je vrij weinig wat er gebeurd haha!

Yasmin
    Tot nu toe bevalt het wel ja :p
    Maar de verveling is nog niet toegeslagen haha, dus ben daarom hoeft het van mij niet zo lang meer te duren hoor.
    Nog 5 tot 6 weken zo zitten wachten zie ik niet zitten.
    Maarja daar heb ik niks over te zeggen helaas :p

Hier ook wel striae, maar dat had ik bij L. al...
    Heb niet het idee dat het erger is geworden dit keer.
    Maar bij haar begon het ook pas na 35 weken ofzo.

12. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Hier ook nog steeds niks.. En ik ben het nu echt zat! Bah. MaarGoed, niks aan te doen..
    Er wordt wel sowieso deze week een baby geboren

Leuk die swing Soeee :)

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Volgens de goklijstjes van de meeste ben ik de 2e die een baby gaat baren, maar wie weet is er toch nog iemand anders voor mij! Zou zo maar kunnen!

14. Lovely24

Ja ik vind gewoon dat we de volgorde van het uitgerekende lijstje moeten aan houden hoor! :p
    Wel zo eerlijk!

15. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Haha, nou tot nu toe maakt de kleine man het wel spannend dan.. Volgens mij zijn er 2 meiden deze week uitgerekend. En volgende week ook 2 dacht ik.. Tenzij iedereen lekker ruim overtijd gaat, dan ben ik toch de 2e ;). Ben benieuwd!

16. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Goedemorgen ladies!

Bailief: oehh spanennd.. ik was toen ook zo zenuwachtig haha.. maar we konden idd nog een keer komen.. maar meneer lag nog precies hetzelfde ..al met zijn hoofdje naar beneden in de "bevalling" houding... was ook prima natuurlijk haha.. dus hadden we het daarbij gelaten..

hier: vanavond partneravond op de zwanger en fitcursus.. ben benieuwd hoe VL dat gaat vinden.. hihi

17. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Oh en wat betreft striae.. alleen onderin mn buik een paar scheurtjes.. maar tot noch toe verder niks.. hoop stiekem dat dat zo blijft.. maarja er kan nog vanalles gebeuren :p smeer mn buik ook in met Zwitsal mama.. hmmm heerlijk

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @prinsessa ja zeker vervelend:(. Vind het echt niet leuk om me zo te voelen.

@xxyasmina ja normaal voel ik het wel aankomen maar dit kwam echt uit het niets, had gewoon goed gegeten en gedronken en voelde ook anders als normaal.

@soeee lekker dat je gister bent meegeweest toch! Anders zit je toch maar thuis niks te doen, kan je maar beter even de hort op wezen toch?

Schattige swing zeg!

@baillief ja de "surprise" babyshower was bij mij thuis, kon d'r dus ook niet echt omheen ofzo. Het is dat ik het al wist anders had ik de bel eruit gehaald en alleen maar op bed gelegen wss. Maar wel superlief dat ze het hebben geregeld:)!

Veel plezier met de pret echo vandaag:D!

@miranti ja eet en drink gewoon goed. Toen ook, voelde het ook echt niet aankomen wat normaal wel zo is. Babyshower was wel heel leuk maar voelde me gewoon echt niet goed, zo jammer:(.

BABYMIRANTI KOM ERUIT EN WEL NU!!!! Zo en nu hopen dat het helpt!

@mellebel babyshower was zeker leuk, baal ervan dat ik me niet beter voelde.

@selina leuk zeg, echt een verrassing voor jou dus!

Ik heb wel al de vitamine in huis gehaald, waren toevallig een tijdje terug in de aanbieding dus ik dacht neem het maar gelijk mee.

Ik heb al standaard zon kaart bij m'n vk mapje en dat zit altijd in m'n tas:).

@lovely yeey 36 weken! Gaat echt hard nu:)!

@yasminn hier (afkloppen) nog geen striae op m'n buik, alleen een beetje op m'n borsten, hoop niet dat het nog komt, m'n moeder heeft het ook niet op d'r buik en anders trekt het ook wel weer redelijk bij hoor!

Hier: gisteravond de vk gebeld, naar het ziekenhuis gestuurd en sta nu onder de controle van de gyn. Ctg was goed, bloeddruk te hoog en leverwaarden niet helemaal netjes, in combinatie met die klachten die maar niet over gaan, maakt niet uit wat ik wel of niet doe. Hebben ze besloten om me toch onder (voorlopige) behandeling van de gyn te doen. Moet morgen weer op controle komen. Vandaag rustig aan doen.

Baal er ontzettend van Maarja, alles voor de baby. En hoop dat ze nu sneller wat aan m'n klachten kunnen doen want het is niet te harden zo:(.

Babyshower was heel erg leuk, veel familie en leuke kadoos gehad:). Wel jammer dat ik me zo slecht voelde maar dat snapte ze ook wel.

Hier nog geen babynieuws verder?

19. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning (middag) ladies!

Ik heb zojuist unaniem besloten dat ik in de stad alleen maar lekkers ga halen XD Moet twee dingetjes terugbrengen en dat wordt mijn budget voor de Jamin, AH & Kruidvat. Waarom? Daarom. Punt. Haha.

Miranti hopelijk dient het zich zééér binnenkort aan. Ik vind dat je heel geduldig overkomt in vergelijking met sommige berichtjes die ik hier tegenkom maar snap dat het zo langzamerhand wel een beetje genoeg begint te worden..

@striae; volgensmij heb ik alleen een beetje rondom m'n navel zit, maar m'n partner zegt steeds dat 'ie niks ziet -_- Ik heb wel vanaf het begin veel gesmeerd (niet heel consequent hoor haha) en ook veel gemasseerd om het bindweefsel een beetje soepel te houden. Maar volgensmij krijg je het gewoon, of niet. Las hier een keertje op het forum een vrouw die 40 weken lang geen streepje zag, en na de bevalling opeens haar buik vol had zitten. Ja, waarom vertel ik dit jullie? Werd er zelf ook niet echt blij van. Sorryyyy! Haha

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    even korte reactie ik heb niet echt de puf om lang terug te lezen SPIJT ME ZO!

striea ik heb echt een landkaart....

vitamines waarom vitamine K alleen bij borstvoeding?

baby ik ben er wel weer klaar voor om iemand te feliciteren hoor mis alleen een bevalling van een van jullie!

bevalling en ben er helemaal uit ik ga in een bevalbad bevallen ik wacht op een mailtje terug van iemand waarvan ik hem kan overnemen :D
    De VK was helemaal gelukkig met de beslissing ze vind het erg leuk om te doen maar vertelde wel dat er een bed in de buurt moest staan nou die staat er (heb gelijkvloers appartement met lift) nou hopen dat ik niet een hogere bloeddruk krijg en dat de kleine draait en mooi indaald (ze ligt namelijk de laatste tijd de hele tijd dwars...)

Vraag gaan jullie nog spullen halen bij mama mazzel dagen?

vraag2 zou ik met 33 weken nog een mooie echo kunnen krijgen denken jullie ik heb een gratis plekje gekregen tijdens de mama mazzeldagen bij prenatal (15 min)

Hier heb net de gemeente gebeld voor een afspraak voor ondertrouw en ze hadden nog een plekje op mijn verjaardag! 14-10-13 leuk he! nu hopen dat ik nog een mooie gratis datum kan regelen die dag voor geregistreerd partnerschap

Deel Deze Pagina