Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Fijn dat je het nu helemaal hebt zoals je wil Suus!

Prinsessa ik ben nu ook nog heel voorzichtig hoor :p
    Alles apart gedaan.
    Witte was, licht roze was, gekleurde was, mijn Koeka spulletjes.
    En dat terwijl ik bij L. haar spullen al veel makkelijker ben nu.

2. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Prinsessa: Spannend zo allemaal zeg.. Succes morgen!

Nichelle: Wat vervelend toch allemaal zeg! Maar het lijkt me wel prettig om nu goed onder controle te worden gehouden, toch?

Fijn dat je ondanks je klachten wel een hele leuke babyshower hebt gehad! :)

Suusd: Toppie!

Yasminn: Morgen heb ik het gesprek over inleiden. Ben benieuwd..

Verzorgingsproducten en mamamazzeldagen: Ik ga niks kopen bij die kortingsdagen. En wij hebben een hele mand vol Zwitsal producten gekregen. Ik wil alleen nog even 2 dingetjes van Neutral halen voor de eerste weken ofzo. Maar die neemt mijn moeder voor me mee als het goed is.

Hier: Hier lijkt het allemaal nog rustig. We hebben morgen dus afspraak in ziekenhuis over inleiden. Echo en inwendig onderzoek. Ben benieuwd.
    Verder gisteren even geschrokken. Kreeg s'avonds bericht dat mijn moeder van boven aan de trap was gevallen. Gaf veel pijnklachten in rug,nek,hoofd etc aan. Dus ambulance moest komen. Wij naar ziekenhuis geweest. Gelukkig konden ze op foto's niks vinden en heeft ze alleen wat kneuzingen. Ze heeft al jaaaaren rug problemen dus die kneuzingen zijn nog eens extra pijnlijk en lastig. Maar gelukkig heeft ze niks gebroken of is het nog vervelender afgelopen.. :)

En wie zei dat over die striae die nog leuk tevoorschijn komt bij de bevalling? DAT WIL IK NIET HOREN HOOR!! :p:p:p (hier 'nog' niks namelijk..)

3. Lovely24

Miranti
    Zo, jeetje dat is schrikken zeg!
    Gelukkig is het goed afgelopen inderdaad!

4. soeee

soeee Niet meer actief

Verzorgingsproducten: Hier wat Zwitsal producten. Hebben maar 3 dingen gekocht, eerst maar kijken of ze er tegen kan en zoveel heb je toch niet nodig.

Prinsessa: Ja ben ook benieuwd voor je. Ik mag morgen om 14:40 uur ;) Voel me verder wel oké, moe, maar verder wel goed. Helaas geen voorwerk meer vandaag. En hoe voel jij je? :) Ik heb ook het minimale aantal uren genomen, lijkt me wel best zo.

Hahaha oepsie, ze krijgt inderdaad wel die melding :p Beetje jammer, ghehe.

SuusD: Oh klinkt goed, fijn dat je het nu krijgt zoals je dat graag wil :)

Miranti: Spannend, ben benieuwd! Hoe laat mag je? Och jeetje, dat is inderdaad schrikken. Gelukkig is het met een sisser afgelopen. Wel balen dat ze al rugklachten had en dat dat er nu natuurlijk niet beter op geworden is.

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Soeee: Om 10.40uur. Ik ben benieuwd.

Ja gelukkig is het inderdaad allemaal zo met een sisser afgelopen.

6. soeee

soeee Niet meer actief

Succes, ik zal voor je duimen! :)

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @miranti: Dat is wel even schrikken zeg van je moeder. Gelukkig is alles voor de rest ok behalve niet leuk van de rugklachten dan. Veel succes morgen! Ik ben benieuwd :) @soe: jij ook veel succes morgen. @nichelle: niet leuk natuurlijk maar wel beter dat je nu extra onder controle ben. Verzorginsspullen: wij hebben hier Zwitsal spullen vindt t heerlijk ruiken, hoop dat ze er tegen kan. Morgen Afspraak verloskundige vroeg in de ochtend. Dus nu maar gauw slapen ben echt moe heb vandaag 3 uurtjes gelopen in de stad daarna koken dit dat dus moe.

8. soeee

soeee Niet meer actief

Yasminn: Danku, jij ook succes! Pff kan me voorstellen dat je dan moe bent joh :)

Hier: Had toen ik een tijdje in bed lag ineens felle steken in m'n liezen en daarna aardig wat buikkrampen, maar inmiddels is het weer rustig, dus het heeft niet doorgezet ofzo. Vind het elke keer dat ik iets voel wel spannend. Dan denk je: zou het? Hihi :)

9. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Heey meiden alles weer gelezen maar niet alles onthouden;)
    Maar wilde wel even alle meiden sterkte wensen met hun afspraken zag dat er bij sommige gèèn leuke aanleiding voor was:(
    Succes meiden en ga voor jullie duimen dat het allemaal gewoon goed is!!!

10. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Jaa soeee dat geloof ik echt,, zou ik ook hebben hoor helemaal als je steeds dichter bij de 40 weken komt:)

Hopelijk kondigt ze zich snel aan;)

Hier nog niks hoor wel het zeil over het bed gedaan pfff wat een gekraak en heb het idee dat ik het door dat ding bloedheet krijg snachts werd helemaal bezweet wakker echt vies:(

Wij hebben ook bijna alles van zwitsal maar ook aantal dingen van kv huismerk...
    Wat ik me afvroeg die baby-olie en baby-olie om te wassen is dat nou wat of?? Hoor veel verschillende dingen...
    Weet dat ze die gewone olie nog wel eens gebruiken bij berg maar gebruik je het ook voor andere dingen?

11. Lovely24

Soe, Miranti, Yasmin & Prinsessa
    Succes vandaag!!
    Weet even niet of er nog meer afspraken waren, sorry!
    Maar anders ook succes :D

Selina
    Je bedoelt badolie?
    Is op zich wel lekker hoor om te gebruiken.
    Alleen wel glad haha, dus ik vond het in het badje wel fijn maar in de tummytub niet zo. Bang dat ze weg gleed haha!

Babyolie gebruikte ik wel eens na het badje gewoon op haar lijfje.
    Voor berg heb ik ook wel eens gehoord, maar dat heb ik nooit gedaan of nodig gehad.
    Ze had wel een beetje op haar hoofd, maar door dat vele haar zag je het niet :p

12. Lovely24

Hier wel aardig geslapen.
    Wel vaak wakker geweest, vooral om te draaien en weer proberen goed te liggen.

L. heeft bij oma geslapen, dus kon wel uitslapen maar dat lukt me toch niet meer :p
    Kan wel rustig opstarten ieder geval.

13. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Goedemorgen dames!

SuusD: Wat een leuke kleertjes:)!!

Soeee: Nou de partneravond viel reuze mee hoor.. hij stelde zich gewoon aan haha.. t was gewoon een soort "klasje" waarbij de mannen nu ook een heel stuk wijzer zijn geworden over hoe de bevalling gaat en wat hij straks mag doen om mij gerust te stellen :p Geen genante demonstraties of wat dan ook.. haha

Haha sinds ik de 37 weken ben gepasseerd denk ik ook bij ieder vaag krampje van: Zou het ?? best frustrerend is dat eigenlijk :p

xxYasmina: Wij hebben ook de zwitsal verzorgingsproducten.. :)

Prinsessa: Dat had ik ook toen ik de kleertjes ging wassen..was als de dood dat het zou verkleuren maar gelukkig is het goed gegaan:)

Hahah erg is dat het van FB.. tis zo gevoelig allemaal.. ook als je berichten van anderen leest op het prikbord..wil ik nog weleens per ongeluk op "vind ik leuk" klikken bij iemand die ik niet eens ken:p best irritant

Miranti: Wat heftig van je moeder!! gelukkig dat er niks ernstigs is! maar het was wel ff schrikken.. succes vandaag in het ZH!

Lovely: Fijn dat je wel aardig heb geslapen.. bij mij viel het vannacht ook mee gelukkig.. :D

De dames met een afspraak bij de gyn/vk etc.. succes vandaag! ;)

14. soeee

soeee Niet meer actief

Goeeeedemorgen :D

Selina: Irritant hè, dat gekraak. Moet zeggen dat het wel went. Heb dat zeil erop en dan twee van die onderleggers erover, heb niet het idee dat het bij mij warmer ligt. Maar dat zal per persoon wel anders voelen denk ik ;) Baby-olie heb ik niet, dus dat zou ik je niet kunnen vertellen.

Lovely: Merciii! Fijn dat je wel aardig hebt geslapen :) En dat is inderdaad wel ff lekker lijkt me, dat je rustig kan opstarten. Lekker rustig douchen enzo.

Mellebel: Aaah gelukkig maar, hij heeft het dus overleefd :p Ja frustrerend hè. Had vorige week ofzo dat ik elke 15-20 minuten een harde buik kreeg en toen dacht ik: jaaaa! Maar nee :p

15. soeee

soeee Niet meer actief

Trouwens, zooo'n charmant geval, die vent van mij. Net in bed kroop hij toen hij wakker werd helemaal tegen me aan. Mompelt 'ie: 'Goedemorgen, ik hou van je. Vandaag ga je bevallen, leuk hè?!' En daarna laat 'ie een keiharde scheet en draait 'ie zich weer om hahaha :p

16. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hallo, Hier net terug van verloskundige. Ik moet vrijdag weer terug komen. Bloeddruk was iets hoger dan al die andere keren en moet dan ook urine meenemen. Voor de zekerheid zei ze. Ik loop bij een verloskundige praktijk waar je dus geen vast persoon krijgt maar iedere x iemand anders, want je weet niet wie je bevalling gaat doen. Ik heb tot nu toe steeds dezelfde mevrouw gehad en alleen vandaag iemand anders. Nu moet ik vrijdag weer terug en weer bij dezelfde die ik steeds heb. Heb ook niet echt een band. Hebben jullie een band kunnen opbouwen? Ik vindt alles zo formeel om eerlijk te zijn. Ik denk dat t straks niet zoveel uitmaakt en je denkt alleen van haal me kind eruit. Deze mv van vandaag was echt best aardig en legde alles tot in de puntjes uit. En de andere is dan weer wat koeler. Ieder is anders logisch maar vindt t wel fijn als ik ze allemaal op zijn minst een x had. Dat gaan we sowieso niet meer halen. Vrijdag weer terug bij me vaste persoon en ze zei laat t verder dan aan haar hoor. Dus ook weer zoiets. Ik ga nu een dutje doen te moe gewoon. Alle Andere dames veel succes vandaag met de afspraken! Ik wil vanmiddag me puntjes laten knippen, iemand ervaring bij brainwash ? Er zit er 1 bij mij winkelcentrum lkkr dichtbij daarom. Me haren zien er echt niet meer uit. Dat je mooie haren krijgt tijdens de zw geldt niet voor mij.

17. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    hahahaaha heerlijk.. echt een mannen-actie..daarna met de dekens wapperen zeker?:D

18. Lovely24

Yasmin
    Hier zijn 7 verloskundigen.
    Maar ze letten er op zich wel op dat je iedereen een keer ziet.
    Als je een afspraak maakt, weet je nog niet wie je dan hebt de volgende keer. Maar daar op dat moment kijken ze dan wel of je diegene de vorige controle niet al gehad heb.

Echt een band heb ik ook niet echt, voel me bij iedereen wel prettig.
    We hebben een man, daar heb ik minder mee, maar goed het is maar afwachten wie er dienst heeft als je moet bevallen. En dan maakt het toch niet uit of je diegene nou wel of niet leuk vind :p
    Je moet het er dan maar mee doen.

Als ze bij jou al van te voren kunnen zien wie er op de praktijk werkt, zou ik nog wel proberen om die laatste afspraken toch de andere nog proberen te zien.

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Gisteren had ik gereageerd op jullie en bij het verzenden viel mijn internet weg, arghh! En nu weet ik niet meer wat ik geschreven had :p.

Succes vandaag meiden met een afspraak!

Prinsessa, ik moet wel even lachen om je FB actie ;). Ze herinnert zich jou vast niet hoop ik voor je als je haar ziet :p.

Soeee, misschien krijgt je vriend wel gelijk ;). Jij had het gevoel dat ze eerder zou komen toch? Valt het nu niet tegen dat het toch wel heel erg opschiet?

Miranti, gelukkig viel het mee met je moeder!

Striae, hier ook al goed aanwezig. Maar ik blokkeer het in mijn hoofd haha. Ik zie het alleen maar als ik er echt naar kijk ofzo. Raar om uit te leggen :p.

Gisteren was zo geweldig! Maar ze heeft een enorme voorkeur om met haar hand boven haar hoofd te liggen. Bij beide 20 weken echo's lag ze ook al zo. En ze ligt ook elke keer met haar hoofdje naar de uitgang, hopen dat dat gewoon zo blijft maar dat armpje mag wel naar beneden van mij ;).

Verder krijgen we morgenmiddag de sleutel, ik heb er echt zin in :D. En jullie zullen mij vast voor gek verklaren maar ik heb ook zin om aan onze hond te laten zien dat ze een grote tuin krijgt :p. Als we de sleutels hebben halen we haar op, mijn ouders komen gelijk kijken en dan kan de hond lekker even wat energie kwijt haha.

20. Lovely24

Bailief
    Ja leuk zo'n voorkeurshouding inderdaad :p
    Hier was het alleen helaas wel zo dat mevrouw ook besloot om zo geboren te worden! Dat ging niet zo makkelijk haha!

Haha! Nou ik ben benieuwd wat de hond van haar tuintje vindt :p:D

Deel Deze Pagina