Baby Soeee: opschieten! Haha . Dat zou wel heel leuk zijn en toevallig als ze morgen geboren word! En het kan natuurlijk maar zo, het kan lang duren als je die slijmprop verliest maar het kan ook snel gaan. Spannend! Ik ben trouwens een beetje dom. Vandaag zit ik eerst tot een uur of 3 thuis, had ik mooi kunnen inpakken. Maar ik heb geen dozen meer... Sukkel!
Yasminn gefeliciteerd met jullie dochter elisa wat een ontzettende mooie naam Hopelijk knap je snel een beetje op,, nu heerlijk genieten van jullie dochter Miranti zooo spannend hoop voor jullie dat t mannetje zich dan echt aangediend heeft En al die andere meiden met voortekenen SPANNEND Hier nog niks wat meer harde buiken en steken en bepaalde druk met lopen maar dat zal wel met het verder indalen te maken hebben... Verder een dag aan de poets me gordijnen ook eindelijk na 3jaar:0 weer een keer gewassen haha...was echt nodig met de verbouwing nog steeds bezig dus 1 stof bende..... Fijne dag meiden!! Ohja bailief helemaal niet meer op jou gereageerd maar wat leuk gefeliciteerd met jullie huisje...wat vond je hond van de tuin? Wat heb je ook weer voor hond? Die van ons komt bijna niet eens binnen zo geweldig vind ze het in de tuin haha
Woowww wat is het hier spannend haha Yasmin, harstikke gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en wat een mooie naam! hoop dat je zelf snel opknapt ! goed gedaan meid! Miranti ik hoop dat jou kleintje inmiddels ook geboren is of toch wel bijna! Prinsessa, nou al de slijmprop verloren ben benieuwd dan haha Soee, ben ook wel erg benieuwd hoelang het bij jou nog duurt zeg echt spannend allemaal Hier, nog steeds niks helaas alleen beetje steken meer niet.. pff wat zou ik toch graag willen dat ze komt haha
Soeee ik heb 2 draagdoeken hoop dat de kleine het geweldig vind! Het bevalbad heb ik toch maar afgezegt ga denk ik toch maar een nieuwe kopen op het laatste moment (als ik zeker weet dat ze is ingedaald) Yasminn VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEID!!!! wat een prachtige naam!! jeetje meiden wie is de volgende!!
Yasmin, van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan en lekker verliefd worden hoor, het is jullie kleine meisje! Ik hoop dat je er een beetje over kunt praten zodat je het nare van de bevalling snel achter je kan laten. Hier heb ik net pas ontbeten =) ik wilde eigenlijk wat meer routine creeeren, maar had vanmorgen zulke krampen echt pijnlijk. En als ik slaap voel ik ze niet, haha. Dus heel erg m'n best gedaan om weer in slaap te vallen. Het is mooi weer hier vandaag, dus ga zometeen maar lekker naar buiten even de stad in. Als ik er niet toch weer induik want m'n bed is momenteel heel verleidelijk..had nooit gedacht dat ik ZO moe kon zijn voor ZO lang, en dan is mevrouw baby er nog niet eens! Dat wordt nog wat.. Fijne dag dames!
Prinsessa, gefeliciteerd met *onze* 36 weken, leuk leuk! Haha jij maakt het lekker spannend met je slijmprop, misschien begon je kleine al dat geneuzel van de gynacologen ook een beetje zat te worden het scheelt dat ze al redelijk op groei wordt geschat, denk dat het dat minder kwaad kan mocht ze nu al komen?
Hey meiden, Even een kort berichtje vanaf mijn kant. @yasminn gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Mooie naam, vervelend van de bevalling alleen! Maar dat komt ook vast helemaal goed! Rust lekker uit in het kraamhotel en geniet van elkaar als gezinnetje! @miranti spannend zeg! Ik hoop dat alles goed en voorspoedig gaat! Hier; Ik ben net acuut opgenomen in het zh. Had een bloeddruk van 140/105 en in combi met de klachten die ik heb vond de gyn het niet veilig om me te laten gaan. Dus nu lig ik in een kamer aan een ctg en manlief is een tas aan het inpakken thuis. Weet verder nog niet hoe of wat, er is bloed afgenomen en aan de hand daarvan gaan ze kijken hoe of wat. Zal straks als ik meer weet op de andere dames reageren. Zit op m'n telefoon dus t is wat lastiger.
Nichelle: Och jeetje meid, dat is schrikken! Wie weet kunnen jullie je kindje wel eerder knuffelen dan verwacht! Spannend. Take care & knuf
Oei Nichelle, schrikken! Sterkte daar, hopelijk kun je toch nog weer naar huis of dat jullie kleine wat eerder geboren wordt. Selina, dankje! De hond vond de tuin zo leuk dat ze gelijk het onkruid eruit begon te trekken tot ongenoegen van haar maag natuurlijk, maar hopelijk heeft ze haar les geleerd . We hebben een kruising dalmatiër/herder. Leuk dat jullie hond hele dagen buiten ligt! Die van ons zal dat niet doen. Hoe geweldig ze het ook vind, ze wil ons niet uit het oog verliezen. Ze kan geen trap lopen en begint al te janken als wij daar naar boven zijn. Dat wordt straks nog wat als wij daar wonen en gaan slapen.
Lieve Yasmin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elisa! Wat een heftig verhaal meid! Heb het met een brok in m'n keel gelezen, pff.. wat moet dat even schrikken geweest zijn voor jou en je man natuurlijk. Een hele hele hele hele dikke knuffel voor jou, neem de tijd om bij te komen en uiteraard genieten van jullie kleine prinses! Ik denk dat we allemaal hartstikke benieuwd zijn naar haar, maar dat komt vanzelf wel, als mama weer een beetje bijgekomen is!
Haha! Zou wat zijn ben benieuwd wanneer ons meisje er klaar voor is.. denk dat het nog wel even gaat duren. Ik ben ook ook zo benieuwd naar alle baby'tjes hier!! Het begint nu echt te komen haha. En jij ook alweer bijna 26 weken zie ik, op naar de 30! Hahah! Dat zou echt vreselijk zijn alle witte/creme boxpakjes knalroze haha! Nee, dat is inderdaad zo! Vind het onwijs vervelend, ook dat de bevalling nog helemaal niet besproken is.. ik bedoel, ik weet nu helemaal niet hoe het zit met kindjes waarvan de moeder zwangerschapsdiabetes heeft. Ik heb gelezen dat de kindjes extra in de gaten gehouden wordend na de geboorte, maar daar is me helemaal niks over verteld verder.. Lekker onduidelijk. Geen last meer gehad in de tussentijd? Blijft nog eventjes spannend inderdaad, maar als ze goed naar oma luistert komt ze morgen haha! Heel leuk! Ik heb daar ook een hoes van voor het voedingskussen! Ahg meid, ik duim voor je!! Hoop dat het ook voor jou snel begint! Toch maar voor een nieuwe? Dan is de kans straks inderdaad wel groter als ze ingedaald is en vast ligt, dat je thuis mag bevallen. Jij hebt ook al best last van wat voorwerk hé! Ook al zo spannend Ben heeeel erg benieuwd wanneer onze meisjes komen! Yes, haha jij ook! Weer een weekje verder.. ze mogen al bijna komen! Haha, dat zou ik helemaal niet erg vinden... en inderdaad, ze is al groot genoeg, dus dat scheelt. Maar liever nog even tot de 37 weken blijven zitten... nog een weekje. Ben nogmaals heel erg benieuwd wanneer het voor ons gaat gebeuren! Wat schrikken! Heel goed dat ze gelijk actie ondernemen en je niet meer naar huis sturen. Wanneer hoor je meer over wat nu? Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Rustig aan!!
Bekijk bijlage 351767 Bekijk bijlage 351768 ♥ Zwanger! ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 - Jongen! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 - Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 - Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 - Verrassing! - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Jongen! - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 - Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 - Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Meisje! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 - Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Soeee: 27 september - Controle gynaecoloog - Lovely24: 1 oktober - Controle verloskundige - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo - Mijngeluk1992: 2 oktober - Controle verloskundige - Prinsessa: 3 oktober - Controle gynaecoloog - Bailief: 7 oktober - Controle verloskundige - Littlewonder23: 7 oktober - Controle verloskundige - SuusD: 9 oktober - Controle verloskundige - Prinsessa: 10 oktober - Controle gynaecoloog ♥ Geboortelijstje ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 9 september 2013 (40+4) 3850 gram, 50 cm - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 25 september 2013 (39+6) 2840 gram, 49 cm - -------------------------------------------------------------
Ooohb nichelle meis wat schrikken..hopelijk gaat het al wat beter!!..rustig aan en houd ons op de hoogte Hier prenatal nog maar keer gebeld en post nl heeft het pakket naar hun terug gestuurd omdat ze niet wisten wat ze er mee aan moesten??!! Dusss...maar goed ze komen het zaterdag of maandag brengen dus ben heeell benieuwd ben iig blij dat ik geloofd werd en ik het pakket dus alsnog krijg
Soeee Ja geen idee, zal er vast mee te maken hebben inderdaad. Zal het dinsdag eens vragen bij de VK. Heb ik ook is wat te vragen daar haha! Ze vragen altijd of ik nog vragen heb, maar goed, die heb ik eigenlijk nooit echt. Vandaag ook wel weer last, dus misschien ook proberen om een paar dagen wat minder te doen. Ja heb wel weer wat geshopt inderdaad haha! Maar niet veel hoor. Eigenlijk vooral voor L. Jaa, ik vind die hoes zo leuk!!! Wil hem natuurlijk eigenlijk hebben voor ze geboren is, maar ik heb al zoveel gekocht weer deze maand... Dus weet nog niet wat ik doe xxYasmin Ach routine of niet... lekker aan toegeven joh Nu kan het allemaal nog! Nichelle Schrikken! Vervelend zeg van je bloeddruk Ben benieuwd wat er uit komt, en wat er nu allemaal gaat gebeuren. Selina Vreeeemd! Maar gelukkig is hij wel terecht! Wat ze met het pakketje aan moesten? Ehhh...bezorgen misschien Hier vandaag ook mijn pakketje van Prenatal binnen gehad. Het meerijdplankje!
Hier vanmorgen naar de Prénatal geweest. Voor de kleine meid nog een setje van Name It gekocht, een effen lichtroze shirtje, nog een shirtje, een rompertje en witte slofjes. Verder voor L. wat dingen gekocht, zoals een pyjama, spijkerbroek, maillotje, en 3 shirtjes. Eigenlijk veel te veel haha! Toen voor mijn vriend nog FIFA 14 gehaald Stond ik daar tussen allemaal pubers in de Media Markt voor dat spelletje hahaha! Maarja, hij blij en ik blij met me kinderkleren
Nou lovely dan zul je voorlopig gèèn last hebben van je vriend met zijn nieuwe spel haha En suusd jaaaa zag het echt super leuk een dochter joke Jeetje het gaat nu echt hard!!