Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Aah, Prinsessa. Hopelijk wordt het snel beter meid. Met een beetje geluk heb je je kleine meid snel in je armen als ze zo hard groeit waardoor je vast ook afleiding krijgt.

Selina, je gaat het zwanger zijn missen? Dat lees ik vaker maar ik kan mij er echt niks bij voorstellen. Ik kan niet wachten tot ik mag bevallen, maar dat komt denk ik omdat ik vanaf het begin niet echt een makkelijke zwangerschap heb.

Soeee, mooie foto hoor! Had hem inderdaad ook op FB gezien. Die opmerking van "zijn het er geen twee" vind ik zo stom. Het is mij al eens gevraagd toen ik nog niet eens 4 maanden was. Typisch van die mensen die graag iets leuks willen zeggen maar eigenlijk slaat het nergens op :p.

De laatste dagen heb ik trouwens af en toe een heel erge kramp boven in mijn buik. Het duurt heel kort maar doet echt pijn. Maandag moet ik naar de vk dus dan vraag ik het ook even. Maar herkent iemand het misschien?

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh lovely ik heb jouw buik helemaal gemist. Hoe kan dat nou :p. Ook al zo mooi! Kunnen jullie eigenlijk nog zelf je sokken en schoenen aantrekken of wordt dat echt lastig met die buik?

3. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Goedemorgen meiden!

Soeee: balen dat bij de laatste controle geen vooruitgang was! hoop dat ze zich deze week spontaan meld hoor:p geen krampjes e.d.?
    En wat een mooie buik.. mooi naar voren :) En leuk dat het gezellig was met familie dit weekend.. jammer dat ze weer weggaan maar de volgende x dat ze er weer zijn heb jij sowieso je kleine meid in je armen:p

Mijngeluk: Spannend voor jou! ben benieuwd wat de VK zegt:)

Prinsessa: Wat vervelend meis dat er in de privesfeer wat dingen spelen die voor stress zorgen:(.. doe je rustig aan?
    Wat een leuke nieuwe aankoopjes.. heel schattig!

Lovely: Mooie buik ook! ;) haha ik heb ook geen jas die past.. draag nu nog een spijkerjasje of een blazer:p

Selina: Fijn dat de verbouwing voorspoedig gaat.. en de babykamer is af.. helemaal goed:)

Hier: Gister weer enorm last gehad van harde buiken en rugpijn.. vannacht ook steeds wakker hierdoor.. maar wederom zet het niet door:( dus we wachten maar weer af! :p

Ennn tis oktober.. de maand waarin ik in ieder geval ga bevallen haha maarja.. wanneer.. en ik niet alleen natuurlijk.. dus kom op baby's! haha

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Aah, Prinsessa. Hopelijk wordt het snel beter meid. Met een beetje geluk heb je je kleine meid snel in je armen als ze zo hard groeit waardoor je vast ook afleiding krijgt.

Selina, je gaat het zwanger zijn missen? Dat lees ik vaker maar ik kan mij er echt niks bij voorstellen. Ik kan niet wachten tot ik mag bevallen, maar dat komt denk ik omdat ik vanaf het begin niet echt een makkelijke zwangerschap heb.

Soeee, mooie foto hoor! Had hem inderdaad ook op FB gezien. Die opmerking van "zijn het er geen twee" vind ik zo stom. Het is mij al eens gevraagd toen ik nog niet eens 4 maanden was. Typisch van die mensen die graag iets leuks willen zeggen maar eigenlijk slaat het nergens op :p.

De laatste dagen heb ik trouwens af en toe een heel erge kramp boven in mijn buik. Het duurt heel kort maar doet echt pijn. Maandag moet ik naar de vk dus dan vraag ik het ook even. Maar herkent iemand het misschien?

5. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Goedemorgen meiden !

Prinsessa wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Hopelijk voel je je snel beter

Soeee ja het is een hele mooie dag om te bevallen vandaag haha ga je gang ik heb het idee dat ik toch op jou moet wachten haha

Wat een mooie buikjes meiden !! Voel me nu net een olifant haha

Mellebel hoop dat het voor jou ook niet meer te lang duurt haha maar hoop toch wel eerder te zijn

Nou vandaag weer niks... echt erg hoor.. had gister last van krampen en dacht yess zal het nu doorzetten maar helaas..

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @soeee m'n moeder is paranormaal begaafd zeg maar en ze heel er speciale opleidingen in Engeland voor gevolgd en houdt heel vaak oefenavonden met oud klasgenoten en we noemen het het heksenclubje;).

Ik hoop dat het snel begint voor je want ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent:p.

@lovely ik zou het vreemd vinden als je iets had gedaan wat (lichamelijk dan) nog meer pijn zou doen als bevallen, ik bedoel dit: 0 door dit; . Heenduwen? Maar je krijgt er geestelijk genoeg voor terug anders zou niemand meer dan 1 kind krijgen:p.

@yasminn vervelend! Doe rustig aan en dan komt het vast goed!

@prinsessa he meis toch:(. Vervelend dat je je zo naar voelt! Als je wel wil praten kan je mij (of vast ook een ieder ander van ons) pben op fb enzo he!

Probeer je zoveel mogelijk van de stress te weerhouden want dat is voor jou niet goed, voor je bloeddruk en je suiker niet en het is ook niet goed voor je meisje! Dikke knuffel!!

@selina ik dacht eerst ook dat ik het zwanger zijn zou gaan missen maar nu ik me zo voel denk ik het niet:p. Maarja we weten het niet he?

@mellebel hier ook vannacht veel krampen en harde buiken, gaat nog steeds door maar t is vast niks. Vervelend is dat! Hopen dat het bij jou (en bij mij ook:p) snel doorzet!

@baillief kramp in m'n bovenbuik herken ik niet? Ik heb wel een "bandgevoel" onder m'n borsten (alsof je een te strakke riem draagt) klinkt dat hetzelfde of niet? Zo ja dan moet je dat gelijk aan je vk melden!

@mijngeluk vervelend! Misschien FF een hardstyle feestje nabootsten :p? Wie weet stamp je d'r zo eruit :p.

Hier: gister controle bij de gyn gehad, heb wss een milde vorm van pre eclampsie (wist niet dat dat kon maar goed) maar dus niet levensbedreigend voor mij (voor de baby sowieso niet) dus ik wordt wel eerder ingeleid maar zolang de klachten niet erger worden (nog erger?) pas met 39 weken.

Ik weet dat het lekker lijkt (vooral voor de dames die overtijd zijn gegaan enzo) maar ik voel me zo naar dat het nog een eeuwigheid lijkt.

Wordt ook wel een beetje depri ervan. Gister na de controle samen met manlief vast voor m'n verjaardag naar de kapper geweest ben daarna 2x flauwgevallen en m'n kop doet nog steeds ondraaglijk veel pijn. Ik doe eigenlijk niks maar het is toch al veels te veel echt niet leuk:(. Voor m'n man ook niet want we hebben nu eerder een hulpverlener/patiënt relatie als een gewone relatie:(.

Het voelt enorm als zeuren wat ik hier doe dus sorry! Want we hebben het allemaal zwaar!

7. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Bailief
    Ik herken het van de eerste zwangerschap wel hoor, toen miste ik al heel snel het zwanger zijn.
    Als ik dan langs de verloskundige liep of fietste ofzo kreeg ik echt zo'n raar gevoel. Maar toen had ik ook echt wel een onbezorgde zwangerschap.

Misschien een gevoelige plek van binnen waar ze veel tegen aan ligt of schopt?

Ik krijg nog wel mijn schoenen en sokken aan trouwens :p

Mellebel
    Ja inderdaad hier ook een blazer of spijkerjasje, als het erg fris is een vestje eronder, sjaal erbij en zo komen we de laatste dagen/weken wel door :p

Nichelle
    Hahahaha, ja ik zou het inderdaad gek vinden als iemand vrijwillig iets zou doen wat pijnlijker is, maar wie weet zijn er pijnlijkere dingen dan bevallen, medisch gezien bijvoorbeeld :p
    Maar goed, dan is dit toch wel het enige waar je iets heel moois voor terug krijgt denk ik.

Nog effe volhouden! Snap dat het zwaar is, zeker als je het zelf moeilijk kan accepteren dat je bijna niks meer kan.
    Dat zou ik ook hebben denk ik.
    Heb ik nu al, en ik kan nog redelijk goed 'normaal' functioneren verder.

Wel lekker naar de kapper geweest dus? Dus dat is in ieder geval klaar voor de kleine meid komt ;)

Ik zou ook nog wel willen voor de bevalling, maar heb veeeeels te veel geld opgemaakt, dus dat zit er deze maand niet in denk ik :p
    Misschien laat ik mijn lok nog even bijknippen...das toch gratis hahaha!

8. Lovely24

Ik ga richting de VK!
    Tot later meiden!

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Aah Nichelle, gewoon hier je hart luchten hoor. Je hebt het ook zwaar! Maximaal nog 2 weken dus. Hopelijk kun je het volhouden. Gelukkig is het geen gevaar voor jou en de baby. Wat ik voel dat voelt gelukkig niet als een riem. Het is echt af en toe een heel gemene kramp. Rustig aan doen meid! En blijf je hart hier luchten want ik weet zeker dat niemand dat erg vind!

10. soeee

soeee Niet meer actief

Bailief: Thanks! Ja mensen weten inderdaad vaak niet wat ze moeten zeggen :p Kramp boven in m'n buik herken ik niet. Is het niet je maag?

Mellebel: Ach helaas pindakaas! Wel krampjes e.d. maar niets dat doorzet ofzo. Thanks, draag inderdaad naar voren, aan de achterkant is niet te zien dat ik zwanger ben :p Vervelend hè, al dat voorwerk maar dat het maar niet doorzet.

mijngeluk: Haha ik hoop het niet voor je, tenzij ik snel beval :p Je mag van mij best eerst, lief hè!

Nichelle: Oh wat leuk!! Ik houd daar wel van :D Inleiden met 39 wk klinkt helemaal niet lekker vind ik. Lijkt me namelijk het fijnst als het vanzelf begint :) Vind het echt rot voor je dat je je zo ontzettend slecht voelt. Vind ook helemaal niet dat je zeurt hoor, we zitten hier ook om naar elkaar te luisteren (of nouja, lezen) als het even wat minder gaat?! Dus je "zeurt" maar lekker hoor!

Hier: Zojuist de Wallaboo wrapper (een zwarte) gekocht via mp voor 20 eurie. Zag er nog erg netjes uit en lijkt me lekker voor beebje, zo'n nestje.

11. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Soee, we zullen zien wie de eerste is haha morgen na de vk

Lovely, veel plezier bij de vk ! Mag je weer het hartje luisteren :)

Hier, pfff heb weer even last van een emotionele inzinking haha kan echt huilen om niks wil echt zo graag bevallen maar ze wilt gewoon niet haha

12. soeee

soeee Niet meer actief

mijngeluk: Aaah, ik snap je wel hoor :) Ik probeer het gewoon los te laten en we zien het wel! Maar ik kan me goed voorstellen dat je graag wil dat ze nu komt!

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Lovely hoe was de VK
    ik ben benieuwd wie als eerste gaat bevallen!

14. Lovely24

Hé meiden,

Nou alles was weer prima eigenlijk.
    Klachten horen erbij, zeker omdat het de tweede is kan dat sneller komen. Heb nog 'geluk' dat ik er eigenlijk pas zo laat last van heb.

Verder alles ok!
    Suiker was goed van de laatste keer, bloeddruk is goed, hartje goed...
    Ze verwacht wel weer een wat grotere baby, net als L. eigenlijk. Dus ik ben benieuwd! Hopen dat ze voor de 40 weken komt dan.

Volgende week weer een afspraak (8 oktober).

15. soeee

soeee Niet meer actief

Lovely: Toppie, weer helemaal door de apk gekomen dus :D Hihi. Haha, inderdaad hopen dat ze voor de 40 weken komt dan, als het een wat grotere baby is!

16. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, geen gaatjes! En m'n uitgebreide lunch werd een croissantje van de Jumbo. Jawel, de luxe XD

Ons gordijn is eindelijk binnen vandaag dus kamertje is zometeen dan echt echt af

Ik heb morgen weer controle bij VK en bedenk me net dat ik vergeten ben bloed te prikken XD moest eigenlijk voor de afspraak..

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hey meiden.

Even een korte update. Ben toch wel opgenomen in het zh. Moet blijven en ga wss niet meer zonder baby naar huis.

Zit aan de medicijnen en de volledige bedrust.

Ik houdt jullie op de hoogte en in de gaten;)!

Rustig aan! Xx

18. soeee

soeee Niet meer actief

xxYasmina: Fijn dat je geen gaatjes had! Haha een croissantje is ook lekker! Oh oepsie, waarvoor had je bloed moeten prikken?

Nichelle: Hè jeetje meid wat een gedoe! Gelukkig ben je nu in goede handen. Wie weet hebben jullie wel heel snel jullie beebje. Take care en een knuffel van mij! :)

19. Mellebel

Mellebel Bekend lid

20 jan 2013
    536
    6
    18
    Lovely: Wat fijn dat alles goed was!

Yasmina: heerlijk geen gaatjes! en ook een fijn idee dat het kamertje straks helemaal af is! ;)

Nichelle: Wat spannend meid! je bent idd nu in goede handen :) sterkte en ben benieuwd hoe het gaat! rustig aan! xx

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nichelle spannend meid!! Hou ons op de hoogte
    Lijkt me fijn dat je snel je kindje in de handen hebt

Deel Deze Pagina