Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

xxYasmina
    Oeps :p
    Moest het voor een bepaalde reden?

Nichelle
    Spannend!
    Veel succes alvast!

2. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja, voor m'n ijzer XD Nouja, ze zullen me vast geen strafpunten geven ervoor... Ga morgen dan wel meteen, VK zit toch in het ziekenhuis, dat scheelt.

Nichelle, heel veel sterkte, hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter!

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nichelle, succes en sterkte daar!! Ze laten je nu toch hopelijk niet tot 39 weken liggen? Of weet je daar nog niks van?

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

XxYasmina, haha. Gooi het maar op zwangerschapsdementie :p. Misschien kunnen ze ter plekke een vingerprik doen?

5. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Nichelle , heell veel succes spannend zo hoor !!

Ben echt zenuwachtig voor morgen haha zo lekker slapen maar denk

6. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hoi dames, Hier gaat alles ok, behalve dat ik nog steeds niet veel kan. Moet zeggen dat ik hierdoor erg veel pijn heb, verloskundige kwam hechting bekijken en miss moet ik toch naar de gyn en moet t opnieuw. Ik heb echt gehuild en hoop van niet. Het doet nu al zoveel pijn en kan niks over 6 weken miss Weer.Ze komen morgen voor t laatst controle en dan moet ik dus over 6 weken weer. Hoop morgen goed nieuws te horen. Met onze meisje gaat het goed, geef borstvoeding. Wel veel last van stuwing. Probeer zoveel mogelijk te genieten maar de pijn belemmerd me hier soms in. Heb ook zo een irritante kraamzorg. Zo sloom en traag en niet echt een klik Maargoed. Plaat binnenkort me bevallingsverhaal als ik weer beetje op been, wil dat achter pc doen. Zit nu op me tel vandaar. Maar dames waar blijven die baby"s nou? @soe& mijngeluk: hoop dat jullie binnenkort snel bevallen! Het kan echt niet lang meer duren dus alvast veel succes en t komt vast allemaal goed.@nichelle: heel veel succes! @princessa:nog even en jij hebt je meisje ook! Probeer niet teveel te stressen en denk aan leuke dingen. Wacht je straks een hele mooie tijd! @lovely: Gelukkig was je controle goed. Lkkr aan t genieten van je verlof :) morgen is ons meisje een week oud. Het is alweer een week geleden dat ik bevallen ben. Echt tijd gaat zo snel als ik aan me bevalling denk schieten de tranen in me ogen. Heb t nog niet echt kunnen verwerken. Nou dames kom af en toe spieken & ben benieuwd wie de volgende is????

7. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Ooh nichelle wat naar maar wel ontzettend fijn dat je nu in het zh bent en er wat aan gedaan word!! ! Hopelijk snel nieuw babynieuws:)

Prinsessa hoe is het nu met je?

Mijngeluk succes vandaag hopelijk heb je een beetje kunnen slapen!

Hier nog alles rustig en gelukkig gezellig druk met allemaal koffieafspraakjes haha anders zou ik niet weten hoe ik de tijd door kwam..
    Het huis is ook wel een keer schoon;)

Bailief hoest met jullie huisje?

Soeee en met jou? Las dat die centimeter er niet bij gekomen is!! Hopelijk dient mevrouw zich uit zichzelf nog aan...

8. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Yasminn ben erg benieuwd naar de rest van je verhaal!
    Wat naar dat je je zo voelt hopelijk zijn de nieuwe hechtingen niet nodig en trekt de pijn snel een beetje weg zodat je echt kunt gaan genieten!!
    Wat jammer dat je gèèn klikt heb met je kraamverzorgster,, volgens mij kun je altijd om een ander vragen maar zag dat deze er al een week was...
    Sterkte meis!!

9. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@yasminn ik zal voor de duimen dat de hechtingen minder pijn gaat doen en goed geneest.zo je over 6 weken niet opnieuw hoeft.
    Je had gewoon naar de kraamzorg moeten bellen dat je niet tevreden bent.
    Jij en kindje moeten zich goed voelen,en niet geïrriteerd.
    Had ik bij me oudste ook.(ook niet gebeld)had ik zo veel spijt van.

10. littlewonder23

*happy doet haar 37 weken dansje*

11. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Yasmin, ben ook heel benieuwd na je verhaal maar doe hem denk zoiezo pas lezen na men bevalling haha hoop dat het met de hechtingen mee gaat vallen ! Fijn dat het met jullie meisje goed gaat ! Wat de kraamzorg betreft had ik wel gebeld denk ik meid

Selina, heb een beetje kunnen slapen gelukkig haha erg is dat he zoveel vrije tijd mijn huis is ook schoner als maar kan haha

Littlewonder, woehooe 37 weekjes!!

Hier, zenuwen slaan toe.. ben zo benieuwd of het uberhaupt wel kan het strippen hoop echt zo dat het niet lang meer duurt nou

12. littlewonder23

@mijngeluk ik ga heel hard duimpje draaien.

13. Lovely24

Yasmin
    Echt balen van die hechtingen!
    En jammer dat je geen klik hebt met je kraamhulp...

Je kan inderdaad wel een ander kunnen vragen maarja, daar heb je nu niks meer aan natuurlijk ;)

Ik had ook niet echt een klik met mijn kraamhulp. Heb er 2 gehad, de eerste was wel leuk. De tweede had ik niet echt wat mee.
    Heb er ook wel aan zitten denken om een ander te vragen, maar vond het ook een beetje lullig om dan achter haar om het bureau te bellen. En ik kon het gewoon niet tegen haar zelf zeggen.
    Verder was ze gewoon okee hoor, ze was lief voor L., deed verder bij mij wat ze 'moest' doen en daarnaast maakte ze haar uren vol met dingen in huis.
    Ik had natuurlijk ook maar 3,5 uur, dus voor die paar uurtjes heb ik het maar zo gelaten.

Zie er nu wel weer een beetje tegen op. Ik heb er gewoon niet zo'n zin in, maar ik vind ook wel dat het hoort/moet.
    Sowieso voor de controle van je zelf en je baby.
    Maar goed, vandaar dus ook maar 3,5 uur per dag hier.

Mijngeluk
    Spannend!!!
    Hoe laat heb je de afspraak?

Zal duimen dat het strippen gaat lukken, en nog beter dat het ook de bevalling zal opwekken!!

14. Lovely24

Hier even flink de badkamer gedaan :p
    Mijn pakketje is binnen, dus ga het nu gauw wassen!

Zo nog even de woonkamer doen en dan plof ik neer denk ik.
    Wil het toch eerst gedaan hebben, anders zit ik toch niet op me gemak :p

15. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Moet er om tien over half 2 zijn dus ben benieuwd hoor is nog even wachten haha
    Hahah leuk he zn schoonmaak tik:)

16. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hoi meiden

kom even spieken of er nog iemand bevallen is, nog niet dus!
    Hier even kort berichtje. Met Ivan gaat het erg goed. Hij zit inmiddels al 130 gram boven zijn geboortegewicht, gaat heel hard. Hij drinkt goed aan de borst ook.
    Mijn herstel gaat helaas erg langzaam. Ik had bij de bevalling al bijna 3 dagen niet geslapen en de nacht na de bevalling ook niet. De hechtingen doen helaas erg veel pijn en omdat alles erg snel ging en op het eind ook moest is de boel vreselijk beurs beneden. Ik kan dus nog nauwelijks wat. Helaas hier ook veel last van stuwing en mijn tepels zijn kapot, dus voeden doet enorm pijn. Heb hier speciale pads voor. Kraamzorg moet hier ook langer blijven vanwege het herstel en we ook pas 2 dagen later thuis waren.

Bevallingsverhaal komt nog hoor haha. Maar niet nu.

Voor het lijstje, Ivan woog bij de geboorte 3050 gram en is 52 cm lang :)

Zo, even kort verhaaltje dus. Maar wat zijn wij trots op onze knul. Doet het zo goed gelukkig!

17. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Spannend Mijngeluk! Hopelijk kan het en levert het ook nog resultaat ;)

18. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Oohh mijngeluk ben benieuwd hoe het strippen gegaan is?!

Enn soeee is toch ook wel erg afwezig vandaag??:)

En miranti wat naar en vervelend dat je toch nog wel erg veel pijn hebt hopelijk heeld het allemaal snel meid!!

19. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Nou ik ben weer thuis haha ze hebben me wel kunnen strippen maar dat wil niet xeggen dat het nou gaat gebeuren heb nu 2 cm ontsluiting.. nou ik vond het geen pretje haha

20. Lovely24

Miranti
    Fijn dat hij het goed doet!
    Hopen dat jij nu ook snel hersteld bent!

Mijngeluk
    Nou wel een goed teken dat je al wat ontsluiting heb!
    De kans zit er dan wel in dat het kan gaan werken.
    Hopen dat het gebeurd.

Verder nog iets afgesproken met de VK? Voor als er deze dagen nog niks gebeurd?

Deel Deze Pagina