Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prinsessaaa! Wat spannend haha, je kleintje heeft echt gewacht tot over de 37 weken grens! Heel veel succes!!!

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @princessa: Heel veel succes! Je kan het en komt vast allemaal goed. Hoop dat t niet al te lang duurd voor je!

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Kwam even spieken of er nieuws was.

4. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Komt ook even gluren..... :p

5. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha had minimaal half uur updates verwacht van Prinsessa! Geen bericht hopelijk goed bericht!

6. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Ik kwam ook even kijken of er nog nieuws was van prinsessa of soee of iemand anders haha maar dat is niet zie ik ben wel heeel benieuwd hoor!! Wou foto toevoegen maar dat gaat niet via men telefoon volgens mij teminste mij lukt het noet haha

7. Lovely24

Ohh jammer, ben wel benieuwd :D

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd! :D maar neem jullie tijd meiden, geniet eerst lekker ;).

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    zoo spannend 2 die aan het bevallen zijn!!

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @yasminn jeetje wat een heftig verhaal zeg! Hopen dat je het snel een plekje kan geven!

Ik kwam ook even spieken of er al wat bekend was van soee of prinsessa maar nog niet.

Hopen op 2 gezonde baby's dan :D!

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Het heeft idd tijd nodig en me hechtingen ook. Troost mezelf dat elke bevalling pijnlijk is. Kwam ook even spieken of er nieuws was, hoop dat alles goed gaat!

12. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Nou meiden jullie maken het wel spannend zeg:)
    Hoop dat jullie ondertussen bevallen zijn van jullie dochters en dat alles goed gegaan mag zijn....

Ondertussen kriebelt het hier ook hèèl erg hoor,, ik wil ook maarja zal vast niet de enige zijn:phaha

13. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Nog geen nieuws zie ik haha morgen weer babyboom denk haha

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nog geen baby nieuws hier ^^

15. soeee

soeee Niet meer actief

Dag dames!

De meeste hebben het al op fb gezien, maar wij zijn gistermorgen om 11:26 uur ouders geworden van onze dochter Sara Joan, roepnaam Sara :D

Het ging erg snel allemaal. Door het strippen had ik 's nachts wat buikpijn en vlak voordat we naar het ziekenhuis ging voor de inleiding werd het regelmatiger. Eenmaal daar bleek ik al bijna 5 cm te hebben, gauw daarna 6, 8 en toen vond ik het echt niet leuk meer. Ik riep: 'Ik pak m'n tas en ga NU (!!!) naar huis!' Kon de weeën niet meer wegpuffen en had flinke persdrang. Ze voelde snel en ze zei dat ik bij de volgende wee mocht persen. Nou, wat een verademing! Vond de persweeën totaal niet pijnlijk en ook dit ging snel.

Tussen de ontsluitingsweeën door wel even heel hard gehuild omdat ik m'n vader zo miste, maar kon me gelukkig gauw weer focussen op de bevalling. M'n kleine schaamlippen heeft ze wel iets moeten hechten. Dat doet zeeeeer met plassen en spoelen. Hopelijk neemt het gauw af.

Heb door het persen wel allemaal rode puntjes in m'n gezicht en nek en een gesprongen ader in m'n oog.

Kwamen binnen om half 8 en nog geen 4 uur later is ze geboren! Zonder inleiding en zonder pijnstilling, yeahh!! :)

Hadden echt 2 topwijven die ons begeleidden, luisterden heel goed naar wat wij wilden, kortom: hele goede ervaring, die ziekenhuisbevalling :)

Sara heeft wel wat moeite met d'r temperatuur, dus moeten veel huid op huid liggen. Ze weegt 2990 gram en is 49 cm, erg netjes dus!

Ze heeft alleen wel heel veel zuigbehoefte, ondanks dat ik op verzoek (en nog vaker) voed. Dus ze slaapt nu bij mij op m'n buik met m'n pink in d'r mond en ik lig hier klaarwakker te wezen, want ga niet slapen met haar in ons bed. Is ook niet niks voor zo'n kleintje allemaal. Overdag maar wat proberen te slapen. Kraam komt om 8uur, lekker bijtijds :)

Oja, heb tijdens de persweeën nog zo gelachen. Ik riep: 'Ik stop nu, want ik moet ECHT poepen!' Nou, 2 geitenkeutels haha :p

Om 15:30 uur waren we alweer lekker op weg naar huisje. M'n vriend is zo trots, erg vertederend om te zien. Als ze bij me ligt vraagt hij steeds: 'Hoe gaat het met m'n prinsesje?' Dus dan zeg ik: '...... met mij gaat het ook goed hoor schat.' Hihi. En bij elk kikje gaat 'ie kijken. Hij is nog wel wat bangig en denkt bij alles dat er wat mis is (als ze ff huilt en die enorme zuigbehoefte), maar dat gaat wel over ;)

Tot zover even mijn verhaal! Als ik nog aanvullingen heb dan komt dat wel!

Nichelle: Ook via deze weg van harte gefeliciteerd meid!! Balen van de opstartproblemen, hopelijk is ze gauw thuis! :) Hoe gaat het met jou en je man?

Yasminn: Och lieverd, ik zit werkelijk waar huilend je post te lezen. Vind het zo rot voor je :(

16. soeee

soeee Niet meer actief

Vind deze ook zó lief. Zo zat ze in m'n baarmoeder :)

17. Lovely24

Soeee
    Gefeliciteerd met jullie prinsesje Sara!

Super goed gegaan dus! Heel fijn!

Het is echt een mooi poppetje!

Wat betreft de BV heb ik geen tips voor je, weet inderdaad ook niet hoe het zit met een speentje bijv.
    Maar goed, daar heb je je kraamhulp voor.

Geniet er van!

18. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@soee als eerste gefeliciteerd met de geboorten van Sara.
    Erg mooie naam!!
    Super goed gedaan je bevalling ben trots op je.
    Super lieve foto,s
    Nu wil ik ook bevallen hihi..

19. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Helemaal vertederd door de mooie foto's.. een mooie dochter via hier ook nog gefeliciteerd:)

En wat fijn dat het allemaal zo goed en snel gegasn is een moiie bevalling om op terug te kijken dus!!
    En meid geloof me,, ik geloof dat namelijk ook echt, jou paps kijkt van boven hèèl trots mee!!
    Lekker genieten nu van je gezinnetje!

20. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een schatje!!! Gefeliciteerd Soe, geniet ervan, hopelijk heb je een leuke kraam ook!

Deel Deze Pagina