Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Zo meiden, even snel een reactie van mij! Ik ben op 4 oktober bevallen van een prachtig mooie dochter! Ze woog 3343 gram en helaas meten ze hier niet op hoe lang ze is. Bevallingsverhaal volgt nog natuurlijk maar ik lig nu nog in het ziekenhuis, mag morgenochtend pas naar huis ivm standaard protocol zwangerschapsdiabetes. Vanaf m'n telefoon is het zo onhandig! Maar alles gaat helemaal perfect met ons allebei, niet gescheurd of geknipt! :D

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie prinsesje!

Goed om te horen dat alles goed gaat!
    Morgen lekker naar huis.

Geniet er van!!

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorten van jullie dochter.
    Wat is de naam geworden ?
    Hoe maakt mama het?
    Hopelijk is alles goed morgen zo jullie als gezin naar huis kunnen.

4. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha ja goh 44 weken, nou dan had je me echt op kunnen hangen hoor poehhh!

Ja heerlijk dat ritme! Kan ik wel aan wennen hoor.
    Het is zelfs zo dat als ik hem zo nou niet wakker maakt hij hem al doortrekt tot 4 uur. Maar moet hem voorlopig toch nog wel wakker maken op advies van het cb.. Ging eerst zelf ook alvast naar bed na z'n 8 uur flesje, schrok me dood dan om 3 uur dat ik hem niet gehoord had. Maar dan keek ik in die wieg en lag ie gewoon prinsheerlijk te slapen!

5. littlewonder23

Arrrrg wordt gek van de buikkrampen :(

(Zucht moest er even uit)

6. Lovely24

Heel herkenbaar Michelle!

Hier werd het op een gegeven moment steeds moeilijker om haar wakker te maken voor de laatste fles.
    Of ik viel zelf inderdaad in slaap om 21.00 ofzo en schrok dan wakker s'nachts. Heel het ritme meteen weer overhoop :p

7. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Jeeej Prinsessa wat fijn! Gefeliciteerd met je prinsessie!!
    Fijn dat alles ook goed gaat! Morgen lekker naar huis! Geniet ervan!!

Bij mij in het ziekenhuis meten ze ook niet hoor trouwens, hadden hem thuis zelf ff naast het meetlintje neergelegd :p

8. Lovely24

Hier hadden ze wel gemeten, maar het gaat geloof ik maar ongeveer hoor.

Ik had me al voorgenomen als ze niet zouden meten, zou ik gewoon 50cm op het kaartje zetten, lekker gemiddeld :p
    Ze was 51 cm trouwens. Haha! Dus had prima gekund.

9. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Ja echt ja! Moet alles uit de kast trekken om hem wakker te krijgen, en dat dan voor maar een klein beetje wat ie dan drinkt. Vind het eigenlijk best zielig! Maarja het zal toch wel ergens goed voor wezen denk ik dan maar haha.

Ben benieuwd hoe je tweede het gaat doen straks. Tis te hopen dat je weer zo'n ritme mee krijgt! Had jij het idee dat ze op dezelfde tijden kwam als dat ze in je buik actief was? Heb dat ergens is gelezen maar kan me nu al gewoon niet meer zo goed z'n tijden herinneren in de buik (zwangerschaps dementie leeft nog vrolijk voort hier).
    Misschien is het ook wel onzin hoor haha.

Littlewonder misschien heb ik er over heen gelezen, maar heb je al lang last van de krampen? Wie weet is het al wat voorwerk!? Wel heel vervelend natuurlijk die pijnen!

10. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Prinsessa geficiteerd met de geboorte van jullie dochter !! Ben benieuwd naar je verhaal hoor !

Yasmin, lastig zo zeg ik kan je ook geen advies geven helaas

Nog 1 dagje bedrust!! Zo heb trouwens al 3 bakjes filet leeg gegeten haha en biefstuk hmmmm

11. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Ja die 50 cm was voor mij ook een streep hoor whaha! Wilde gewoon geen groter kind :p Maar ik heb écht niet gesmokkeld hihi

12. Lovely24

Michelle
    Ja ik hoop dat ze op haar zus lijkt wat dat betreft :p:D
    Al hadden we met haar al wel vrij snel dat ze steeds hongeriger werd, en ik dus steeds al vrij snel aan de max zat met voeding.

Uiteindelijk na een maand of 2 is ze ook over gegaan op voeding voor hongerige baby's, en dat ging gelukkig goed.

Gelukkig eigenlijk dat jij dat dus ook hebt!
    Ik heb daar bij L. dus nooit echt op gelet of dat ze echt op bepaalde tijden actief was. Dus heb ook geen idee of dat buiten mijn buik ook zo was.

Dit keer merkte ik dat ik haar vooral s'avonds in bed voelde, maar goed overdag was ik vaak ook te druk denk om het op te merken.

Nu ik verlof heb voel ik haar echt heel veel, op allerlei tijdstippen eigenlijk.
    Soms ook s'nachts, maar dan moet ik toevallig wakker zijn, word er niet wakker van ofzo.

Mijngeluk
    Lekkkkkkerrrrr!

Nog even geduld, dan mag ik ook weer :D:D

Kan niet wachten....filet, biefstuk, sushi...

13. littlewonder23

@michelle ik heb er al paar dagen last van maar nu doe het echt zeer.

@lengte bij ons was de oudste wel gemeten en ze was toen de tij 47cm

@hier
    Mooi tijd om te proberen te slapen.
    Trustee

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    *Breekt even in*

Prinsessa lieverd, gefeliciteerd met je dochter. Fijn dat alles goed gaat, gelukkig maar. spreek je nog, veeel liefs.

*Breekt uit*:D

15. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Mijngeluk
    Heeerlijk! Heb me de afgelopen 4 weken scheel gevreten aan alles dat rrrrood en rrrauw was haha. Kan de komende weken er dus wel ff op vooruit :p

Lovely
    Het zal ook haast wel een fabeltje wezen denk ik! De eerste week na de kraamhulp heb ik me echt behoorlijk druk zitten maken of ie wel genoeg binnen kreeg. Hij viel continu in slaap tijdens de voedingen en deed er ook echt heel lang over. Was iedere keer weer een gevecht om
    wat naar binnen te krijgen. Hij dronk ze ook maar voor de helft leeg steeds. Maar nu gaat ie eigenlijk als een speer. Merk ook al echt dat ie zwaarder wordt en groeit, z'n kleine pakjes past ie al niet meer! Niet leuuheuk haha. Wel weer reden om nieuwe spullen te halen hihi.

Littlewonder
    Vervelend meis! Tis dan te hopen dat het gaat doorzetten in het "echte" werk.. Dan weet je in ieder geval waarvoor het is! Al zal het vast wel ergens goed voor zijn, voorbereidingen van je lichaam. Hoop dat je een beetje goed kan slapen vanacht!

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Breekt ook in!!!

Super schat! gefeliciteerd!!
    xxx lekker genieten!! :)

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Prinsessa, gefeliciteerd meid!!! Wat fijn dat alles goed gaat. Ik ben benieuwd naar je verhaal en heel nieuwsgierig naar haar naam! ;) laat je nog maar lekker even verwennen in het ziekenhuis, hopelijk is er aardig personeel. En morgen thuis natuurlijk ook :).

18. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Princessa gefeliciteerd met jullie dochtertje! @michelle: dat heb je mooi verwoord zeg. Dat is ook wel zo. Ik probeer het voor nu door te zetten, en mocht ik weggaan en buiten zijn krijgt ze de fles. Moet even kijken hoe ik dat ga doen en of dat wel zomaar kan ineens natuurlijk. Wordt even de tijd gunnen. Wat fijn dat je mannetje t zo goed doet zeg. Vooral ook dat je hem wakker moet maken snachts. Je zou gewoon door kunnen slapen dus. @lovely: tweede ga je ook fles geven toch? Hoop dat je tweede kindje het ook zo fijn doet. @mijngeluk: heb je veel hechtingen? Hier helaas wel Maarja komt omdat t te snel ging en heb hierdoor ook naweeën gehad heel lang.

19. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Yasmin, ik heb 5 hechtingen ik weet eigenlijk niet of dat veel is haha ze hebben mij wel recht in geknipt en normaal doen ze dat schuin zei ze.. het is wel een flinke snee bijna tot men anus zeg maar haha maar dat moest wel ivm met de navelstreng die zo strak om der keeltje zat.. beetje raar misschien haha maar ik heb gister ook weer eindelijk gepoept haha moest op dag 2 al super erg maar durfde niet maar valt gelukkig allemaal mee haha

20. Lovely24

Yasmin
    Ons tweede meisje krijgt idd ook de fles.

Mijngeluk
    Ik had 6 hechtingen.
    Weet idd ook niet of dat nou veel of weinig was.

Maar las over je bedrust, is dat vanwege die hechtingen ook? Ik had dat niet namelijk.

Oh wacht even je hebt een rechte knip gehad. Ik had hem idd schuin.
    Heb er eigenlijk nooit naar gekeken. De kraamvrouw vroeg toen of ik het wilde zien maar dat durfde ik niet :p
    Denk laat maar lekker zitten, als zij zegt dat het goed geneest geloof ik het wel!

Deel Deze Pagina