@mijngeluk: Ik weet ook niet of t veel of weinig is maar valt denk ik wel mee. Ben blij dat je hebt kunnen poepen Ahhahahha. Tja dat moet ook weer gebeuren he. @lovely:Ik wist niet eens dat je voeding had voor hongerige babies. Brr ik durf ook niet kijken naar onderen ben echt bang hoe t er daar nu uitziet. @ hier: moe hihihi maar is me eigen schuld bleef heel laat op. En mijn meisje komt om de 3 uur voor voeding. Hoor vaak ze slapen snachts door hier nog geen een x gehad maar ik moest haar ook echt wakker maken van de verloskundige omdat ze echt moest aankomen. Miss dat ze daar nu ook aan gewend is. Ze komt 00:00/03:00/06:00/09:00/12:09/15:00/18:00/21:00/weer vanaf begin. Er zit wel soms wel speling in hoor. Om de hoeveel uur komen jullie kleintjes. Ik dacht ik bloed niet meer begin ineens heel erg weer te vloeien. Is dit normaal T was bijna gestopt en is t ineens weer net als begin
Yasmin Dat kan hoor. Ik heb best wel lang nog gevloeid, heb echt wel een paar weken met verband nog moeten lopen. Merkte ook als ik bijv. even te veel gedaan had, dan begon het weer erger te worden. Dus dat is niet erg hoor. Ja je hebt voeding voor van alles. Krampjes, spugen, hongerige baby's dus. Het ligt er idd ook aan hoe groot je kindje is. Tegen mij zeiden ze overdag MOET ze drinken, en s'nachts MAG ze drinken. Maar ze was natuurlijk al 8 pond.
Lovely, heb inderdaad bedrust vanwege de rechte knip en omdatie best ver was haha ik wil het ook niet zien hoor haha mijn vriend heeft bij zitten schijnen tijdens het hechten haha Yasmin, ja haha als je moet moet je idd haha maar ons meisje slaapt ook nog niet door hoor die word 1 keer wakker snachts dus dat valt nog mee haha Hier is de stuwing begonnen.. best pijnlijk haha
@lovely, Ow ok, Gelukkig het kan gewoon. Ben gister idd drukker geweest dacht voel me goed dus hoppa bed uit. Dat zal t wel zijn dan. Jij ben Ookal 38 weken nog even en heb je ook je prinsesje! @mijngeluk: valt dan ook nog wel mee ja. Hier wilt ze wel echt om 3 uur en ben echt even bezig met voeden.
Hee meiden! Whaa krijg nu ook echt de kriebels hoor.. al die nieuwe baby's die geboren zijn ben vandaag op week 39 uitgekomen.. hoop echt dat hij zich deze week aankondigd.. mn lichaam is zich in ieder geval goed aan het voorbereiden..alleen zet het nooit door.. maargoed ik hou me vast aan de gedachte dat het nu echt niet meer lang gaat duren hihi Ben blij te lezen dat het goed gaat met de kersverse moeders en baby's ga zo door! xx
Yasmin Dat zal het vast zijn hoor Wel fijn dat je wat meer je bed uit kunt of niet? Ja 38 weken alweer... Ben heel benieuwd hoe lang het nog duurt! Mellebel Hoop ook voor je deze week! Ik ga voor donderdag, 10-10. Mooie datum dacht ik zo Nu hopen dat de kleine meid dat ook vind..... (ben stiekem bang van niet hoor..) Wat wel grappig is. Toen ik laatste zei dat ik voor 10 oktober wil gaan, zei een collega, oh dan is toevallig het nichtje van D. (andere collega) ook jarig. Je weet wel "...." zei ze. En laat dat "....." nou de naam zijn die wij ook voor onze kleine hebben gekozen Dus toen dacht ik nou dat moet een teken zijn dat ze die dag geboren wordt! En ik toen nog met een strak gezicht... Oh..ja.. leuk joh
Goede namiddag dames!! Bedankt voor de felecitaties ( beetje laat, maar kom ) Hier is ons meisje ondertussen al 10 dagen oud..... Wat gaat de tijd snel! Ze doet het heel erg goed! Ze eet en slaapt goed, heeft alleen een minder moment gekozen om wat uurtjes te mopperen: namelijk tussen middernacht en 04.00 uur De bv loop goed! Zelfs te goed... Heb al een lactiekundige moeten laten komen omdat ik met harde plekken in mijn borsten zat... Blijkt nu dus van overproductie te komen... Dus dat gaan we nu even proberen te doen zakken.. Nieuwe mama's: proficiat!!! Nog bolle buikjes: nog even dames! Het geschenk is zooooo het wachten waard Sorry voor de afwezigheid meiden... Zo een mini mensje neemt best wat tijd in beslag hihi
Ik snap het helemaal mellebel en jij bent al verder als ik!! Hopelijk heb je je kleintje snel in je handen meis! Das wel hèèl toevallig lovely mssn toch een stiekeme voorteken Ze zeggen vaak dat de 2de zich eerder aandiend maar weet ook niet of dat waar is hoor!! Hier vanmiddag echt hèèl veel slijm verloren leek erg veel op de slijmprop maar voor de rest is het rustig eigenlijk dus wachten maar weer af!! Het is verder rustig hier op zp! Iedereen is lekker aan het genieten van hun kleintjes denk ik...groot gelijk meiden
Selina Ja daar hoop ik wel op natuurlijk. Al zag ik laatst een topic hier op ZP of een tweede kindje eerder of later komt, met een poll erbij. En helaas waren daar de meeste stemmen juist op later! Jammerrrr Al zegt dat niks natuurlijk.
Haha nou we zullen zien meis, met L. was je ook overtijd toch of niet? En achja de naam,, toevallig indd weet dat hier ook iemand dezelfde naam als ons heeft maar net iets anders geschreven,, ook toevallig haha maarja is ook gewoon een mooie naam...hihi Ben benieuwd hoe het prinsesje van prinsessa is gaan heten?
Selina L. is geboren met 41,1 weken. Ja ik ken eigenlijk niemand persoonlijk met deze naam, ook geen kindjes op het KDV gelukkig. Alleen weet ik dan dat een nichtje van me collega zo heet, en een vriendin van me schoonzusje. Schijnt nogal een raar figuur te zijn, maar goed ik ken haar helemaal niet. Alleen van verhalen... Aantal schoonzussen kennen haar wel dan, en volgens mij was het voor vl ook in het begin wel een reden om deze naam niet te willen. Maar voor mij is dat dus geen reden Ken dat hele kind niet, en over 10 jaar is iedereen haar misschien wel vergeten en hebben wij daarom deze naam niet gekozen.
Gefeliciteerd Prinsessa!!! Blij om te horen dat alles goed gaat. Ben benieuwd naar je verhaal, was opeens echt een verrassing (voor mij dan haha) Lekker genieten!
Niet nog meer nieuwe babys haha ben echt super trots op ons meisje ze heeft gewoon geslapen van 12 tot 6 :-D haha wou dat toch even melden Strakjes mag ik ook men bedje weer uit :-D
Nee lovely dan zou ik ook gewoon lekker die naam houden hoor!!, en 41,1 hopelijk komt deze spruit eerder hè En mijngeluk wat goed zeg dan heeft ze indd een goede ruk gemaakt..jij ook of? Ben je dan toch wakker? En jaa zag net op fb mellebeldus bij deze hier ook nog gefeliciteerd meis!! Hier nog lekker rustig al werd ik vannacht voor het eerst wakker van steken en krampen en omdat ze hèèl druk was..daar word ik eigenlijk nooit wakker van!!
@hier zo naar de vk. Me ribben doen zeer elke beweging die ik voel zelfs bij het ademen doet pijn. Toch even aankaarten. En kijken of het weken lang rommelen iets heeft bereikt daar onder ben erg benieuwt. @mellebel gefeliciteerd met de geboorten van jullie zoontje