Bekijk bijlage 353636 Bekijk bijlage 353635 ♥ Zwanger! ♥ - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 - Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Meisje! - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Meisje! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 - Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Bailief: 7 oktober - Controle verloskundige - Littlewonder23: 7 oktober - Controle verloskundige - Lovely24: 8 oktober - Controle verloskundige - SuusD: 9 oktober - Controle verloskundige - Selina89: 10 oktober - Controle verloskundige - Selina89: 14 oktober - Controle verloskundige ♥ Geboortelijstje ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 9 september 2013 (40+4) 3850 gram, 50 cm - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 25 september 2013 (39+6) 2840 gram, 49 cm - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 26 september 2013 (38+2) 3520 gram, 52 cm - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 26 september 2013 (41+2) 3050 gram, 52 cm - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 3 oktober 2013 (40+6) 3220 gram - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 3 oktober 2013 (37+2) 2924 gram, 49 cm - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 4 oktober 2013 (40+4) 2990 gram, 49 cm - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 4 oktober 2013 (37+1) 3345 gram - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 7 oktober 2013 (39+1) 4400 gram ------------------------------------------------------------- Zo, alvast de lijst up to date!
Vk geweest liep heerlijk uit. Ze had geen tijd voor inwendig onderzoek. Nu weet ik nog geen drol. Baal als een stekker. 15 okt moet ik weer terug.
Littlewonder wat naar dat je er zo'n last van hebt,, hopelijk wwet de vk wat het is.. Doen ze dat trouwens standaard bij jou controleren of je mssn al ontsluiting hebt of? Jaaa lovely als eerste nu bovenaan maar ben bang dat het bij ons nog wel eens voorbij die 18 kan gaan we gaan het meemaken. Verlies wel echt ontzettend veel slijm....gisteren ook al hele prop en vanochtend weer heel veel... En heb echt een bepaalde druk met lopen daar beneden alsof ze er elk moment uit kan vallen hebben jullie dit ook? Succes bij de afspraken meiden!!
Selina Hier ook wel een bepaalde druk hoor, al is het meer pijn eigenlijk. Vannacht veel last gehad met draaien en nu is het ook weer pijnlijker dan de afgelopen dagen. Kan niet anders denk dan dat het hoofdje daar vast ligt en er gewoon heel erg op drukt. Ben geen Vk natuurlijk Maar dat lijkt mij een logische verklaring.
Goeiemorgen meiden! Het geboortelijstje wordt steeds langerrr zo leuk!! Selina ik had de laatste weken ook behoorlijk veel slijmverlies. Ik liep in weze altijd met een natte onderbroek.. Dat ik zat te twijfelen of het vruchtwater was! Ook dat drukkende gevoel herken ik, riep inderdaad ook letterlijk dat ie er bijna uit viel! Wie weet zit het er aan te komen voor je meis!! Een vroege verrassing!
Hier controle gehad bij de VK. Wel aangegeven veel last te hebben nu, en gevraagd of ze denkt dat deze ook rond dezelfde termijn komt als L. Is natuurlijk nooit zeker maar ze zien wel regelmatig dat daar een patroon in zit (bij een natuurlijke bevalling, dus niet opgewekt). Uiteindelijk zei ze dat ze eventueel volgende week wel kunnen kijken hoe het ervoor staat daar beneden, dus of er al wat verweekt is etc. en eventueel een poging kunnen doen om te strippen. Zal misschien niet gaan of werken maar dan kan het de week er na nogmaals en dan helpt het misschien wel. Was wel verbaasd eigenlijk, had niet verwacht dat ze zouden kijken voor de 40 weken, maar ben wel opgelucht eigenlijk. Al kan er nog niks gedaan worden en zit het nog pot dicht volgende week, is het niet anders, maar dan weet ik dat ook tenminste. Zal misschien ook wel meespelen dat ze natuurlijk al best groot is, en de VK vandaag dacht ook wel te voelen dat ze ook aardig lang is. Dus. Spannend! Ben wel blij, maar vind het nu ook al dood eng eigenlijk
wat een leuk topic, mag ik mee kletsen ? ik ben mama van een klein prinsesje van 11 maanden , en mijn man en ik willen graag in 2014 gaan voor een brusje . Ml wilt het liefst nu al , maar ik wacht liever nog even..
@hier Voor 18:00 afscheid genomen. Pastor langs gekomen. Haar gezalfd en gezegend. Me hart brak in 100 stukjes toen ze zei.,dit kindje ga ik waarschijnlijk niet mee maken :,( Net lag ze eindelijk naar 3 dagen te slapen. Gelukkig ligt ze thuis en niet in het zh. Was haar wens.
Jeetje meis wat heftig zeg!! Heel veel sterkte gewenst..!! behappy natuurlijk alleen maar gezellig hoor!! is hier alleen wel een stuk rustiger als normaal omdat er al een hoop meiden van hun hummeltjes aan het genieten zijn Wat leuk dat jullie voor een brusje willen gaan,,spannend ook weer om opnieuw te beginnen... waarom wil jij nog even wachten dan als ik vragen mag? hier nog steeds alles rustig,,flink bezig geweest met poetsen vandaag en wandelen met de hond denk misschien wekt het iets op maar helaas hahah..we zeggen nu ook steeds we zijn niet meer in verwachting maar in afwachting lovely spannend hoor mssn heb je volgende week mini wel in je armen dan,,eerder als L toen ben benieuwd wat de vk dan zegt!! ik moet aankomende donderdag weer ook is vragen hoe hun dan doen mocht het hier ook over de 40 weken gaan,,dat weet ik eigenlijk helemaal niet!!
Jeetje littlewonder idd erg heftig @selina Leuk jij hoeft ook nog maar even , het kan zelfs elk moment beginnen spannend zeg ! Doet me weer terug denken aan toen ik 38w zwanger was haha Ik wil liever nog even wachten omdat mijn lichaam net weer normaal doet haha en eigenlijk ook omdat ik bang ben...of ik het wel aan kan , of J. Niet jaloers word , hoe de omgeving zal reageren...enz
jaa zeker heel spannend we wachten rustig af hier snap ik meis je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt dat kan niemand anders voor jou zeggen,, maar 2014 zit er ook bijna aan te komen!! spannend ben benieuwd hoe J.er dan indd op zal reageren hoe oud ben je eigenlijk?voor op de lijst.... dat doet prinsessa meestal..... heb je ook fb? mssn dat je het leuk vind we hebben namelijk ook een besloten groep op fb dat niemand anders kan zijn alleen wij!!