Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@all dank jullie wel.

2. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    He, wat naar, veel sterkte little wonder.

Welkom behappy, leuk dat je je bij ons voegt ;) het is nu even stilte na de storm, veel babietjes geboren de laatste 2 weken maar er zit binnenkort weer een nieuwe ronde aan te komen. Ben benieuwd hoe het zal gaan bij jullie voor een tweede, wij hebben het er ook vaak over..m'n man en ik komen alletwee uit een groot gezin en de kids zaten dicht op elkaar qua leeftijdsverschil en ik zie er wel veel voordelen in, het lichamelijke aspect houdt me alleen een beetje tegen (je lichaam eerst een beetje rust gunnen). Maarja, we zullen zien en eerst de bevalling van mevrouw nummer 1 maar afwachten XD

@lovely24; grappig he, 9 maanden ZO ongeduldig en nu op het eind wordt het spannund haha! Fijn dat ze zo pro actief meewerken en denken toch.

3. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier; heel korte nacht gehad, misschien 2 uurtjes geslapen. Supertrek en dorst en kleine was DRUK! Ze geniet van haar laatste dagen in haar huisje. Met al die drukte/harde buiken etc. heb ik steeds het gevoel van oke NU komt het, maar dan niks (wat die "het" precies gaat zijn weet ik eerlijk gezegd ook niet haha). Heel benieuwd hoe de bevalling zich bij mij gaat aandienen!

4. soeee

soeee Niet meer actief

Dag lieve, lieve dames!

Houden jullie het nog een beetje vol allemaal? :) Wordt spannend hè, wie zal de volgende zijn?! Nog even en dan kunnen we een baby-meeting houden, hihi. Heb alles gelezen, maar is even teveel om overal op te reageren, aangezien m'n laptop weer kuren heeft en het via m'n iPhone niet heel handig is. Maar vanaf nu ben ik er weer!

littlewonder: Sterkte lieverd! Dikke knuffel!

Behappy: Welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen :) Altijd fijn, nog een ervaringsdeskundige erbij, haha!

Hier: Onrustige nacht gehad, ze moest een paar keer spugen, met wat bloed erbij, wat hoogstwaarschijnlijk van mijn kloven komt, auwie. Denk dat ze daar misselijk van wordt ofzo, waardoor ze moet spugen. Verder gaat alles prima en genieten we met volle teugen :) Om 8u om de kraamhulp weer, tot 11u. Ben benieuwd of ze weer is aangekomen. Ik hoop het maar, aangezien ze gisteren en vannacht dus best veel heeft gespuugd!

5. soeee

soeee Niet meer actief

Yasmina: Spannend hè meid, je voelt van alles, maar het zet niet door. Werd er soms gek van! :)

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Littlewonder, sterkte!

BeHappy, welkom!

Soeee, ik vind dat jij telkens zo leuk over je dochter schrijft! Wel vervelend dat ze zo heeft moeten spugen :(.

7. littlewonder23

@all dank jullie wel.

@soe anders de hoofd van van haar kinderbedden ophoog zetten.
    Hoeft maar een beetje te zijn.
    Hier had S. Toe de tijd veel last van.
    Kreeg ik toe de tijd als tip mee van de cb hier hielp het erg goed.

8. littlewonder23

Ik denk dat de eerst volgende zijn die mogen bevallen.

1.selina89
    2.lovely24
    3.Xxyasmina.
    4.littlewonder23

Ontdanks het zo rommelt al de helle tijd.
    Ben ik toch bang dat ik een keertje 41 weken en paar dagen ga hallen.
    Een keer wat anders dan een te vroeg geboorten.;):D

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Little heel veel sterkte ik weet hoe het is iemand te verliezen terwijl je zwanger bent
    En je eigenlijk je kindje nog had willen laten zien heel moeilijk...

Soeee hoe is het nu met je meisje? Wat zegt de kraamzorg over dat bloed enzo?

Yasmina spannend!

Meeting : wil jullie kleintjes graag zien zeg lijkt me erg gezellig!!

10. soeee

soeee Niet meer actief

Bailief: Hihi dank je :)

littlewonder: Ja die tip gaf ze me net ook idd, thanks :) Ze drinkt ook heel gulzig, haha.

SuusD: Volgens de kraamhulp is het echt mijn bloed, ze heeft het ook niet elke keer met bloed gelukkig!

Hier: Weer super trots! Ze is alweer 80 gram aangekomen, ondanks het vele spugen en de volle luiers :D Ze weegt nu 2910, nog maar 80 gram verwijderd van haar geboortegewicht. En dat in een paar dagen!

11. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

xxYasmina
    Ja spannend is dat he, wat zou nou het begin zijn?!
    Denk daar nu ook steeds over na hoor, hoe zou het dit keer beginnen.
    Vind het ook wel weer eng als ik er aan denk hoor, maar goed, iedereen heeft het hier al zo goed gedaan. Dus het komt wel goed ;)
    Oja.. en heb het zelf natuurlijk ook al eens gedaan :p haha!

Soeee
    Hopen dat ze weer wat aangekomen is, of dat in ieder geval het spugen minder wordt!

Littlewonder
    Ben benieuwd of je gelijk hebt :D

12. Lovely24

Oh, lees het al :D
    Fijn dat ze weer aangekomen is!
    Zal vast haar geboortegewicht wel gaan halen zo eind van de week!

13. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    goedemorgen meiden,,
    aarrgghh heel verhaal getyped valt die laptop uit:(
    beginnen we maar weer opnieuw!!

littlewonder hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen,,wel fijn zeg dat ze gewoon thuis kan zijn in haar eigen vertrouwde omgeving!

xxyasmina vervelend he dat je dan gewoon niet kan slapen hopelijk kun je vandaag overdag nog wat bijslapen dan!!

soeee wat naar van dat overgeven ben benieuwd wat de kraamzorg zegt,,hopelijk kan vl nog tepelhoedjes voor je halen vandaag...

ohja ik vind het een goed rijtje zo hoor littlewonder ben alleen bang dat het hier ook nog wel even duurt maar als eerste staan geeft toch het idee dat ik nog snel aan de beurt ben hahaha

hier hele nacht steeds wakker van de voorweeen maar helaas nu niet alleen in me buik maar ook in me onderrug en rechter bovenbeen:)was echt geen pretje wist gewoon niet hoe ik moest gaan liggen!! steeds tussendoor wel in slaap gevallen maar niet voor lang...
    zelfs nu nog een beetje een onrustig gevoel en me been voelt alsof ik paar dagen geleden voor het eerst weer flink gesport heb hihi....maar zet natuurlijk niet door dus wachten maar weer af!!
    me hele zwangerschap ging heel snel aan me voorbij maar man sinds me verlof lijkt de tijd wel stil te staan terwijl ik me toch echt nog wel goed bezig kan houden!!

fijne dag meiden,,zoo ff gezellig met de buuf en de honden in het bos wandelen en vanmiddag ff naar de mamsie niet zulk leuk nieuws gehoord maar gaan er vanuit dat alles goed is....
    er bleek namelijk kanker in een vlek/bultje in der gezicht te zitten kwaadaardig maar nu afwachten of het uitgezaaid is..
    vorig jaar me vader met een melonoom goddank was dat niet uitgezaaid en er optijd bij maar nu me mamsie:( maar blijven positief hoor......

ps:zit tegenwoordig op de laptop ipv me telefoon me verhalen worden gelijk stuk langer hahaha sorrij meiden!!

14. littlewonder23

@soe graag gedaan ;).

15. Memories

Memories Niet meer actief

Spannend zeg !! Ik hoop dat jullie bevallingen soepel gaan verlopen.

@littlewonder spanennd al dat gerommel hihi

@yasmina wauw spannend hihi ik krijg helemaal de kriebels van jullie hahah

Wij komen niet zo zeer uit een groot gezin maar ik en mijn broers schelen onwijs veel en ik heb dus niks met ze nu nog steeds niet.
    Mijn man scheelt 1, 5 jaar met zijn zus en 5 jaar met zijn broertje en die hebben veel meer met elkaar.
    Idd eersr lichaam weer tot rusr komen dat heeft bij mij even geduurd maar het lijkt nu wel weer goed te zijn.

Ik zag dat de meeste van jullie een meisje verwachten zo leuk !!

16. Memories

@soeee fijn dat ze is aangekomen ! Ze red haar geboorte gewicht vast wel !

17. Lovely24

Nog 2 dagen voordat ik ga bevallen, aangezien ik steeds zeg 10-10 :p
    Maar goed... of dat ook echt gaat gebeuren hahaha!

Vanmiddag maar even naar Ikea, toch maar even de deur uit.
    De dagen gaan zo langzaam :p

18. littlewonder23

@selina ik heb prima kunnen slapen niet als anders.
    Wat zegt jou gevoel wie het eerst mag bevallen dan?

@lovely hihi een wekkertje zou wel handig wezen om de bevalling aan te kondigen.
    10-10-13 is een erg mooie datum.

19. Memories

@lovely hoeveel schelen jou dochters straks?

En bij jou littlewonder ?

Zijn jullie niet bang dat het heel zwaar word ? En dat je de aandacht niet goed kanverdelen ? Die aangst houd mij namelijk een beetje tegen

20. Lovely24

Littlewonder
    Ja dat zou wel heel praktisch zijn he :p
    Lekker op me gemak L. weg kunnen brengen bijvoorbeeld, nog even de tas checken :p

BeHappy
    L. is in november 2,5 jaar dus ze schelen net geen 2,5 jaar straks.

Nee ik heb dat gevoel eigenlijk nooit gehad, en nog steeds niet.
    Denk ook dat als ze jonger zijn ze ook op een gegeven moment niet beter weten.

Ligt er misschien ook aan hoe je kindje is.

L. gaat vanaf baby af aan bijv. al mee met mij naar de crèche waar ik werk. Dit gaat heel goed, en natuurlijk zit ze wel op een andere groep, maar ze ziet mij regelmatig daar en ziet mij dus ook met andere baby's/kindjes. En dat gaat super goed.
    Ze gaat heel makkelijk naar opa/oma, krijg haar soms al niet meer mee naar huis :p

Een zusje zal misschien heel anders, en je weet nooit hoe ze reageert maar ik verwacht geen grote problemen.
    Ze lijkt de laatste weken wel ineens meer een mama fase te hebben. Alles moet 'Mama doen!'.
    Op bed leggen, aankleden, luier verschonen etc.
    Zelfs met stofzuigen ofzo zegt ze meteen al 'Nee mama doen!'.
    Slaat nergens op natuurlijk :p haha!
    Al zeg ik dan maar tegen mijn vriend, zie je nou ze weet al dat jij het niet goed genoeg doet (ben daar nogal perfectionistisch in :p)

Misschien toch een bepaald gevoel dat er iets gaat veranderen ofzo.

Deel Deze Pagina