Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@behappy in november wordt ze 4 jaar.
    We hebben haar duidelijk uitgelegd dat ze zo niet meer alleen is.
    En dat de baby eerst veel aandacht en zorg nodig heeft.
    omdat de baby nog niets zelf kan.
    Ze wou me erg graag mee helpen.

2. Memories

Memories Niet meer actief

Okee dus die schelen wel wat dat scheelt dan idd

3. littlewonder23

Dat scheelt inderdaad paar jaartjes.

4. Memories

@lovely
    Ja Precies 2, 5 jaar lijkt mij erh fijn.
    Hier is ze ook niet weg te halen bij opa en oma haha
    En als ik met een ander kindje of baby ben komt ze wel even kijken maar ze word niet heel erg jaloers.

5. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Goeiemorgen dames!

Kan ook niet wachten op de baby-meeting! Lijkt me zo leuk al die kleintjes bij elkaar! En natuurlijk om jullie allemaal te ontmoeten :D

En spannend zeg hee al die rommelende buikies!! Hopen dat het toch gauw allemaal gaat doorzetten. Ben heel benieuwd wie de volgende is!

Vervelend nieuws little.. veel sterkte deze periode! xxxx

Soe hopelijk vandaag meer succes met de tepelhoedjes dan! Jij heb ook de kraamhulp al zo vroeg, had ik ook lekker! Is het een beetje een leuke vrouw (man!?)? Ik zag er van te voren best wel tegenop maar had achteraf gezien echt een topwijf. Mis dr nu gewoon haha!

Met Aiden gaan we geloof ik weer een nieuwe fase in.. Hij is nu al 3 nachten na z'n flesje klaaarwakker. Zit me dan met grote ogen aan te kijken waardoor ik dan al gauw weer een uur bezig ben om hem in slaap te krijgen. Hem neerleggen in zn bedje zit er niet in namelijk.. Dan maak ik de hele flat wakker haha. Vraag me af hoelang ie dit weer volhoudt! Donderdag hebben we de eerste afspraak op het CB. Ben benieuwd hoeveel die nu weegt!

6. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Maar goed, je moet vooral doen wat goed voelt hoor.
    Ik had wel al snel de babykriebels hoor, maar dat was dan gewoon mijn gevoel dat ik die babytijd gewoon leuk vond, en dat miste, maar ik wist ook wel dat ik het nog niet serieus wilde.

En toen hadden we zoiets van in 2013 willen we voor een tweede gaan, en toen voelde dat ook gewoon goed en wilden we het graag.
    Uiteindelijk was het in 2 rondes raak (moet je natuurlijk ook altijd maar afwachten) en schelen ze straks ongeveer 2,5 jaar en dat lijkt me een mooi verschil.

7. Lovely24

Michelle
    Oh dat is minder zeg!
    Slaapt hij overdag dan wel meer? Dat hij de dag en nacht een beetje omdraait ofzo?

Morgen is hij alweer een maand zie ik!
    De kleine van mijn collega ook trouwens, die is ook 09-09 bevallen :D

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Michelle, ik weet niet of je het al doet maar misschien kun je Aiden in de nacvt zijn flesje geven terwijl hij nog in zijn bedje ligt? En dan gewoon laten liggen als zijn luier niet vol zit. Dat heb ik laatst in een tijdschrift gelezen.

9. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou littlewonder heb zo'n idee dak nie de eerste ben van het rijtje ik denk namelijk dat lovely dit zal zijn;) of het 10-10 word weet ik niet maar wel een mooie datum indd:)

ooh michelle hij denkt er even anders over dus!!de wereld om hem heen is ook zo mooi he;) hopelijk slaapt die snel weer naar zijn flesje is voor jou mssn ook vermoeiend...

en soeee wat fijn dat ondanks het vele spugen ze toch nog aangekomen is:)
    en de drie uurtjes kraamzorg is dat voldoende voor jullie of zeg je van had liever langer gehad of??
    ik ben wel benieuwd namelijk ik heb alle uren maar gedaan omdat dit ons eerste kindje is en allemaal nieuw of nouja werk wel met baby's maar das niet hetzelfde natuurlijk!!
    dus ben wel benieuwd of die uren nou genoeg zijn:)

verder word er weer gezellig veel gekletst weet niet of ik nu op iedereen gereageerd heb!..

10. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Alweer een maand geleden bijna zie ik bij lovely staan michelle wauw wat gaat dat hard zeg met die kleintjes...

11. Memories

hier hadden we moet onze dochter ook 3 u per dag, volgende keer wil ik dat wel anders ..:O haha ,

ik ben benieuwd wie de volgende is van jullie !

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij willen ook maar 3 uur per dag. Lekker alles zelf een beetje uitzoeken. Mijn vriend is de eerste week ook thuis dus dat scheelt denk ik wel.

Zo, net weer even lekker aan het inpakken geweest. De keuken was aan de beurt. Ik hoop dat de dozen straks mee kunnen naar ons nieuwe huis zodat ik ze gelijk kan uitpakken. Anders ga ik dozen tekort komen...

13. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Ja alweer een maand niet normaal he! Gaat zo snel.. Vind ik niet leuheuk hij moet lekker klein blijven hihi :D
    Maar wel al heel bijzonder om te zien hoe hij al groeit en veranderd.

Little is het proberen waard! Had daar nog niet van gehoord. Zal is kijken hoe dat werkt vanacht als hij het weer doet!
    Bedankt voor de tip!

Ik wilde van te voren ook liever 3 uur maar dit zijn er toch 6 geworden plus nog is twee extra dagen die ik kon aanvragen ivm ks. Was er ook al 4 kwijt natuurlijk door die dagen in het ziekenhuis. Maar zoals ik al zei hadden we het wel echt getroffen met haar. Ze deed werkelijk alles! Huishouden, de kleine (meehelpen) verzorgen, mij verzorgen, visite ontvangen (en wegsturen!) en ook nog is heeerlijk roti en pasteitjes maken haha :p En ze liep totaal niet in de weg. Achteraf
    bleek dat we mekaar nog via via kennen ook, vond dr al steeds zo'n bekend gezicht hebben. Naja leuke bijkomstigheid.

Spannend trouwens zeg lovely! Het zit er nu toch dan misschien echt aan te komen!? Ik ga voor je duimen hihi!

Oh en Behappy! Ik zit je zo te negeren, welkom! :D

14. Lovely24

Ik had bij L. ook 3,5 uur per dag (was het minimum) en was voor mij echt meer dan genoeg.
    Maar goed, ik zeg wel vaker, het zal meer aan mij liggen dan aan de kraamhulp hoor, had er gewoon niet zoveel mee.
    Vond het wel lekker dat ze mijn was deed enzo, en bepaalde dingen zijn toch nieuw voor je ook al werk ik inderdaad met baby's. Dus dat is wel fijn, maar daar was 3 uur per dag echt genoeg voor.

Ik voelde wel een soort opluchting toen ze weg was. Had toch altijd een beetje het gevoel op visite te zijn bij mezelf ofzo, of bijv. een bepaalde toestemming nodig te hebben om L. te pakken ofzo. Als ze bijv. net in haar bedje lag, maar onrustig werd of niet in slaap viel.
    Heel stom achteraf, maar goed het is toch nieuw allemaal.

Ben heel benieuwd dit keer.
    Hoop me nog beter te voelen na de bevalling dan de vorige keer, dat scheelt sowieso een hoop.

15. Lovely24

Michelle
    Heb inderdaad ook gehoord dat met nachtflesjes je het zeg maar zo rustig mogelijk moet houden, dus niet te veel gezelligheid maar alleen het nodige.
    Schone luier, flesje aan, en zo min mogelijk licht.
    Om het dag&nacht verschil ook te laten wennen.

Maar goed...hij is pas 1 maand natuurlijk. Dus het hoort er ook allemaal wel een beetje bij nog.

16. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Hoi meiden

Ben ik weer even ! Heb wel even teruggelezen maar is best veel allemaal haha
    Fijn dat het met de babytjes allemaal goed gaat ! Ben ook wel heeeel benieuwd wie de volgende is zeg! Gaat nou allemaal heel snel haha zag dat er veel zijn die kraamhulp maat 3 uur hebben wij hebben haar 5 uur en eerste dagen zelfs 7 en 6 haha maar ik vind het echt super !! Ga haar ook wel missen hoor haha niemand meer om te vragen of je het goed doet :p ben beetje onzeker haha
    Ons meisje doet het echt super en ik mag weer naar beneden jeehh haha merk wel dat dat vermoeiender is voor me

Jaslynn is van 3220 naar 3160 gegaan en weegt nu 3200 dus nog een beetje haha maar we hebben ook een klein hongerige babytje haha ze is binnen 10 weg met de fles hoor

17. Memories

@mijngeluk mooie naam heeft je meisje ! Bijna dezelfde als mijn ukkepuk hihi

Fijn dat het zo goed gaat !

18. littlewonder23

De oma van me partner is net overleden :,(
    Is wel heel snel gegaan.

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

He jakkes! :(
    Gecondoleerd & sterkte! :)

20. Memories

jeetje zeg..heel veel sterkte toegewenst voor jullie !

Deel Deze Pagina