Dank jullie,wat zijn jullie toch schatten, @hier slecht geslapen,net ineens bloed afveeg naar het plassen. Schrok me een hoedje. Wat kan dit zijn? Gemeenschap hebben we niet gehad.
Littlewonder Sterkte! Misschien begin van verliezen slijmprop? Kan geloof ik ook met bloed erbij zijn. Volgens mij kun je sowieso wel wat bloed verliezen nu, zo lang het maar niet zoveel is als bijv. met een menstruatie. Als je het niet vertrouwd kun je altijd nog even de praktijk bellen vandaag?
Dank je wel. Slijmprop denk ik niet. Deze heb ik als het klopt eerder al verloren. Dit Was zachte slijm en bloed. Kijk even er tegen aan wordt het erger bel ik toch even.
Volgens mij wordt er sowieso wel steeds opnieuw een laagje slijm aangemaakt, en dit kan je dan verliezen met bloed. Maar je kan altijd even bellen natuurlijk.
oohh littlewonder gecondoleerd meis en heel veel sterkte. klopt de slijmprop kan zich steeds opnieuw aanmaken heb ik ook ergens gelezen en daar kan bij het verlies ook een beetje bloed bij zitten! als je het niet vertrouwd zou ik toch ff de vk bellen hoor... hier vannacht weer enorme krampen steeds en vandaag weer erg veel slijmverlies pff is echt vermoeiend zo ben erg misselijk ook herkennen jullie dit? morgen bij de controle eens vragen,,,heb tot vorige week bijna geen klachten gehad maar sinds vorige week vrijdag is het echt aan het rommelen geslagen kan nu echt merken wat ze bedoelen met laatste loodjes!! nog geen nieuwe baby's of zullen ze weer op elkaar wachten!! bailief hoe is het met de verhuizing??
Vk toch gebeld. Kan een een deeltje slijmprop zijn, Of gewoon gewoon slijm met bloed. Moet terug bellen als ik weeën krijg of echt bloedverlies wordt. Meer had ze niet te melden.
Hoop dat ze lekker blijft zitten deze week. Ivm de opbaring /afscheid nemen & begrafenis. Dit is zo dubbel allemaal.
@littlewonder: gecondoleerd en veel sterkte!!@hier: alles is gelezen maar zit op me tel. Kleintje doet t goed ze is van 2900 gram in 5 dagen naar 3200 gram. Ze groeit goed en borstvoeding gaat ook steeds beter. Vindt t nog steeds vermoeiend, hoop dat dat ook minder wordt. Nog steeds pijn aan me hechtingen ml moet morgen werken. Me moeder komt naar mij. Ben ook benieuwd wie de volgende is meiden denk dat t weer allemaal achter elkaar komt ;D
Littlewonder, ik hoop het ook voor je. Selina, pff vermoeiend zeg om je zo te voelen! De verhuizing gaat goed maar eigenlijk moet er echt nog veel gebeuren terwijl we zaterdag dus over gaan... de vloer is bijna gelegd maar er moeten nog weer genoeg kozijnen in de lak. Ze hebben namelijk besloten om de hal ook mee te pakken en daar zitten 5 deuren in. En er moet nog heel veel schoongemaakt worden. Helaas heb ik er zelf de puf bijna niet voor, krijg heel snel last van mijn rug dus dat maakt het niet makkelijker. Ik zal zo blij zijn als we daar zondag wakker worden en het ergste achter de rug is. Yasminn, fijn dat je moeder vandaag bij je kan zijn. Vervelend dat je zoveel last hebt. Moet je wachten tot de hechtingen opgelost zijn of moeten ze er uit gehaald worden?
Selina Vervelend meid! Herken het niet echt... hier alleen een constante pijn eigenlijk met bewegen en draaien in bed, maar niet iets wat op krampen lijkt ofzo. Geen slijmprop te bekennen, en ook niet misselijk. Wel veel harde buiken trouwens. Al denk ik soms nog wel eens...is dit nu een harde buik? Ik voel het wel opkomen, en als ik dan voel is me buik keihard, en na een paar minuten ofzo weer zachter. Maar goed..dat zegt ook niks Kan als nog weken duren. Ja je zou bijna denken dat er weer een nieuwe babyboom aan komt he?! Wie weet deze week nog !
Hoi lieve meiden.. hier even een berichtje van mijn kant Ik reageer even per telefoon.. want zitten op een stoel achter de pc is nog een beetje lastig.. helaas had ik bij de geboorte van Roan een totaal ruptuur eraan over gehouden. Dit is wel keurig gehecht op de OK en het gaat steeds beter gelukkig. Roan was maar liefst 4390 pond bij de geboorte en had znnarmpje langs zijn hoofd toen hij geboren werd. We genieten nu echt enorm van dit kleine mannetje en de pijn is het helemaal waard.. hij is heerlijk tevreden en we zijn helemaal verliefd.. sorry dat ik nu niet op iedereen reageer.. maar wil de dames die nog moeten bevallen heel veel succes wensen.. het is echt zo iets moois♥♥ Als ik me beter voel kom ik weer even wat actiever terug hoor fijne avond meiden xx
Je klinkt ook echt verliefd, Mellebel! Heerlijk toch . Pff een totaal ruptuur, oei! Sterkte daar nog mee. Het herstel duurt vast even? Ik heb toevallig maandag bij de vk gesproken over dat ik vrees dat onze dochter met haar hand naast haar hoofd naar buiten wil komen omdat dat haar voorkeurspositie is. Volgens haar was het onmogelijk met een handje naast het hoofd maar zo te lezen is dat dus zeker niet onmogelijk. Ik ben "blij" dat ik dat nu lees van jou, kan ik me misschien een beetje op zoiets voorbereiden. Geestelijk dan, want lichamelijk lukt uiteraard niet.
Mellebel Balen van die ruptuur Hoop dat je er snel van hersteld bent! Lekker genieten van je mannetje dus. Bailief Hier ook een handje bij het hoofd hoor, het kan dus wel.
Lovely, oja is ook zo! Jii had dat verteld maar ik heb zo'n last van zwangerschapsdementie. Ja volgens de vk was het echt onmogelijk. Raar mens. Maar die wil ook dat ik de glucosetest ga doen terwijl mijn suikerwaarde, niet nuchter, 6,3 was. En graag midden in de verhuizing doen kreeg ik maandag te horen. Volgende week zou te laat zijn. Ja daag. Is verder trouwens geen aanleiding voor. Ik drink normaal en ben tot nu toe welgeteld een halve kilo aangekomen...
Zo meiden, eindelijk weer even de tijd om hier te reageren.. het is ook allemaal zo overweldigend, een pasgeboren kindje! Ik geniet er met volle teugen van maar het is natuurlijk erg intensief en ik kom eigenlijk aan niks anders toe, en vind ik ook helemaal niet erg Mijn bevallingsverhaal: De nacht/ochtend van donderdag 3 oktober op vrijdag 4 oktober moest ik naar de wc en bij het afvegen had ik opeens last van bloedverlies, helderrood. Ik gelijk het ziekenhuis gebeld en we mochten direct even langskomen. Daar eenmaal aangekomen een echo gemaakt door de arts assistent waar ik zo tevreden over was, zag er allemaal prima uit maar ze haalde toch even voor de zekerheid de dienstdoende gynaecoloog erbij, die deed inwendig onderzoek en vroeg aan haar; 'Heb je al gevoeld? Verweekte baarmoedermond en 3 cm ontsluiting' Schrok me dood, had echt niet verwacht dat het al zo aan het rommelen was, maar vond het natuurlijk erg spannend! De gynaecoloog gaf ook aan dat ik direct door kon naar de verloskamers voor een CTG. Dit ook omdat ik de week erna een afspraak had voor het inleiden te bespreken. Eenmaal in de verloskamers aan de CTG, alles weer helemaal in orde en de verloskundige gaf aan dat ik niet meer naar huis mocht en ze mijn vliezen zouden gaan breken en dat ik niet meer zonder baby naar huis zou gaan. Echt ontzettend spannend opeens! Hier hadden we totaal niet op gerekend. Vliezen werden gebroken en ik kreeg een infuus met weeënopwekkers. Helaas waren de weeen niet goed te volgen via de CTG terwijl ze wel op gang aan het komen waren. Toen ik rond de 4/5 cm ontsluiting had hield ik het niet meer uit, liep rondjes door de kamer en had echt het gevoel dat het nu al maximaal aanwezig was. Ik had continue last van beenweeën en de verloskundige gaf aan dat omdat het nu al zo heftig was het misschien verstandig was na te denken over pijnstilling. Ik heb uiteindelijk een ruggenprik gekregen, en wat was dat op dat moment heerlijk! Toen ik 10 cm ontsluiting had werd de pijnstilling stopgezet en was het wachten op persweeën. Helaas heb ik die nooit gehad. Het infuus met weeënopwekkers werd opgehoogd en ik kreeg een weeënstorm met beenweeën, heb dit echt als zeer pijnlijk ervaren. Je kan niks doen, benen die ongelofelijk trillen en verder geen persdrang. Ik heb dus op eigen kracht moeten persen zonder persweeën. Heftig maar ik ben uiteindelijk niet geknipt of uitgescheurd en heb ook niet gepoept haha Op vrijdag 4 oktober om 22:25 is onze dochter geboren! Ze werd direct op mijn borst gelegd en ze heeft me heel de tijd aangestaard.. in één klap verliefd op onze prinses
@lovely vandaag is het 10-10-13 en gebeurt er iets? Hihi @prinsessa wat heb je dat mooi geschreven. Je hebt het super gedaan!! Mag je trots op zijn. Nu heerlijk van jullie prinsesje genieten.