Ohh ik zie het ook net Leeftijd 23 uitgerekend op 25 dec 2013 en wordt mijn eerst babytje een stoere ventje hihi En ik heb gelijk ook afspraken Controle by vk op 28 okt en 35 weken echo op 19 nov (spannend spannend!!) @lovely24: gefeliciteerd lieverd!! Hoop dat het goed gaat met jou en je baby! Geniet lekker van haar en sterkte met herstellen!
Ik ga je er vanmiddag opzetten, zit nu op de iPad en dan lukt het niet Hoe is het nu verder met jou? Komt ook steeds dichterbij hè!
E. zit over haar geboortegewicht! Gister gewogen en ze woog 3350, dus ben benieuwd naar vandaag kunnen we eindelijk naar buiten als het weer een beetje meezit. Aan de net bevallen dames; wat voor anticonceptie willen jullie gaan gebruiken straks? Ik zei tegen m'n vriend dat ik even wilde kijken voor de pil, zijn antwoord; 'hoezo?' Ehmmm haha. Yasmina, hoe is het met jou? Niet stiekem bevallen? Haha Littlewonder, spannend meid!! Hopelijk zet het snel door!
Prinsessa: Jeeeeej! Sara ook Gisteren gewogen, 50 gram erboven. En E.? Ik ga denk ik voor het staafje in m'n arm. Zit geen oestrogeen in dus dan mag het in combi met bv en wil weinig hormonen. Plus dat hij voor drie jaar beschermt. Als we eerder nog een tweede willen dan kan hij er altijd uit
Goedemorgen meiden! Ben benieuwd littlewonder of het toch heeft door gezet Prinsessa en soee fijn dat jullie meisjes aan het geboortegewicht zitten! Ik denk dat ik een vreetzak heb dan haha die zat op dag 7 al 100 gram boven der geboorte gewicht haha Ik ga ook weer aan de pil mag weer beginnen als jaslynn 3 weken is dus dat is over een weekje ongeveer haha voorlopig nog even geen 2e denk haha
Bekijk bijlage 355786 Bekijk bijlage 355787 ♥ Zwanger! ♥ - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 - Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Meisje! - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Meisje! - Queenzy (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 - Jongen! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 - Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Littlewonder23: 22 oktober - Controle verloskundige - Queenzy: 28 oktober - Controle verloskundige - Queenzy: 19 november - Liggingsecho - - - ♥ Geboortelijstje ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 9 september 2013 (40+4) 3850 gram, 50 cm - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 25 september 2013 (39+6) 2840 gram, 49 cm - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 26 september 2013 (38+2) 3520 gram, 52 cm - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 26 september 2013 (41+2) 3050 gram, 52 cm - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 3 oktober 2013 (40+6) 3220 gram - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 3 oktober 2013 (37+2) 2924 gram, 49 cm - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 4 oktober 2013 (40+4) 2990 gram, 49 cm - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 4 oktober 2013 (37+1) 3345 gram - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 7 oktober 2013 (39+1) 4400 gram - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 17 oktober 2013 (39+3) 3645 gram ♥ AFSPRAKEN & CONTROLE ♥ - Prinsessa: 1 november - Afspraak consultatiebureau ------------------------------------------------------------- Queenzy, je staat erbij Hebben de andere mama's nog afspraken voor de kindjes?
Wat goed!! Gaat met Sara dus ook prima. En ze zijn allebei alweer 2 weken oud vandaag.. aan de ene kant gaat het hard en aan de andere kant lijkt het alsof ze er altijd al is geweest. Hier zat ze gister er gister 5 gram boven, ga haar straks weer wegen dus ben benieuwd hoeveel het vandaag is. Klinkt handig! Ik ben er nog niet echt over uit. Heb wel errrrg veel behoefte aan "intimiteit" haha maar daar wachten we nog maar even mee.. liefst bespring ik m'n vriend NU haha.
Ik wil vandaag even gaan wandelen met E., kunnen we gelijk de kinderwagen uittesten. Vind het matrasje wel echt kei hard Heb jij dit ook Yasmina? Even kijken hoe ik dat ga oplossen... Nu lekker broodje filet americian eten en chocolade kruidnootjes terwijl E. lekker naast me ligt te slapen!
Heyyyy Lovely, GEFELICITEERD! Ben heel benieuwd hoe het gaat en hoe de bevallng is gegaan. @de mama's; leuk leuk hoor jullie verhalen! En fijn dat de kleintjes het goed doen. Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar das lang niet altijd het geval.. Hoe voelen jullie je nu zelf, naast de verliefdheid? @prinsessa; mutsy matrasje vinden we ook best hard hoor, ik denk dat er nog wel wat dekentjes of iets dergelijks boven gaan leggen voordat mevrouw er in mag (van de heer des huizes haha, hij is nogal beschermend voor zijn kleine meisje) Hier gaat alles goed. Nog steeds de krampen en voorweeen zoals nouja, een paar weken eigenlijk alweer. Gisteren enorme schoonmaakbui gehad, voel het nog steeds! Alles wordt toch wat zwaarder merk ik op het eind..vooral m'n buik voelt zo zwaar aan.
Ik snel melden. Vandaag om 10:50 zijn wij trotse ouders geworden. Dochter/zusje Nina. We maken het beiden erg goed. Ze woog 3860g
Bekijk bijlage 355823 Bekijk bijlage 355824 ♥ Zwanger! ♥ - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 - Meisje! - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Meisje! - Queenzy (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 - Jongen! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 - Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Queenzy: 28 oktober - Controle verloskundige - Queenzy: 19 november - Liggingsecho - - - ♥ Geboortelijstje ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 9 september 2013 (40+4) 3850 gram, 50 cm - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 25 september 2013 (39+6) 2840 gram, 49 cm - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 26 september 2013 (38+2) 3520 gram, 52 cm - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 26 september 2013 (41+2) 3050 gram, 52 cm - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 3 oktober 2013 (40+6) 3220 gram - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 3 oktober 2013 (37+2) 2924 gram, 49 cm - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 4 oktober 2013 (40+4) 2990 gram, 49 cm - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 4 oktober 2013 (37+1) 3345 gram - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ R. ♥ op 7 oktober 2013 (39+1) 4400 gram - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 17 oktober 2013 (39+3) 3645 gram - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 18 oktober 2013 (39+2) 3860 gram ♥ AFSPRAKEN & CONTROLE ♥ - Prinsessa: 1 november - Afspraak consultatiebureau ------------------------------------------------------------- Littlewonder, heb je verplaatst En ook hier van harte gefeliciteerd!!
Ik voel me oke! Wel moe hoor, want slapen is niet vanzelfsprekend meer en verder nog wel een klein beetje beurs af en toe, maar het vloeien is zo goed als gestopt dus dat gaat allemaal prima. Hier ook geen hechtingen verder natuurlijk, dat scheelt. Ja, dat ga ik ook doen! Een lekker dekentje erop want zo hard als 'ie nu is vind ik echt niks haha lief dat hij nu al zo beschermend is. Hier ook hoor, hij is zo voorzichtig met haar en vind al snel dat ik te wild doe haha, alsof ze zo kan breken Wel heel schattig!
Heb vandaag een leuk cadeautje van m'n oma gehad voor E. De Lodger bunker voor straks in de wandelwagen: Bekijk bijlage 355837 Bekijk bijlage 355838 Ze wilde graag een cadeau geven en ik heb al zoveel voor nu, dus deze voetenzak leek me wel heel lekker warm voor over een tijdje! Wilde eerst de Oslo voetenzak van Koeka, maar deze leek me wat fijner.
@princessa: thanks voor het plaatsen! Ja het komt steeds dichterbij ik vind het heel erg spannend om eerlijk te zijn, voel wel steeds meer druk op mn ribben dan kan ik niks meer doen en moet ik ff liggen, soms helpt dat niet eens Verder wil ik zoveel doen, zoveel schoonmsken enzo maar heb gewoon geen energie Ben wel al 7 kg aangekomen inmiddels, het gaat opeens zo snel haha En leuke kado van je oma trouwens, echt lief van haar! @ de rest van de meiden: hebben/hadden jullie ook zomaar huilbuien om niks of stomme kleine dingen? want ik ben zo emo laatste dagen en wie van jullie dronk wel is energiedrink? Heb er echt zin in hele tyd
Hey meiden! Hier ben ik dan weer even.. Sorry dat ik een tijdje niks heb laten horen.. ben onwijs aan het genieten van het moeder zijn en ik kon niet echt op de computer stoel zitten haha en via de telefoon reageren is gewoon niet zo handig.. maar mn herstel gaat erg voorspoedig.. ben gister naar de gyn geweest en die stond ervan te kijken hoeveel ik al kan en hoe het herstel gaat.. dus ik ben helemaal happy! Ik zal nu even mijn bevallingverhaal vertellen nu hij nog vers in het geheugen zit... Het begon allemaal op zondag 6 oktober om 14:50u.. toen kreeg ik het eerste krampje in mijn rug.. ik dacht meteen "hee.. die pijn ken ik nog niet.." dus ik wist meteen dat het eraan zat te komen .. daarna volgden er onregelmatig nog meer van die krampjes.. en rond een uur of 5 begon het regelmatiger te worden (om de 4 min)..ik had zo'n weeentimer-app gedownload op mn telefoon... dus ik had een uur getimed en stuurde mn moeder een berichtje dat het erop lijkt dat het is begonnen.. (mn moeder wilde ik bij de bevalling hebben).. ik vroeg ook aan haar of ik nou de verloskundige moest bellen.. want ik twijfelde of ik nog moest afwachten aangezien het nog prima uit te houden was en ze kwamen om de 4 min.. terwijl je moet bellen bij om de 2-3 min.. dus ik rond 19.30 de VK gebeld.. en ik kon gewoon praten tijdens de weeen.. dus de VK zei dat ze tussen 9 en 10 zou komen kijken.. om 21:20 kwam ze en we hadden nog een kop thee voor haar gezet..maar aangezien deze nog heet was ging ze eerst even checken hoeveel cm ik had.. dus ik bst relaxt nog naar de slaapkamer met de VK..ze checkte me en was erg verbaasd..waarop ik dus vroeg en hoeveel cm heb ik ? ze zegt Nou..je zit al op de 6/7 cm! Ik dacht echt huh?! als dit alles is vind ik het nog wel meevallen qua pijn enzo! ik dacht ze gaat zeggen 2-3 cm en dat ik nog wel de hele nacht bezig zou zijn.. VL ging meteen mn moeder bellen dat we nu naar het ZH moeten.. eenmaal in het ZH werden de weeen heftiger.. ik heb daar nog zo'n 2 uurtjes onder de douche gezeten.. met VL dichtbij..want bij iedere wee moest hij hard op mn rug duwen.. pff vreselijk vond ik die rugweeen.. maargoed eenmaal onder de douche vandaan ging mn VK me weer checken en zat ik op de 9 cm.. en hier bleef ik bij.. mn lichaam wilde niet zelf naar de 10 cm.. er zat een "randje" bij mn baarmoedermond die niet weg wilde.. dus mn VK ging met de gyn overleggen en ze wilde me aan de weeenopwekkers zetten.. gelukkig was dit uiteindelijk niet nodig.. en vorderde de ontsluiting toch nog zelf naar de 10cm., mede dankzij een pijnlijke weeenstorm.. heb nog moeten braken van de pijn.. De gyn wilde ondanks dat ik het zelf kon..het toch van de VK overnemen waardoor ik dus medisch werd.. de persweeen volgde.. en met 38 min werd Roan geboren (02:52u dus precies 12 uur later).. met helaas het bericht dat ik behoorlijk gescheurd was (totaal ruptuur...maargoed wat wil je met een geb. gewicht van 4390 en nog ns een handje naast zn hoofdje) en dat ik op de OK gehecht moest worden.. dus rond een uur of 4 werd ik naar de OK gebracht.. en uur of 7 lag ik op mijn kamer met Roan naast me en VL die gelukkig ook een bedje had gekregen waardoor we met zn 3-en op een kamer lagen.. Gelukkig ging alles super snel.. en waren we om 12.00u in de middag alweer lekker thuis en kon het echte genieten beginnen,, moet ook zeggen dat ik boven verwachting super snel herstel.. ik loop al rond als een kievit en heb ik eigenlijk nergens last meer van.. en zoals ik bovenaan al zei stond mn gyn daar ook van te kijken haha.. Nou dit was het zo'n beetje.. ik heb niet gecheckt op spelfouten..maar t zal vast wel te lezen zijn haha.. Maar het gaat dus super goed.. Roan is een zeer tevreden mannetje.. slaapt na zijn voedingen in de nacht gewoon verder.. overdag ook wel maar merk ook dat hij nu wat meer dingen om hem heen gaat zien waardoor hij soms lekker wijs om zich heen gaat kijken.. echt zo schattig! Ben blij dat jullie ook zo genieten van jullie kleintjes! Moeder zijn is het mooiste wat er is!! En de dames die nog moeten bevallen.. het is het wachten waard..er komt een super mooie tijd aan veel succes!
Anticonceptie: Hier ook de pil.. slikte ik voor mn zwangerschap ook gewoon.. ga volgende wk even mn huisarts bellen.. bedank me net dat t volgende wk herfstvakantie is dus dan zal ie wel weer dicht zijn.. aangezien dat altijd zo is als ik wil bellen hahah maarja dat zien we volgende wk.. Prinsessa: ja die intimiteit heb ik ook behoefte aan! maargoed dat doen we nog maar ff niet haha leuk cadeau heb je van je oma gekregen! Yasmina: voor jou word het nu ook erg spannend! Hoop dat het gauw overgaat in echte werk ! Queenzy: de laatste weken had ik idd wat meer huilbuien.. vooral met de laatste loodjes.. en energydrink heb ik geen behoefte aan gehad.. wel aan melk..daar was ik zo verslaafd aan.. en nu staat er maar eenpak melk te staan in de koelkast en kijk ik er bijna niet naar om haha