Jonge (aanstaande) mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies, wij hebben nog steeds geen geboortekaartjes! Ik vind dat klassieke, dus het dikkere papier met sierlijke letters zelf veel mooier dan die prints en kleuren e.d. maar dat laatste is juist alles wat ik tegenkom! Jullie nog adresjes?

2. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Buromac? Geen idee of zij wat hebben maar misschien zit er wat tussen als je goed zoekt!

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ik mag ze testen via deze site.
    Hippe-geboortekaartjes?
    Krijg 100 kaartjes na keuzen uit dank.
    (Moet wel een video + maken)
    Meschien vindt je hier iets leuks tussen.

4. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ik heb ook geen tips denk ik...

Wij gaan voor een kaartje via www.geboortekaartje.nl
    Maar ik ben dan wel weer heel erg van de kleurige drukke kaartjes :D

5. Lovely24

Hmm.. zie net dat je ook kaartjes op linnen kan bestellen bij geboortekaartje.nl.
    Weet niet of dat is wat je zoekt?

Heb net weer een proefkaartje besteld...
    Denk dat deze het wordt, hadden er eigenlijk al een gekozen, maar begon toch ineens weer te twijfelen :p

6. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hallo dames,

@Princessa: Fijn dat de wagen eerder wordt geleverd. Leuke spulletjes weer. Ik heb de helft ook online gekocht. Was op een gegeven moment al die babywinkels en drukte wel zat.

@Marloes: Welkom!

@Soe: Het kan elk moment gebeuren nu en dat maakt t idd spannend. Gelukkig is je bloeddruk niet omhoog gegaan en lkkr rustig aan blijven doen. Hier gaat ml wel de navelstreng door knippen tenminste dat zegt die nu.

@Lovely: `sexy he die oversized onderbroeken hahaha. Fijn dat je geslaagd bent voor L..
    Hiier ook veel last van harde buiken, het gekke is krijg ze juist wnnr ik rustig op bed lig.

@Anke: Welkom! Spannend bijna gaan trouwen.

@Miranti: Hoop voor dat hij geen paniekaanval krijgt tijdens de bevalling..
    Maar ik denk dat als t straks echt begint en jouw pijn zit leiden hij zichzelf wel vergeet en helemaal geconcentreerd is op jou en de baby.
    Hoe voel je je verder? Morgen ben je uitgerekend! Spannnenndddddd

@yasmina: Hoop dat je een leuke kaartje vindt.

@Hier: Ik ben helaas echt beroerd vandaag. Hele avond en nacht al niet lkkr.
    Moet steeds overgegeven ( srry) zo misselijk echt niet normaal!
    En denk ik eindelijk in de slaap te zijn gevallen wordt ik gillend wakker van vreselijke kramp in mijn been! Nou ml schrok zich dood en ik lag op de grond naast me bed.
    Val ik weer in slaap wordt ik weer gillend wakker van kramp, dit x in me andere been.
    Dus uiteindelijk geen oog dicht meer gedaan en ben nu als sinds 3 uur wakker en kan niet meer slapen.
    Ik heb net even een kom muesli op en ben nu weer erg misselijk ☹.
    Ik weet echt niet wat dit ineens is maar ik vindt t echt niet leuk!
    Daarbij is de baby ook erg rustig pff t zit me echt even niet mee zeg!
    Ik ga maar terug me bedje in en proberen te slapen en hopen dat ik niet weer over me nek ga!

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@yasminn overgeven,rustige baby?ik zou bijna zeggen stilte voor de storm ;)probeer nog lekker je rust te pakken.

8. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Yasminn, mijn uitgerekende dag is overmorgen, dinsdag. Maar die ga ik rustig voorbij denk ik! Jij bent misschien wel eerder aan de beurt! Hopelijk heb je nog even kunnen slapen en ben je snel minder misselijk. Probeer anders wat kleinere beetjes te eten, misschien helpt dat? Misschien doe je dat ook al wel

9. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hoi meiden,

Ik schaam me vreselijk! Gewoon al een deel 2! Ik ben al veels te lang niet meer langsgeweest:)!

Ik heb het deel 2 redelijk gelezen maar lang niet alles!

Hoe is het met de dames? Rommelt het al bij sommige van julie, of is het nog rustig?

Hier druk met vanalles, m'n droger nog steeds stuk terwijl d'r een monteur langs is geweest:(. En verder rommelt het aardig door in m'n buik, harde buiken en veel krampen enzo. Maar daar doen we niks aan.

Nou rustig aan en ik ga nu weer m'n best doen om het beter bij te houden hoor!

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Yasmina
    Probeer je wel rustig aan te doen je bent wel zwanger hoor was het gezellig met je vriendinnen? Wat goed dat je lekker alleen de baby kleertjes hebt gewassen!

www.letterpress.nl maakt mooie! En naar jou wens
    en waarschijnlijk zoek je linnen kaartjes ^^

ik heb ze zelf ontworpen en print ze ook zelf uit! :D

hoop dat je je al wat beter voelt nu!

Soeee
    Heb je lekker gegeten bij je oom en tante? Hoe was het met je bloeddruk of heb je de afspraak later deze dag?

Huishouden: dat doet mijn vriend eigenlijk nu elke zondag de hele mik mak naast zijn werk ben heel blij dat hij het doet J ik kook eigenlijk alleen nog maar :p en verder hebben we geen auto dus kan ik ook niet lekker boodschapje doen enzo want fietsen gaat niet echt lekker meer… dat doe ik dan met mijn moeder elke week voor de hele week J

Verjaardag: mijn broer was jarig is 30 geworden! Was super leuk zijn langs kringlopers geweest heel lief zomer jasje gekocht voor de baby en domino spelletje J

Prinsessa
    Wat een super nieuws dat je minder mag prikken!
    Wat goed dat je de kinderwagen eerder krijgt!!

Leuke spullen prinsessa :D over die luier emmer ik heb hem gekocht bij de kringloper maar als de kraamzorg weg is gaat die ook de deur uit ik loop gewoon rechtstreeks naar de prullenbak hoor…
    En bij de kringloop was hij maar 1,50

Marloes
    welkom!

Vriend en bevalling
    Mijn vriend vind het inderdaad lastig dat hij niets aan de pijn kan doen (het machteloos voelen)
    Maar over het algemeen als hij er overna denkt blijft hij wel rustig hij zegt ook ik wil er voor jou zijn jou het gemakkelijk maken zo veel als ik kan

Anke
    Welkom!

Hier: ik had eergisteren winegumes gegeten zon spijt ik had zon diaree echt water... sorry voor de details mijn buik borrelde echt als zon waterfles ding als je een bekertje vult maar vandaag alles weer rustig ik ga zo de kleertjes op maat leggen denk ik :) en daarna wassen :D

11. Lovely24

@Yasmin
    Laten we hopen dat dit nog even de laatste klachten zijn voor het echte werk begint!
    Ik hoop zo snel mogelijk voor je!

@Miranti
    Nog maar 2 dagen...
    Ik vond het zo raar om over tijd te gaan doen.
    Maanden leef je naar een datum toe, en dan ineens is die datum weg, en dan weet je het gewoon niet meer waar je naar toe moet leven.
    Spannend hoor!

@SuusD
    Ik wil ook zo graag met de babykleertjes beginnen :p :D
    Maar wil eerst alle 'normale' was weg gewerkt hebben.
    Dus ik stel het toch uit naar volgende week denk ik.

12. Lovely24

Hier niet veel bijzonders eigenlijk...
    Vanmiddag verjaardag van schoonvader geweest,
    Nu net nog even een chocoladetaart gemaakt voor morgenavond op me werk.
    Doe toch maar geen individuele cadeautjes hoor...heb er geen zin in hahah!

Van mij mag het snel morgen zijn, lekker de laatste 2 dagen werken :p

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ja best wel raar inderdaad.. Maar wie weet gebeurt het morgen nog of dinsdag zelf. Maar zal wel niet. Ik ga dinsdag bij de verloskundige wel aangeven dat ik, mocht het gebeuren, het echt niet zie zitten om tot 42 weken te lopen. Ik begreep van iemand die ook bij mijn verloskundige heeft gezeten dat ze vanaf 41 weken op verzoek inleiden in CWZ Nijmegen, dat is hier vlakbij. Het werd Nijmegen of Tiel. Dus ik wil dat wel even aanhalen, want eventueel tot 42 weken lopen zie ik echt niet zittten.. :( Maaaarrrr, ik hoop dat hij voor die tijd zichzelf spontaan meld! :)

Jij nog 2 daagjes werken! Bijna verlof! :)

14. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Dat snap ik, dat is toch wel iets wat door je hoofd moet zijn gegaan natuurlijk. En kan me ook goed indenken dat als hij zich er nu al druk over maakt het zo'n paniekaanval alleen maar dichterbij komt. Dan is het inderdaad verstandig dat je juist aan hem laat zien dat je er vertrouwen in hebt, en dat je dan stiekem ook even een momentje van onzekerheid hebt is totaal niet gek natuurlijk! Het is voor jou ook een hele gebeurtenis op zich. Komt goed!! :)

Ja, daarvoor is 'ie natuurlijk perfect :p Handig! Ben benieuwd ons meisje het net zo fijn vind als L.!

Haha, wie weet, precies op 1 oktober :D haha. Denk niet dat je dat erg zou vinden!

Fijn hoor! Kan je je ook lekker focussen op de baby :) En de rest komt sowieso vanzelf wel, heeft ook geen haast.

Oh, prima toch :D Zo'n groot feest kan altijd nog! Of is dat sowieso niks voor jullie?

Dankje meid! Oh, altijd fijn dat soort bonnen :D haha. Jullie hebben nog maar een mini lijstje gelukkig, dat moet wel goed komen.

Ik moet ook nog voedingsbh's, kraamonderbroeken.. en de vluchttas is nog niet ingepakt hier :p Moet sowieso nog even een handige tas daarvoor kopen, ga ik denk ik op de markt doen. En dan langzaamaan alles inpakken... het begint nu wel echt op te schieten hé!

Hier zijn we er ook nog niet echt definitief over uit.. kan je niet echt helpen, vind het zo moeilijk!

Wat rot meid :( Hoe voel je je nu? Is het allemaal een beetje afgezakt die misselijkheid? Klinkt echt niet fijn!

Dikke knuffel en hoop dat het iets goed betekent dit allemaal en dat jullie meisje gauw komt!

Haha, geeft niet hoor :D Gewoon lekker komen kletsen als je zin hebt!

Hier nog geen last van gerommel verder.. behalve een meisje die mama d'r ribben aan het kneuzen is haha, jeetje wat doet dat pijn af en toe! Jij dus wel al last van wat voorwerk?

Gefeliciteerd met je broer :D! Oom in spé haha!

Dankjewel lieve meid! Ben ook blij dat ik niet meer zo vaak hoef te prikken, scheelt toch. En dat is nog eens een mooi prijsje voor een luieremmer, daarvoor kan je 'm inderdaad makkelijk wegdoen straks.

Fijn dat je vriend daar nu al wel een beetje de rust in kan vinden voor de bevalling. Het is toch allemaal niet niks hé! Ook niet voor de mannen :D

Oei, vervelend. Nu geen last meer van je buik gehad? En je bent alweer 31 weken!

Hmm jammie geniet ervan, ook een beetje voor mij! Haha :p Zou het heerlijk vinden!

Nog maar 2 dagen... dat is niks!

15. Prinsessa

Pff, hier vandaag weer een beetje ongemakkelijk :( zoveel last van m'n rib, ze blijft maar porren en duwen.. merk echt dat het lekker krap daarbinnen is. Ben heel erg benieuwd naar woensdag, en ga het gelijk hebben over haar groei. 2 weken geleden liep ze al voor (buikje 36/37 weken) en de groei staat natuurlijk niet stil... dus even vragen hoe ze dat zelf zien straks en wanneer ze ingrijpen, want wat is "te" groot?

16. Prinsessa

Bekijk bijlage 350090 Bekijk bijlage 350089
    ♥ Zwanger! ♥
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 - Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 - Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 - Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 - Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 - Verrassing!
    - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 - Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 - Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje!
    - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje!
    - Laaarrr (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Meisje!
    - xAnke (18 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 19 november 2013 - Jongen!
    - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 - Meisje!

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Prinsessa: 13 september - Rondleiding ziekenhuis verloskamers & kraamafdeling
    - Yasminn: 16 september - Controle verloskundige
    - xAnke: 16 september - Controle verloskundige
    - Selina89: 17 september - Groei- & liggingsecho
    - SuusD: 17 september - Controle verloskundige
    - Miranti: 17 september - Controle verloskundige
    - xxYasmina: 17 september - Controle verloskundige
    - Lovely24: 17 september - Controle verloskundige & liggingsecho
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Nichelle: 18 september - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 18 september - Controle gynaecoloog
    - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus
    - SuusD: 20 september - Intake kraamzorg
    - xxYasmina: 20 september - Extra groeiecho
    - Prinsessa: 23 september - Intake kraamzorg
    - Bailief: 23 september - 2D/3D/4D echo
    - xAnke: 23 september - Groeiecho
    - Littlewonder23: 23 september - Controle verloskundige & liggingsecho
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ Geboortelijstje ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 9 september 2013 (40+4) ? gram, ? cm
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

Klopt alles nog dames?

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik wilde even sorry zeggen omdat ik hier bijna niet te vinden ben. Door dat ijzertekort slaap ik vooral veel en forummen doe ik via mijn telefoon terwijl ik weer op de bank lig. Morgen krijg ik waarschijnlijk te horen of ik aan een infuus moet of dat ik het nog even met de tabletten mag proberen. Ik vind het leuk om jullie op FB te volgen dus dat doe ik sowieso! :) alleen ben ik hier weinig te vinden. Ik schrijf ook nog mee met een ander groepje dat mobiel erg makkelijk bij te houden is, maar hier lukt me dat gewoon niet. Ik hoop dat ik snel weer meer de puf heb om weer te schrijven enzo. Maar ik blijf jullie wel volgen hoor tot die tijd (als dat mag :D).

18. Lovely24

Hoop controles deze week weer zeg!
    Iedereen moet natuurlijk ook steeds vaker dus is wel logisch ook.

@Prinsessa
    Vervelend zeg! Dat heb ik gelukkig nooit gehad en dit keer ook niet dat ik last van mijn ribben krijg.
    Voel haar daar niet tegen aan ofzo.

19. Lovely24

Ik gebruik trouwens gewoon een weekend tas.
    En voor de kleine neem ik de luiertas mee.

Wil deze week, ik denk woensdag, echt beginnen met wassen enzo.
    Dan kan ik ook langzaam aan gaan inpakken.
    Ik bedoel, ze 'mag' over 2 weken al komen!

Gaat niet gebeuren denk hoor :p
    Hahaha!

20. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat leuk, Laarrr is ook uitgerekend op 24 oktober! Wedstrijdje doen dames XD

Bailief, echt rot joh. Infuus schijnt wel echt te helpen dus misschien is dat niet eens zo heel verkeerd. Sterkte meid! Ik lees ook mee via m'n telefoon en reageren gaat niet echt soepeltjes ook haha. Ik heb ook geewoon een weekendtas in gedachte voor mee naar 't ziekenhuis. Kleertjes heb ik wel allemaal gewassen en op orde nu (althans, de kleinste maatjes dan) en nu weet ik niet meer wat ik nou moet nemen als eerste pakje. Dilemma's dilemma's haha. Lekker Lovely, zowel de taart als de laatste twee daagjes werken, probeer zoveel mogelijk morgen af te ronden want overmorgen komt er waarschijnlijk meer op je af dan je van tevoren in kan schatten.

Deel Deze Pagina