Aftellen in de laatste 12 weken...

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Liefoe, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo,

Ik denk ze al enige tijd aan om een afteltopic te maken voor de dames die stilletjes aan de laatste 12 weken naderen of in zijn gegaan.

Een topic waar we elkaar kunnen steunen en motiveren doorheen soms mindere maar ook leuke tijden!

Waar je vrijuit eens kunt spugen of roepen wat je zo dwars zit zonder dat we daar iemand voor bekritiseren want niet iedereen maakt het roze wolkje nu al mee

En als dat wel zo is is het leuk om dat te delen en mekaar op te peppen ;)

Ik zal me voorstellen, ben e gehuwde mama die thuis is voor de kindjes.
    Momenteel zwanger van nr.4 een meisje na een zoon-dochter-zoon 9-6-3 jaar oud ( bijna zeg maar ).
    Ik word opgevolgd ivm.zwsdiabetes.

Over naar jullie...;)

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:) niemand ?

3. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hoi!

Ik ben een (nog) niet getrouwde mama 23 jaar (maar wel bijna 7 jaar gelukkig) en woon samen. We verwachten ons eerste kindje op 11-12-13, een meisje. Aanstaande woensdag ben ik 33 weken zwanger en voor mij is het aftellen dan ook langzaam echt begonnen.

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hoi Merel ,

welkom en voel je je prima?
    Alles in gereedheid gebracht voor de komst van de baby?

wij vieren vandaag nog 1 feestje voor onze dochter die 6 is geworden.
    Volgende maand is het aan de zonen hier :)

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Hoi,

Ik ben een getrouwde mama van 26 jaar. Word ergens in januari mama van ons eerste kindje. Is een beetje onzeker of ik langer dan 38 weken zwanger zal zijn, dit omdat de baby te groot is volgens metingen van de VK. Daarvoor moet ik een extra echo laten maken en ik ga een suiker test krijgen ondanks mijn suiker juist te laag is!!

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Parel..ons meisje was te licht..26.6 gemeten 975 gram... en jou beebje?

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Parel welkom :)

Merel , op 28 weken was ons meisje 1.4 kg
    we hebben ook de maandag de pretecho gehad en was echt genieten!!!!

Hoe is het nog ?

Verder moe / energie / moe op en af dus ;)

8. Parelbloesem

Merel, beeb is 1150 gr geschat, dus behoorlijk fors. Ze schat 4 weken vooruit op groei.
    Jullie meisje is daarentegen dan weer klein niet?

Lief jou dametje is ook een flinke al. Leuk zo'n pret echo :)

Hier veel regel werk voor het bedrijf. Ene keer erg moe andere keer helemaal niet.

9. migske

migske Niet meer actief

Hoi hoi!

Ik zit nog niet officieel in de laatste 12 weken:) moet er nog ong. 15 hihi maar parelbloesem heeft me gelokt hihi en zei dat ik gezellig mee moest komen kletsen:).

Ik zal me iig even voorstellen, mocht jullie liever niet hebben dat ik kom kletsten omdat ik te vroeg ben zeggen hoor!:);)

Ik ben een vrouw van 29 bijna 30 in November slik:$..en verwacht mijn eerste kindje, een meisje:D helemaal happy.
    Ben al 3 jaar en 3 maanden samen met mijn vriend en zijn net verhuist naar een eengezinswoning heerlijk!
    Ik ben nu dus 24 weken en 4 dagen zwanger (dus stiekem eigenlijk 3 weken te te vroeg om mee te kletsen hihi). Met ons meisje gaat alles naar behoren tot nu toe, alleen mijn placenta ligt te dicht bij de uitgang dus moet met 34 weken een extra echo laten maken om te kijken of dit is veranderd. Ik heb helaas ook een medische bevalling ivm afwijkende pap uitslagen voor zwangerschap en hartklachten. Maar verder alles ok tot nu toe:D.
    Hoop dat ik mag blijven kletsen hier...hihi
    Groetjes liefs migske (vriendinnetje van Parelbloesem:))

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goedenavond ,

Parel ,doe jij ook maar rustig aan hoor :)

Migske ,haha Parel jou gelokt :D
    Ken haar ook al een poos en is heel lief van haar ,
    hoe meer ziel hoe meer vreugde!

Dus blijf maar komen of het vroeger of later is merk dat men soms een een uitlaatklep kan gebruiken :)

Wel leuk tot nu toe allemaal meisjes in de maak ♥ (Parel misschien niet) ;)

Heeft iedereen al een naam gevonden ??
    Ik heb een vlaggenlijn besteld vanavond (of hoe noem je zoiets) met de naam ,kaartjes waren al klaar dus de naam BLIJFT :cool:

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Pfff ben nu echt bang dat ons meisje veel te klein is!!:S

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Merel ,wij zijn beide grote mensen en heb nooit kleintjes gehad min 52cm.en altijd 3.4 tot 4 kg

hoeveel is ze bijgekomen sinds vorige keer?

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier en getrouwde dame van 29 en zwanger van de 2e. Eerste zoon is net 2 en ben 1e kerstdag uitgerekend. Kindje werd bij 29, 6 geschat op 1450gram heel gemiddeld. Gelukkig want ik kreeg de echo omdat ik zelf overgewicht heb en ze daarom een groter kind verwachten of zo iets. Nr 1 was bij de geboorte 3570gram. Das zwaar zat:D

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier is de naam en het kaartje ook gekozen alleen nog afwachten of het blauw of roze wordt.

Merel, volgens mij schelen onze babytjes niet veel in gewicht. Want jih met 28 weken ongeveer 1kg en ik met bijna 30 weken 1450 gram en ze gaan nu toch meer groeien per week

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Prutske ook welkom ,
    is wel gek ja dat men denkt grote mama -groot kind maar zo zie je maar e dat dat eens niet zo kan zijn.

Dus ook weer in de gezellige periode bevallen ,ik denk niet dat ik eind van het jaar haal ,wordt ingeleid ,hoop gewoon doorheen de examenperiode te geraken met de kids zonder zkhopnames...

16. Parelbloesem

Migske, whiehoe ik ben goed in lokken :) Leuk dat je mee kletst.

Lief, hier voor een meisje staat de naam vast een jongen is nog een beetje twijfel.

Merel, ieder kindje groeit anders lieverd. Ik en lief hebben grote ukkies in de buik. Zoals prutske zegt nu gaat kindje juist groeien. En ze kennen ook groeispurten dus waarschijnlijk is ze nu op goede grote.

Prutske, welkom. Sfeervolle bevallen zo te lezen :) Leuk een kerst kindje.

17. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Oke misschien moet ik gewoon de 2e groeiecho afwachten 4 november.
    Misschien zit ze dan heel anders in de gemiddelde cijfers...maar vind het wel spannend hoor...je maakt je toch snel zorgen om je kindje in je buik die je nog niet kan zien en dus ook niet weet of het wel goed gaat daar binnen;)

Ik slaap de laatste tijd zo vast en diep. Heb echt mn slaap nodig en de laatste nachten ook niet meer wakker geworden voor de wc...
    Vind het heerlijk zo die nachten...Hoe is dat bij de andere dames??

18. Parelbloesem

Heel herkenbaar ik heb 4 november juist een groei echo omdat baby 4 weken voor loopt. Mama zegt je niet druk maken, maar dat doe je toch. Mijn zwangerschap is bijna identiek aan die van mijn moeder bij mij. Zij heeft ook suiker test gehad en moest ook een groei echo extra. Dus ze zegt komt wel goed ze is op de normale manier van mij bevallen wel in zkh wat ze niet wilde. Dat heb ik dus ook zo lang het thuis kan graag.

4 november hebben we allebei gewoon een goed echo goed?

Ik slaap juist heel slecht. Of ja ik slaap pas tegen 01:00u en word rond 04:00u wakker en dan slaap ik amper nog tot 07:00u heel vervelend dus. Alle geluidjes hoor ik en baby is er druk dan. Zzzzzzz hahahaha

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Merel en parel samen een echo op idem dag leuk !

Heeft er een vruchtvolle vm. erop zitten heb mijn doopsuikerrekje gevonden in de Blokker en bv.bh zaten eindelijk zoals hoort.
    Ik ga ze online bij bestellen dit komt goedkoper uit,
    maar voor de maat wilde ik natuurlijk heel zeker zijn :)

Ik slaap op en af goed/slechter ,vanmorgen heel goed opgestaan meestal na lakens ververst te hebben ;)

20. Parelbloesem

Ja maar dat is ook lekker. En fijn van je bh's etc

Had vandaag flink energie op keuken en stofzuigen na heel het huis gepoetst en 4 wassen gevouwen en 1 gewassen en daarna opgehangen. Nu zit ik bij mijn oppas kinderen.

Onze echo's zijn vooral spannend ben ik bang daarvan uit gaan ze bij mij bepalen hoe of wat

Deel Deze Pagina