Hoi meiden, Bij ons is de knoop door: ik laat komende donderdag mijn spiraal verwijderen! Wij gaan voor een tweede kindje nu onze eerste 3 jaar wordt. Ik vind het echt reuze spannend. Wie nog meer?
Wij!!! althans, dat hoop ik! vorig jaar zwanger geweest, begin januari ma, april gecurreteteerd en tot op heden nog niet weer zwanger. .. Dus ja!!! Goed voornemen. .. Wij gaan ook voor een 2016 kindje! succes!
HOi Roever, Wat akelig, ik weet wat 't is, een miskraam, vlak voor onze eerste ook een mk gehad. Ik ben er een paar weken akelig van geweest. Nu denk ik: er is een sterretje dat daarboven, speciaal over ons zoontje waakt. Heb vertrouwen in je eigen lijf!
Ik hoop ook op een 2016 kindje. Al vrees ik dat het ook zomaar 2017 kan worden gezien wij maandag de mmm ingaan. 😉 Het is voor ons onze derde wens.
Wij hopelijk ook! Zou zo mooi zijn... @ roever: na een ma eind februari ben ik ook nog steeds niet zwanger, het mag nu wel komen van ons!
@ DIY Mommy, hopelijk bij jullie wel snel raak in de mmm, moeilijk zo'n stap lijkt mij; het is natuurlijk makkelijk gezegd door mij als buitenstaander maar houd jezelf goed in de gaten, je moet er niet aan onderdoor gaan... Veel succes en veel sterkte. @ Inge, ik weet dus wat 't is een mk... hopelijk bij jou ook snel raak. @ MelZoe, het is dus jouw derde, lijkt me net zoals de eerste twee ook spannend... @ adinka, welkom! ook jij gaat ervoor, succes @ allen wat leuk dat we elkaar hier treffen! Hopelijk een vruchtbaar draadje, haha
Laten we hopen dat ik een van deze maanden ook zwanger raak en in 2016 mag bevallen van een kindje. Succes allemaal! Zitten er al NODs aan te komen?
Reuze spannend Naturel, hopelijk voor jou ook raak na lange periode wachten! Mijn NOD zal pas eind november vallen...
Spannend dames, ik hoop dat het voor jullie allemaal snel raak is! Vandaag was mijn nod, net getest en zwanger
Gaaf hier al die reakties! Hopelijk is het voor ons allemaal snel raak Zal ik beginnen met een NOD lijst? Ik zal aftrappen Merlijn 20 november (onregelmatige cyclus varierend van 25 tot 30 dagen dus niet helemaal betrouwbaar)
😢 Ik zit nu op cd 2......Dus nod nog onbekend voor deze maand, zodra ik mijn ei heb gevonden laat ik het weten