Ik had het spel al een tijdje niet meer gedaan, maar ik ben nu weer helemaal verslaafd. Nog verslaafde hier? En welke uitbreidingen hebben jullie allemaal?
Jep, heb alle uitbreidingen .. vorige week ook showtime aangeschaft maar helaas, pindakaas .. ik heb er toch écht geen tijd meer voor!! Ik dacht ik kan er wel tijd voor maken ... maar nee! Misschien als de jongste ouder is en ik weer de avonden voor mezelf heb! Het is zo'n leuk spel!
Ik zou wel willen . Was altijd sims 2 verslaafd. Daar heb ik veel uitbreidingen van verkocht. Het past niet meer op de laptop. Ik wil heel graag een nieuwe computer speciaal voor Sims 3!
ik ben er nu even een tijdje mee gestopt werd een beetje te verslavend maar heb luxe accesoires buitenleven accesoires en ambities Die ambities vind ik wel erg gaaf, dan kun je dus echt het werk doen enz, zoals brandweer en binnehuisarchitect
Ik heb er helaas echt geen tijd meer voor. Ik speelde het vorig jaar nog dagelijks!! Daarnaast heb ik een nieuwe laptop nodig, als ik een nieuwe heb ga ik er weer tijd voor proberen te maken. Want het is echt superleuk! Op de playstation heb ik het ook, maar vind het te ingewikkeld. Op de laptop is het toch het fijnst.
Sims 2 heel veel gespeeld, zelfs nog een featured item op de exchange gehad. Sims 3, tja, werk enzo en nu dan een zoontje. Wel heb ik nog een aantal uitbreidingen. Tip(je), de goedkoopste plek om het spel legaal te krijgen is amazon.co.uk: Amazon.co.uk: sims 3: PC & Video Games vanaf 25 pond gratis verzending op super saver delivery items van amazon zelf.
Ja hier! Via the Sims Resource download ik superleuke spullen en kleding en huizen. Kan ik uren mee bezig zijn!
Ik koop uiteindelijk altijd de game maar pas als die goedkoper is, ik ga echt geen 50 euro voor een game betalen, sorry.. In mijn geval zie ik het dus niet als diefstal
Hou op schei uit.. gister zodra dochter op bed lag om half 7 spel opgestart en pas weer uitgezet toen mijn man om half 1 thuis kwam.. als hij niet thuis kwam had ik er vanmorgen nog gezeten denk ik haha ik doe het overigens wel alleen savonds en als mijn man avonddienst heeft.. zoals nu.. dus doeeeeeeiiii ik ga simsen Ohja ik heb trouwens alle uitbreidingssetjes..
In Engeland is een game dus al jaren eerder flink goedkoper, daar koop ik ze tegenwoordig. Stuff packs voor een euro of 8 tegenover 20 euro op Bol. Prijsverlaging komt meestal tegelijkertijd met de eerste patch.
Oohh ik ben ook dol op dat spel! Helaas loopt ie op mijn laptop niet meer zo lekker sinds ik huisdieren uitbreiding heb. Mijn poppetjes bleven elke keer hangen. Als ik geen paard o.i.d. neem dan wil hij het op zich nog wel redelijk doen. Ik heb alle uitbreidingen (behalve showtime), en niet alle accessoire pakketten. Ik vind levensweg het leukste, met alle extra opties die je krijgt voor kinderen en tieners e.d. Echt heel erg leuk!! Is het trouwens iemand al wel eens gelukt om het denkbeeldige vriendje tot leven te krijgen??? Ik ben ook lid van the sims resource en download ook veel dingetjes daar. Pas alles verwijderd, omdat ik dacht dat huisdieren het dan beter zou doen, maar helaas.
Ik heb het wel een tijdje veel gespeeld, inderdaad heeeel verslavend! Nu niet meer omdat mijn computer er niet meer tegen kon. Ook neemt het superveel ruimte in beslag op je pc. Maar krijg echt de kriebels als ik dit topic lees!!
mijn poppetje heeft na een succesvolle carriere als zangeres nu een kinderdagverblijf.. ik word gillend gek.. moet je nagaan dat ik pas op niveau 2 zit en ik dus 3 peuters moet verzorgen haha hoeveel worden het nog, weet iemand dat?
Ik koop ze overal en nergen uiteindelijk maar echt niet als ze 50 euro zijn, vind dat zo ontzettend overdreven. Heb nu al meerdere malen meegemaakt dat je dan zo'n uitbreiding kocht en dat er heel weinig nieuwe spullen ofzo erbij kwamen, ik vind het dan wel erg veel geld voor zo weinig extra's dus daarom download ik ze eerst. Veel makkelijker