ja maar denk het niet, omdat ik ook eht wel de ongi krampen had! en die horen er niet bij te zitten he achjaaa we zullen allemaal wel zien die hormonen.. hoort daar ook je beste vriendin niet meer opbellen of smsen bij?? en super arrogant doen als je bij je beste vriendin zit?
sorry dames! kon het niet laten... Werd zoooo nieuwsgierig! heb even een poll gemaakt! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/280897-roken.html
van alle vrouwen die er gereageerd hebben is er geloof ik maar 1 gestopt en de rest geminderd en ALLEMAAL een GEZOND kindje....
whaha wie weet! Maar jullie maakten mij nieuwsgierig Hmm sheena.. nu zijn er toch wel meer gestopt hoor haha Alleen jammer dat mensen altijd zo bijdehand en ongevraagd met meningen komen aanzetten....
pff jaa... ik weet het.. nou meid, succes vanavond met je berekeningen ik ga douchen en duik mn bed in ben kapot en moet morgen weer om half 7 op... werken werken werken..... tot morgen avond... na mn werk namelijk eerst naar de kapper... doeggies allemaal, weltruste
Weltrusten Sheena! Tot morgen! Hahaa jipje doe eens even normaal met je berekeningen! Zou soieso tog al geen succes worden.. ik en cijfers gaan niet samen haha dus al zou ik t willen.. t zou niet eens lukken
haha me to.. gekapt met wiskunde toen ik naar de 3e ging!! mijn hoogste cijfers was een 4! Gelukkig hebben ze de rekenmachine uitgevonden ,, maarja ga me niet bezig houden met percentages over roken tijdens zwangerschap.. daar hebben ze vast van die mannekes voor die dat uitrekenen Weltruste sheena!
o trouwens sam.. wat ik wel al veel heb gelezen en net bij je poll ook,, als je rookt heb je meer kans op een meisje!! geen idee waarom, maar de meeste de rookte of hadden gerookt kregen een meisje!
whahaha de poll rekent de percentage's voor je uit... hahah nee hoor daar gaat t me niet om... Was gewoon nieuwsgierig en aangezien een poll wat handiger is dan hele baldzijdes vol met reacties van mensen
Wauwzess!!! Zou het dan toch echt een meisje worden hahaha Zoveel mensen zeggen t word een meisje en maar een stuk of 5 icl ikzelf zeggen een jongetje
hahaha.. mijn opmerking was ook niet van je moet het uitrekenen, maar omdat die andere vrouw dat zo zei,, dacht jahoor sam die gaat dat uitrekenen, tuurlijk !? sommige mensen haha.. nog eventjes wachten sam en dan weet je het! ben benieuwd,, een bolle buik die naar voren staat is een jongetje en een brede buik is een meisje, word vaak gezegd en dit is vaak waar!
ahaha nee ik snap dat je het niet meende Hmm.. we zullen zien hahha nog 9 weekjes en dan weten we het hoop ik!