Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    pff wat een reacties krijg je van mensen zeg over t roken...

Terwijl je alleen een vraagt stelt en niet eens vraagt om een mening of wat dan ook hahaha

Geweldig!;)

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Tjaa dat zat er wel in.. Zelfs hier kreeg je discussie, laa staan als je dr een poll over maakt :p

Kga ook mn nest in..:D

Truste en tot morgen!

3. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    vind die reacties af en toe egt belachelijlk hoor iedereen weet dat het slecht is voor je en voor je beeb en voor je vruchtbaarheid, en als het super makkelijk was om te stoppen rookte er niemand meer;)

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    truste Lizzy!

Tsjaa twinny vind ik ook.. maar goed.. als die mensen dat vinden.. lekker laten vinden.. gelukkig hebben we allemaal een eigen mening...:)

Denet ook iemand.. over dat als je hart en verstand beetje op de goede plaats zitten je dan stopt met roken...

Dus met andere woorden ik geef dan niet genoeg om mn beebje ofzo?:(

Achjaa richt me meer op de mensen die normaal reageren ondanks dat ze vinden dat roken niet kan ofzo...;)

5. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ben ik weer even meiden. Trok het heel ffies niet meer sorry.

Zie dat ik een grote discussie over roken heb gemist haha. Ga daar geen mening over geven. Ik rook niet,nooit gedaan. Iedereen moet lekker doen wat die zelf wilt:D

Morgen weer even testen dames. Trouwens nog een vraagje. Maandag had ik een positieve ovulatietest. Zou een zwangerschap kunnen betekenen maar ga er niet van uit. Wanneer zou ik dan m'n eisprong hebben en wanneer kan ik dan weer testen?

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahahah jaa je heb heel wat gemist :p

Gaat het weer een beetje met je?:)

Eehh als je maandag eennposi ovutest heb gehad springt ie uiterlijk vannacht ongeveer en zou jr morgen over 2 weken weer kunnen testen.. Hoop natuurlijk morgen al op een posi test voor je!

7. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ja het gaat wel weer. Blijft moeilijk,daar zal ik toch even aan moeten wennen.

En we hebben het alleen gister gedaan..:$ Moet ik hem nu wakker maken????:D

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ahahahahhaha sorry :p gister zou genoeg moeten zijn hoor, maar zit het je niet lekker... Maak em dan wakker haha zeg alleen niet day je wil om die posi test maar gewoon omdat je zoon ontzettende zin in m heb! Haha ;)

Maar ik ga slapen meis! Tot morgen en succes als je m wakker maakt :p
    En anders succes straks met de test ;)

9. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    haha oke gelukkig. Hij ligt nu zo lief te slapen en hij moet morgen om 5 uur eruit dus dat deed ik hem liever niet aan!

Jullie horen morgen van mij! hoop echt zo ontzettend dat het met positief nieuws is. Dan koop ik meteen een taart voor me collega haha:p

10. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Pfoe dames... alle pagina's onderhand bij gelezen.. al deed het me op een gegeven moment echt pijn... Maar goed.. die tranen zijn voor vanacht.. zit er zo ontzettend mee.. :( laat die ongi maar gewoon komen dan... want dit maakt me gek!
    Vind het wel lief om te horen hoor.. hoe jullie over de dingetjes praten.. sorry als het misschien egoistisch over komt... maar ik ben echt blij voor jullie, al is het voor mij een groot verdriet... Liefs dames en weltrusten!

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zo zo een pagina of wat bij moeten lezen pff wat een discussie zeg.
    Blijft moeilijk denk ik, al vind ik dat het opzich nog best beschaafd is gebleven ;)

Ik had al gezegd hoe ik erover denk, maar wil er even aan toevoegen dat ik niet degene ben die moet zeggen of je moet stoppen of niet. Dat kun je alleen zelf, en als je van jezelf weet dat je je best doet, is dat toch ook al heel wat?
    iig heel veel succes.

12. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Net een ovutest en zwangerschapstest gedaan. Ovu was weer lichter dan gister en eergister (dus ga er nu vanuit dat ik late eisprong had) en zwangerschapstest was weer negatief..altijd klote om te zien maar weet nu wel bijna zeker dat ik niet zwanger ben :(

13. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik twijfel toch nu ik die ovustesten bij elkaar leg. Ze zijn helemaal niet zo verschillend van elkaar.

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Riga, je zei toch dat je eergisteren echt een positieve ovu test had??? ga er dan maar vanuit dat je je eisprong deze dagen heb gehad.. gewoon een hele late!! Natuurlijk niet leuk als je al op dag 40 ofzo zit!!
    Heb je een afspraak gemaakt bij de dokter??

15. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag

En ja zou morgen gaan maar moet invallen voor iemand op me werk,dus even kijken of ik 8 uur 's morgens kan!

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Riga de linkerstreep is de teststreep toch?
    Zo ja dan zijn ze allemaal positief......:(

17. Linana

Linana Niet meer actief

ik heb blijkbaar een hele discussie gemist :O

en @riga
    Hopelijk kan je bij de Ha terecht voor je naar het werk gaat... zou wel fijn zijn.
    Ik weet hoe ik zelf ben, ik blijf maar rondmalen met een vraag in mijn hoofd en pas als ik dan bij de Ha ben geweest heb ik weer wat rust in mijn kop....

18. Linana

Linana Niet meer actief

#2158 Linana, 8 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2011
    zo schrik me ook ff rot op mijn werk
    Ik dacht dat ik volgende week ongesteld moest worden (geteld vanaf eerste dag menstruatie + 28 dagen, zoveel dagen zaten er tussen de laatste pil en eerste menstruatie)
    Maar blijkt dat het deze week dan al kan verschijnen :$
    Beetje verkeerd gerekend... gelukkig had ik vanochtend tampons in mijn tas gedaan.
    Hoop dat ik ze niet nodig ga hebben, maar wel toevallig..... Of reken ik nu weer verkeerd :(
    Ben een beetje een dikke chaoot de laatste tijd;)

19. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ja links is de teststreep..raar he!:S

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahaha ik snap eerlijk gezegd niet zo heel veel van je verhaal:p
    je verhaal is zelfs een beetje chaotisch..:p

Maar als ik t goed begrijp....
    Dan heb je gerekend vanaf je laatste menstruatie... 28 dagen?
    En dat valt dan ergens in deze week?

Zoiets?:p

@ Riga

hmm jaa heel apart! dan heb je al 3 dagen een posi ovutest!
    Ik zou echt heeeeeel erg mn best gaan doen om toch morgen naar de dokter te kunnen hoor! en anders uiterlijk vrijdag..;)

Deel Deze Pagina