Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Oh geloof me,als ik iets wil dan ga ik dat voor elkaar krijgen ook haha ik zit morgen bij de dokter no matter what! :p En ik wil morgen ook bloed laten prikken..daar zorgt meneer ook maar voor:D

2. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Sam20: 20 jaar - Ronde 5 Zwanger :D -Uitgerekend rond 15-01-12

Lizzy1986: 25 jaar - Ronde 7 Zwanger :D - Uitgerekend rond 15-01-12

Sheena21: 21 jaar - ronde 7 - NOD 14 juni- wachtend op nod

Twinny2002: 20 jaar - Ronde 5 - NOD 17 juni - Wachtend op ongi

Jipje: 21 jaar - Ronde 5 - NOD 30 juni - Wachten op ei

MICH18: 19 jaar - Ronde 6 - NOD? - Overtijd,testen negatief

Riga01: 19 jaar - Ronde 13 - NOD? - Al 3 dagen een positieve ovutest:( morgen naar de HA!

MissMe21: 21 jaar - Ronde 7 Zwanger :D-Uitgerekend rond 2-2-12

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Goedzo Riga!:D

Dames ik ga even een tukkie doen... ben verrot haha

Tot straks!

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hoi dames,

nou heb een testje gedaan hoor haha.. maar negatief (had niet anders verwacht) vandaag nog een klein beetje bruin slijm.. dus hopen dat het morgen volledig weg is!!
    Heb ook ovutestje gedaan en is nog niet positief, maar denk aan het streepje dat hij binnen een week positief gaat zijn!
    Dus dat is positief,, want dan heb ik niet meer zo'n super lange cyclus!! (afkloppeeee) :D

@ riga,, ja ze zijn inderdaag wel positief ja! maar is de middelste niet wat lichter?? pff toch altijd lastig he die ovulatietesten!!
    Naja als ovulatietesten positief zijn, zou je wel eens zwanger kunnen zijn! hoop het zo voor je!!

@ mich,, heb je al ongi krampjes of nog niet? of voel je helemaal niets? hoop ook voor jou dat je zwager bent meid!! je moest donderdag toch ook naar de dokter?? Hoe lang ben je eigenlijk al bezig??

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat vaag die testen Riga... van welk merk zijn die? Ken ze niet?
    Succes bij de dokter, laat je niet zomaar wegsturen hoor!

Jammer jipje maar je had het wel verwacht een beetje.. Hopen voor jou dat je er snel vanaf bent en snel weer aan de klus kan :D

Ga ook ff bankhangen.. Ben kapot na een dagje werken:p

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    enn sam nog gelukt met je berekeningen gister avond:p

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha jaa hoor is helemaal gelukt!

Ik heb een heek nieuw wetenschappelijk bewijs hahahahahahaa

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    pfff stond vandaag is ff op de weegschaal!! haha.. mag wel wat gaan afvallen!!
    Gaf me vriend al de shuld dat hij me broeken te warm wast :p maar ik kon er nu toch echt niet meer onderuit komen ;)
    Als ik straks op vakantie ga, moet ik maar geen bommetje maken, dan is het hele zwembad leeg !! hahaah .. nee zo erg ist niet hoor!!

Lizzy en sheena hoe zijn jullie zo snel afgevallen dan?? wil gewoon even veel afvallen (een goede start maken zeg maar).

9. Linana

Linana Niet meer actief

@sam
    haha jeetje... ik snap mijn eigen verhaal niet eens nu ik het terug lees -.-
    Maar ik bedoelde inderdaad dat mijn menstruatie ergens deze week zou moeten vallen (als ik het goed heb berekend)

@jipje
    Jammer! Maar nu kan je wel weer op naar de volgende ronde, met hopelijk een kortere cyclus :D

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik ben bezig met cambridge dieet, dat is dus shakes en heel veel water.... haha

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    oke.. had gekeken op die site, maar waar haal jij je producten dan,, woon namelijk in een verlaten stadje hahahah dus er zit er hier den ik niet 1 in de buurt!
    en ben je al veel afgevallen?

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik deed een proteine dieet en mocht daarbij ook veel verse groente..
    Ik was in 3 weken 8 kg afgevallen maar ben ook aardig te zwaar dus dan gaat het in het begin sowieso sneller. Ik bestelde mijn producten via internet had ze dan 2 dagen later binnen..

Maar tis oo niet gek dat je wat meer aan gaat komen de komende tijd. Door he stoppen met roken kan je meer gaan eten of snoepen maar zelfs als je dit niet doet kan je aankomen. Heeft met je stofwisseling te maken die weer gaa veranderen. Ik heb sinds ik gestopt ben met roken ontzettende last van mn darmen, spastische darm echt klote..

13. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja nou,, ik moet nu een week geen melkproducten eten.. heb al sinds een erg lange tijd (al een aantal jaren) uit het niet echt hele heftige darmkrampen,, word altijd helemaal zweterig en misselijk, soms hang ik boven het toilet voor te spugen!! moet niet naar het toilet dat is het gekke ervan!! en binnen een minuut of 2 is het weer over? :S zo gek!

Maar het lijkt mij best verstandig om nu al gewoon wat af te vallen, want ik weet dat ik weer ga aankomen en was al veels te veel aangekomen voor mijn doen!
    heb altijd netjes 60 kilo gewogen, maar door het stoppen met sporten ben ik in een paar jaartjes tijd toch 10 kilo aangkomen! wil die er graag weer af krijgen!

Waar kan ik jouw dieet vinden, dat ik wat meer info kan lezen?? ;)

14. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Mijn ovutesten waren van sensitest ;) (babi)

15. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    kan het trouwens zo zijn dat mijn eitje NU springt als ik maandag een positieve ovutest had? Dat kan wel kloppen toch?

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa dat kan!:)

Dus spring op die vent van je! Haha

17. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag

Die is niet thuis! Hebben het alleen dinsdag kunnen doen:(

18. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Heb wel steekjes bij me eierstokken,maar alleen rechts..

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    niet thuis? waar is ie dan?:p

Maar dinsdag is ook gewoon goed hoor;)

20. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Vanwegen familie omstandigheden even bij mensen op bezoek waar hij ook slaapt.Moet morgen ook alleen naar de HA :(

Deel Deze Pagina