kom toch ff gauw in de pauze spieken... mooi buikje sam... die wil ik ook.... haha 2e is duidelijk wel hoger en boller Ja.... dat ronde zwangerschapsbuikje komt eraan
Hahaha spiekerd! hmm.. jaa hoop dat ie door blijft groeien dan.. aangezien je ookk heeel veel mensen hoort dat je het pas bij 18 weken ofzo beetje zag... En sheena... nog even geduld en dan heb jij ook zoon buikje! En hoop dat de andere dames die natuurlijk ook snel gaan hebben!
Zo ben ik weer.. Even een avondje @ de sportschool Had eigenlijk geen fut, maar doorgezet! Kreeg direct bij bepaalde heftige bewegingen buikpijn, baarmoederstreek.. Dus moet ff rustig aan doen. En mn buik is ook zo ontzettend opgezet.. ?? Nu ff lekker bakkie thee en dan naar bed! Moemoemoe! Renske, ben hiervoor inderdaad gewoon altijd aan de pil geweest.. Dus misschien nog wel te vroeg met testen?? Maar tot nu toe nog geen ongi te bekennen! Sheena ga je morgen een testje wagen? Ik wacht nog maar even een paar dagen.. Als ik het volhoud
Ik wil toch de discussie weer even aangaan.. Het is toch algemeen bekend dat mensen die roken geen groenten eten??! Hihihi grapjuh lekker doen waar jeje goed bij voelt sam das belangrijk! Mooi buikje ook, begint al wat te worden Ik heb van mezelf als een isolatielaagje dus zal wel ff duren voorat je het bij mij ziet krijg mn broeken alleen al niet meer dicht en ben maar 1,5 kg aangekomen na het stoppen met mijn dieet dus dat kan het ook niet zijn Sheen ik snap je wel, je durft het gewoon nog niet goed te geloven, ik denk dat wel meer vrouwen dat hebben.. Komt goed als je straks een knaller hebt... Ik zou willen dat ik net zoals jij sam me geen zorgen maakte.. Ben een grote stressbal voor morgen, ben zo bang dat het hartje niet meer klopt ach ja het blijft spannend zon zwangerschap...
jaa spannend liz weer een echo maar lijkt me toch echt een heerlijk gevoel om dat kleintje te zien en te weten dat alles goed is... ik ben ook zo hoor ik zou ook stresse
meiden ik ga naar bed...... zie jullie morgen met hopelijk goed nieuws...... heb al de hele dag van die lichte vlagen kramp maar ik weet soms niet of het nou van mijn rug komt en door trekt naar voren of dat het echt van voren zit..... hoop niet alsnog ong te worden......
Slapen is misschien wel lekker ja Dan hoef je er ook niet de hele tijd aan te denken @ Liz Hahaha je slaat weer de spijker op zn kop he Ahh nee hoor haha Tsja.. ik weet ook niet waarom ik me niet zoo zorgen maak... Misschien onbewust het onderbewustzijn weet misschien dat het wel goed komt ofzo? Werkelijk waar geen idee.. Mjaa goed.. wat schiet ik er mee op om me wel druk te maken.. Kijk natuurlijk zou het heeeeeeel &$%* zijn als het fout zou gaan.. maar ook dan doe je er niks aan.. Dus gewoon relaxed en proberen te genieten Ik doe elke dag een paar x per dag de baby aaien.. haha njaa mn buik een soort van gevoel: even aan de baby laten weten dat je aan hem/haar denkt hahaha hoe gestoord Of ben ik niet de enige? Oooow spannend morgen weer een echo! Komt elemaaaal goed joh Ben wel jaloers haha ik wou stiekem voor ik vrijdag op vakantie ga ng kijken of ik een echo kon krijgen.. (had ik dan ergens deze week willen doen) Maar vriendlief zei.... wacht nou maar tot 4 juli wanneer we de afspraak hebben... duurt nog zooooo lang! haha En wou eigelijk graag weten voor we op vakantie gaan of alles nog goed zit... maar goed.....geduld is een schone zaak
Jaaaa ik ken dat.. Merk da ik vaak mn buik ff aanraAk of er ff tegen praat als ik alleen ben gestoord eigenlijk he hihi Ahh 4 juli is het zo.. Eerst lekker op vakantie en dat gaat altijd snel voorbij Kga ook mn bedje induiken, des te eerder is het morgen.. Hoop da ik morgen een mooie echo hebom aan julle te laten zien
Liz heb even op je gereageerd in dat roken topic over zware kinderen,,, Hoop dat je me nu nog wel lief vind haha want bedoel het echt niet verkeerd hoor
Ik vind je og lief... Heb ook weer terug gereageerd niet op jou persoonlijk hoor.. Hoop dat je mijook nog liefvind haha
hahah jaa natuurlijk! Vind dat altijd zo lastig.. op de pc.. je kan dan nooit echt op andere overkomen zoals je t echt bedoeld... met als gevolg je weer half ZP over je heen krijgt ofzo hahah dus vandaar meld ik t er maar ff altijd bij
Is ook lastig omdat het vaak toch anders overkomt dan je bedoeld... Achjavind het wel interessant onderzoek, alleen zo jammer dat er dan niet bijstaat naar waarom die kids dan overgewicht hebben... Dan krijg je ook van die rare mensen die zeggen daT rokers hun kids geengroenten geven enzo.. Whaha echt hilarisch
Whahaha jaa sorry ik wou haar opvreten hoor! Wat is dat nou weer voor doms iets.. omdat je rookt zou je je kids geen groenten geven ofzo echt hoor rare mensen haha Jaa ze gaan nog uitzoeken hoe het komt ofzo.....
jaa vond ik ook... en andere met mij haha Jaa heb t in de gaten Je bent nog behoorlijk actief op t forumpje hahaha