Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoii meiden!!!

Jeehh wat gezellig word het hier :D
    &Bully je bent zo jong als je je voelt.. dus why not..
    Is dit je 1e ronde? wel vervelend dat je nog niet ongi bent? wel geklust al? het is altijd vervelend om je cyclus te kennen na het stoppen van evt. anticonceptie... maar wie weet..

@Riejantjuhh: Wat knap dat jullie de stap gezet hebben! ik hoop dat je bij de arts snel duidelijkheid hebt, en natuurlijk nog veel belangrijker snel een mooie posi knal test!! t is je gegunt meid!

Dacht dus gister mijn ei gevoelt te hebben.. weet t niet zeker kan namelijk van de week ookal geweest zijn ..
    Vandaag mijn dag niet, moe,sloom,hongergevoel maar toch misselijk zijn.. geen trek in zwaar/vet eten,pijnlijke steken in mijn (.)(.)..

&Ik liep zo hard te gillen dat ik deze keer helemaal geen symptomen had van het ''ontpillen'' nah die komen nu heerlijk na mijn ei..

We zien het wel.. om eerlijk te zijn heb ik de hoop een beetje opgegeven op de een of andere manier ( 1e maand) zo mee bezig geweest en bijna van overtuigd dat het raak was en goed zat ( vanaf dag 1 na het stoppen met de pil zoveel kwaaltjes) .. uiteindelijk een vmk ..

Nu helemaal niks.. sinds gister eigenlijk.. en ik heb zoiets ik zie het wel.. Normaal is mijn vriend zo van ach.. we zien het wel.. als het raak is is het raak anders komt het vanzelf.. heeft hij vanavond zijn hand op mijn buik zegtie ineens.. ik krijg een raar gevoel in mn vingertoppen wat naar mn hart gaat ( hij is gelovig) dus volgens zijn theorieen kon het wel eens zo zijn..

Lekker dan.. ben ik ''iets'' rustiger.. Komt hij met zijn leuke theorieen aankakken..

Zo heb weer even mijn hart gelucht.. Alle nieuwe dames btw welkom hier :D

(ergens een paar pagina's terug kun je een NOD lijstje vinden.. misschien wel leuk als jullie jezelf erbij zetten?)

Liefs,

2. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    @Riantjuh..wat fijn dat je nu "eindelijk mag" ... Heel veel succes!! :)

@Mariahh, misschien zit je vriend wel gewoon helemaal goed!!
    Spannend!! :D

3. Bully

Bully Lid

9 mrt 2011
    85
    0
    0
    Eindhoven
    @Mariahh: ja, we hebben wel al héél veel geklust sinds 6 Februari 2011... Toen ben ik gestopt met de pil... ;) Heb afgelopen weekend maar voor de zekerheid ff een test gedaan, maar die was negatief..;) Dus ja... Afwachten tot ik ongi word! Dan duurt wachten echt lang....

Nieuwe ronde nieuwe kansen! hahaha... Dan begint het eigenlijk pas echt, na de eerste keer ECHT ongi te zijn geweest.. ;)

Jij trouwens ook succes, we zijn zo te zien bijna tegelijk gestopt, jij ook in februari! :D Leuk leuk... En vooral spannend.. Je weet maar nooit hoe snel het ooit kan gaan..

Greetzz Bully

4. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Alle, nieuwe dames, welkom! Gezellig zo'n grote groep al!

Ik heb vanavond een hele vervelende duizeligheidsaanval gehad... echt eng. Kwam binnen een kwartier opzetten. Ik kon alleen maar helemaal stil liggen, als ik mijn hoofd ook maar iets bewoog was het al mis. Misselijke golven dan erbij ook omdat die duizeligheid zo heftig kwam, het was echt heel fors en naar, nog nooit zo iets vervelends gehad! Het heeft 3 uur aangehouden, toen begon het weg te trekken. Nu gaat het wel, ben ook gewoon gaan werken, maar ik hoop echt dat het niet meer terug komt..

Verder alles hier wel goed. Nog steeds dat trekkende gevoel in mijn lies, maar ik moet nog steeds een week wachten voor ik kan testen... duurt lang zeg!

5. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Ik kan me ook aan sluiten bij de groep. Ik ben 22 jaar en mn man 30 jaar...en wij gaan er ook voor! Ik ben sinds eind december gestopt met de pil en we zitten nu in de 3e ronde...deze week moet ergens mijn eisprong zijn dus dat word om de dag klussen;)
    Gister een ovu test gedaan maar die was negatief, maar al wel slijmverlies...afwachten maar weer!

Groetjes!

6. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ sjapaz: wat vervelend zeg.. heb je dat nooit eerder gehad?

@ linda: welkom, gezellig dat je mee kletst

nod lijstje
    21-03: Sjapaz
    23-03: twinny2002
    25-03: Mariahh (als ik uit ga van een cyclus van 28/29 dagen)
    27-03: Kell1988
    28-03: Jipje

jullie kunnen jezelf erbij zetten als je het leuk vind

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zou me graag aan willen sluiten bij de jonge (aanstaande) moeders. Ik ben 20 en mijn vriend ook! Wij willen ook dolgraag een kindje samen en zijn er stiekem ook al mee bezig. Ik had zondag op maandag ongesteld moeten worden (als ik uitga van de 14 dagen) en vandaag nog steeds niks te bekennen:D Hopen dat het raak is!! Ik heb het geluk dat ik mijn eisprong voel, dus hebben er lekker gebruik van gemaakt haha. Ik heb ook al vorige week een test gedaan maar deze was negatief.. reden dat ik zo vroeg een test deed was omdat ik bij de vorige eisprong na 8 dagen ongesteld werd.. vreemd.. Maar goed, hopen dus!
    Ik lees hier dat sommige geen leuke reacties krijgen.. Ik weet zeker dat mijn moeder het niet leuk zal vinden (in het begin dan) Maar zij zelf was 19 toen ze mijn zus kreeg dus ik vind dat zij niks mag zeggen:p.. Altijd dat gedoe met; JE BENT TE JONG, MAAK WAT VAN JE LEVEN! ja hoor, mijn leven houd op met kinderen:x Ik denk juist dat mijn leve dan pas écht begint:D.. Ik bestel lekker vandaag even een aantal testjes en dan hoop ik dat ik deze vrijdag kan doen als ik niet al ongesteld ben geworden, wat ik niet hoop en niet denk.. want voel nog geen ongesteldheidskrampen. Eerlijk gezegd denk ik dat het deze keer toch echt raak is.. Ik heb mijn ei duidelijk gevoeld en er dus gebruik van gemaakt.. Zo'n kleine week later voelde ik iets raars, ik lag in bed en probeerde te slapen tot ik in eens een soort rare pijn voelde in mijn baarmoeder, weet zeker dat het mijn baarmoeder was.. en duurde zo denk ik 1a2 minuten.. heel vaag. Een aantal dagen daarna kreeg ik zo'n duizeligheids aanval, heel erg moest echt even op bed gaan liggen en was toen ook gelijk van de wereld. Na 2 uurtjes ongeveer was dit helemaal over.. ik heb verder erg pijnlijke tepels en voel af en toe wat onder in mijn buik (rechts). Ik hoop écht dat het raak is!!! Zo, sorry een heel verhaal maar moet ook mijn ei kwijt kunnen natuurlijk hihi;)

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    allemaal nieuwe meiden, gezellig zeg :D tis al een groot groepie!
    ik wilde graag gependeld worden, maar na eindelijk gependeld te worden komt er mei en augustus uit, zo lang nog!! :x hahah..
    ben errgg benieuwd!!

snap trouwens niets meer van me ovulatietesten,, nu had ik eergisteren en donkerdere test (nog niet zo heel donker hoor) , gisteren een heel licht streepje, dus ik dacht nou mijn ei zal wel geweest zijn dan, doe ik het vandaag weer, heb ik weer een donkerder streepje :( om gek van te worden!!
    zal nog maar een weekje doorklussen dan,, dan zal ik hem hopelijk niet gemist hebben..

9. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ baby90: hoi gezellig dat je mee kletst hoop voor je dat het raak is laat je t weten als je getest heb?

@ jipje: jha had ook laten pendelen mr daar kwam juli uit vind ik eigenlijk veel te lang duren dus gwn klussen en hopen dat het eerder mag gebeuren hihi

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    even een dagje niet op het forum geweest en meteen 3 nieuwe pagina's erbij.. welkom aan alle nieuwe dames wat wordt het zo een grote maar gezellige groep.

@ jipje vandaag is mijn nod ja klopt ik mag testen :D:D maar ik wacht express nog even. ik ben het altijd stipt op tijd dus als het vandaag niet doorzet dan ga ik testen.. ben zooo benieuwd heb nog geen krampen ofzo dus zit te duimen dat het uitblijft...:p

11. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    spannend hoor je hebt wel een pendel voor maart zag ik:D en zij schijnt het wel vaak goed te hebben dus wie weet ga je vandaag nog testen of morgen?

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik wacht vandaag even af en ga dan denk ik donderdag testen want ik heb nachtdienst vandaag en ben morgen ochtend dus op mijn werk. niet echt de perfecte plek om een testje te doen.. denk ik maar...

ik heb gelukkig (even afkloppen) nog geen krampen alleen steekjes bij mijn lies zo af en toe. en sinds 2 dagen een paar keer per dag hartkloppingen;) dan gaat mn hard echt tekeer..

ik ben vandaag zoooo nerveus kan aan iets anders meer denken dan wat er in mijn buik gebeurt. voel ik nou al krampen of niet?? nee nog niets , oh gelukkig..
    echt vervelend

13. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    poeh nou je laat ons wel in spanning dan maar snap het dat het op je werk niet handig is hoor ahah ik duim voor je hoor!:D

14. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wat spannend allemaal zeg!:D...
    Ik had dus sinds een uur menstruatie krampen.. Met deze krampen duurt mijn menstruatie meestal niet lang meer.. Het is gelukkig net precies opgehouden, maar dat zegt jammer genoeg niets:(... Toch even afwachten nog, zo moeilijk! Hang al de hele tijd rond op deze site hahah:D!!!

15. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    @baby90: He, jij had ook een duizeligheids aanval? Was deze ook heel heftig bij jou? Ik heb al bijna een week een trekkend gevoel in mijn linkeronderbuik, met af en toe steekjes. Mijn eisprong was iets meer dan een week geleden en ik heb zelf het idee dat het ook wel eens raak zou kunnen zijn...Maar die duizeligheids aanval vond ik echt heel eng, ik hoop dat hij niet weer komt. Dit is wel de enige logische verklaring die ik ervoor kan verzinnen...

@Sheena20: He Sheena, wij kunnen vannacht met zijn tweetjes gezellig wat pagina's vol kletsen dan! Ik ken het irritante van niet kunnen testen in je nachtdienst. Ik mag maandag testen, dan ben ik er gelukkig weer uit...Ik vind het wel knap dat je nog kunt wachten met testen ook al ben je over tijd!

16. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    nod lijstje
    21-03: Sjapaz
    23-03: twinny2002
    25-03: Mariahh (als ik uit ga van een cyclus van 28/29 dagen)
    27-03: Kell1988
    28-03: Jipje
    02-03: Linda88 (Ga ik uit van mijn laatste cyclus 30dgn)

j

17. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik dat goed gedaan hierboven?;)

Hoe doen jullie dat pendelen dan?:(

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    @Sjapaz; Idd, ik had ook een duizeligheids aanval.. vond het idd ook erg eng, het kwam zomaar opzetten en had het gevoel dat als ik niet ging liggen dat ik zo om zou vallen. Wat gek dat we dat allebei hebben gehad haha, bij mij is het nog niet terug geweest in iedergeval:D.. Hopen dat het raak is, vind het anders wel erg vreemd niet? Ik lees dat jou NOD de 21ste is.. SPANNEND ZEG! De mijne was zondag/maandag.. Maarja heb express nog geen test in huis gehaald, ik heb deze vandaag besteld dus ze zijn morgen of overmorgen in huis!
    Iedereen succes met het wachten en het testen! Hoop dat iedereen een positieve test in handen heeft een deze weken!!!:D...

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ linda: jha goed gedaan;) pendelen moet je op forum helemaal van onderen kijken daar staan berichten wie er wel niet en niet meer en wel weer pendelen:p misschien kan je hanna een pb sturen die gaf snel antwoord bij mij

20. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet het nog uitvinden allemaal!;)
    Bedankt!

Deel Deze Pagina