@Sam ik ga direct kijken! @lizzy arresteer je vent!! @ iedereen Morgen moet ik volgens mij banner ongi worden, ik hoop echt zo dat die rode rommel uitblijft!!!! ik heb ook geen idee waar ik op moet letten wat betreft zwangerschapskwaaltjes... het lijkt net of mijn lichaam geen zin heeft kwaaltjes af te geven :S:S
Hmm jaa die kwaaltjes... er is toch niet echt een touw aan vast te knopen.. die kunnen elke keer en bij iedereen anders zijn... Ik had rond mn NOD ook echt nergens last van..... Dus ik kan je niet helpen.. sorry
geeft niet hoor! Ik wacht het "rustig" af.... voor zover dit mogelijk is. Ik heb ook gereageerd in dat rokende moeders topic. Nu snap ik helemaal je pissigheid. Hoe aanvallend kunnen sommigen overkomen zeg via een beeldscherm :S
Heb m even gelezen wauw.. mooi verwoord hihi Bereid je maar voor.. want nu komen ze je wel opvreten hoor
hey meiden, sorry hoor was ff druk aan het werk met school moet alles gaan inleveren deze week dus ben hard aan de arbeid pfffff.. nee nog geen ong hier en ook geen gevoel van.. nog steeds wel steekjes bij liezen. ik wacht gewoon af we zien het wel..... houd jullie op de hoogte natuurlijk... en me roze wolk staat in de garage zodat hij weer gemaakt kan worden... anders val ik er denk ik wel vanaf ik hoop dat ik iemand ben die laat hcg aan maakt hahaha of een late innesteling heb gehad..... normaal ben ik niet overtijd dus daar zou ik dan erg van balen... grrr
@sam Bedankt en laat ze maar komen hoor... kan wel tegen een stootje en ben redelijk goed gebekt :x Ben in ieder geval erg benieuwd haha
jeeeeetje wat een discussie zeg over dat roken... nou heb het zo even gelezen allemaal en ik weet wel ik ga me daar niet meer in mengen.. dan krijg ik stress en dat is slecht voor mn gezondheid haha phoehoe... ik ga ff douchen....
Oooow liz ben trouwens wel jaloers op je hoor!! Wil ook zoo graag mn kleine uk weer even zien, een kloppend hartje, bewegingen.. Ooooww heeeerlijk lijkt me dat...!
@ linana Hmmm.. het is wel ineeens heeeeeeel stil daar Waar zou iedereen zijn haha oooww er is weer leven daaro in t topic Nog zoooon dom iets haha
Lizzy.. Wat fijn joh dat je een goede echo hebt gehad..!! Ik ben heel benieuwd naar je foto.. wanneer is je volgende afspraak??
linana ik vind je echt te grappig hahaha Lekker bijdehand.. hou k wel van Moet heeel eerlijk zeggen dat ik mezelf wel een schouderklopje geef ook voor mn laatste reactie
@ sam Ja je reactie was geweldig! Ik wou er ook bijna in meegaan En er is indd weer leven in het topic, maar wat een lui zeg die daar reageren. Niet iedereen, maar de "predikanten" zeg maar...
whahha jaa moest ook echt lachen om de reactie van Strijkkraal Met je lijkt wel een prediker Ging helemaal stuk enne.. je mag er best in meegaan hoor hahaha
Haha ik moet echt zoo om jullie lachen Ik durf niet eens meer te reageren in het topic, dus daarom maar ff hier Geweldig hoe jullie zo lekker sarcastisch ingaan op de reacties. Vind het ook allemaal wel erg kort door de bocht. *is ondertussen heel nieuwsgierig naar de foto van Lizzy*