Hahah jaa sorry hoor hou niet zo van die 'perfecte' mensen Ben jij hier trouwens al niet eerder geweest? of zie ik nu spoken?
haha vergeef me mijn nieuwsgierigheid maar heb ff bij je berichten gekeken en ja dus! haha Jaa liz waar blijft de foto?!
Ja hoor ben hier al eerder geweest Alleen toen nog geen idee wanneer wij voor een kleine konden gaan, dus daarom niet hier meer meegekletst.. Nu weer een beetje terug, ben niet veel hier.. Maar ik hou daar ook niet van hoor! Vind het gewoon grappig
oow meiden.. er schieten me nu toch zo ineens van die prachtige opmerkingen te binnen over het niet letten op suiker eten enzo... Maar ik durf niet whahahha zou ook wel heeeeel hard overkomen denk k
@sheena Nog steeds bezig Maar vind hem wel leuk haha @Yara Kan ik me voorstellen... ik zou helemaal uit mijn plaat gaan als ik zelf zou roken. Ik irriteer me nu al suf, moet je nagaan hoe erg het dan zou zijn... @sam Mevrouw de prediker lult zichzelf trouwens ook klem Ze spreekt zichzelf echt tegen af en toe... geweldig
Jaaaa ik weet het foto komt echt mar vriendje is druk bezig Heb pas met 20 weken pas weer een echo, duurt echt te lang
Whaha heerlijk die discussie! Geweldig om te lezen... sommige mensen.. Lizzy..ik wacht je foto af! Ooohh dan moet je wel lang wachten jaa.. Jammer zeg!
@yara ook al zou je nog wel roken, daar wordt je echt geen slechter mens van hoor Ik rook zelf niet eens, nooit gedaan en ik sta zelfs aan de kant van de rokers haha Wel knap trouwens dat je gestopt bent met roken, ik weet vanuit mijn omgeving dat het echt geen "appeltje eitje" verhaal is!
@sam Ik ben trouwens een muts, mijn god zeg Ik ververs constant de pagina in het "roken" topic... wat ik echter wel vergeet te doen is doorbladeren naar de laatste pagina. Er zijn inmiddels 3 pagina's bij die ik nog niet heb gelezen.... hoe blond kan je zijn?? (ben brunette ook nog....)
Lizzy..jaa dat zou ik ook doen als ik jouw was anders duurt het zoooo lang! Hadden we maar een kijk-buik..dan zaten we vast de hele dag te turen naar ons kleintje Linana.. hahah ik had dat ook zo straks! Ben nog niet helemaal weg-wijs hier volgens mij Kijken jullie trouwens het programma Babyboom op Nederland 1?
Over stellen met een kinderwens en die worden dan gevolgd gedurende hun zwangerschap. Is vanavond op Nederland 1 op half 9. Het zijn allerlei verhalen, ook met hele zielige ertussen. Ook stellen die niet op een natuurlijke manier zwanger kunnen worden etc.. erg interessant!
Linana; Nou ja *schaam*, bij mij ging het wel echt super makkelijk. Ik rookte al 6 jaar. Mijn schoonzusje rookt ook, en is zwanger. Zij wil graag stoppen, onderneemt elke dag wel een poging om te stoppen. Hierdoor rookt ze een stuk minder, maar levert haar wel veel stress op. Toen ik zag hoe moeilijk zij het had om te stoppen, heb ik per direct mn peuken in de prullebak gegooid. Ik moest en zou dat niet doormaken als ik zwanger werd. Dus vandaar. Ik denk dat het voor heel veel mensen echt heel moeilijk is. Ik zelf ben niet verslavingsgevoelig en heb achteraf ook echt het gevoel gehad dat ik alleen maar de knop om hoefde te zetten. Ik besef dat ik hier echt veel geluk mee heb gehad!
oooh klinkt wel interessant ja! Ik ga nog richting sportschool vandaag, dus weet niet of ik dan op tijd terug ben. Anders kijk ik morgen ff of het online terug te vinden is
Dames vraagje... Ik kan via vrienden een babykamertje kopen voor een zacht prijsje (hoe zacht hoor ik nog) tis echt mn droomkamertje.. Nu heb ik altijd gezegd dat ik geen spullen 2e hands ga kopen maar weet nu dathet iig uit een net huishouden komt... Het geld dat ik bespaar kan ik dan uitgeven aan een dure kinderstoel waar ik mn zinnen op heb gezet maar die niet te betalrn is Stoel van bloom misschien kennen jullie hem wel.... Wat vinden jullie?