Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je bent gek als je t niet zou doen! haha

Nee ik snap je dilemma wel hoor, maar ach.. wat maakt het uit..
    Daar kijken mensen echtniet naar hoor of t nieuw of 2e hands is..;)
    En je weet dat het een netjes set is..
    Ik zie t probleem niet zo dus ik zou zeggen doen!:D
    het geld wat je overhoud kan je inderdaad weer uitgeven aan andere dingen en een kindje is duur genoeg..
    Je zou gek zijn als je onnodig 'teveel' geld uit zou geven:p

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jaaa idd en ut staat er niet op he dat het 2e hands is :p

Oh trouwens:

I Proudly present onze beeb Co! :D
    Rechts is het hoofdje :p

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wauw!:D
    Wat leuk liz!:D

Moet alleen altijd heel eerlijk bekennen.. dt ik er nooit zoveel in zie haha.. ik zie het hoofdje dan wel.. maar voor de rest.. sorry ik ben ook maar een leek haha:p

Krijg je nou ook nog een 12 weken echo? nee toch?:(

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Whahaha is ook lastig.. Er steekt ook nog een armpje uit :p Verder ist ook nog vaag haha :p Maar hij zit er en "hij doet het" :p

Nee echt irritant, ik krijg pas weer met 20 weken, vind ut echt veel te lang duren :(

5. maui

maui Lid

11 jun 2011
    23
    0
    0
    Jeetje wat zijn jullie actief!!
    Ik ben blij dat ik eindelijk ff zit, druk daagie gehad!

Maar even to the point!
    Ik denk dat mn cyclus inderdaad toch wat anders gelopen..

Had 2 weken na mn (dacht ik) laatste menstruatie 2 dagen wat licht bloedverlies. Dacht dat dat met de eisprong te maken had..
    Maar nu ik gister zo'n last had van mn buik (ca.3uur), ben ik gaan nadenken.. Het waren de symptomen van een eisprong!! Dus 2 weken terug, die 2 dagen, was toch een menstruatie..
    Nu heb ik donderdag voor het laatst sex gehad, vriend was t hele weekend naar pinkpop.. Dat was dus 5 dagen voor de eisprong.. Zou ik nog een klein kansje hebben denken jullie??
    Na de eisprong heeft het geen zin om ervoor te klussen toch?

Ben wel blij dat ik duidelijkheid heb nu! Voorlopig dus nog even wachten met testen..

6. Linana

Linana Niet meer actief

@ lizzy
    Je zou gek zijn als je het niet doet, waarom geen 2dehands? Het staat er niet op en als het nog mooie spullen zijn... why not?
    Dan kan je het geld wat je bespaart in andere dingen voor je baby stoppen ;)
    En sorry... maar ik zie ook niet zoveel in de echo, maar dat zie ik nooit hoor *schaam*
    Denk dat ik bij mijn eigen echo ooit ook denk van, ""nou...mooi :D" haha Maar ben wel super blij voor je! hopelijk duurt het voor je gevoel niet al te lang voor je weer een echo krijgt.

@yara
    Nou en, maakt niet uit hoe je gestopt bent, je BENT gestopt ;)
    Dat alleen is al voor veel mensen moeilijk. Gewoon de knop omzetten en het doen. Want wat je zegt, verslavingsgevoelig... tis maar net hoe diep die peuken zitten in iemand zn systeem

7. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    hallo dames, ik had vandaag problemen met internet:( wilde heel de middag al komen kijken maar dat lukte dus niet en ben zelf ook geen held met de comp dus een vriendin van me heb ermee geholpen:) maar goed er is erg veel bij geschreven en heb niet alles gelezen :$

mooie echo zag ik:) zie er wel een hoofdje en armpje in hahaha
    ennuh die 2e hands kamer gewoon doen hoor! niks mis mee en je weet dat het van nette mensen komt:) groetjesss

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    meiden liep net op mijn werk opeens te denken aan de mobiel in mijn broekzak....

als die vrouwen die nu zo zitten te zeiken op dat roken he... zouden die ook allemaal netjes hun mobiel in hun tas doen... ik heb de mijne namelijk altijd standaard in mijn broekzak zitten en dit is eigenlijk (ik weet het) ook slecht dusjaa...

wedden dat 9 van de 10 dat ook doen.. zo goed zijn ze dan ook niet bezig

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wauw! meen je die serieus?

Hahaha dat wist ik niet eens hoor:p

Mijn tel zit ook altijd in mn broek.. ehh ben er nog net niet mee getrouwd:)

10. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik dacht dat dat alleen voor mannen slecht was :p

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ lizzy!! wat een super foto :D kvind als ze nog zo klein zijn altijd net van die aliens hahaha :p zo'n groot hoofd en zo'n klein lichaampje, maar wel lief hoor!!

Die 2e hands kamer moet je gewoon doen!! het staat er idd niet op en je bespaart een hoop geld!

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Meiden..

Hoe is het hier? een beetje bekomen van de discussie haha :p

Hier gaat het verder zn gangetje, vandaag geen kramp of iets gehad en dat roze is nu ook weer afgelopen, toch geen ongie denk ik dan.. anders had het wel doorgezet :S:S vaag. vaag, vaag!

Groetjes

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou meiden, mijn roze wolk heb ik even aan het slot gehangen...

gister een positief test in handen maar was lichter dan de eerste testen.. dus ik dacht dat is niet echt de bedoeling... gister middag had ik veeg heel licht bruin slijm en vanochtend is de .....piep uitgebroken.....

heel veel bloed, zoveel heb ik nooit, en het is ook niet rood maar heel donker tegen bruin aan....

baal hier zo van, ben echt ff in een dip en super sago... GVD!!!!!

14. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben nu 20, bijna 21, en mijn vriend is bijna 24.
    We zijn al bijna 4 jaar samen en mijn vriend heeft vast werk en ik heb ook elke maand een vast inkomen, maar ben nog niet helemaal klaar met mijn opleiding.

We wonen nu al 1,5 jaar samen en ons gevoel zegt dat we graag voor een kindje willen gaan.
    Maar ik ben bang van de reacties uit mijn omgeving. Ze gaan vast denken dat het een ongelukje is enz. enz..
    Ons gevoel zegt we gaan ervoor maar ons verstand zegt we kunnen beter even wachten.
    Ik heb vroeger altijd graag met poppen gespeeld en heb baby's altijd al leuk gevonden. op mijn 18e wou ik zelfs al graag moeder worden.
    Ik heb ook een beroep met kinderen en dit maakt het er niet echt makkelijker op.
    Ik besef maar al te goed waar ik aan wil beginnen.
    Wat vinden jullie van onze situatie? zouden jullie er voor gaan ookal vind de buitenwereld ons nog te jong?
    en zijn er nog meer meiden/vrouwen die in deze situatie zitten?

Alvast bedankt voor de reacties..

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sheena.. Meid dat meen je niet :(:( Had het zo gehoopt!!
    Het is nog nooit zo heftig geweest? Misschien ben je dan wel zwanger geweest :(:( Hou het wel even in de gaten hoor. Heb je iets van krampen gehad o.i.d.?
    Aargg echt balen meiss :(

Babywens20.. misschien een beetje dubbel na het berichtje van Sheena..maar ik wilde toch even graag op je reageren!
    Meis, als het voor jouw goed voelt en voor je vriend ook.. dan zal ik zeggen: ga ervoor. In het begin waren wij ook erg bang voor de reacties van anderen maar het gaat om jullie geluk, jullie droom. Wij hebben eigenlijk helemaal geen rare reacties gehad, mensen waren juist erg blij! Je situatie is erg stabiel, als je er maar goed over hebt gepraat met je partner.. Als je het aan mensen vraagt dan doe je heel veel dingen niet goed, maar het gaat om jullie en niet om de rest. Mensen moeten je accepteren zoals je bent en zoals jij je leven wilt leiden en de mensen die dit niet willen accepteren, daar weet je dan meteen van hoe ze zijn.

Groetjes

16. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    helemaal niets, normaal altijd heel erg kramp voor ik ongesteld wordt en nu helemaal niet... het begon gewoon te bloeden snik snik

ga morgen ochtend de dokter bellen...

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm..vreemd jaa!
    Als ik jouw was zou ik dat toch ook doen voor de zekerheid..
    Succes meis..

18. Linana

Linana Niet meer actief

@Sheena
    Wat vaag.... toch maar ff de huisarts bellen indd, kijken wat die zegt :S

@babywens
    Als het goed voelt, waarom niet? Je zegt zelf dat de situatie stabiel is. Er zijn genoeg meiden die kinderen hebben gekregen in veel mindere omstandigheden....
    Denk dat je je kindje zo echt wel iets te bieden hebt.
    Dus: Doen! :D
    En welkom trouwens :D

19. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    noujaaaa ik was ons topic gewoon kwijt.....
    overal zoeken nu heb ik ons weer hier gevonden gelukkig....

ik schrok ervan... wat is dat nou hahah

20. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    sheena jeeetje wat balen:(

babywens welkom:)

hier: nog steeds af en toe een beetje ongi dus niet niet aan de klus

Deel Deze Pagina