Echt wat klote sheena! Had er zoooo op gehoopt voor je... Njaa je wil t vast niet horen.. maar ik denk dat het een vroege miskraam is.... Of.. misschien zit t er nog wel.. daar kom je alleen maar achter via een echo.. dus idd ff bellen! Welkom babywens! Maar twinny! je heb al over 2 dagen je ovulatie?!!
nou hoop t voor je van niet haha 33 is wel erg lang! Maar je gaat morgen ofzo toch zeker wel klussen? Dalijk mis je je ei nog!(sorry wil je niet laten stressen ofzo) Njaa.. ik persoonlijk.. heb er niet zoveel op tegen als t alleen maar bruinig slijm is
ga denk ik vnaaf toch klussen het is wel rood maar een heel klein beetje en een heel klein beetje bruinig dus het valt opzich wel mee heb ook geen erge krampen alleen een beetje het gevoel alsof mn ongi nog moet beginnen onderin mn buik dus ga cker vnaaf of morgen aan de klus hoop ook niet dat het ineens weer 33 is hoor liever gewoon 21 ofzo
Zoo..ik was ons forum ook kwijt :O:O haha ik zoeken.. nou ik heb jullie weer gevonden Twinny.. ik hoop het niet voor je dat je een cyclus krijgt van 33 dagen, dat is wel lang jaa :O En ik zou ook gaan klussen want zometeen mis je je ei en dan is het een verspeelde kans!!
He verdorie sheena echt balen, zou ook gwoon de dokter ff bellen.. Zou best wel es een vmk kunnen zijn Meiden ik was jullie ook kwijt! Was al helemaal chagie aan het worden dat ik jullie niet kon vinden.. Ik denk die hebben me verbannen @ babywens als het goed voelt waarom niet. Je moet het samen doen en als je er samen achter staat e een stabiele basis hebt zie ik geen probleem!
Jaaa lees het nu ook We zijn een gezellig kippenhok geworden en zwanger worden is bedoeld voor korte vragen naja best leuk zon kippenhok Dit kippetje gaat op stok.. Ben echt moe.. Slaap lekker alvast en een dikke knuf sheena!
Nou dames! Ik ga de laatste restjes van mij spullen pakken! En heeeel misschien nog even een kort tukkie doen en dan VL ophalen van zn werk.... Misschien dat ik nog wel even stiekem kom spieken hoor vandaag en misschien nog wel even reageer... Maar toch wou ik alvast even doei zeggen! Sheen succes bij de dokter.. en helaas lees ik t pas als k terug ben @ Zwangere dames! Niet te druk maken, geen zorgen en succes! @ de rest.. veel klusplezier!! hihi' Ik vertrek morgenochtend om half 7 dus vanaf dan ben ik er 2 weekjes niet meer.... 1/2 juli ben ik weer van de partij en zal ik heeeeeeeeeel veeel moeten bijlezen En hoop natuurlijk weer op zwangere dames erbij! Misschien als ik daar ergens mogelijkheid heb tot internet kan ik wel even spieken af en toe Nou tot over 2 weekjes dames!
@ sam, veel plezier op vakantie geniet ervan!! (maar dat zal wel lukken!!) @ sheena, pff jeetje meid wat balen!! ik zou nog eens een testje doen voordat je naar de dokter gaat!! ik heb gehoord dat een miskraam altijd met menstruatiekrampen is, heb dat zelf 2 maanden geleden ook gehad en toen had ik kramp... laat het maar goed onderzoeken door de dokter hoor!! *knuffel* @ babywens, welkom!
o was het topic ook kwijt.. was al bijna bereid om een nieuw topic te openen met help ik ben me cluppie kwijt hahaha
Sam.. Veel plezier op vakantie, ook al kan je het niet meer lezen haha Geniet ervan! Wat waren we allemaal wanhopig zeg zonder ons topic haha
hey Iedereen.. We zijn aan het proberen voor ons 1e kindje.. en ik ben best wel moe en prikkelbaar en me borsten doen ook pijn... en de laatste paar dagen heb ik echt (vooral 'savonds) van die krampen in mn tenen.. ik had dit vroeger nooit. Ik ben wel gewoon ongesteld geworden maar dit was veel korter en minder als normaal.. Ik heb 2x getest maar allebei negatief. Ga nog een paar dagen wachten en dan nog een keer testen en als het dan weer negatief is zal het wel iets anders zijn. Hebben jullie ook last van kramp in jullie tenen tijdens je zwangerschap?
sam veel plezier op vakantie als jij terug bent moeten er zoveel mogelijk roze zijn! babywens kan het geen innesteling zijn ipv een menstuatie???
hai hai!! nou vandaag heeeeeel het huis schoongemaakt,, pff dat was me een werk zeg!! t leek net of er varkens in woonde,, hihi btj teveel moeten werken hier echt enorme menstruatiekrampen.. dus heb me eisprong vandaag of morgen! Wat ik me trouwens eens afvroeg, er word altijd gezegd klus om de dag, want dan is het zaad van goede kwaliteit maaarrr.. heel veel vrouwen klussen tijdens de eisprong iedere dag, dan is dat toch ook niet goed of ben ik nou blond??? aangezien ik nu in me vruchtbare periode zit lijkt het me handig om dat te weten @ babywens,, tis ff afwachten meid... ik heb iedere maand klachten krampjes weet ik veel wat, vorige maand veel minder, maar ook weer ongi geworden! hoe lang ben je van de pil af?? Ik zou er persoonlijk gewoon vanuit gaan dat je niet zwanger bent, want het is echt uitzonderlijk als je zwanger bent en ongi blijft. (kan wel, maar meestal niet hoor) en mocht je wel zwanger zijn is dat alleen maar mooi meegenomen als je volgende maand test, dan ben je al langer dan verwacht