@ lizzy gefeliciteerd!! Ja weet dat het nog te vroeg is,, maar heb onregelmatige cyclussen en ook gewoon echt (niet overdreven) super veel pijn tijdens mijn eisprong zo'n 2 tot 3 dagen.. dag van de eisprong zelf is het ergst,, maarja het vrijen is er daardoor niet echt zo leuk op geworden!! heb het ook echt iedere maand, dus ga daarvoor ook.. Maar dames, vind het wel vervelend maar ik ga ff stoppen op dit forum, wil me er gewoon echt niet mee bezig houden en automatisch ben ik er mee bezig als ik hier aan het kleppen ben als ik zwanger ben kom ik weer terug!! haha.. hoop voor iedereen die nog niet zwanger is dat ze snel zwanger zullen zijn en voor de meiden die zwanger zijn een goeie zwangerschap gewenst !! Groetjes en hopelijk tot snel!!
Jammer jipje maar snap heel goed wat je bedoeld! Hopelijk tot snel! Ben al zo vaak bij mn lieve nichtje geweest, zo klein is ze Ga vanmiddag weer ff
Hallo meiden, ik ben nieuw hier op de site en ben nog een beetje aan het zoeken waar ik op kan reageren, zelf ben ik nu 24 en wij hebben een kinderwens, ben sinds november 2010 gestopt met de pil ik reageerde hier erg heftig op, leek wel of ik al zwanger was maar het bleek ontpillen te zijn.... na een aantal negatieve tests en een onregelmatige cyclus van 35 tot wel 60 dagen!! teste ik afgelopen zondag positief met clear blue er stond 1-2 weken wat waren we blij en dat op vaderdag!!...helaas maandag flinke bloeding ( ongesteld geworden) op dag 39. vanochtend nog maar even een test gedaan met kruidvat en deze was negatief, dus ga er maar vanuit dat het niet goed genesteld is. op na de volgende ronde...!!...
hey meiden.... sorry sorry sorry ben ff niet geweest was zoo druk met mijn afstuderen bezig pfff..... nou vanochtend naar de huisarts geweest ivm die positieve teste en daarna zo veel bloed, ze dacht ook aan een miskraam helaas..ik moet 4 juli naar de gynaecoloog toe voor onderzoek.... ik heb een beetje gejokt tegen de huisarts haha.. we zitten nu in maand 8 maar heb gezegd dat we 1 jaar bezig zijn dus gaan ze mn vriend ook meteen even onderzoeken... dacht ja dan weten we dat in ieder geval ook weer of alles goed is of niet.. ja toch! ik baaaaaaaalllll echt enorm ben zo boos..... belt mijn vriendin gister op met de mededeling weet je dat de bruidszaak waar je je jurk hebt gekocht failliet is... ik kijken ja hoor sluiten ze morgen hun deuren.. dus ik vanochtend met mijn vader naar die zaak om mijn jurk en sluier daar weg te halen aangezien ze morgen sluiten.. is er gister iemand geweest die ook haar jurk op ging halen maar die heeft het personeel met een pistool bedreigd en nog een anatal andere bruiden die agressie toonden waardoor ze vandaag dus niet meer open zijn.... het telefoon nummer is niet meer bereikbaar, dus nu de rechtsbijstand ingeschakeld en een speciaal garantie fonds is ingesteld in de hoop dat ik mijn jurk nog krijg. hij hangt daar in het atelier want ik had hem al gepast etc hij hing daar nog om te vermaken en morgen is de executieverkoop al van de belasting dienst... ik heb het niet meer, ben boos, verdrietig en enorm gestressed whhaaaaaaaaa
Wat vreselijk sheena Gebeurd er zoiets en dan zijn er ook nog van die mensen die ervoor zorgen dat ze vandaag niet eens meer open gaan :x Hoop echt voor je dat je hem nog kunt krijgen meid ga voor je duimen!
jeetje sheena wat een gedoe hoop dat je de jurk die je had uitgezocht nog kan krijgen! in ieder geval succes!
Zo dat is wel flink balen sheena! Ik ben weer even op het forum omdat er nieuws is haha. Nouja eerder een vraag. Ik ondek net dat ik bruine afscheiding heb..en dat heb ik nooit voor me ongi maar altijd aan het eind..! Hoeveel weken ben je officieel zwanger als je eisprong 6 juni was? Hoop zo dat dit niet me ongi betekend maar wat anders!
Sheena; Pff balen meid, ik hoop dat je je jurk nog terugkrijgt! Riga; Ik hoop het ook niet voor je.. Je zit nu wel ongeveer 14 DPO (als je rond 7-8 juni je ei had, na positieve test), misschien maar eens een testje ertegenaan gooien?
Ze tellen altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, maar omdat die bij jou al een tijd geleden is, is het denk ik ongeveer 4 weken (14 dagen na je ei en 14 dagen ervoor tellen) Dan zit je op 4 weken en 2 dagen..
Word wakker en niet ongesteld, Alleen als ik naar de wc ga en bijv ga plassen (raar om te vertellen maar het is zo ). Ik ben zo de kluts kwijt,snap niets van dat lichaam!
hallo dames ik ben niet zo erg veel online de laatste tijd, heb het erg druk. ben bezig om een winkeltje te openen in de buurt ik lees wel veel mee maar reageer vrij weinig ahaha vandaag ook een drukke dag tot 2 uur gewerkt en moet douchen omkleden en 5 uur weer weg en dan ben ik pas weer laat thuis groetjess
Hey dames wat is het rustig hier johh! Sheena hoe is het met je jurk afgelopen? Hoop op goed nieuws voor je! Twin wat cool een winkeltje! Snap dat je het dan druk hebt! Mag ik vragen wat voor winkeltje?? Riga het kan weer twee kanten op.. De enige manier om erachter te komen is testen!! Hier alles rustig.. Ben alleen echt zo moe constant... Als ik net uit mn bed kom kan ik alweer slapen en 's avonds lig ik al op de bank te pitten Hoop dat dat gauw minder word want word er btje depri van haha
@ lizzy een winkeltje met chique kinder kleding en wat aparte dingen, voor bijvoorbeeld een feestje of bruidloft is nog in ontwikkeling hoor haha en ga ook wat accessoires erbij doen ben trouwens nog steeds ongi word er egt zzoooo shago van:S
riga01 ik zal even testen als ik jouw was, vorige keer toen ik dat had was ik wel zwanger helaas dat het daarna afgebroken werd!! ochtend urine en clear blue aantal weken werkt goed! succes!!
ik had gebeld met mitex dat is een soort garantie fonds, zij gingen kijken of ze de jurken weg konden halen uit het atelier voordat de belastingdienst alles in beslag zou nemen. later belde ik weer en toen vertelde ze dat ze de jurken hadden opgehaald en naar een veilige plek hadden gebracht ze konden alleen niet zeggen of mijn jurk daarbij zat. ze vertelde wel mocht hij er niet bij zitten dan is er geen kans meer om mijn jurk terug te krijgen. dan is hij of al in belasg genomen of terug naar de leverancier gestuurd. nu werd ik eindelijk gister middag gebeld met goed nieuws... ze hadden mijn jurk gevonden tussen de jurken die ze hadden kunnen meenemen. ik zou hem dan vanochtend om mogen komen halen, ze zei alleen wel dat mijn asecoires zoals de hoepel en sluier er waarschijnlijk niet bij zaten omdat dit bij meer jurken was. vanochtend zijn mijn ouders de jurk gaan halen omdat ik moest werken.. en wat blijkt zowel mijn hoepel als sluier zaten er gewoon bij.. ik moet hem alleen nog wel alsnog in laten nemen maar dat is gelukkig alles.. ik heb mijn jurk gewoon weer terug, heb echt zoveel geluk gehad pfffff ben echt super blij kan ik weer rustig naar de bruiloft toe leven haha