Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    sheena wat fijn dat je de jurk compleet terug heb:D s6 bij de gyn

2. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Sheena echt geluk van je jurk zeg! :D

Hier maar een dag ongesteld geweest en nu alleen oud bloed ( tegen zwart aan) snap er niets van hoor! Normaal ben ik toch een dag of 6 minimaal ongesteld en pas daarna een dagje oud bloed..

Jullie enig idee?

3. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    riga geen idee:( rare cyclussen af en toe ook! ik heb dat ook indd tegen het zwart aan?! in ieder geval heeel donker

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames!

Sheena wat een geluk van je jurk! Ben echt heel erg blij voor je! Kun je weer met een lekker gevoel naar de grote dag toeleven:D

Riga I don't know.. Misschien is je lijf een btje in de war? Heb je al een testje gewaagd?
    Ik herken dat donkere ook wel maar dat was meestal aan het begin van mn menstruatie:p

Hier helemaal happy, vandaag de babykamer opgehaald :p Lekker snel zullen jullie denken :p Is ook wel waar maar die mensen hadden al een nieuw kamertje voor hun zoontje gekocht wat ze natuurlijk snel neer wilde zetten dus konden hem vandaag al halen..

Vriendlief wou hem al meteen in elkaar zetten, hij zei anders staat de hele kamer vol met planken, kunnen we het beter meteen in elkaar zetten dus zo gezegd zo gedaan :D Wel snel maar ben dr wel heel blij mee :D

Nou lady's ik ga mn bedje weer opzoeken.. :)

5. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik wilde vandaag testje doen maar durfde niet! Wat erg eigenlijk. M'n "ongi" is al voorbij (duurt normaal ook 7 dagen en nu 4/5). Ik ga het morgen toch maar doen. Dan maar weer een teleurstelling maar dan is het wel weer duidelijk.

Hoe is het met jullie dames?

6. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    @lizzy: leuk toch nu al een kamertje! Ik denk dat ie bij me een week na een positieve test zou staan :$

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hallo dames..
    Jaja.. ik ben weer terug van weg geweest..
    Jeetje, wat was het even een rot maand zeg!!
    Had een baan.. wat ik jullie had verteld.. maar die beviel me helemaal niet!! Na ongeveer 6 dagen gewerkt te hebben moesten mijn amandelen eruit.. AUW! Dat was afgelopen vrijdag! En heb nog steeds hele erge pijn!! Al is er wel iets vreemds... namelijk een dag na de operatie had ik verschrikkelijk erge buikpijn... beschreef hetmeer als spierpijn in de gehele buik.. dus bij aanspannen.. ik d8 naja zou wel door de operatie tafel komen! maar heb het nu al 5 dagen.. dus hopelijk toch een beebje!? wel ook weer goed nieuws.. want met heel veel pijn heb ik gister een sollicitatie gedaan.. en ben ik aangenomen!! Jippieee!!

hoe gaat het hier met iedereen?? Word niet veel meer geklets he zie ik! Jammer hoor!:(

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @riga tis ook wel heel leuk :D wordt het allemaal nog echter :p

@mich wat balen dat je baan tegenviel:( maar wel fijn dat je aangenomen bent!!
    Hoop voor je dat de spierpijn een beebje betekend! Ga voor je duimen!

Ga nu mn bed in want voel me een btje depri.. Heb weer wat bruinverlies en word daar iedere keer zo ontzettend onzeker van :(

9. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hoi meiden,

I'm back hahaha.. nee ben nog niet zwanger, maar dacht komt toch af en toe is wat kletsen :D
    Heb al wel getest, maaar nog negatief iedere x, vanmorgen dacht ik wel wat te zien, maar dat was zo enorm vaag heb iedere lamp in de kamer gebruikt voor me test haha :p

Heb wat ongikrampjes, zondag en maandag heel erg en nu heel af en toe maar.. verder zijn me borsten wat gevoelig niet pijnlijk en ben wel wat misselijk, maar niet heel erg, als ik dan even slik (of ff een boertje laat :)) dan ist weer even weg..

ben benieuwd!! mich hoop voor je op een beebje !! :D

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Tis hier trouwens niet zo druk he.. moest maar 3 pagina's bij lezen,, ben gisteren naar de osteopaat geweest, helaas minder goed nieuws :S Maar ze kan het wel weer helemaal goed krijgen, dus dat is dan wel weer positief.

Mijn hypofyse (die voor de eisprong zorgt) staat onder erg veel spanning, waardoor deze dus niet goed werkt, krijg dus daardoor onregelmatige cyclussen.
    Mijn baarmoeder stond ook onder erg veel spanning waardoor mijn eileiders uitgerekt en vernauwd waren.. mijn eitje kan dus niet tot nauwelijks in de baarmoeder komen, laat staan goed bevrucht worden!

Ze gaat dit dus allemaal behandelen,, hoop dat het snel goed is! Ze zei dat dit waarschijnlijk de voornaamste reden is dat ik nog niet zwanger ben omdat ik zo gericht aan de klus ben geweest in de periode dat ik zwanger wilde worden!

Pff ik dacht ben jong dit lukt zo... niet dus! Heb ook altijd pech :p

11. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    @jipje:

Klote joh! Maar aan de andere kant stel dat ze dit snel op kan lossen dan ben je misschien wel zo zwanger en dat is jou gegunt hoor! Ik dacht ook oh ik ben jong die kleine is er zo! Maar 1,5 jaar later nog steeds geen beebje :( vind het zo ontzettend oneerlijk! Ben er laatste tijd ook zo emotioneel door. Zelfs als ik babyboom aan het kijken ben en ik zie dat er weer een stel zwanger is barst ik in tranen uit. Dalijk kan ik geen kinderen krijgen..alleen de gedachte maakt me helemaal gek! Pff dat is er even uit..als ik een positieve test in handen heb dan valt er zoveel "stress" van me schouders!

12. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    mich wat balen dat je nieuwe job tegenvalt:( en hopelijk is die spierpijn wat beter nieuws:)
    jipje: indd niet erg druk hier;) hoop dat je osteopaat het snel verhelpt en je snel zwanger bent:D
    lizzy: wat vervelend dat je bruinverlies heb en zo onzeker word:( maar bruin is niet erg toch?
    riga: pff 1,5 jaar is wel lang:(

hier: al bijna 3 weken ongi ofzoiets ben de tel kwijt ondertussen:p

13. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ben je niet gewoon zwanger Twinny?? Zou anders toch even naar de dokter gaan hoor, zo lang is niet normaal!! ook als je zoveel bloed verliest kan je ook ijzertekort hebben,, Ik heb ook een x een erg lange menstruatie gehad en toen moest dat getest worden. Zou voor de zekerheid ff testje doen en ff naar de dokter ;)

14. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ jipje hmm tsjha het is ook niet erg veel maar meer met vlagen miss toch is een testje doen, wel met het idee dat het niks is;) denk ook dat het niks is hoor en anders indd is naar de dokter haha:p

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames hier een berichtje vanuit het ziekenhuis...
    Vann8 wakker geworden van een nat gevoel en op de wc brak de hel los.. Ontzettend veel bloed met stolsels.. Paniek natuurlijk..
    Moest meteen naar het ziekenhuis komen.. Daar vonden ze het ook wel veel bloed..allerlei onderzoeken waaronder een echo waar een bewegend beebje op te zien was! Dat was het laatst wat ik had verwacht. Baarmoeder is dicht en dat is goed maar doordat ik zoveel verloren ben moet ik blijven.
    Kan 2 kanten op dus.. Erg spannend.. Kan ook echt niet slapen..

Toch maar een poging wagen..

Morgen kom ik wel weer ff een update geven :)

16. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Hey lieve meiden!!

@ Riga, en meis? Al getest??
    @ Jipje, heel veel succes meis, hoop dat het jou en riga ook snel gegund is!!! Blijf voor jullie duimen meiden!

@ Lizzy, wat een eng verhaal bij jou! Getver, hoop dat je vannacht alsnog een beetje hebt kunnen slapen! Hoe lang moet je blijven voordat ze zeker weten dat het allemaal goed zit?? Oh meissie ik duim voor je!!!

Liefs!!!

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hoi meiden ik ben weer terug!!!

was steeds afwezig doordat ik druk aan het afstuderen was... ik heb goed nieuws. afgelopen maandag mijn eindgesprek gehad en ik ben GESLAAGD!!!! kan nu dus weer lekker op het forum komen kletsen hahah...

Liz wat lees ik nu, je moet me niet meer zo laten schrikken hoor... pfff.... alles komt goed hoor, ik duim voor je dat het snel voorbij is.

vandaag positieve test gehad hier (ov test dan) we waren al aan de klus maar vandaag gaan we daar nog ff gebruik van maken haha. maandag moet ik naar de gynaecoloog en dat geeft me wel enigzins rust.. heel raar eigenlijk maarja

mijn dokter dacht overigens ook dat het afgelopen maand een vmk was helaas. dus vandaar dat ik blij ben dat ik naar het zh mag.

18. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    mijn pendels zijn goed voor deze maand:p moeten we dan maar even waar gaan maken toch haha

19. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2519 Babywens20, 30 jun 2011
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
    hey iedereen.. worden jullie ook zo onzeker door babyboom??

iedere keer als ik zie dat het bij zoveel mensen zoveel moeite kost zet me dit toch wel aan het denken.. wat als het bij ons ook zo'n moeilijk traject zal worden.. wordt er helemaal nerveus van..

We zijn er niet echt elke dag bewust mee bezig maar ik ben wel al een paar maanden van de pil af en ik houd de sympthonen in de gaten. tot nu toe nog niks.. maarja kan nog komen..

20. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi hoi,,

Hier weer ongesteld het is nog niet doorgebroken maar dat gaat het morgen doen.. Helaas, baal enorm maar had het na het nieuws van de osteopaat ook niet echt verwacht, ik ga morgen een afspraak bij de ha vragen voor een doorverwijzing naar de gyneacoloog voor onderzoekjes...

Pfff wat een stom gedoe zeg dat zwanger worden, ben er eigenlijk best wel behoorlijk klaar mee!! :S

@ lizzy... Jeetje, je zal je wel kapot hebben geschrokken!! Maar alles komt goed hoor!! Weet het zeker, je hebt een mooie plakbeeb!

Deel Deze Pagina