Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames!
    Ben sinds gister 4 uur weer thuis.. Om half 1 nog een echo gehad, alles was nog in orde.. Bloedverlies is zo goed als weg. De gyn snapt het ook niet, ze noemt het maf :p Niet echt een medische term maar goed, ze weten dus niet waarom ik zo bloedde...
    Dinsdag weer terug voor controle.. Vind het allemaal best spannend, ga me iig rustig houden dus duik mn bed weer in...
    x

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    lizzy wat een verhaal blij dat je terug bent met goed nieuws:) de controle afspraak is vast ook goed:)

jipje je ongi al doorgezet:(?

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey dames!!

@sheen gefeliciteerd las dat je geslaagd bent! Heb je weer meer tijd om hier te komen spammen :D
    @jipje balen van het nieuws van de osteopaat maar ze kan dr iig iets aan doen, misschien ben je dan in no time zwanger!

Heb niet alles helemaal goed gevolgd dames sorry :p Thanks voor jullie oppeppers! Doet me goed :D

Ga nu weer lekker mn bedje in :) Truste!

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Lizzy, inderdaad net als twinny blij dat je toch goed nieuws hebt en het beebje nog lekker bewegelijk is!!
    mijn spierpijn is inmiddels onder naar mijn buik gegaan! gewoon als ik erop duw zeg maar.. heel erg gevoelig.. ook bij sommige bewegingen! dus ben benieuwd! denk er niet meer zo positief over... ik geef alles de operatie de schuld haha.. was weliswaar voor de keel amandelen maar goed!!

volgend weekend als het goed is nachtje met vriendlief naar een hotel en de dag erna naar burgers zoo.. gepland voor z'n verjaardag! weet hij nog niks van! dus ben benieuwd hihi.. heb het via hotelkamerveiling.nl gedaan dus kan morgen pas boeken voor vrijdag!! dus nog even spannend hihi...

ik heb ook een doorverwijzing gekregen naar de gyn! voor de lange menstruaties.. heb alleen nog niet gebeld.. schandalig! moet ik dus maandag doen! ben benieuwd hoe mijn cyclus deze maand zal zijn! 7 juli zit ik op dag 28... hebben niet geklust... gericht dan... we wilden het eerst toch veilig doen.. maar ook daar is niks van gekomen.. moet zeggen dat we deze maand wel echt GOEIE liefdevolle seks hebben gehad.. normaal stond er bij mij zo'n druk van nu seksen nu seksen! (terwijl het moeilijk te bepalen was met een lange cyclus haha maar goed)
    Nu hebben we echt seks gehad met kei erge verlangen naar elkaar... omdat we vorige maand nog ruzie hadden was het deze maand toch anders!!
    Nou hopelijk heeft ie dan nu wel raak geschoten! HAHA

in de tussentijd ben ik tante geworden! ben heel trots! zo'n klein ding in je armen wat heerlijk zeg!! maar de verlangens?? nog groter! maar goed.. moeder natuur stuurt het... totdat ik bij de gyn ben geweest... hoop dat alles goed is!

slaaplekker dametjes!

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ twinny ja mijn ongi is vandaag doorgebroken.. pff en heb pijn niet te doen!, dus mijn ibuprofens liggen weer klaar ;)
    jij trouwens al een testje gedaan??

@ lizzy.. pff gelukkig is alles in orde!! was toch wel geschrokken!! hou je toch nog maar ff rustig he!! :)

6. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ jipje oh die buikpijn he:( zo vervelend

nog geen testje gedaan :p heb niks in huis en ook geen tijd (en zin) om naar de stad te gaan misschien maandag ofzo;)

7. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Wat eem dubbel nieuws hier zeg! Bij de een goed en de ander weer negatief. :eek:

Ik kom weer lekker negatief nieuws brengen hihi. Nee hoor dames maar ik voel niet echt top. Me ventje is weg voor z'n werk naar het buitenland maar trek dat zo slecht. Voel me huilerig en down. Heb gewoon nergens zin in en tel de dagen af tot hij er weer is. :(

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    riga pfff lijkt me indd moeilijk mijn oom vaart en die is soms ook 6 weken weg en me tante telt ook de dagen hoor! hoelang nog?

9. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Ik zie hem zaterdag weer. Nog een weekje klinkt niet zo lang maar ik trek het zo slecht. En alleen slapen vind ik helemaal niets..slaap dan altijd heel slecht :( Het is echt me maatje en die heb ik het liefst zo vaak mogelijk bij me..

6 weken is helemaal een drama:$

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hallo dames!

Ik ben er weer!:D

Hoe is het met jullie allemaal?
    Heb wel een klein beetje bijgelezen maar nog niet heel veel:)

Nog meer roze erbij?!:D

11. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    riga oh hopelijk gaat de week een beetje snel voor je;)
    voor hoelang gaat hij altijd weg dan? en wat doet ie voor werk?

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd sheena!!:D:D

13. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    hij zit in de voetbalbranche zegmaar ;) Dus ligt er heel erg aan hoelang en vaak die weg is..en hoever het reizen is natuurlijk.

14. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ riga .. pff lijkt me ook moeilijk! ik slaap op vrijdag altijd alleen, kan dan ook niet goed slapen.. constant te draaien enzo! nog een weekje! :)

@ sam.. nee geen roze erbij, bij niemand trouwens, waarschijnlijk heeft sheena een vmk gehad ..

15. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ sam, hoe is het met jou trouwens?? alweer een echo gehad of niet?

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooow wat klote sheen!:(

@jipje jaa ik heb vanmiddag om half 4 een echo :D

17. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    oee spannend!!! :D ben benieuwd!

18. Jael

Jael Lid

12 mrt 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb hier een tijdje geleden kort meegeschreven. Kreeg het daarna heel druk met afstuderen en aankoop van ons eerste huisje. Maar wil jullie toch even vertellen dat ik in de eerste ronde zwanger ben geraakt! :D

Ik hoop dat er inmiddels al veel aanstaande mama's zwanger zijn en bij wie het niet gelukt is: heel veel succes, ik hoop dat het snel raak is voor jullie.

19. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hey meiden.

nou ben vandaag naar de gynaecoloog geweest in het zh, we hebben daar ons verhaal kunnen doen. toen zei ze opeens van jullie nog wel erg jong he 21 en 23... dus ik dacht nee he ze gaat toch niet zeggen van blijf het nog even proberen.

maar dat deed ze gelukkig niet, ze was heel serieus met ons bezig. ze zei ook ''zeker omdat jullie nog jong zijn en je altijd je menstruatie en eisprong op tijd hebt. ze heeft nu een traject uitgezet om onderzoeken te doen, zo had ik vandaag ook meteen een inwendige echo hier kon ze ook zien dat ik mij eisprong netjes op tijd weer had gehad en hebben ze een uitstrijkje gedaan.. dit had ik nog nooit hoeven doen maar vond het ook niet echt prettig zeg maar...

volgende week woensdag moet mn ventje zijn zaad inleveren en dan moet ik volgende week vrijdag bloed prikken op heel veel dingen.... zelf op hiv, chlamydia etc:( zijn standaard testen. Nouja oke dan maar... omdat ik de 15 eigenlijk ook een thuistest had kunnen doen prikken ze meteen op zwangerschap wie weet is het deze maand wel raak...

de 25 ste terug naar de gynaecoloog voor de uitslagen. ik hoop dat ze alleen maar goed nieuws hebben want 2 dagen later gaan we trouwen haha zou wel *piep* zijn als we dan slecht nieuws krijgen maarja we zien het wel en dan kijken wat we verder moeten doen. ze wil ook nog naar mijn eileiders kijken om te zien of ze goed open staan etc maar dat komt allemaal later..

het blijft dus nog even spannend voor ons, merk wel dat ik best zenuwachtig ben nu ze alles gaan onderzoeken... je weet nooit wat de uitslag zal zijn. maar ben ook wel blij dat ze deze onderzoekjes gaan doen omdat je dan wel meer zekerheid hebt.

hou jullie natuurlijk op de hoogte aangezien niemand uit onze omgeving dit weet...

@ sam, hoe was je echo?

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeeetje sheena wat een verhaal!

Hoop maar dat het inderdaad positief nieuws is zo... voor je gaat trouwen!
    Soieso natuurlijk moet het goed nieuws zijn!

Wel beter dat ze alles onderzoeken inderdaad omdat je dan zekerheid heb en je weet waar je aan toe ben!
    Ik hoop dat alles gewoon goed is!:D

de echo vandaag was goed:D
    Ze kon alleen het hartje niet vinden en vriendlief stond al zo te kijken van wtf:(

Maar toen ging ze een echo maken en zagen we onze beeb vrolijk trappen enzo en een mooi hartje kloppen weer!:D

Heb nog een foto ervan!

Deel Deze Pagina