Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooeew spannend! Succes jipje!!:D

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jipje succes:D

3. bcloud

bcloud Niet meer actief

Hoi Hoi

Ik ben 23 dus volgens mij val ik nog onder de noemer jong:p..
    Ik ben in december getrouwd en we zij al een hele tijd bezig om zwanger te raken. In 2008 ben ik gestopt met de prikpil en heb ein-de-lijk sinds 4 maand weer een normale cyclus. Alles is nagekeken ook mn hormonen met een bloedonderzoek, en we kunnen er voor gaan..

Mijn man heeft al een dochter uit een eerdere relatie waar we nu voor aan het vechten zijn met een rechtzaak... Dus het is eigenlijk een soort van ons 2e kindje..

Ik hoop hier gezellig te kunnen kletsen met jonge meiden die ook moeder willen worden en mss ook wat ervaring hebben met zwanger worden na de prikpil. Momenteel ben ik op advies van de gyn met temperaturen begonnen... Moet zeggen dat mn kaartje er nu gemoedelijk uitziet :) 12e is mn nod!

Succes met zwanger worden allemaal!:D

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Welkom moontje!:D

Oeew heb niet zo heeeel veel verstand van tempen hihi maar zover ik t snap enzo vind ik het ook best bemoedigend uitzien...:D

En nu wil ik niet gelijk je een rot gevoel geven... maar zelfs op de dag dt je ongi word kan ie pas ineens zakken he....

Of ben je al langer aan t tempen?:p

5. bcloud

bcloud Niet meer actief

@ sam20: ja ben al langer aan t tempen en idd op de dag zelf kan het dalen.. Maar vorige maand had ik niet die zakker na mn eisprong en dat kan wel een innestelingsdip zijn..
    Ik houdt ondertussen ook overal rekening mee hoor hihi, er zijn vroege testen onderweg met de post:p..

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha okee, dan ga ik er verder niks meer over zeggen haha dan weet je t zelf t best:p
    Jaa zou inderdaad kunnen die dip! hoop t natuurlijk voor je!:D

Pff... dalijk weer werken... zoooo geeeen zin :(

7. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja ik wacht rustig af...

Ow das minder, ik begin dinsdag op mn nieuwe werk bij macdonalds hihi:p

Wat voor werk doe je?

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    pff leuk he elke keer dat affwachten:)

Owww spannend! hihi
    Hoe oud ben je eigenlijk?
    (hihi ben niet nieuwsgierig hoor:p)

Ik werk in de thuiszorg als huishoudelijke hulp:)

9. bcloud

bcloud Niet meer actief

Heerlijk he?

Ik ben 23.. En nieuwsgierig mag hoor :)

Jij bent laat me raden .. 20?:p En jij bent al zwanger zie ik!! Gefeliciteerd

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ook nog lekker jong dus!:D

Haha jaa klopt ik ben 20
    Wel 'bijna' 21 njaa eind september haha maar duurt niet zo lang meer:p

jaa en eindelijk de 12 weken voorbij!:D
    Dankjee!:D

11. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja ik vind mezelf al best oud mja :p hahahahaha..

Ja die eerste weken pfff maar als t goed voelt zit het meestal ook goed!

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    haha jaa heeeeeeel oud bijna bejaard:p
    Jeetje haha
    Nee ik snap wel dat jij zelf dat als 'oud' kan zien..
    Als je al eerder zwanger had willen zijn..

Jaa heb me er eigenlijk ook helemaaal geen zorgen over gemaakt..
    Ik denk alleen maar het zit wel goed...misschien door je onderbewuste ofzo haha:p

Ik gaat weer aan de arbeid!
    Kan nog wel stiekem reageren hoor hihi duurt alleen wt langer:p

13. bcloud

bcloud Niet meer actief

Hahahaha werkse!!

Ik ga verder wachten op de postbode met de vroege testen:p

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa dankje!:)

Oooww spanend! Ga je al gelijk testen?:p

15. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja ik kan toch nooit wachten.... ;) Kan het me wel weer voornemen maar doe t toch wel..

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha niet teveel drinken he!:p
    Hoeveel dpo zit je nu?
    Zag nl in een ander topic dat je ergens op 9 dpo had getest?:p

17. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja met een kv test maar daar zijn de twijfels over..

Nou ff vers nieuws: net had ik (met bewaarde ochtendurine) een vroege test gedaan die kleurde heeeeeeeeeeeeeel licht roze... Wel na de inwerktijd omdat ik er teveel urine op had gegooid haha.. Maarja als t door de urine kwam was t lintje grijs en niet roze..

Net met middagurine negatief.. Maar eigenlijk mag ik die pas vanaf morgen/overmorgen gebruiken... Zit nu op 10 dpo maar mijn cyclus wil nog weleens iets verschillen soms 28/29 vandaar!

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooooww spannend!!

Het liefst zou ik je stiekem al voorzichtog willen feliciteren want een lijntje is een lijntje! Maar goed vanavond niet teveel drinken en morgenochtend nog eens testen!

Twijfels over kv testen? Is voor het eerstdat ik et hoor..
    Hoor allewn maar positieve verhalen erover en heb ze zelf ook gebruikt :p

19. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi moontje, welkom!!
    23 is niet oud hoor ;) en nu je cyclus eindelijk goed is denk ik dat je snel zwanger zal zijn! hoop natuurlijk voor je dat je al zwanger bent! :D

Nou hier ging mijn sollicitatie super! heel lief vrouwtje, dus ik voelde me gelijk op mijn gemak! uren besproken. had gesolliciteerd voor verzorgende, maar ze zei nee hoor daar liggen jouw competenties niet, je hoor een functie hoger te zitten, ik zo o? dus heb nu gesolliciteerd voor persoonlijk begeleider! :D helemaal mijn ding! (ben ik nu ook) maarja eerst afwachten of dat ik op een tweede gesprek mag komen! hopen van wel natuurlijk.

@ sam jij bent toch ook gewisselt van baan toen je zwanger was? of was jij dat niet?

20. bcloud

bcloud Niet meer actief

Hey Jipje...

Fijn dat je solligesprek goed ging:) ik weet er natuurlijk nog niet het fijne van maar als ze al meteen zeggen dat je de competenties hebt en de uren bespreekt, zeg ik youre in! Maar ik duim met je mee..

Ik heb trouwens ook net een nieuwe baan hoor, bij de macdonalds:p ik begin dinsdag.. Maarja wat is er tegenwoordig nog zeker qua werk, vaste contracten worden nog ontbonden.. Zekerheid heb je nooit, maar tis fijn als je een leuke goede baan hebt..

Ja ik hoop ook idd dat het snel raak is, al zooolang aan het wachten..
    Kv test was bij mij eergister al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht positief maar bijna niet en vanmorgen helemaal negatief, dus met die ben ik nu ff gestopt..

Maar wat denken jullie over die vroege test? Als het een lijntje is omdat er teveel urine op zit of een indroger dan is die niet lichtroze (ookal is t maar heeeel licht?)

Deel Deze Pagina