Allereerst welkom aan alle nieuwe op dit forum!! Heb iets raar hoors.. mijn nod was op 12/03 maar ik heb van toen af tot nu nog alleen Bruin bloed (dus oud bloed) dit heb ik nog nooit niet gehad en een regelmatige cyclys van wel 40 lange dagen.. natuurlijk begin je jezelf weer vanalles in te beelden.. Pff.. maar ik heb nog een beetje hoop.. nog steeds niets Roods te bekennen .. en geen rood geeft hoop eh nu heb ik er juist een testje tegen aan gegooid.. ik weet wel 'smorgens is het meer geconcenteerd dus.. Ik hoop dat ik niets roods te zien krijg en misschien binnen enkele dagen wel een positief testje mag doen Veel succes aan iedereen !! Liefs Kiana
zo'n duizeligheid aanval is eng , ik weet het ! ik slikte best zware medicatie omdat ik ADD heb, dus ben daar mee gestopt vanwege een kinderwens. maar was dus echt aan het afkicken, ben zeker 2 weken iedere dag duizelig geweest, knalde zowat tegen alles op thuis en op het werk moest ik af en toe echt gaan zitten, werd er ook erg misselijk van! maja bij jullie komt dat niet daardoor denk ik ik zei tegen mijn vriend dat ik gependeld was, hij zo was da? ik uitleggen, hij zo ach man die onzin hahaha hij is daar iets te nuchter voor .. zit me dan alweer druk te maken omdat het nog zo lang gaat duren dan hahahah,, maja moet me er niet echt op richten he?
nou meiden, nachtdienst zit er weer op. Even een goed nieuwtje, zoals ik eerder al had gezegd mijn menstruatie komt altijd precies op tijd kan er de klok op gelijk zetten. gister had het moeten gebeuren maar Nog geen krampje aan de lucht ik denk dat ik morgen maar even testje ga doen als het vandaag niet komt
Sheena, superspannend! Ben benieuwd. En ook voor Kiana en baby90 ook wel een beetje spannend. Hier een beetje een domper. Ik sta op de wachtlijst voor een operatie en ben voorlopig nog niet aan de beurt. Zwanger opereren ze in dat ziekenhuis ook niet. Dus ik had de planning gebeld dat ik een kinderwens had en of we dan beter nog even konden wachten met proberen, omdat ik wellicht bijna aan de beurt was voor de operatie. Nu gaat ze proberen of ik in mei nog ergens tussen kan.
oh vervelend, ik hoop dat je dan snel geopereerd kan worden. anders is het zo lang wachten. als je eenmaal aan kinderen denkt is elke dag dat je moet wachten een dag teveel voor mijn gevoel
@Kiana, al iets roods gezien? Ben benieuwd! Hoop dat het raak is! @ Jael, Wat vervelend.. hoop dat je snel geopereerd mag worden zodat je daarna lekker snel aan de slag kunt! @Sheena21, Hoop voor je dat hij positief is! Hier nog steeds hetzelfde.. Heb nog steeds geen test gedaan, krijg ze morgen in huis.. misschien als ik het niet kan laten doe ik morgen al wel een testje, maarja kan het beter 's ochtends niet? Nou, hoop dat ik sterk zal blijven en kan wachten tot vrijdag... En gelukkig nog steeds niets aan te merken op een ongesteldheid.. heb wel wat krampjes gehad maar die zijn gelukkig allemaal al weer weg! Heb mezelf net trouwens gependeld hihi, ik heb in April een positieve test en krijg een meisje.. Nou, hoop dat ik deze maand al een positieve test heb en of het een meisje is of een jongen zou er natuurlijk super blij mee zijn, al hebben we tot nu toe alleen maar jongentjes in mijn beide families
hier nog steeds geen krampen of gevoel van ongesteld worden, ik kreeg net wel ongelooflijke steken aan beide zijkanten van mijn buik.. auwww duurde 2 minuutjes nu is het gelukkig weg.. wat dit nou was?
Hoii meiden!! Zo had weer even wat bij te lezen haha!! Alle nieuwe meiden welkom hier.. @Kiana: 2 jaar geleden (toen slikte ik de pil) ook een keer zoon menstruatie gehad.. 3 dagen ipv 5 en bruin bloed.. mijn H.A. zij dat t gwn mn ongi was alleen dat t oude bloed er gewoon even uit moest.. wil je natuurlijk niet ontmoedigen ( was voor mij ook geen echte ongi want was aan de pil) anders toch even je H.A. bellen? misschien is dit je ongi wel? @Sheena: Spannend hoop dat je een knaltest hebt morgen!! enne wel melden hier he @Baby 90: spannend meid. nog een paar daagjes dan mag je ook lekker testen!! we gaan voor de knaltest !! & kan je mij ook pendelen?? hihi stuur je zo wel even een PBtje.. @Jael: Hoop dat je snel terecht kan!! hou ons op de hoogte!! ken het gevoel.. heb zelf over 2 weken een MRI scan van mijn knie.. nou of ik nu een posi test heb of niet.. ik wil een schort voor! haha @Twinny: Nog nieuws,kwaaltjes of alles rustiig?? Hier alles rustig.. af en toe wat steekjes ( vandaag wel ineens diaree) en af en toe steekjes in mn (.)(.) maar over t algemeen nog niet vervelend.. wel wat minder eetlust .. nu ook wel koud.. dus misschien zit er een griepje aan te komen.. Als ik mezelf in kan houden probeer ik pas over 8/9 dagen te testen.. zit dan op 29/30 dagen namelijk.. Vandaag wel wat ongi krampjes.. Nja hopen dat ie uitblijft of anders snel komt zodat we weer door kunnen .. Liefssss
Heej dames.. @ Sheena: khoop voor jou dat t raak is! @ Jael: wel spijtig.. wachten kan Zooo lang duren... @ Baby: khoop dat je je testen niet voor niets besteld hebt en dat je een knal positieve hebt! @ Mariahh: ja ik weet dat dat ook mogelijk is.. toch voel ik mij anders.. k heb al een testje gedaan wel 's avonds.. gewoon uit nieuwschierigheid.. maar negatief.. tuurlijk Mijn vriend zegt ook dat ik niet zoveel moet hopen en gewoon afwachten.. anders word je te vaak teleurgesteld.. nu ja.. makkelijk gezegd Elke keer als ik voorbij een winkel kom wil ik al vanalles kopen.. maar ik heb bij mezelf voor genomen niets te kopen voor er een positieve test is.. Wachten maar.. Ik ben benieuwd wanneer er iemand een positieve test mag hebben.. Ik duim voor jullie!! Liefs Kiana
@Kiana : dit herken ik ook, ik heb al een kinderwagen uitgezocht en weet al wat voor kinderkamer ik wil, maar eerst eens zwanger worden zegt mijn vriend dan... wordt echt verliefd op die kleine kleertjes enzo.. haha @Sheena: En getest vanmorgen? Ik heb sinds gisteravond last van buikpijn, dus dit kan best mijn eisprong zijn geweest, dus ik ben benieuwd. Ik kan pas over 2 weken testen! Spannend..
@ Eline: Ja idd.. wij hebben ook al veel rondgekeken maar idd eerst zwanger worden Ik vind het erg dat wij maar zitten te wachten en wachten en sommige mensen die niet goed voor hun baby zorgen zijn het al in de eerste ronde. Zo zijn vrienden van mij.. zij stopte met haar pil en twee weken later was ze zwanger.. nu hebben ze een schat van een jongetje (mijn petekindje) en het kind zit meer bij mij of bij zijn oma.. ze willen zelf nog te graag weggaan .. echt erg zoiets!! Liefs Kiana Succes allemaal !!
Alle NOD's beginnen er een beetje aan te komen, dus spannend dames! @23 Eline: Moeilijk he dat wachten! Ik had dat ook... maar inmiddels zijn er al 1,5 week voorbij! Ben hier overigens niet lekker...Ik had al die duizeligheid aanval, trekkend gevoel in mijn linker onderbuik dat bij wat meer beweging doorschiet naar steken, en een wat zere borst. Inmiddels is de duizeligheid helemaal weg(pview!!), maar ben sinds gisteren bij vlagen misselijk. Daarnaast erg veel last van mijn darmen en buik, als ik iets eet zit ik na een paar happen al vol. Mijn borsten zijn wat meer zeer gaan doen. Ik voel me helemaal niet zwanger, maar mijn verstand zegt dat als ik alle feiten een beetje op een rijtje zet, de klachten, de timing van de klachten en dat ik exact weet wanneer mijn eisprong is geweest en we goed hebben getimed daardoor, denk ik dat het raak is. Ik zit te overwegen omdat ik zoveel klachten heb om morgen vast te testen met een vroege test... dan ben ik namelijk ook gewoon vrij, alle dagen daarna moet ik vroege diensten werken, niet zo leuk om te testen! Misschien morgen testen, en als dat negatief is afwachten tot maandag...Ik wordt hier een beetje flauw van. Wil sowieso met de duizeligheid graag naar de dokter, maar dan moet ik eerst weten of het van een zwangerschap komt.
hihi ik heb ook al een slaapzak gekocht, super lief van de h&m .. me vriend verklaarde me voor gek, maar vond het daarna toch ook wel schattig! nu idd eerst maar eens zwanger worden.. mijn ovutesten worden donker, licht, donker.. dus snap er de ballen niet meer van als het deze maand niet raak is ga ik eens andere kopen,, weet iemand nog goeie (heb nu van sensitest), die van de kruidvat ga ik niet nemen, want die schijnen niet goed te zijn... liefss!
@Sjapaz.. ooh wel spannend hoor! hoop dat je morgen positief test laat ons zeker iets weten!! @ Jipje.. super.. ja ik heb ook al veel schattige dingen gezien.. het enige wat we al hebben is een bavetje.. hopen dat we allemaal snel zwanger zijn! Succes! Liefs Kiana
@ sjapaz klinkt wel goed dus wie weet heb je morgen al een posi test @hier: heb al een fotoboek gekocht hahaha had er 1 voor mn broertje gekocht en ze waren zo leuk (en goedkoop) dat ik er 1 voor mezelf heb meegenomen haha
hej meiden, hier ook een (redelijk) jonge moeder ik ben 22, en en heb 2 dames van 3,5 en 1,5, nu gaan we voor nummer 3 groetjes Dietje
nou dames, jullie zullen nog een ronde met mij moeten doen, test vanochtend negatief... en net toch alsnog kramp gekregen en nu dus weer vet ong.... zoo balen, nouja nieuwe ronde, nieuwe kansen..