Ooow goedzo jipje! Klinkt heeel positief allemaal dus zal vat wel 2e gesprek komen toch.. Nee, ik wou wel ander werk gaan zoeken maat bij nader inzien toch maarbhier gebleven
Moon: ik zou het echt niet weten van je test eerlijk gezegd ik heb alleen maar die van de kv gebruikt Gewoon morgen ng even testen en dn met de goeie hoeveelheid urine haha
@ riga, ik moet de 25ste weer terug naar de gynaecoloog en krijg dan alle uitslagen daar van haar te horen.. ik hoef niet te bellen of iets.
Sheena spannend! Hoop dat de uitslage. Hoopvol zijn maar dat komt vast goed En mocht het wat minder goed nieuws zijn kunnen ze je uiteraard helpen! Spannend baby!
hoi hoi!! Vanmorgen naar de dokter gegaan.. gelijk een doorverwijsbrief gehad voor de gyn. heb ook gelijk een afspraak gemaakt, pas 18 augustus.. duurt toch altijd lang he!! stomme dokter maja er word iig binnenkort naar gekeken!! @ moontje.. nee idd zkr van een vaste baan het je tegenwoordig niet,, maar heb nu wel een vast contract. dus dat is wel lekker natuurlijk! maar als ik word aangenomen, krijg ik eerst een jaar contract en als ik dan goed functioneer een vast contract.. dus mocht ik worden aangenomen en ik doe me werk goed zit het wl goed geloof ik!!
@ jipje, ja ik ging er eigenlijk ook vanuit dat ik heel lang zou moeten wachten maar bij mij viel het opzich mee. ik was namelijk 16 juni weer ong geworden met zoveel bruin bloed etc en toen ben ik op 21 juni naar de huisarts geweest en mocht op maandag 4 juli bij de gynaecoloog komen dus zo'n 1,5 week... vond het nog redelijk hier hier nog een weekje wachten tot ik kan testen.... we zijn er deze maand niet echt mee bezig geweest ivm dat ik toch zoiets had van we gaan naar de gynaecoloog maar ik heb sinds gister weer zo'n pijn in mn borsten net als afgelopen ronde toen had ik ook al een week voor nod zulke zere tietjes.... zit alleen een beetje te twijfelen omdat ik de 15 een thuistest kan doen maar ze in het zh de 15e ook gaan bloedprikken op zwangerschaps. ik weet alleen niet of ik die utislag meteen te horen krijg of ook pas de 25ste want dan moet ik wel erg lang wachten....
pfff zit alweer in ronde 9 meiden.... als ik meteen zwanger was geraakt had ik nu ergens ongeveer liggen puffen.... pff dat doe ik nu ook maar dan om andere reden hmm
@ sheena.. Ja oneerlijk he! Sommige zijn in 1 wip zwanger bij de ander duurt het langer of het zit niet goed! :S ik had een paar maandjes geleden ook bloed moeten laten prikken op hcg,, maar mocht toen 's middags gelijk bellen voor de uitslag, als je 's middags moet dan kan je de volgende dag bellen.. Dat was toen bij mij iig zo. Ik heb nu lekker vakantie!! 3 weken relaxen.. Heerlijk!! Morgen naar rhodos heb er zin in! Lekker bakken opt strand en onbeperkt cocktails drinken
Nou ik zeg t maar alvast voor ik het weer vergeet ofzo haha Alvast een heleee fijne vakantie jipje! Wanneer ben je weer terug?
Hey meiden daar ben ik weer.. Zoals mn onderschrift al zegt.. Tis einde oefening... Dinsdag moest ik op controle bij de gyn en we zagen het meteen, het hartje klopte niet meer.. Omdat het al zo groot was gingen ze niet meteen curreteren en kreeg medicijnen om het op te wekken.. Uiteindelijk is het s avonds dan geboren.. Echt een babytje, al zeker 11 cm.. Ze zeiden ook dat het te groot was voor de termijn en het al zeker 14 of 15 weken groot was.. Daarna moest de rest nog komen en dit kwam maar niet.. Na twee dagen met medicijnen aankloten en een tangcurretage moest ik donderdagavond dan toch gecurreteerd worden. Helaas weten ze niet zeker dat alles weg is en zal ik waarschijnlijk nog een keer moeten... Ben kapot.. Voel me letterlijk en figuurlijk leeg.. Ga jullie gezelligheid missen maar ga ff weg hier, moet het ff loslaten... Hoop jullie weer te zien als ik goed nieuws heb... Sam geniet van je zwangerschap meid, tis het mooiste wat er is.. De rest.. Komt goed, veel geluk en succes en hopelijk tot ziens... x Lizzy
Hee stuurde ne net een pb... Ik zag je nl in een ander topic... Gadverdammr... Ken je dn wl niet in t echt maar de kippenvel staat op mn armen en de tranen in mn ogen! Wat ontzettend verschrikkelijk voor je! Pff weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.. Sorry Ik hoop dat je er snel weer beetje bovenop komt meiss! En dat je de volgende keer zeker meer geluk mag hebben! Hou je ons af en toe nog op de hoogte? En wil zeker je hier terug zien als het weer gelukt is!!
oh liz, net als sam hier ook kippenvel en tranen in mn ogen, kan het gewoon niet geloven.... vind dit zo erg voor je, heel veel strekte toegewenst de komende tijd en ik hoop je toch wel weer hier bij ons te zien als je weer het gevoel hebt dat je wilt komen praten dan zijn we er voor je..
het is raar om na mijn vorige berichtje weer andere berichtjes te plaatsen maar het is nu eenmaal niet anders @ jipje, alvast een hele fijne vakantie normaal kun je wel bellen ja maar ik moet natuurlijk in het zh prikken en ze prikken dan natuurlijk meteen alles dus niet alleen op zwangerschap en aangezien ik de 25ste pas terug moet voor de uitslagen weet ik niet of ik die uitslag van de zwangerschapstest gelijk krijg of moet wachten.. heb wel al besloten dat als ik de uitslag pas de 25ste krijg ik thuis ook gewoon een keer test mocht ik niet ong worden.
@ lizzy.. potverdikke!! dat is natuurlijk het laatste wat je wil en het is heel oneerlijk en verdrietig! Zeker bij 14 of 15 weken!! vind het echt heel erg voor je meid! Neem alle tijd die je nodig hebt om dit te verwerken en ik hoop ondanks het nu een hele rottige en verdrietige periode is dat jullie snel weer zwanger mogen zijn van een plakbeebje! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!! @ sam.. ik ben een weekje weg, ben volgende week maandag weer terug. pff ben altijd zo enorm aan het stressen he wil me tas gaan inpakken maar dat lukt nooit!
lizzy jeetje geen woorden voor behalve veeeel sterkte!! durf het bijna niet meer te zeggen maar ben vandaag tante geworden van een mooi meisje van ongeveer 3200 gram
thnx sheena ben verliefd haha de bevalling is heel snel gegaan om ongeveer 1 uur braken der vliezen en om 4 uur was het geboren, alleen is ze ver gescheurt en moest ze in het ziekenhuis blijven das wat minder