heb me net alvast aangemeld bij moeders voor moeders kan pas vanaf 6 weken meedoen maar ik heb me in ieder geval alvast opgegeven
hey sheena.. wat leuk.. Wat moet je eigelijk doen als je mee doet aan moeders voor moeders? alleen in een emmer plassen toch?? hier nog altijd niet ongesteld.. spannend.. wel een raar gevoel in mn onderbuik maarja..
ja klopt, je krijgt dan een kratje met flesjes en die moet je vol plassen eigenlijk.. verder hoef je niets te doen. kleine moeite als je zwanger bent toch en ik vind het wel belangrijk achh joh sam, geeft toch niet daar ben ik dan weer voor haha hoop dat je ook een pos test krijgt binnenkort babywens, zal voor je duimen hoor....
haha plas jij dan maar extra veel! Dan kan je ook een beetje voor mij geven! haha Pff hier trouwens de afgelopen 2 dagen (vorige week ook een keer) Dat als ik aan t werk ben ik na een tijdje best krampen krijg in mn buik....echt me baarmoeder.. Ik word hier best een beetje nerveus van.... zou dat nu al betekenen dat ik t rustiger aan moet gaan doen..? Of zou het gewoon stom toeval zijn ofzo? Word er stiekem wel beetje onzeker van... Had de vk al gebeld.. maar die nemen zoals gewoon weer eens niet op.. heb maar een berichtje achtergelaten maar tot nu toe nog niet terug gebeld
ja zal wel extra veel plassen dan haha sorry meis maar daar kan ik je ook geen antwoord op geven, niets om je druk om te maken denk ik hoor.. misschien wat rustiger aan doen ja. kan best hoor
hey sam had jij het eigenlijk al meteen verteld, dat weet ik niet meer namelijk. aangezien je nog thuis woonde toch?
Dames hoe is het met jullie? Hier even korte update. Ben nogsteeds niet bij de gynacoloog geweest omdat ik elke keer met me werk zat. Zoveel gezeur daar was het helemaal zat en heb ontslag genomen. Ook alweer ergens anders aangenomen en verdien nu bijna het dubbele haha goed gedaan toch?
maar rustiger aan doen.. hoe moet dat dan? Moet ik dan nu al minder gaan werken? Of overdrijf ik nu weer? Ehhmm ik heb het geloof ik 1 a 2 weekjes verteld nadat ik het wist... weet niet meer precies hoelang... Maar sheen.. ik zou t gewoon lekker vertellen tegen de mensen waaraan je het wil vertellen... als het goed gaat is het aleen maar leuk toch dat je het nu al kan delen.. En mocht het fout gaan(waar we natuuuuurlijk niet vanuti gaan!) dan is het ook heel fijn om steun te hebben van die mensen... En dit klinkt heeel gemeen maar zo bedoel ik het absoluut niet!! Maar als het fout mocht gaan.. dan weet het vruchtje dat al vanaf het begin..en dan gaat het hoe dan ook fout.. of je t wel al verteld of dat je nog wacht... Ooow bedoel dit echt niet gemeen hoor meid sorry als het wel zo overkomt!
Hahaha nou dt heb je zeker goed gedaan! Hmm.. zou toch maar eens gaan kijken voor afspraak bij de gyn... toch?
Ja nu kan het..maar kwam er niet van me met me werk. Ziekmelden ging niet en verlof hoefde ik helemaal niet aan te vragen. Belachelijke zaak eigenlijk. Maandag ga ik nu écht afspraak maken! Al vergaat de hele wereld haha ik zal een afpraak hebben! En hoe gaat het met jou? Lees niet heel veel mee laatste tijd hihi
niet ziek kunnen melden?! ze zouden me rug op kunnen haha ziek is ziek... ook al ben je dn niet ECHT ziek.. maar goed dt kunnen ze niet ruiken.. mooi zo dat je nu ECHT die afspraak gaat maken! Jaa met mij gaat t wel goed.... Beetje last met werken maar goed.. dt staat nog op deze pagina haha dus moet je maar ff lezen
nee hoor maar dat is ook niet echt de reden dat we het niet vertellen... kijk als we het nu vertellen dan weet morgen het hele dorp het en daar zitten we niet op te wachten. mijn moeder kan gewoon absoluut haar mond niet houden. ik wil niet dat mocht het fout gaan ik dit aan het hele dorp moet uitleggen als ze naar me toe komen om me te feliciteren bijvoorbeeld snap je
aaahhh een dorp! dt maakt al heeeeel veel duidelijk haha AL die mensen die daar altijd maar over andere lullen... pfff Maar in dat geval snap ik het wel... Maarja... wachten tot 12 weken ofzo om tegen je ma te vertellen lijkt me ook weer lang of niet?
ja het is ook lang.... ik ga het wel proberen en anders ff met mn ventje bespreken wat we gaan doen. als ik wacht tot 12 wkn kan ik het wel op mn verjaardag vertellen dat is misschien toch ook wel weer erg leuk.. en dan neem ik een baby taart als verjaardags taart haha
Ja zal ik ook doen,ben alleen bloedje nerveus. Had ik jou trouwens al gefeliciteerd sheena?! Nee he? GEFELICITEERD
hahaha dankje riga... jij ook met je nieuwe baan he! laat je het wel ff weten of je nog een afspraak maakt
riga jaa idd ff laten weten hoor! sheena jaa is wel heeeel erg leuk op je bday! Maar denk je echt dat je zoolang je mond kan houden?