Ga jullie op de hoogte houden hoor dames Al heb ik nu al wel weer raar gevoel in me buik..en al paar dagen met vlagen misselijk...nee kan vast niet..23 juni voor het laatst ongesteld geweest..
hey sam, hoe is het eigenlijk met je buikkie.. al aardig aan het groeien??? gezien je laatst die foto plaatste.. enne je hebt je 12 weken echo al gehad he... ga je nog 3d echo doen... je moet nu zeker wachten tot 20 wkn pfff ik zit nu al te popelen voor mijn eerste hahaha ik hoop dat als ik de 25ste naar de gynaecoloog ga voor de uitslagen van de testen dat ze dan meteen een echo kan doen/wil doen
hey riga, zou best kunnen toch.. waarom niet mijn laatste ong was 16 juni en ik heb vandaag knal positief getest en ook ik had het nu echt helemaal niet verwacht.
Ja maar ik geloof er na 1,5 jaar echt niet meer zo in dat het nog "natuurlijk" lukt. En ik ben een kei in mezelf gek maken dus probeer dat nu even niet te doen. En ik weet niet of jij een regelmatige cyclus had? Ik namelijk niet haha. Mijne zit tussen de 35 en 71 (handig joh )
ja ik heb wel altijd een regelmatige cyclus gehad.. maarja bij mij is het nu ook de 9e maand en ik loop ook bij de gynaecoloog omdat het bij ons niet wilde lukken terwijl ik juist altijd mijn cyclus op tijd had en de eisprong precies op tijd en dan ook nog de mk vorige maand. we hebben deze maand er vrij weinig voor gedaan omdat we eerst de uitslagen wilden afwachten en nu opeens totaal onverwacht zwanger. terwijl we midden in de testen zitten bij de gynaecoloog. dus ik heb alle hoop voor je dat het nog goed gaat komen hoor....
Ja dat is echt vervelend. Weet ook nooit of ik écht overtijd ben of gewoon weer een lange cyclus heb.. Zou inderdaad ook fijn zijn als het bij ons snel lukt.
hey allemaal... hier nog ff een berichtje.. In de pubertijd had ik altijd heeel onregelmatige cyclussen.. toen heb ik een jaar of 5/6 de pil geslikt en had ik er dus geen last meer van. nu sinds maart gestopt met de pil en nog steeds ongeveer om de 4 wk ongesteld geworden.. nu ineens niet.. Zou het komen doordat ik gewoon zwanger ben of zouden de hormonen van de pil uit mn lichaam zijn en ik weer onregelmatige cylussen krijgen.. pfff.. spannend
Baby; ik zou hey echt niet weten meiss Het kan allebei zijn... Al hoop ok natuurlijk dt je zwanger ben! Ff afwachten nog helaas... Riga zoooo jou cyclussen verschillen wel heeeel veel!:O maar goed dat je naar se gyn gaat! Sheena met de buik gaat het goed hoor hihi! Zal van de week ff foto weer maken en plaatsen als de andere dames daar geen bezwaar tegen hebben?
nee hoor doe maar.. ik gun iedereen zijn geluk.. ik ben ervan overtuigd dat mijn tijd ooit nog wel zal komen Ben tenslotte nog lekker jong dus als het dan niet gelijk lukt is het nog niet zo'n ramp
jaa sam ben erg benieuwd haha.... en de echo wacht je tot 20 wkn echo of ga je nog een pret echo maken zit nu al te kijken voor die leuke buikbanden enz vind die met de tekst ''ten minste houdbaar tot'' zooo leuk haha @ babywens heb je al weer een testje gewaagd of nog niet? anders misschien toch vragen om een bloedonderzoekje die geeft wel de meeste uitslag dan... pff ik moet zo naar het zh om bloed te laten prikken op weet ik veel wat niet... ze prikken ook meteen op zwangerschap maarja dat hoeft in principe niet meer weet het nu toch al haha vanochtend hier nog een testje gedaan, aangezien mn vriend nog wat sceptisch is. hij zei ik geloof het pas als je morgen ochtend nog een testje doet, terwijl ik al 3 pos testen had liggen.. was wel een beetje zenuwachtig vanochtend aangezien de testen vorige maand lichter werden met de dag dus was een beetje nerveus voor wat er nu zou verschijnen... we zitten op de goede weg, zie de foto ik kan zien dat mijn vriend nu wel echt blij is, want hij moet steeds lachen enz maar hij is ook bang dat het mis gaat. hij zei net ook van misschien ben ik wat meer gerustgesteld als we het zien op een echo. ik snap het ook wel maar ik heb nu echt het gevoel dat het goed zit.
Hi Babywens20, sorry dat ik even indring. Op moedersvoormoeders.nl (Hoe doe ik mee) vind je hoe je kunt meedoen en wat er van je wordt verwacht Groetjes, Bibi community manager Moeders voor Moeders moedersvoormoeders.nl
Die sheena..met haar mooie testen hahaha! Leuk hoor meid! Ik ga vandaag de gyn bellen! Om half 11 om precies te zijn haha..ben er gewoon nerveus voor.
jaaa dat snap ik, dat was ik ook hoor toen ik naar de gynaecoloog ging... pfff dan wordt het opeens echt allemaal... heel veel succes, komt allemaal wel goed
Hi Sheena, gefeliciteerd met je zwangerschap. Super dat je ook mee gaat doen met Moeders voor Moeders. Hopelijk kunnen we zo nog meer vrouwen met een babywens helpen Ik hoor ook graag van je hoe je het proces van Moeders voor Moeders ervaart. Dat kun je eventueel in de MvM club kwijt: Zwangerschapspagina - Moeders voor Moeders. Trouwens ik zag dat je 27 juli gaat trouwen? Dat is dus al bijna...spannend. Ik duim voor een mooie dag voor je. Het is altijd erg bijzonder om bij bruiloften aanwezig te zijn, de afgelopen jaren heb ik heel wat bruiloften van vrienden gefotografeerd, dat is helemaal een bijzondere ervaring Heel veel plezier de komende periode. Groetjes, Bibi community manager Moeders voor Moeders moedersvoormoeders.nl
Hi Sheena, Gelukkig maar. Ik zal hier de komende tijd vragen over mvm beantwoorden, dan weten jullie dat Fijne dag. Groetjes, Bibi
Riga nog een paar min. En dan heb je gebeld! Spannend! Sheena haha ik wistbdat ik iets vergat haha dat dus Jaa ik hb 1 aug. Een pretecho dan ben ik 16+2 met geslachtsbrpaling natuurlijk!(haha mien ongeduld) Wauw! Mooie testen hoor! Echt super! En vooral dat goede gevoel vasthouden! Dan komt het vast helemaal goed!