Dames...ik heb gebeld haha! Ik heb onwijs veel geluk want als ik maandag vroeg zou kunnen had ze een plekje voor me..anders 5 weken wachten! Nou jullie begrijpen wel voor wanneer de afspraak staat
Ja precies! Ben echt nerveus haha. Hoop toch stiekem dat ik nu binnen no time zwanger ben. Wat zullen ze vragen en zou ik al meteen inwendige echo krijgen!? Lijkt me toch behoorlijk ongemakkelijk de eerste keer. Zou dan echt niet kunnen ontspannen haha.
Hey meiden! Lang alweer niet meegeschreven volgens mij tot de rookdiscussie haha Hoeist met jullie? Hier alweer 2 echo's verder en alles is goed. Heb het van de daken geschreeuwd leuke reacties! Soms vinden mensen ons wel jong agh pech @Riga inwendige echo stelt echt totaal niks voor! ze gaan echt maar 2 of 3 cm naar binnen ofzo je voelt er niks van het is maar 1cm dik ofzo en wordt een condoom om gedaan, echt niet druk over maken!
Ja ben ook niet zo bang dat het pijn zou doen maar moet even over die drempel heen dat je daar "open en bloot" ligt zegmaar haha. Snap wel dat ze het moeilijk anders kunnen onderzoeken maar is toch even wennen! Hoe deden jullie dat de eerste keer?
mw21 hier alles goed hoor! Mooi dt alles goed gaat met de beeb! Riga... Ehh hoe deed je dt de eerste keer... Gewoon liggen en niet aan denken whaha Wat wil je eraan doen? vragen of je je ene broekspijp aan mag houden? Haha je kan er niks aandoen..
haha jaa ik snap dat je het raar vind Ik stond ook niet te springen hoor... maarja wat moet moet.. En bedenk je wel.. die mensen zien 1000 vagina's per dag haha Voor hun is t alleen hun werk
drukke dag vandaag.. eerst nog beetje poetsen daarna nog wat boodschappen doen en daarna even naar KV voor wat testjes.. Wat is jullie ervaring? kun je goed bewaarde ochtendurine gebruiken of beter gewoon ff verse urine ookal is het midden op de dag?
ik heb alleen met verse urine getest.... Smiddags kan wel.. moet je alleen even zorgen dat je een paar uurtjes niet drinkt.. njaa is handiger om niet te doen.. Mocht ie negatief zijn.. kan je altijd zondag OCHTEND nog even een testje doen
hey riga, toen wij bij de gynaecoloog kwamen stelde ze eerst heel veel vragen, over van alles en nog wat. daarna kreeg ik meteen ene uitstrijkje (blehh) had dit ook nog nooit gehad en daarna meteen een inwendige echo maar deze had ik al een paar keer gehad. ja ik vond het ook niet fijn voor dat uitstrijkje moest ik in een stoel met mn benen wijd in de beugels totaal niet op mn gemak maar ja wat doe je eraan. de kinderwens is daar te groot voor he haha het valt allemaal in principe wel mee hoor... heel veel succes maandag. ik heb vanochtend bloedgeprikt en was even langs de gynaecologiepolie gelopen om te vragen of ik nog op zwangerschap moest testen aangezien ik zelf al getest had. ik moest hier toch ook nog wel op prikken omdat ze wil weten hoe hoog het niveau hcg nu is, ze bellen vanaf de gynaecologiepolie vanmiddag even terug met de uitslag van de zwangerschapstest. en ze gaat de afspraak van de 25ste omzetten naar een zwangerschapsafspraak ipv kinderwens haha... de uitslagen krijgen wij dan nog wel van alle testen die we hebben gedaan ben toch nog wel benieuwd wat daaruit komt. sam sam sam..... zo ongeduldig hahaah je hebt groot gelijk hoor zou ik ook doen
hey.. Slecht nieuws hier.. vanmiddag nog een testje gedaan maar deze was ook negatief.. Ik zal dan wel niet zwanger zijn.. maar ik snap nog steeds niet waarom ik dan niet ongesteld word.. Ik vrees dat de hormonen van de pil mn lichaam uit zijn en dat ik mn oude onregelmatige cyclussen weer terug krijg. In de pubertijd werd ik soms een half jaar niet ongesteld.. Dus ik ga maar eens een afspraak maken bij de gyneacoloog.. moet je hiervoor eerst naar de huisarts voor een verwijsbrief? Ik zie wel heel erg op tegen die onderzoeken allemaal omdat ik dat nog nooit mee gemaakt heb maarja.. misschien kunnen ze er wel voor zorgen dat mn cyclus weer normaal wordt zodat onze kinderwens toch in vervulling mag gaan.. I hope so..
hey babywens, je moet wel eerst naar de huisarts voor een verwijs brief. mag ik vragen wanneer je gestopt bent met de pil? bloedprikken was zoals gewoonlijk erg vervelend, ik vind het prikken zelf al niet fijn en kijk dan ook niet naar wat ze doen. het eerste buisje liep goed vol maar daarna sloeg alles weer dicht zoals altijd dus dan duwt ze hem een beetje verder natuurlijk en toen druppelde hij wel wat vol maar het duurde een eeuwigheid voordat alle 5 de buisjes vol waren pfffff ik HAAT prikken, gelukkig zit het er weer op
hey Sheena.. ik ben eind maart gestopt met de pil.. misschien nog erg kort maar omdat ik ook al voor ik met de pil begon last had van onregematige cyclussen ben ik bang dat het daardoor komt.. Ik ga binnenkort gewoon maar eens naar de huisarts voor een verwijsbrief denk ik.. wil toch wel graag weten wat er nu aan de hand is.. ookal zie ik heel erg tegen die onderzoeken op..
ik ben trouwens dit weekend op bezoek bij mn schoonfamillie dus dan kom ik waarschijnlijk pas zondagavond weer op dit forum..
hey baby wens, het kan heel lang duren voordat de pil uit je lichaam is na het stoppen. na het stoppen met de pil kun je last hebben van onregelmatige cyclussen dus het kan daardoor komen ja... maar je moet er wel rekening mee houden dat je nog aan het ontpillen bent en dat wanneer je zegt dat je in maart pas gestopt bent je geen verwijs brief krijgt... dus je moet even goed kijken hoe je dit bij de huisarts gaat vertellen om toch een verwijsbrief te krijgen. ze sturen je meestal pas door als je al een jaar bezig bent namelijk
zh heeft terug gebeld, en ze zei dat het bloedonderzoek bevestigde dat ik zwanger was....wat raar om te horen haha maar wel heel fijn. had ook eigenlijk niet anders verwacht maarja zat toevallig net op de fiets, na dat telefoontje voelde ik dat ik echt een bigsmile op mn gezicht had maar ik kon niet stoppen met lachen. je zag mensen echt zo kijken van wat heeft die nou weer. fiets ze daar in haar eentje met een big smile op dr gezicht haha
Haha sheena! Zou ik ook hebben hoor! Dan kan je dag niet meer stuk hihi. En nog bedankt voor je uitleg! Zie er onwijs tegenop maar heb wel beetje meer hoop gekregen,die mensen kunnen vast wel ontdekken wat er nou scheelt. Misschien rare vraag maar voor de dames die in de mmm zitten of zaten..hoe ging jullie gesprek toen je voor het eerst naar de huisarts ging..? Vraag het me toch af aangezien mijn ha het niet zo serieus nam door oa mijn leeftijd.