Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Echt op een speciale manier niet, maar hij is op zijn knieen gegaan en hij had een ring dus mooier kan niet haha ;)

@ sheena.. ik had bij een vriendin die ketting gezien, is een mooie! leuk he dat je kadootjes daarvan krijgt, hoeven ze inderdaad niet te doen, maar wel leuk dat je dat krijgt!

2. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Inderdaad jipje,ten huwelijk gevraagd worden is altijd speciaal! :D

Ik bel trouwens net de gyn afdeling voor een nieuwe afspraak kan ik pas 16 augustus! :eek: en krijg nu 2 vragenlijsten opgestuurd. Terwijl ik er ook al een had ingevuld bij m'n eerste afspraak. Ben er niet zo blij mee want wil het nog een verassing houden voor me ouders. Iemand enig idee of er ook opstaat dat de brief van de gynacologie komt? (Op de envelop)

Krijg nu trouwens ook opeens een andere gyn. Geen idee of het man of vrouw is..

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    vaak staat het wel op de enveloppe dat de brief uit het zh komt en van welke afdeling.

wel raar hoor want ik heb niet een vragen lijst in hoeven vullen...

ja zeker wel leuk om te krijgen, had het ook helemaal niet verwacht maar vind het wel een mooi gebaar zeker met dat bedeltje van een druppel eraan. omdat ik niet op vakantie ga en de volledige 10 weken mee kan doen krijg ik aan het eind ook nog een voedings/luiertas van moeders voor moeders....

4. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sheena.. wat leuk..
    als ik ooit zwanger ben wil ik ook wel meedoen aan moeders voor moeders.. vind het wel een mooi gebaar !

@ jipje.. wat leuk dat jullie gaan trouwen.. spannend !

5. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hoe gaat het nu eigenlijk bij jou babywens?
    al veranderingen of nog niets

6. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee er is nog niet veel veranderd.. snap er niks van.. ongesteldheid blijft uit maar de testen zeggen dat ik niet zwanger ben.. heb ook niet echt sympthonen die erop wijzen dat ik zwanger ben dusja..
    afwachten dus maar... is wel om gek van te worden hoor..

7. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal..

dacht net ff lekker op het gemakje met mn hondje te gaan wandelen.. nou kreeg de schrik van mn leven..
    ik heb zo'n rol riem en die schoot uit mn handen dus viel die op de grond maar mn hond schrok daarvan en liep vervolgens keihard weg.. maar dat ding van de riem bleef natuurlijk geluid maken op de grond omdat ze wegrende dus rende ze steeds harder weg en ik keihard er achteraan gerend maarja zij is veel sneller als mij dus ik was hardstikke bang dat er wat met haar zou gebeuren want ze is nog een pup en ze was keihard over de weg aan het rennen dus ik keihard erachter aan..

gelukkig stond ze thuis voor de deur op me te wachten maar ik wil er niet aan denken wat er met haar had kunnen gebeuren.. hier nog ff van de schrik aan het bekomen..

(heeft niks met kinderen of zwanger zijn te maken maar ik wou het toch graag even delen ;))

8. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ babywens.. haha dat heb ik ook eens gehad, je schrikt je inderdaad rot! gelukkig weten ze de weg terug naar huis! :)

9. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden.. hmm.. vreemd hier.. heel de tijd zo'n gevoel alsof ik ongesteld moet worden.. en een beetje branderig gevoel.. maar weer afwachten dus..
    Hoop wel dat ik ongesteld word want dan weet ik tenminste waar ik aantoe ben en kan ik weer beginnen rekenen met mn cyclussen ;)
    Nu weet ik helemaal niks..

10. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    babywens..lastig is dat he! Je gaat er zo van twijfelen.

Hier sinds 3/4 dagen met vlagen misselijk en brandend maangzuur..beetje apart maar zal vast niets zijn..denk ik:p

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    lastig he dames.. al die kwaaltje.
    ik heb geen idee waar ik in me cyclus zit, heel handig haha maar zo ben ik er het minst mee bezig dat is dan weer een voordeel.
    heb vandaag wel veel last van steekjes en zo'n zwaar gevoel in me baarmoeder. heb nu 3 dagen getest met ovulatietesten, maar die zijn zo goed als negatief.. dus heb hem waarschijnlijk al gehad, maar blijf voor de zekerheid even doortesten.

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hey babywens, zeker lastig zo pff... hoop dat je ook snel ong wordt dan kun je weer lekker verder.

ik had op zere borsten na helemaal geen kwaaltjes voor mn nod.
    nu heb ik naast zere borsten ook regelmatig last van mijn rug, ik ben super moe en met vlagen misselijk maar dat veranderd per dag. de ene dag erg misselijk de andere dag juist helemaal niet.

in eerste instantie hebben we vanaf het moment dat we begonnen vorig jaar gezegd dat als we zwanger zijn we wachten tot na 12 weken met vertellen. maar ik merk dat mijn vriend het erg moeilijk vind om niets te zeggen plus dat ik het afgelopen maand erg moeilijk vond dat ik met niemand over de vmk kon praten. we hebben dus belsoten om het morgen te gaan vertellen pffff ben benieuwd haha

13. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sheena.. wat leuk !!
    Denk wel dat je leuke reacties zal krijgen..!

Ik hoop dat het bij ons ook snel mag lukken.. we willen het allebei zo graag..

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Ja ik hoop het ook voor je hoor babywens, moet alleen wel zeggen dat het aan de ene kant heel leuk is en ik word er soms op momenten echt heel blij van maar het grootste gedeelte ben ik tot nu toe nog heel onzeker. en dat is gewoon heel vervelend.

hoop echt dat als ik naar de gynaecoloog ga maandag voor de uitslagen dat ze een echo wil doen, misschien dat ik dan wat rustiger ben. vanacht had ik namelijk menstruatiekramp wat ik nog helemaal niet gehad had en ik weet nu niet precies waardoor dit kwam. ik kreeg het namelijk heel koud maar lag te zweten als een gek. werd echt opeen kotsmisselijk en kreeg dus die buikpijn maar ik voelde dat ik naar het toilet moest. (klinkt heel vies dit) maar bleek dus dat ik aan de ''dunne'' was. toen dat er eenmaal uit was trok de buikpijn ook weer weg maar ja nu ben ik gewoon gestressed van gaat nog goed allemaal of was het doordat ik naar het toilet moest pfff.

dus ik hoop zo dat ze een echo wil doen en dat ze zegt dat alles prima is.

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Babywens ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben! het is jullie gegund!:D

Sheena ooww kan me voorstellen dat je er wel even nerveus van werd!
    Maar gelukkig is het allemaal weer over!:D

En die krampen.. tsjaa.. ik heb ze ook gehad hoor.. rond dezelfde termijn.. echt alsof ik ongi moest worden en soms waren de krampen best heftig.. maar goed.. dat is het groeien van je baarmoeder.. dus probeer om je er niet teveel zorgen over te maken;)
    En ook aan de dunne heb ik een tijdje gehad! heeeel vervelend haha maar goed wat doe je eraan:p

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ff tussendoor.. wat gaat de tijd snel!!!!

Overmorgen alweer 15 weken zwanger! 'bijna' op de helft!:$
    (wanneer komt die buik nou eens hihi)

En nog 9 dagen!(zonder vandaag) en dan weten we wat het word!! vind het zooooo spannend!:D

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ahhh sam...... spannend hoor
    ja gelukkig heb ik hier nu nergens meer last van maar toch is het ff schrikken hoor. ben trouwens wel blij dat je zegt dat jij het ook heb gehad, dat stelt mij weer wat meer gerust nu. heel fijn bedankt!

vanmiddag gaan wij het vertellen aan de ouders ben erg benieuwd. volgens mij hadden ze al wat in de gaten.
    mijn ouders waren namelijk op vakantie en ze zouden afgelopen zondag thuis komen. dus ik belde hen op toen ze nog in turkije waren om te vragen of ze bij ons wilde komen eten. toen zei mn moeder '' hoezo ben je zwanger'' dus ik zeg nee joh ben je gek. maar toen ze kwamen eten die zondag zat ze me de hele tijd ook zo raar aan te kijken. hahah

heb er wel erg veel zin in om het te vertellen, ben benieuwd of ze iets door hebben. we hebben wel een leuke manier om het te vertellen vind ik zelf :D

18. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ik heb je trouwens al even niet gezien, was je lekker op vakantie???? heb ik dat over het hoofd gezien

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha nee dat heb e goed gezien haha is alleeb alweer 3 weken geleden :p maat vriendlief heeft vakantie dus ben wat minder op t forum geweest haha

Ben blij dat ik je een beetje gerust kan stellen :)

Ooww hahaha je moeder heeft er wss een zintuig voor hahaha :p

Hoe gaan jullie het vertellen dan?!:D tell me:D

20. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Kon het toch niet laten om te spieken...
    Sheena!!!!! Wat een supernieuws!!! Wat superleuk :)

Sam! Al bijna 15 weken, wat gaat het toch snel!

Kheb nie verder gelezen dus als ik iemand vergeet sorry :p

Deel Deze Pagina