hey sheena.. hoe gaan jullie het vertellen? spannend ! Sam.. fijne vakantie gehad? 15 weken begint al op te schieten he.. heb je al een babykamer enzo? Lizzy.. hoe gaat het? hopelijk ben je er al een beetje overheen..
ik heb een buikand met een streepjes code en de tekst '' ten minste houdbaar tot 22 maart 2012'' deze doe ik aan en dan eerst kijken of ze het snappen. ook hebben we voor mijn moeder en schoonmoeder een doosje. we zeggen dan '' dit gaf iemand net aan ons met de vraag het aan jou af te geven'' in dit doosje zit een zelfgemaakte kaart met de tekst ''opa en oma als ik later groot ben mag ik dan bij jullie komen logeren?'' op het kaartje heb ik dan onderaan een rijstkorreltje geplakt. we hebben verder nog een broekje, shirtje, sokjes en een speentje in het doosje zitten. dus ben heeeeel benieuwd.
Hey dames... Het gaat.. heb mn goede en slechte dagen.. Vandaag weer een btje een dipdagje dus mn moeder heeft me net mee naar de kapper genomen.. Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle.. Hopen dat ik niet nog een curretage moet...
Hmm is wel te begrijpen maar gelukkig heb je ook goede dagen! dat us beter dan alleen slecht tOch! Oooww lekker de kapper! Ik moet ook nog haha had je me niet kunnen bellen Hoop dat alles goed is morgen! laat je het even weten?
Jaaa wel lekker idd.. ~Weer ff highlights voor de zomer.. Ik laat nog wel ff weten of ik de gelukkige ben voor een tweede curretage
nou even een update van alle gekke mensen hier haha... eerst naar mijn schoonouders geweest om het te vertellen, mijn schoonmoeder werd helemaal gek ze opende het doosje en las de kaart, ze riep alleen maar echt waar echt waar en mijn schoonvader snapte er helemaal niets van, schhonmoeder moest huilen waarop ok mijn schoonvader en mn vriend zijn opa met tranen zaten. mn vriend en ik natuurlijk ook gelijk in tranen hahah wat een gekkehuis. daarna naar mijn ouders geweest, mijn moeder opende het doosje en zag alleen nog maar de speen, ze gooit het doosje dicht en begint histerisch te klapperen met haar armen en alleen maar echt waar te gillen. ik zeg hallo lees je het kaartje niet even, nou die had ze dus niet eens gezien. ze was echt superblij mijn vader was ook heel blij maar bleef wel rustig en mijn zusje werd net als mijn moeder gek... al met al dus gelukkig hele leuke reacties gehad, nu hopen dat ze het stil kunnen houden want opa's en oma's weten nog niets. morgen alleen nog even terug naar mijn schoonouders want mijn schoonzusje komt morgen terug van vakantie en dan vertellen we het aan haar.
wij vonden het ook wel erg leuk haha.. babywens nog steeds geen verandering? ben je al bij de huisarts geweest? weet niet meer of ik dit al gevraagd had
haha zie het al voor me sheena.. wel heel leuk dat ze zo reageren he! @ babywens.. heb je al iets meer gehoord, ben wel eens benieuwd! @ lizzy.. pff meid heel veel succes bij de dokter, hoop dat alles gewoon goed is!
zo.. laatste dagje zit erop.. nu lekker 3 weken vakantie ! ben net nog ff lekker wezen shoppen (was niet echt opzoek naar iets) maar ben goed geslaagd hier is er nog weinig veranderd.. wel kreeg ik vanmiddag ineens last van ontzettende buikpijn en misselijkheid.. (niet mn darmen maar denk mn baarmoeder) ik ga morgenochtend met ochtendurine nog eens een testje doen. en anders ga ik volgende week maar eens een afspraak maken met de huisarts ofzo..
hoi allemaal ben weer even tussendoor online en heb een beetje terug gelezen dus ben nog een klein beetje op de hoogte sam hoesty met je? sheena: wat een leuke reacties denk dat mijn moeder ook zo zou doen haha lizzy kop op he, hopelijk heb je je bij de kapper laten verwennen babywens hoop dat je snel posi test hier niks bijzonders alleen heel erg druk deze cyclus duurt eeuwen omdat ik zolang ongi ben geweest zal is kijken hoeveel dagen het nu is