@ sheena: balen zeg!! ,, dacht echt dat het raak zou zijn! nieuwe ronde nieuwe kansen, maar leuk is anders! wie had er trouwens voor jou gependeld? heb nog wat pendels erbij.. 2x mei, 2x juni.. en 1x augustus.. laat het aub mei zijn dan
@ sheena: jeetje balen zeg duim voor je volgende ronde`! @ jipje: jha liever mei dan augustus he haha ik een pendel van een kennis die zei april en hanna zei juli dus ook liever april dan juli
hihi inderdaad! denk dat je niet teveel op de pendels moet richten, maarja automatisch doe ik het wel heb zelf een proberen te pendelen, is best makkelijk eigenlijk, heb mezelf voor mei een meisje gependeld.
Ik kon het ook niet laten en heb me ook laten pendelen (zie handtekening) Ik hoop natuurlijk dat ik dan inmiddels ben begonnen met proberen Tis wel allemaal afwachten hier.. Within, hoe gaat het eigenlijk met jou? Heb je al positief getest? Je bent nu al flink over tijd zag ik..
als je door meerdere bent gependeld, komen er vaak allemaal verschillende antwoorden uit.. dus moeten we het geloven volgens mij als je twee x door dezelfde persoon word gependeld heb je ook een ander antwoord, zal het zo nog eens proberen kijken of er dan iets anders uitkomt @ yara, vet goed dat je al zo lang bent gestopt met roken! ,, was vorig jaar weer begonnen na een jaar gestopt te zijn echt super slecht, en ondanks mijn kinderwens heb ik absoluut geen motivatie om te stoppen .. moet echt wel stoppen hoor, weet het!! maar het is makkelijker dan gedaan,,
dit zijn trouwens mijn ovu testen.. zo heb ik ze al een hele week,, pff gaan ze nog donkerder worden of niet???
@ jipje: heb geen idee of je de pendels kan geloven misschien gwn toeval ofzo ik rook trouwens ook ng steeds *bloos* moet ook egt stoppen hoor mr heb ook nog niet echt de motivatie dat het gaat lukken haha
ik dus ook niet , heb ook al heel vaak de slappe smoes uitgesproken "ik stop als mijn pakje leeg is" uhuh! majaa we zijn al buiten gaan roken, dus dan rook je automatisch wel al minder, nu dus gewoon stoppen!!!
@Sproettie, welkom! Wat leuk dat je al zwanger bent! Weet je al wat het word? Veel klets plezier... Hier nog steeds geen ongesteldheid! Net de testen binnen gekregen.. nu nog even wachten tot ik moet plassen haha...
succes baby90! @jipje: jha ik ken het allemaal hoor denk standaard elke avond oke nu ga ik stoppen en dan smorgens steek ik er al weer 1 op dusja, maar hier word ook binnen gerookt en dat maakt het voor mij wel moeilijker hoor
baby90, wat spannend!! Misschien voor jou vandaag nog wel duidelijkheid... Dames ik ben nog steeds in dubio.... zal ik morgen al testen of nog niet? Jullie moeten wel stoppen met roken hoor! Zo veel beter voor jullie wondertjes! En voor jezelf!
hihihi ik zou zeggen gwn proberen morgen mjha ik heb er de ballen verstand van dus naar mij moet je niet luisteren hoor
Hahahahaha, jij hebt er net zo veel verstand van als ik heb toch! Ik heb de K2v5 in huis gehaald. Ik denk dat ik het er morgen maar op waag. Als die nou negatief is, dan wacht ik netjes tot maandag. Ik ga morgen ook mijn trouwjurk passen. Leukleuk!
Sjapaz, succes morgen! Ik heb net dus een testje gedaan en deze was negatief:x.. Het was ongeveer een kwartiertje geleden en de achtergrond van de test is nog steeds niet helemaal wit.. Heb ik m wel goed uitgevoerd? Nou, morge ochtend nog een, als die negatief is... waar blijft dan die stomme ongesteldheid!!! Had toch echt gedacht dat ik zwanger zou zijn na al die rare dingen, duizeligheids aanval enzo... Iedereen verder heeeel veeeeeel succes!!!
@baby90: misschien heb je te vroeg getest? gwn ff wachten en opnieuw proberen er zijn genoeg dames die pas na 1 of 2 weken positief testen