Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Sheena blij om met zwkerheid te horen dat de buikpijn niks ergs is!:D

Owjaa morgen de grote dag.. Spannend!!!!:D

Heeeeeeel veel plezier! Eigenlijk trouwen jullie nu met zn drietjes he hihi! Geniet ervan en zorg dat het een dag om noooit te vergeteb word!:D

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier voor de rest dames?

En mey jou baby? Al een ongi of wat te bekennen? Of een posi test?

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    jaa sheena idd! heel veel plezier morgen! maak er een leuke/mooie en gezellige dag van!! :D

@ sam.. hoe is het eigenlijk met jou, nog ergens last van??

hier nog 10 dagen wachten met testen.. pff duurt toch altijd lang he! haha, ik wou dat je vanaf de bevruchting al kon testen, een stuk minder spanning hihi..

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa ik ken het! Dat wachten is een hel..... Maarja wat doe je eraan:)
    En natuuuuuurlijk ga ik voor je duimen!:D

Hier nergens last van.. Behalve dat mn broeken niet meer dichtgaan en ik nergens een goede positiebroek kan vinden :(
    Ben nogal tenger gebouwd en klein.... En bijna alles begint vanaf maat 36... Daar verzuip ik in:) haha
    Owjaa en dat mn tieten groeien haha maar dat was al.. Maar niks ergs aan... Heb toch al niet zoon grote voorgevel die laat maar lekker groeien! :D

Beetje stom maar ben nu helemaal trots op ze hihi;)

5. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    haha.. o heb jij ook al zo'n rare broeksmaat, vreselijk.. ik heb best kleine beentjes, maar heb heel veel gesport vroeger dus ze zijn wat breder, nou vind maar eens een broek voor zo'n peerfiguur haha ;)
    hebben ze bij de H&M niets?? ik kan alleen g-star broeken aan,, het enige merk met mijn maat.. jammer van de prijs maja kan niet in me ondergoed over straat he haha!

ja een grote voorgevel.. wil ik ook wel :D heb niet hele kleine, maar ach een cup groter is voor mij geen probleem!!
    bij sommige blijft het na de bevalling he.. hoop dat ik 1 van die vrouwen ga zijn!! hihi

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha jaa dat me broeken altijd te lang zijn is niet erg... maar wel vaak te wijd... njaa dt kan natuurlijk niet haha:p
    Bij de H&M hebben ze ook niets.. normaal koop ik mn broeken altijd bij de new yorker daar hebben ze lekkere kleine maatjes:D
    Mjaa mn broeken zitten nog goed... alleen niet bij mn buik haha dus moet wel echt ff op zoek... misschien morgen maar eens even een poging wagen hier in de stad:)

Hmm jaa heb ook niet heleee kleine... zijn zeg maar goed bij mn postuur... haha maar een maatje meer vind k ook nie erg!:D
    Wou stiekem altijd al wel een borstvergroting.. maar ik kijk het na de bevalling even aan.. en mocht er niks van over blijven ga ik er zeker wat aan laten doen!;)

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    da's knap dat je dat durft! ik zou dat niet durven een borstvergroting.. :) maar vind het bij sommige altijd wel mooi. bij de new yorker heb ik eigenlijk nog nooit broeken gekocht, maar ga ik ook maar niet doen, want daar word ik depressief van iedere keer een broek die niet past.. werd laatst geholpen door een vrouw,, nou die wist ook niet wat ze ermee aan moest.
    dan weer een broek die veeeels te lang was, maar die bij me buik wel weer goed zat.. en een paar broeken later zat een broek qua lengte goed, maar ik kon niet meer lopen omdat hij veels te strak bij me heupen zat.. achja! kan er ook niets aan doen haha ;)

8. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sam.. hier nog niet veel veranderd.. nog steeds niet ongi maar ook geen pos test.
    Bij de huisarts geweest maar die zegt dat het kan komen omdat ik nog maar sinds maart gestopt ben met de pil.

als ik over 2 weken nog steeds niet ongesteld ben
    moest ik maar eens terug komen..

Dusja.. afwachten weer maar

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooow wat balen baby! njaa wel goed dat je over 2 weken terug mag komen als er niks gebeurd :)

Jipje.. jaa durven. haha schijt er wel voor in mn broek hoor:p
    Maarja goed.. rondlopen met theezakjes zorgt er nou ook nie voor dat ik mezelf heel aantrekkelijk voel...:)

Hmm maar als een broek te lang kan je hem toch inkorten? of je ma of iemand die dat kan:p

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ja.. inkorten kan idd,, maar wil me nieuwe kleren altijd gelijk aan haha! anders moet ik er weer een aantal weken op wachten en me heb niemand in de familie die dat kan helaas.. de oma van me vriend wel,, maar haar zicht gaat achteruit, dusja dure broeken durf ik haar niet te geven haha ;)

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahahha net zo ongeduldig als ik dus:p
    Had toevallig vd week een soort van jasje gekocht.. soort van vestje ofzo.. weet niet zo goed hoe k t moest uitleggen maar was nog 1 in mijn maat.. maar zaten paar vlekjes op.. dus ik gevraagd of ze er niet nog een had hahah ik dacht ik wil m vnaaf aan!;)
    En wat een geluk ze had er nog 1:D

Hmm maar dure broeken zou ik haar dan inderdaad ook niet durven geven haha dalijk heb je een 3 kwartbroek:p

12. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook altijd dat probleem dat mn broeken te lang zijn..
    soms wel 12 cm.. waarom maken ze niet gewoon broeken voor kleine mensen ??:p

maar gelukkig legt mijn oma ze wel vaak om en anders sla ik zew om en doe ik er laarsjes overheen;)

13. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohja.. sam.. hebben ze op internet geen leuke positiebroeken??

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    haha jaa inderdaad me ma maakt ze dan korter als t nodig is en anders vouw ik ze inderdaad om.. en vaak naar binnen zodat ik gewone schoenen aankan in plaats van laarsjes:p

hmm.. nee ook vaak te grote maten.. en omdat ik al zo weinig pas.. wil ik ze echt in de winkel passen... zodat ik niet voor niks van alles koop in internet:)

15. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi lieve meiden,

Ik heb een tijd geleden heerlijk met jullie meegeschreven maar ben uiteindelijk weggegaan omdat dat voor mij op dat moment beter was. Ben nu 3 cycli verder en ik zit lekker in mijn vel en ik maak me veel minder zorgen. Vrij heftig aan het ontpillen geweest en de laatste drie cycli waren vrij netjes.. en ik heb met de persona kunnen zien dat ik gewoon een eisprong heb dus mijn lichaam functioneert en dat doet een mens ook goed :)..

Hoe is het verder met jullie?

Liefs,

BB

16. brotherbear

Meiden waar zijn jullie allemaal?

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heeee!

fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je gewoon een eisprong heb!:D
    bleggh zo erg ontpillen lijkt me echt niet fijn! maarja goed.. je kan er helaas niks aan doen, gelukkig is het nu voorbij!:D

Hier gaat ales goed hoor!
    Maandag de pretecho met geslachtsbepaling!:D
    Dan ondertussen alweer 16 weken en 2 dagen! de tijd gaat snel!

18. brotherbear

Zo zeg.. dat gaat hard Sam!! Hoe voel je je verder? Ben je er van aan het genieten? En hoe reageerde je omgeving?

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaaa goed he!:D
    In het begin ging t heel langzaam.. maar vanaf de 10 weken (toen ging k ook op vakantie) ging het echt ineens snel!
    En ik voel me echt helemaaaal prima!:D
    Niet misselijk niks...alleen wel sneller moe als normaal.. wakker blijven tot 3 uur ofzo haal ik echt niet meer! haha maar goed... dat is t enige dus daar kan ik wel mee leven:)

En iedereen was helemaal enthousiast gelukkig dus dat scheelt!:D

20. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hey brotherbear!

leuk dat je er weer bent :D ontpillen is niet leuk nee.. maar daar slaan we ons wel doorheen hihi !!

hier heb ik spierpijn tis niet te doen.. me liezen en bovenbenen, heb geen sport gedaan, dus waar dat nou vandaan komt??..

hoever ben jij in je cyclus brotherbear, wanneer kan je testen??

Deel Deze Pagina