Daar ben je dan lekker mee!! Haha.. Ik zit nu op dag *rekent* 13 van mijn cyclus. Dus ik mag op zn vroegst pas 13 augustus testen, mits ik dan niet 's ochtends wakker wordt en voor de 3e/4e keer gewoon ongi ben geworden En hoe is het verder met jou jipje?
hey meiden, ik ben er weer... maar nu als de vrouw van....heb echt een super leuke dag gehad gister maar ik was helemaal kapot na het feest... trouwens nu nog helemaal op het is erg vermoeiend haha.... ik heb even geprobeerd om een beeld te schetsen van onze dag.... 4 foto's even bij elkaar gepakt van de koets, mijn jurk en onze taart....
wauw... het lijkt wel een sprookjes huwelijk met die koets en die paarden !!! echt prachtig !! zo te zien was het een geslaagde dag.
@ sheena.. wauw je zag er super uit!! zo te zien was het een dag om nooit te vergeten! gefeliciteerd! toch geen last gehad van je zwangerschap?? ik heb me gisteren echt niet lekker gevoeld, had 3 uur lang heel veel buikpijn bij me baarmoeder en straalde door naar me rug.. ook ben ik heel de middag en avond duizelig geweest. Had 2 rosetjes op dus dacht dat het daarvan kwam, maar aangezien ik echt niet aangeschoten was, leek het me sterk dat het daarvan kwam. Gisteren ook wat grieperig geworden, keel deed pijn en had het heel koud en zat aan de dunne.. vandaag wat minder last, maar ben ook nog maar net op gestaan .. hoop niet dat ik ziek word!!
@ jipje, nee niet echt last gehad alleen de misselijkheid was er natuurlijk wel. ik ben vanaf het begin eigenlijk al elke dag misselijk geweest dus dat was wel jammer want daardoor heb ik bijna niets gegeten van het diner, ik heb helemaal geen dessert op en ook geen bruidstaart en hapjes helaas.... maarja er was genoeg van de taart over dus ik heb vandaag nog een stukje op hihi... hoop ook niet dat je ziek wordt, misschien ben je wel zwanger nog een paar daagjes kun je testen... hoop het wel voor je hoor zou erg leuk zijn
ja hoop dat ik zwanger ben.. vandaag weer last van spierpijn in me benen en we waren aan het kinecten (soort wii) en ik moest springen.. me borsten deden echt veel zeer! maja we zullen wel zien,, straks is het niets en dan ist weer zo'n domper
ja klopt, het was echt heel leuk allemaal.... ben wel tot 2 dagen erna uitgeput geweest haha.. wij gaan zo gezellig even naar baby dump haha... alleen kijken hoor nog niets kopen maar vind het wel leuk om gewoon alvast rond te kijken
Hey dames! Wauw sheen je zag er echt super mooi uit! Hier alles wel oke.. Mn beste vriendin is gister bevallen va een zoon.. Was wel ff klote, niet dat ik het haar niet gun natuurlijk maar jaa.. Blijft moeilijk... Welcome back brotherbear, gezellig
haaij.. ik ben 21 en weet zins vorig week dat ik zwanger ben van de eerst ik woon zins een jaar samen en waren vanaf maart gestop met de pil ik wil zo vroeg beginnen omdat mijn vriend een ziekte heeft aan zijn lever en aan de medicijnen zit was nog niet zeker of hij dan nog kinderen kon krijgen maar het is ons toch gelukt hebben het de opa's en oma's verteld en die waren harstike blij .. voor de rest allemaal succes ..!! Groetjes poffertje
@ poffertje.. welkom en natuurlijk gefeliciteerd @ lizzy.. ja ik snap dat dat ff kut is!! *knuffel*. hopen dat je snel weer zwanger bent meid!! Hier heb ik echt enorm veel menstruatiekrampen.. lijkt net of ik al ongi moet worden. naja we zullen wel zien. gisteren zat ik er toch wel weer ff door hoor,, iedere x die teleurstelling. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee!
Wauw sheena echt heeeel mooi!! En zo te zien en te horen heb je een geweldige dag gehad! Is vast wel ff wennen dat je nu mevrouw van ben? En hoe is t verder met je en de kwaaltjes? Jipje klinkt best spannend vind ik! Wil je natuurlijk geen valse hoop ofzo geven maar wie weet is t wel gelukt! En gefeliciteerd lizzy! Ik snap wel dat het balen is.. Maar goed dat mag gewoon, dat wil idd niet zeggen dat je niet oprecht blij voor iemand Anders kan zijn Hier gaat alles goed nergens geen last van.. Vandaag hebben we de pretecho en weten we of heg een jongetje of een meisje word! ( nu maar hopen dat mevrouw of meneer er wel een beetje goed voor ligt) En moet vandaag ook nog eens naar de vk haha
Hallo allemaal, Ik ben niet actief op dit forum, maar wil toch even mededelen dat ik zaterdag 2 testen heb gedaan en beide positief, 2 dikke strepen! Nou vandaag nog een test gedaan en weer 2 dikke strepen.. Ik ben zwanger!!!! In de tweede ronde al! Ik was na 6 jaar de pil te hebben gebruikt gestopt. Ik was ook erg onregelmatig ongesteld, de eerste ronde duurde ook 43 dagen. Maar ik heb even een vraagje: Klopt het dat als je bijv. 2 weken (weet) dat je zwanger bent, er nog eens 2 weken bij moet rekenen?? Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 18 juni, dus ik weet niet precies hoelang ik al ben.. hopelijk kunnen jullie mij helpen! Alvast bedankt )
Ik ben toch op internet even wezen kijken.. Ik heb mijn laatste periode ingevuld en daar stond al bij dat ik dan nu al 6 weken zwanger ben, ik zit nu dus in mijn 7e week? Dus je rekent eigenlijk vanaf de eerste dag van je menstruatie of heb ik het nou fout?? Het is ook zo spannend allemaal haha.
Je rekent idd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie in dat geval ben je nu 6 weken en 2 dagen zwanger en zit je idd in je 7e zwangerschapsweek Gefeliciteeeerd!!
@ sam.. ja, heb er niet echt veel vertrouwen meer in, heb ook echt wel weer (best heftige) menstruatiekrampen, niet heel de dag door maar toch en mijn testjes worden ook niet ook maar een klein beetje positief, dus ben alweer sjaggie haha! pff gisteren had ik het er weer ff moeilijk mee hoor.. kwor daar zo gek van, iedere maand op de juiste dag klussen al 7 maanden lang, maar geen 1x raak. ben d'r helemaal klaar mee haha
Nu wil ik echt niet gemeen klinken haha maar 7 maanden is eigenlijk nog helemaal niet zo lang haha maar goed snap dat elke maand een maand te lang is... Maarja die krampen kunnen ook een goed teken zijn... Ik heb nl ook krampen gehad enzo... Maarja je weet t nooit dus je zal echt af moeten wachten En hie cliche en stom t ook klinkt ook jullie krijgen gewoon een beebje hoor! Ondanks dt t niet zo snel gaat als jullie willen