Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    haha nee weet dat 7 maanden nog niet lang is.. maar voor me gevoel benk al 2 jaar bezig :D haha! achja.. we zien het wel! komt hoe dan ook vast wel goed!

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Snap het wel hoor Jipje.. Ik was ook pas 7 maanden bezig maar vond het ook 7 maanden te lang... Vanaf het moment dat je het voor het "echie" :p gaat doen mag het de volgende maand voor je gevoel al komen en dan duren die maanden lang... Hier ook weer.. Pff hoelang zal het nu weer gaan duren :p

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaaa snap het helemaaaal! Wat een vervelend gevoel oik als t niet gelukt is... Maar kom op dames!:D

Heb gister de pretecho gehad en....

We krijgen een zoontje!!!:D
    Gelijk ook het hoofdje gemeten en beentje enzo net als met 20 weken echo en alles was perfect!:D

Vandaag al lekker kleertjes geshopt!:D

4. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hey sam, wat super gefeliciteerd met de kleine knul haha

hier gaat eigenlijk ook alles gewoon lekker, nog wel steeds misselijk en wat zere borsten maar eigenlijk niet meer van de erge buikkramp af en toe is een beetje maar verder valt het allemaal wel mee, ben wel erg moe. ik heb voor mijn doen echt al een buikje pfff.. gister naar de dierentuin geweest heel de tijd loop ik naast mn schoonvader en zegt hij niets. en opeens sta ik een stukje verder van hem en zegt hij zo jeetje wat heb jij eigenlijk al een buik zeg haha..

maandag naar de gyneacoloog terug dan gaat ze kijken of het hartje klopt (gaan we wel vanuit natuurlijk:D) en dan de weke erna 16 aug voor het eerst naar de vk.

@ jipje ik begrijp wel hoe je je voelt hoor ik was 9 maanden bezig voor het lukte en soms besef ik het nog niets eens en moet ik mezelf maar even knijpen ofzo hihi... komt allemaal wel goed hoor. jij ging toch ook naar de gyneacoloog net als riga of haal ik nu weer mensen door de war?????:(:p

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mooi zo dt de buikkrampen weg zijn!:D
    En dat moe... Tsjaa haha gewoon je rust pakken! Deed ik ook :)
    Heb t nu wel minder maar wel nog steeds eigl maar meer dat ik niet meer zolang wakker kan blijven enzo :p

En dat besef duurt nog wel ff denk k zomaar...
    Bij mij iig wel heb gister de beeb druk zien bewegn en alles en alsnog denk k vandaag af en toe jaa er zit echt een knulletje in mn buik!:D

Maar goed als ir gaat bewegen wat niet heeel lang meer duurt hoop ik(voel af en toe al plopjes) komt het besef meer denk ik!:D

6. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja dat denk ik ook, maar dat duurt bij mij nog wel even haha

ik denk dat het bij mij straks wat meer komt als we het hartje hebben gehoord

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    wanneer was jij nou uitgerekend sam? januari / begin feb????

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nu weet ik niet natuurlijk hoe dit bij de gyn gaat maar voorde 12 weken kan je het hartje alleen maar zien he, tenminste bij de vk...
    Niet dat je straks heel erg teleurgesteld ben ofzo...;)

Ik heb het hartje gister pas voor jet eerst gehoord met 12 weken lag de beeb een beetje verstopt hihi en gister bij de pretecho hoorde ik het pas en moet gister weer naar de vk en konden ze het weer niet hore :(
    De apparatuur bij de pretecho is wel veel beter maar goed... Vind het toch wel apart dat ze dat niet kunnen horen bij de vk maar goed volgende keer beter haha weet in ieder geval dat het hartje prima klopt!:D

14 januari ben ik uitgerekend :D
    Nog 'maar' 5 maanden.. Maar als je eenmaal zoon beetje 10/13 weken ben dan vliegt de tijd ineens! Haha

9. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja weet ook niet hoe dit gaat maar het is zowieso een inwendige echo bij de gyneacoloog. en de echo is speciaal om te zien of het hartje klopt. ik hoef het niet per se te horen ofzo als ik maar van haar hoor dat het klopt haha

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooow okee jaa ik heb ook een inwendige echo gedaan toen bij 7 weken en ze kijken inderdaad alleen maar...

Maar goed jij zelf kan dat ook heel goed zien hoor!:D

Schijnt ook iets te zijn dat die signalen die van al die apparaten afkomen om t hartje te horen ook weer niet goed zijn onder de 10 weken ofzo voor de baby..... of t waar is weet ik niet hoor haha:p

Is zooooooooo leuk om te zien!!:D

11. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Haay dames! ben eventjes niet op het forum geweest,maar miste het toch wel weer haha. Over precies 2 weken naar de gynacoloog. Vind het wel spannend welke onderzoeken er plaats gaan vinden maar hoop er echt achter te komen wat er nou loos is! En laat het alsjeblieft iets zijn wat makkelijk op te lossen is..

12. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal..

jullie hebben wel lekker bijgekletst de afgelopen dagen !
    Gefeliciteerd met je zoontje Sam.. wat leuk !

Aangezien mn vriend op het moment zn werk kwijt is hebben we onze kinderwens maar even op een laag pitje gezet..
    Maar ga volgende week wel ff langs de huisarts omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden..

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooow wel spannend hoor riga! Idd maa hopen dat het iets simpels is :)

Baby wat balen zeg! Maarja werk is wel heeel handig met een kindje :p
    Nog steeds niet?! Pff kut he dat ontpillen.... Kan zoo lang duren :(

14. MamaX

MamaX Niet meer actief

Hoi,

Ik zie nu pas voor het eerst dit topic!
    Ben al eventjes actief op ZP, ik ben nu 24 (bijna 25) en heb een dochtertje van 15 maanden.
    Ook weer een kinderwens, maar die staat nog even op een laag pitje.
    Ik reken mezelf ook nog steeds tot jonge moeder! ik was 22 toen ik zwanger raakte van Xayla.
    We hebben veel vreemde reacties gekregen (zoals: oei, en ga je het houden?) maar het was een hele bewuste keuze waar we nog steeds erg blij mee zijn!
    Bij de infoavond over bv, was ik de enige onder de 30, dus dan voel je je ineens wel heel jong.

Groetjes

15. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ sam.. gefeliciteerd, een kleine knul leuk!!

@ sheena.. ja ik moet 18 aug. naar de gyn. dus ben benieuwd!! :) je kan trouwens het hartje al horen kloppen hoor, toen een vriendin van mij 8 weken was hebben ze het ook gehoord, dus dat komt vast wel goed!

hier nog geen last van een aankomende ongi, maar ik verwacht hem eigenlijk wel.. opzich ook niet heel erg als het nu is, want ik heb een nieuwe baan :D!! gisteren op gesprek moeten komen en vandaag hadden ze gebeld.. ben echt helemaal heppie!!

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    mamax noujaa ik vind 22 helemaaal niet heeel jong hoor wat stom dat je dan toch van die reacties krijgt:(

Whoehoeeee jipje gelefeliciteerd!!!:D

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    hey jipje wat leuk... super gefeliciteerd meis....
    ja zie je dacht al dat jij het was die ook naar de gyneacoloog moest. wie weet krijg je hetzelfde als bij mij haha... naar de gyneacoloog gaan, eerste paar onderzoekjes doen en dan blijkt dat je zwanger bent hihi..:D

@ mamax welkom bij ons topic, ik ben zelf nu 21 en ben dan 22 als de kleine komt. ik bedoel bij ons is het ook een bewuste keuze geweest dus ja. leeftijd maakt voor mij niet zoveel uit maar het is wel vervelend als andere mensen denken het beter voor je te weten pffff.

@ riga, ben benieuwd hoor en mocht er iets zijn dan kunnen ze het vaak toch wel op een of andere manier behelpen. kan ook zijn dat er helemaal niets aan de hand is maarja dat zie je dan wel.

@ babywens, snap wel dat het nu op een laag pitje staat, hoop dat je snel weer ong bent. toen ik aan het ontpillen was heb ik alleen de eerste periode gehad dat ik 3 wk overtijd was en daarna een grote bloed/slijm prop verloor. sindsdien alleen maar regelmatig geweest gelukkig. ik weet hoe frustrerend het kan zijn maar er is hoop haha

ik geloof dat ik nu iedereen gehad heb.....:p

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    je bent mij vergeten:(

Maar goed ahaha ik had dan ook niks te melden:p

19. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    haha ja.. zou grappig zijn, maar ben benieuwd of er iets uit gaat komen. wat er bij jou trouwens nog iets uitgekomen sheena of was het allemaal goed?

20. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    sorry sam:)

@ jipje uhm bij mij was er eigenlijk niets uitgekomen.
    uit de eerste testen dan he, dus het bloedonderzoek was allemaal prima geen soa's, hiv, hepatitus ed.:D
    uitstrijkje was ook goed, geen baarmoederhalskanker ik had pap1 dus dat was goed.

en mijn vriend had zijn zaad in moeten leveren, daar kwam uit dat de bewegelijkheid en vorm goed waren alleen waren ze iets trager dan normaal je moet geloof ik 50 hebben en hij had iets van 45 geloof ik. dus het was wat trager dan zou moeten maar omdat mijn vriend zo ongelooflijk veel zaadcellen had maakte hij het daarmee weer goed en was het dus eigenlijk prima.

normaal gesproken is het gemiddeld 15 miljoen zaadcellen per x aantal ml en mijn vriend had er 85 miljoen hahaha :p dus omdat het er zoveel waren maakte het niet uit dat het iets trager was. verder was het allemaal prima bij hem.

en ja de samenlevingstest, zuurtegraad etc dat hebben we allemaal niet hoeven testen omdat ik zwanger was dus of er daar iets mis zou kunnen zijn weten we natuurlijk niet.

Deel Deze Pagina