Jonge (aanstaande) mama's

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yasmine04, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    oke gelukkig was alles goed dan :)!! wel gek dat het bij sommige dan zo lang duurt he.. vreemd vind ik dat maja. je bent lekker zwanger dus het maakt voor jou niets meer uit hhaha ;)

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Whoehoeeee! Sheeen! Je bent alweer 7 weekjes!:D

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Jaaaaa 7 weken zwanger en een dikke pens rijker :D hahaha
    mijn vader zegt gister, nou zo kun je het niet lang meer geheim houden hoor....

het klinkt misschien gek he maar elke avond als ik ga slapen dan zeg ik '' weltrusten kleintje, mama houd van je slaap lekker'' mn vriend denkt echt dat ik gek geworden ben...:p

nog een paar daagjes en dan hoop ik van de gyneacoloog te horen dat het hartje klopt... ben er best zenuwachtig voor hoor. voor mijn bruiloft was ik totaal niet zenuwachtig maar hier wel voor hoor..

hoe gaat het daar bij jou sam en je buik... al aan het groeien?

4. MamaX

MamaX Niet meer actief

Wat leuk om te lezen dat er ook zwanger zijn.
    En Sheena, vind het helemaal niet raar! deed ik ook hoor. Mijn man vond het in het begin ook vreemd, maar tegen het einde deed hij net zo hard mee! Xayla reageerde dan ook echt op onze stemmen!

@ zwanger raken, zag dat er hier wat waren die al even bezig zijn. Wij hebben er met Xayla 6 maanden over gedaan. Al die hormonen van de pil moeten toch eerst uit je lichaam!
    En dan nog de ei-sprong die lang niet bij iedereen op dezelfde dag in je cyclus is...
    Toen ik controle had voor mijn spiraaltje zijn ze erachter gekomen dat ik PCO heb aan 1 eierstok. De kans dat het bij ons langer duurt is dus ook wel groot!

Hoop voor jullie allemaal dat jullie wens snel uitkomt!

5. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja dat is wel leuk als ze dan zo reageerd.... nou blijf er ook lekker mee doorgaan hihi

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    pff gisteren en vanmorgen zukke krampen jo , niet te doen, maar niets geen bloed. Dacht zal vanmiddag wel komen dan, maar ook niet.. naja zal morgen wel ongi worden dan.

Ben benieuwd of het dit keer weer meer zeer doet, heb het idee dat mijn menstruaties en ovualtie's steeds pijnlijker worden..

@ sheen, hoe ist met jou?? :)

7. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Heey dames!

Nou hoop toch wel dat er iets simpels uit de onderzoeken komt! Als er niets uitkomt word ik helemaal gek! 1,5 jaar bezig..dan is er toch wel wat aan de hand lijkt me :s

Trouwens echt leuk om te lezen hoe de dames die wel zwanger zijn alles beleven! :D

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Jipje....wanneer ga je testen of heb je dat al gedaan?????
    ben zo benieuwd...... wel vervelend zeg dat het steeds meer zeer doet dat is ook niet goed hoor..

hier gaat alles nog wel goed, begin wel een beetje zenuwachtig te worden voor maandag... kijken of het hartje klopt..:)

ik heb gister voor het eerst een buikfoto gemaakt hihi omdat ik voor mijn doen toch al een behoorlijk buikje heb en dat gaat helaas al opvallen bij mensen, je ziet ze kijken maar ze vragen/zeggen gelukkig niets want ik kan echt niet liegen...

heb m in mn foto album gezet:D

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oooeww wat hou je ons in spannin jipje! Hihi:D
    Hoop natuurlijk dat je niet ongi word!

Riga vast en zeker komt er niks verschrikkelijks uit ;)
    Beetje positief blijven :)

En leuk om ye zien dat je zo positief met de zwangeren meeleeft!:D
    Ondanks dt ik me kan vootstellen dat t niet altijd even makkelijk is...

Maar geef de moed niet op he! Ook voor jullie is er zoon klein hummeltje in t verschiet!:D

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Ja zeker, sam heeft helemaal gelijk....

enne ik ben flink aan het plassen, wie weet is er iemand straks wel zwanger door mijn plasjes:p

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hihi leuk buikje sheena!:D

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha leuk he... ben er wel trots op hoor:D

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeeeej! Ik heb gelijk:cool:

Hahaha kon t niet laten :p

Owjaa sheen! Vergeet niet dat je buikje nogff zo kan blijven of zelfs weer beetje kleiner kan worden... Dit komt nl door je darmen
    Wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet lekker trots op zou moeten zijn!
    Hihi lekker trots zijn erop hoor! Lekker genieten:D

En don't worry voor maandag! Dt komt helemaaaaal goed!:D hoelaat moet je eigenlijk?

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja ik weet het... mn darmpjes maarja toch ff leuk he haha

merk trouwens wel dat het vlak onder mijn bh beugel ook al wat naar voren gaat staan???

ik mag gelukkig lekker vroeg om 10.40 uur dus ik hoef niet de hele dag te wachten.

15. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Is ook wel moeilijk hoor maar vind het gewoon super om te lezen hoe blij iedereen is! En ik blijf ook positief! Het zal even een lastige periode worden maar die gaan we vast snel afsluiten met een klein wondertje! :D

En ik ga zo eens even in je album kijken sheena! Ben benieuwd haha!

16. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sheena.. leuke foto.. je kan het echt al goed zien vind ik..
    en succes bij de gyneacoloog.. maar niet zenuachtig zijn want dit is juist leuk !

Riga ik hoop ook voor je dat het mee valt.. dit zal toch wel..;)

17. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    tuurlijk ga je dit mooi afsluiten... ik denk maar zo op ieder potje past een deksel en voor elk potje is er een inhoud (een lief kindje)

er zijn nu gelukkig zoveel manieren waarop het zou kunnen, een vriendin van mij is nu 5 jaar bezig waarvan 2,5 jaar in de mm en ze is al een paar keer zwanger geraakt maar het blijft helaas niet zitten.. nu heeft ze nog heel wat pogingen te gaan dus ik weet dat het ook bij haar gaat lukken... en zelf hadden we natuurlijk ook al onze afspraak bij de gyneacoloog gehad en ons voorbereid op wat er zou kunnen komen, als je maar positief blijft en hoop blijft houden komt het goed.

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Sheen zeker is t leuk ondanks zijn t je darmen hahah ik was ooj zo trots als een aap!:D en nog steeds alhoewel... T niet echt snel groeit nog :(
    Zal vd week ff een foto maken ;)

En lekker dat je zo vroeg al kan!:D

Goedzo riga dt je zo lekker positief blijft! En vooral blijven doen!:D en als je een rotdag heb.... Kom je lekker hier klagen ;) hihi

19. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Haha weet wat je zegt sam! Ik kan behoorlijk klagen hoor :p

20. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ sheena.. ja je ziet het al hoor! , maar zal idd wel van de darmen zijn, maar toch dat is door de zwangerschap.. dus uiteindelijk ist een zwangerschapsbuikje haha ;)

heb al wel getest, maar echt een heeeeeeeeel vaag streepje, moest zelf goed turen.. maar denk gwn dat ik ongi ga worden hoor! zal morgen wel beginnen.. zo niet dan zondag haha, en anders ga ik maandag een testje doen.

Deel Deze Pagina