Haha je leeft je maar uit! Jipje een heeeeeeep licht streepje?! Nou vind het best hoopvol klinken allemaal...
ja maar echt heel licht hoor! echt een vaag streepje, zo van zie ik nou iets of niet.. maja omdat ik al zoveel krampen heb zal ik gewoon ongi worden, maar tis jammer maar opzich geeft het niet zo, nu ik begin aan een nieuwe baan binnenkort en over 2 weekjes naar de gyn.
jeetje jipje, je houd het wel spannend he! zal toch voor je duimen op een streepje dat donkerder wordt en zo niet dan doe je lekker wat ik deed haha.... want als je ong wordt dan heb je net als ik geloof ik je eisprong als je naar de gyneacoloog moet haha en wanneer je dan je 2e afspraak hebt staan blijkt dat je zwanger bent
goede avond dames... Lang niet gezien/gesproken... Leuk om te horen dat je buikje al groeit sheena! Ik heb het heel erg druk met mijn nieuwe baan.. Ik moet in augustus naar de gyn.. en zit in ronde 8.. we hebben nog steeds niet besloten om het veilig te doen dus elke ronde is evengoed een kans... Mijn schoonzusje is inmiddels bevallen.. en voel me prachtig als ik haar kindje vast heb... ook haar zusje is bevallen en ze weten beide van mijn wens... vorige maand had ik een cyclus van 24 dagen.. ik dacht hehe eindelijk een wat kortere cyclus.. maar nu zit ik alweer op dag 33.. en deze is bijna voorbij.. hihi... Heb nog geen testen gedaan.. aangezien ik maandag 20 word.. zou ik het liefst willen wachten tot dan.. en hoop ik na 8 maanden wel goed nieuws te krijgen... ik ben geboren op 8-8 dan ben ik al 8 maanden van de pil af,, en op de calculator stond uitgeteld 8 april.. dus alles met 8..... zal toch niet waar zijn?? maar goed.. hihi heb niet zoveel hoop hoor!! enige wat me opvalt aan mezelf is dat ik meer ben gaan eten deze maand.. waarom weet ik niet(kan ook aan iets anders liggen..) en dat ik bij het snuiven van mijn neus duizelig word! naja dat heb ik normaal niet!! wel heb ik steeds zo'n raar gevoel in mn buik.. alsof je ongesteldheid eraan komt... maar dan minder.. heel vreemd! maarja we zien wel! hoe gaat het verder met jullie dames? x
hey mich wat leuk om te horen van je schoonzusje, gefeliciteerd. het zou wel erg leuk zijn als je nu zwanger blijkt te zijn haha... wel erg speciaal dan allemaal. ik zal voor je duimen hoor, en hoop dat je maandag en mooie test hebt. zou wel tot maandag wachten als ik jou was dat maakt het extra speciaal als je dan positief zou testen leuk dat je weer even gezellig komt kletsen, bevalt je nieuwe baan een beetje?? @ riga, nou dat valt wel mee toch... binnenkort maak jij misschien ook wel buikfoto's hihi ik blijf hoop houden voor iedereen die hier nog niet zwanger is...
haha, ja wel handig eigenlijk want dat heb ik niet gedaan. kan nu niet via foto vergelijken van 4wkn en 7wkn
Hee mich! Gefeliciteerd! En ik ga voor je duimen hoor! Haha ik ben wel met week 4 begonnen foto's maken tpt een week of 9 ofzo... Nu is t geloof ik alweer 4 weken geleden ofzo
hey allemaal.. voor ierdereen met al die mogelijke zwangerschapskwaaltjes.. hopelijk zijn jullie allemaal zwanger ! Ik voel helemaal niks.. heb nergens last van.. alleen een beetje gevoelige borsten.. achja.. wie weet..
Hey dames! @sam Wat leuk een jongen!!! @mich Hopen dat je zwanger bent meid, tis je gegund! @sheen Jeetje 7 weken alweer.. Zal zo es in je album spieken @jipje Krampjes zeggen niks idd.. Ik had ook hevigere krampen toen ik zwanger was als toen ik menstrueerde dus hou hoop! @Riga Je bent niet de enige hoor! Ben ook niet zwanger @Babywens Hopen dat die gevoelige borsten iets zeggen Hier nog steeds niet ongi.. Donderdag een beetje bloed. Ik d8 jeuj! Precies 4 weken na de curretage das wel heel netjes! Maar zet niet door Weet het ook ff niet.. Zit nu op dag 30 dus kan nog alle kanten op
ja zat eens op internet te kijken en daar staat dat 3 tot 8 weken normaal is..... wanneer je menstruatie begint na een mk. hopelijk kun je snel weer een mooie test in je handen houden liz...
Thanks Sheen! Vandaag weer wat oud bloed dus hopelijk zet ht nu door.. Zou wel netjes zijn, is mn lijf wel weer redelijk "de oude", iig mn cyclus wel netjes
ja dat zou zeker wel netjes zijn, ben benieuwd hoor. las ook dat sommige vrouwen vlak na een mk meteen weer zwanger raken dus ja wie weet.... meis
Ik hoop het voor je liz! Dat je snel ongi mag worden of natuurlijk misschien al zwanger zijn! Jaa ben al druk bezig met dingen kopen haha heb het badje rn toebehoren al, kinderwagen, kleertjes rn toestanden hihi
ja leuk sam haha ik ga woensdag shoppen voor babyspullen (het is nog vroeg maarja) als we maandag weten dat het hartje klopt gaan we shoppen voor de kinderwagen en babykamer etc.... de winkel waar we het willen halen hebben nu namelijk allerlei acties maar die gelden maar tot 28 aug. ze hebben wel goede voorwaarden je kan het bijvoorbeeld als je wilt 4 of 5 maanden later laten leveren en mocht de zwangerschap misgaan dan kun je alles terug brengen en krijg je je geld terug en als het daar nog staat dan hoef je niet te betalen.... dus we hadden zoiets van dan doen we het maar in de actie want dan krijgen we een autostoeltje naar keuze gratis, een verzorgingstas gratis, een box gratis en voor 50 euro aan kinderkamer textiel gratis... nouja echte hollanders laten dat niet gaan toch hahaha en aangezien we dan alles in 1 keer willen bestellen krijgen we misschien nog wel wat korting hihi we wagen het er maar gewoon op en laten het dan denk ik wel gewoon daar staan, en dan pas over 4 maanden laten leveren ofzo. mocht het dan mis gaan dan heb ik de spullen in ieder geval niet thuis staan. maarja misschien dnek ik daar woensdag weer anders over, we zien wel
Klinkt echt super leuk zwangere meiden!! Als ik dat zo lees en hoor begint het hier zo te kriebelen.. ^^ dan wil ik ook Sheena, jij geeft mij wel hoop. Ik zie dat jullie in ronde 9 zwanger zijn geraakt ondanks je jonge leeftijd. Sommige zeggen maar, als je jong bent, dan lukt het je zo. Dan denk ik, je moest eens weten wat er allemaal bij komt kijken met het ontpillen ed.. Dus ik weet dat ik mij het eerste jaar ook geen zorgen hoef te maken als het niet gelijk lukt Hoe voel jij je verder? @Sam, een jongetje las ik ergens! Super leuk meis!